Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
arata frumos... si Felicitari pentru mica afacere...e marfa ca te bagi sa faci asa ceva pe comanda, mai ales ca te pricepi atat de bine...
Ce voiam sa te intreb...
Nu ar fi mai bine daca i-ai pune centuri cu prindere in 4 puncte? ma gandesc ca mersul cu un astfel de Buggy nu este tocmai lejer...si centura asta normala nu iti ofera protectie la fel ca cea in 4...si poate si niste scaune tip Scoica...dar aici banuiesc ca mai conteaza si bugetul alocat unui astfel de proiect
|
Acest proiect a pornit de la dorinta de a transforma o masina nefolositoare in ceva misto. Cred ca a iesit ceva misto.
Acuma depinde de buzunar unde te opresti. Daca nu ai asa multi bani, te folosesti de piesele de la masina de baza: motor, suspensii, scaune, centuri, etc. Daca vrei ceva mai spectaculos, si te tine buzunarul, te intinzi la niste suspensii mai smechere, la scaune sport, centuri in 4 puncte, etc. Ca atunci cand iti cumperi o masina: in reclama e ieftina, dar nu are nimic pe ea. Optionalele fac pretul final. Nu spune nimeni ca varianta de baza nu functioneaza...
La fel si cu buggy. Pentru inceput e suficient si atat. Pe urma, daca te prinde microbul, te apuci de modificat (dupa ce faci cateva ture, sigur te prinde).
Oricum, afacerea pe care am gandit-o este in felul urmator: pot face la comanda un buggy intreg, insa prefer sa ajut oamenii oferindu-le variante intermediare:
-clientul isi cumpara doar cadrul, ca varianta de pornire: aceasta varianta este cea mai ieftina si se adreseaza celor care nu au la dispozitie un atelier unde sa indoaie tevi, unde sa sudeze profi. Din experienta proprie, producerea cadrului iti ia 40% din timp. Clientul are cel mai mare grad de libertate in realizarea proiectului, pe care il influenteaza foarte mult in functie de "operatiile: ulterioare.
-cadrul personalizat pe un tip de masina: in aceasta varianta clientul primeste cadrul cu elemente bine definite in ceea ce priveste fixarea motorului, a suspensiilor, a scaunelor, etc (totul personalizat pe un anumit tip de vehicul de baza specificat initial).
-varianta a 2-a plus alte elemente care sunt necesare finalizarii constructiei: faruri, schimbator de viteza, rezervor, esapament modificat, conducte, etc. Aceasta varianta este probabil cea mai apropiata de pretul final al unui buggy si se adreseaza desigur celor care nu au timp insa isi permit sa plateasca un pret mai mare...
-orice alta varianta la solicitarea clientului.
Dupa cum spuneam, primul buggy a fost o comanda speciala (livrare la cheie) si probabil are cel mai ridicat pret deoarece include toata manopera. In cazul in care se alege una dintre variantele intermediare pretul scade, deoarece parte din costuri sunt preluate de cel care realizeaza buggy-ul.
Cam atat pentru azi. Spor la treaba...
PS: Duminica merg sa fac o tura cu buggy, sa vad cum se comporta, si desigur, sa-mi cresc nivelul de adrenalina... Incerc sa revin cu un filmulet. Sau macar ceva poze.