10-02-10, 23:00
|
#16
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 783
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Quote:
Originally Posted by jozsi555
sincer in raliu imi place cum se misca, cu-m sta un subi, pt asta e facut.
pe ebay un silvia s14 de la englezi e la 8-9 mii lire, subi n8 (sau cum s-ar numi) din 98 merge in 5 mii de lire, si sub in functie de stare.
|
8-9-11000 de lire sunt s15 pe pistonheads. S14 este si mai ieftin.(3500-6000)
|
|
|
10-02-10, 23:03
|
#17
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
https://www.youtube.com/watch?v=lpRPw...eature=related
iti trebuie minim un sti V7 adica GD di 2001-2002
sigur ca sti e facut pt a nu pierde aderenta dar se poate fece o masina beton, daca aduce cineva un sti il ajut sa faca o masina de drift performanta si difrita de tot ce misca
|
|
|
10-02-10, 23:07
|
#18
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of: [VW] [4Rally] [Opel]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
eu voi iesi din calcul, imi place sa ma uit, ev. sa incerc dar nu ma pasioneaza driftul. dar un subi, ar fi in calcul, mai ales un model mai vechi, de preferat un 22b
__________________
|
|
|
10-02-10, 23:12
|
#19
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
22b sunt de negasit + ca un spec c type ra face la fel de mult (de fapt mai mult  )
22b e un altceva, de colectie ,inca mai am Echappement-ul di 1999 in care se facea prezentarea
|
|
|
10-02-10, 23:17
|
#20
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2005
Posts: 198
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Pt import-uri recomand site-ul: autotrader(dot)co(dot)uk
E cam cel mai mare, cel putin din Greater London Area.
In rest, pt JDM-uri, daca dai un google gasesti destule firme ce le importa, ori engleze, ori belgiene/olandeze. Avantajul la importatorii din Tarile de Jos sunt hartiile de EU, dar dezavantajul este pretul putin mai mare.
__________________
Drifting as a way of life!?
|
|
|
10-02-10, 23:19
|
#21
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of: [VW] [4Rally] [Opel]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
pe rallycarsforsale.net are unu la 38000 de euroi cu vreo 45 mii de kilometri. in stare perfecta zice el...
|
|
|
10-02-10, 23:21
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
eu am adus din uk, de fapt am licitat direc in japan, am acolo 2 dealeri care au pe stoc sau aduc orice JDM, prefer sa fie nerulata in eu, e o diferenta mare intre cele ce sunt din japan si cele deja rulate (incepand cu sarea de pe drum....intretinere....
|
|
|
10-02-10, 23:23
|
#23
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of: [VW] [4Rally] [Opel]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Quote:
Originally Posted by Claudiumxg
22b sunt de negasit + ca un spec c type ra face la fel de mult (de fapt mai mult  )
22b e un altceva, de colectie ,inca mai am Echappement-ul di 1999 in care se facea prezentarea
|
pe filelist.ro a aparut un film cu impreza story, ceva din 2000. l-ai vazut?
|
|
|
10-02-10, 23:23
|
#24
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Quote:
Originally Posted by jozsi555
pe rallycarsforsale.net are unu la 38000 de euroi cu vreo 45 mii de kilometri. in stare perfecta zice el...
|
raman la ideea de GDB spec C type r-ra, incearca sa cauti sa vezi cam ce spec are, si o sa-iti arat si niste harti de ECU de fabrica ca sa intalegi ce tare e modelu
nu stiu exact ce film, dami un link
|
|
|
13-02-10, 20:21
|
#25
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,285
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Salve,
Eu am in "ograda" un Golf IV 1900 TDI, cod motor AGR, 90cp, turbo cu geometrie fixa. E lenesa destul, cum crezi ca as putea creste performantele cu costuri relativ mici?
|
|
|
13-02-10, 20:26
|
#26
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
un turbo de pe un pd si un powerbox,
turbo gasesti la dezmembrari , power box nui exagerat , pana in 300 eur si eventual un boost controler cheap daca turbo ii vgt
|
|
|
13-02-10, 20:35
|
#27
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,285
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
da, dar pe langa alt soft trebuie alta admisie, trebuie calculator de pe un motor PD, pentru ca al meu turbo fiind cu geometrie fixa nu stie sa "deschida" ... s.a.m.d...
|
|
|
13-02-10, 20:37
|
#28
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
nu
, boost controleru rezolva deschidere vgt ului, admisia de fabrica ajunge
|
|
|
13-02-10, 20:58
|
#29
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 783
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Salut, in ce costuri m-ar duce un transplat la un golf mk3 sa pun motor,cutie,etc de pe un audi sau de pe un bora si daca se merita sa fac manevra? M-am interesat pe net si am vazut site-ul unui tip din germania care a facut transplantul si am ramas placut surprins. ( http://vw-maniac.de/index2.html ) Astept ceva sfaturi. Mersi
L.E. e vorba de un 1.8T 20v
|
|
|
13-02-10, 20:59
|
#30
|
Stage 3
Join Date: Jun 2009
Posts: 135
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
ce frumos e golfu ala
|
|
|
|
|