Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > EUROPENE

Reply
 
Thread Tools
Old 28-06-09, 18:16   #46
fl0rin

Stage 5
 
fl0rin's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 337
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by caisse View Post
cam 6 mii euro si inca nu e finalizat...
auuu... da ce ai pus pe el
fl0rin is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:20   #47
caisse

Stock
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 7
Default Re: Dune Buggy Project

Sunt multe de ex. numai la strungar am dat 1500 euro cu toate piese facute la strung. .....multe multe.... Pare simplu dar nu e asa.
caisse is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:22   #48
fl0rin

Stage 5
 
fl0rin's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 337
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by caisse View Post
Sunt multe de ex. numai la strungar am dat 1500 euro cu toate piese facute la strung. .....multe multe.... Pare simplu dar nu e asa.
ce motor are?
fl0rin is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:25   #49
caisse

Stock
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 7
Default Re: Dune Buggy Project

Yamaha 600. Hai sa-ti mai zic de cheltuieli : Rotile 600 euro, Teava cam 400 euro, si multe mizilicuri care ti se par nimicuri dar cand tragi linie nu iti vine sa crezi.
caisse is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:27   #50
fl0rin

Stage 5
 
fl0rin's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 337
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Dune Buggy Project

as vrea si eu sa fac unu da nush de une sa fac rost de motor si sasiu
de pe un bmw e21 merg luate sau ma chinui degeaba
fl0rin is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:36   #51
caisse

Stock
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 7
Default Re: Dune Buggy Project

Ala nu mai e buggy cu sasiu de nush ce. Toata placerea e cand stii k totul e contruit de tine. Nush ce sa zic poti sa incerci daca ai timpul necesar si sculele necesare. Succes.
caisse is offline   Reply With Quote
Old 16-07-09, 21:33   #52
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Un nou buggy 100% romanesc

Salut.

Lucrez si eu de ceva vreme la un buggy. Am atasat si niste poze sa vedeti despre ce vorbesc. Mai este putin de lucru la el: un grilaj in fata radiatorului si o capota mica in fata.

Ideea de la care a pornit realizarea acestui buggy este una foarte simpla: multa lume are acasa cate o masina cu care nu mai are ce face (din diverse motive). Eu am avut o Dacia Solenza avariata. Pornind de la suspensiile fata ale acestei masini, precum si de la motorul care era in stare buna, si cumparand inca un rand de suspensii fata, am pus bazele acestui buggy. Am mai cumparat cateva piese din dezmembrari (scaune, schimbator de viteze), cateva piese de la prieteni binevoitori.
Astept pareri despre ce am facut, vreau doar sa va spun ca se comporta excelent la drum (motorul este de 1.4), si iti da o senzatie super tare.

In cazul in care cineva dintre voi mai are pe acasa o masina pe butuci, care nu mai poate fi salvata, va propun sa ma contactati, deoarece acea masina se poate metamorfoza in asa ceva. In principiu orice masina poate deveni "donor" pentru acest buggy. Deasemenea, daca cineva e interesat de achizitionarea acestui buggy, astept oferte.

Numai bine si felicitari tuturor celor care s-au apucat de asa ceva, sau care se vor apuca (ma "enerva" la culme tipul de pe Discovery cu emisiunea "A Car is Born". De fapt eram invidios pe ce face el, asa ca mi-am indeplinit un mic vis, acela de a-mi face propriul kit de buggy. Dupa cum am mai spus, in cazul in care vreti sa va apucati si voi, si vreti sa porniti de undeva, contactati-ma).
raulp_13@yahoo.com
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	15072009930.jpg
Views:	1849
Size:	1.06 MB
ID:	1009749   Click image for larger version

Name:	04042009738.jpg
Views:	1588
Size:	813.4 KB
ID:	1009762   Click image for larger version

Name:	11072009917.jpg
Views:	1256
Size:	988.7 KB
ID:	1009763  

Click image for larger version

Name:	15052009815.jpg
Views:	1370
Size:	700.1 KB
ID:	1009764   Click image for larger version

Name:	15072009929.jpg
Views:	1605
Size:	907.5 KB
ID:	1009765   Click image for larger version

Name:	15072009931.jpg
Views:	2316
Size:	1.16 MB
ID:	1009766  

raulp_13 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-09, 00:28   #53
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: Dune Buggy Project

arata foarte frumos si cred ca senzatiile sunt tari...

2 mici idei

1. farurile alea ar trebui sa le pui ori jos...la baza radiatorului sau/si sus pe schela acoperisului. (arata caraghios masinuta cu alea puse acolo)
2. baga un furtunas la filtrul ala de la motor si cocota-l pe aoperis unde este mai putin praf.


3. Vinzi jantele de Solenza?
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 22-07-09, 01:58   #54
superciubucel

Stock
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 9
Default Re: Dune Buggy Project

http://www.************/noutati-auto-...icenta-4673900
superciubucel is offline   Reply With Quote
Old 22-07-09, 09:51   #55
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by superciubucel View Post
Arata bine, si e rosu ca al meu...

Partea nasoala la noi in .ro este ca desi ne-am chinuit, a iesit o lucrare excelenta, mult mai de calitate decat toate chinezarismele ce se gasesc pe la noi, nu o poti inmatricula. Sau daca poti, poti fff greu si nu se merita.
raulp_13 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-09, 21:41   #56
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Re: Dune Buggy Project

Zilele trecute "am livrat" clientului primul buggy. A fost o comanda speciala, ce pot sa va spun este ca toata lumea a fost super incantata de cum arata, dar mai ales de cum se comporta la drum.

In drum spre destinatie am atins cu el 90 Km/h si cred ca mergea si mai mult, dar nu aveam ochelari si ochii imi lacrimau (o fi fost de la vant sau de la adrenalina???)

Andi, multumesc pentru sfaturi. Legat de faruri, acestea vor ramane asa (la viitoarele exemplare voi lua in seama sfatul tau). Parerea mea este ca jantele de aliaj nu sunt prea potrivite pentru un buggy (tinand cont de mediul in care se deplaseaza), insa pe astea le-am avut. De vandut nu le vand deoarece sunt putin indoite in urma accidentului pe care l-a suferit Solenza. La buggy sunt OK, insa tu cu siguranta m-ai injura daca ti le-as vinde...

R.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0198_1.jpg
Views:	1573
Size:	1.49 MB
ID:	1043269   Click image for larger version

Name:	DSC_0200.jpg
Views:	1294
Size:	1.50 MB
ID:	1043270   Click image for larger version

Name:	DSC_0204.jpg
Views:	759
Size:	1.87 MB
ID:	1043271  

Click image for larger version

Name:	DSC_0203.jpg
Views:	1766
Size:	1.77 MB
ID:	1043272  
raulp_13 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-09, 21:48   #57
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: Dune Buggy Project

arata frumos... si Felicitari pentru mica afacere...e marfa ca te bagi sa faci asa ceva pe comanda, mai ales ca te pricepi atat de bine...

Ce voiam sa te intreb...

Nu ar fi mai bine daca i-ai pune centuri cu prindere in 4 puncte? ma gandesc ca mersul cu un astfel de Buggy nu este tocmai lejer...si centura asta normala nu iti ofera protectie la fel ca cea in 4...si poate si niste scaune tip Scoica...dar aici banuiesc ca mai conteaza si bugetul alocat unui astfel de proiect
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 20:44   #58
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by andi_cimpean View Post
arata frumos... si Felicitari pentru mica afacere...e marfa ca te bagi sa faci asa ceva pe comanda, mai ales ca te pricepi atat de bine...

Ce voiam sa te intreb...

Nu ar fi mai bine daca i-ai pune centuri cu prindere in 4 puncte? ma gandesc ca mersul cu un astfel de Buggy nu este tocmai lejer...si centura asta normala nu iti ofera protectie la fel ca cea in 4...si poate si niste scaune tip Scoica...dar aici banuiesc ca mai conteaza si bugetul alocat unui astfel de proiect
Acest proiect a pornit de la dorinta de a transforma o masina nefolositoare in ceva misto. Cred ca a iesit ceva misto.

Acuma depinde de buzunar unde te opresti. Daca nu ai asa multi bani, te folosesti de piesele de la masina de baza: motor, suspensii, scaune, centuri, etc. Daca vrei ceva mai spectaculos, si te tine buzunarul, te intinzi la niste suspensii mai smechere, la scaune sport, centuri in 4 puncte, etc. Ca atunci cand iti cumperi o masina: in reclama e ieftina, dar nu are nimic pe ea. Optionalele fac pretul final. Nu spune nimeni ca varianta de baza nu functioneaza...

La fel si cu buggy. Pentru inceput e suficient si atat. Pe urma, daca te prinde microbul, te apuci de modificat (dupa ce faci cateva ture, sigur te prinde).

Oricum, afacerea pe care am gandit-o este in felul urmator: pot face la comanda un buggy intreg, insa prefer sa ajut oamenii oferindu-le variante intermediare:

-clientul isi cumpara doar cadrul, ca varianta de pornire: aceasta varianta este cea mai ieftina si se adreseaza celor care nu au la dispozitie un atelier unde sa indoaie tevi, unde sa sudeze profi. Din experienta proprie, producerea cadrului iti ia 40% din timp. Clientul are cel mai mare grad de libertate in realizarea proiectului, pe care il influenteaza foarte mult in functie de "operatiile: ulterioare.

-cadrul personalizat pe un tip de masina: in aceasta varianta clientul primeste cadrul cu elemente bine definite in ceea ce priveste fixarea motorului, a suspensiilor, a scaunelor, etc (totul personalizat pe un anumit tip de vehicul de baza specificat initial).

-varianta a 2-a plus alte elemente care sunt necesare finalizarii constructiei: faruri, schimbator de viteza, rezervor, esapament modificat, conducte, etc. Aceasta varianta este probabil cea mai apropiata de pretul final al unui buggy si se adreseaza desigur celor care nu au timp insa isi permit sa plateasca un pret mai mare...

-orice alta varianta la solicitarea clientului.

Dupa cum spuneam, primul buggy a fost o comanda speciala (livrare la cheie) si probabil are cel mai ridicat pret deoarece include toata manopera. In cazul in care se alege una dintre variantele intermediare pretul scade, deoarece parte din costuri sunt preluate de cel care realizeaza buggy-ul.

Cam atat pentru azi. Spor la treaba...

PS: Duminica merg sa fac o tura cu buggy, sa vad cum se comporta, si desigur, sa-mi cresc nivelul de adrenalina... Incerc sa revin cu un filmulet. Sau macar ceva poze.
raulp_13 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 15:09   #59
mecaboy

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 17
Default Re: Dune Buggy Project

Felicitari raulp_13 !Spuneti-mi va rog ce teava ati folosit si ce dimenziuni (nu ma refer la lungime)

Multumesc
mecaboy is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 08:19   #60
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by mecaboy View Post
Felicitari raulp_13 !Spuneti-mi va rog ce teava ati folosit si ce dimenziuni (nu ma refer la lungime)

Multumesc
Salut.

Cadrul de jos este din teava rectangulara de 40 mm, iar partea superioara din teava de 42 mm.

Daca te gandesti sa-ti faci si tu unul, ia in considerare faptul ca e destul de nasol de indoit cadrul superior. La partea de jos e simplu: se taie la unghi totul si apoi se sudeaza. Pentru partea de sus iti trebuie o presa care e destul de scumpa (pt indoit), respectiv o freza care sa-ti permita sa decupezi tevile ca sa le poti suda intre ele...

Daca vrei un cadru gata facut, da-mi un mesaj.

R.
raulp_13 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -