01-09-09, 18:24
|
#61
|
Stage 1
Join Date: Aug 2009
Posts: 17
|
Re: Dune Buggy Project
Multumesc,momentan strang informatii.Cunosc problema privind indoirea tevi,dar avem o promisiune pentru acest an la facultate asa ca speram sa se si materializeze.
Multumesc
|
|
|
14-09-09, 00:27
|
#62
|
Stage 3
Join Date: Jun 2008
Posts: 135
|
Re: Dune Buggy Project
eu pt. inceput voi face un kart cu pedale , ca sa nu am probleme cu politia , pe urma oi vedea ,se poate updata la un 49 cmc , proiectat de la 0 de mine din ce am mai vazut si eu pe net , volan de trabi , roti cu camera de roaba , sasiu de aluminiu etc ...
|
|
|
14-09-09, 10:09
|
#63
|
Stage 1
Join Date: Aug 2009
Posts: 17
|
Re: Dune Buggy Project
Nu stiu daca ai plecat pe drumul bun cu roti de roaba pe un automobil care va avea ceva viteza.Sper sa nu continui asa si la celelalte piese esentiale.Nu tot ce functioneaza si se invarte este si sigur
|
|
|
15-09-09, 23:25
|
#64
|
Stage 3
Join Date: Jun 2008
Posts: 135
|
Re: Dune Buggy Project
pai fiind cu pedale e f bine , cu motorul ramane de vazut , deocamdata va fi cu pedale , ca la bicicleta
|
|
|
16-09-09, 14:36
|
#65
|
Stage 1
Join Date: Aug 2009
Posts: 17
|
Re: Dune Buggy Project
Aaaaa,cu pedale da,poti folosi roti de roaba.
Bafta!
|
|
|
18-09-09, 20:51
|
#66
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
|
Re: Dune Buggy Project
Am ramas dator cu ceva poze...
Apropo, cand mai vedem un buggy terminat? Fie el si cu roti de roaba, pedale, etc... Si noi cand ne-am apucat de el aveam multe semne de intrebare, principala teama fiind faptul ca va fi foarte usor in fata (motorul fiind in spate) si se va ridica pe rotile din spate (exagerez, credeam ca va avea directia imprecisa, mai ales in momentele de accelerare, cand masa se transfera pe puntea spate), insa ne-am inselat, spre bucuria noastra.
Doritorii care vor sa faca ture cu el sunt bineveniti. Daca aveti chef de o excursie pana in comuna Acas, judetul Satu Mare (aprox 40 de Km de Satu Mare), ma contactati, ii bagati niste benzina si va las sa va dati cu el. Dati un mesaj si aranjam excursia.
Spor la treaba
|
|
|
19-09-09, 15:20
|
#67
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Dune Buggy Project
Quote:
Originally Posted by raulp_13
Am ramas dator cu ceva poze...
Apropo, cand mai vedem un buggy terminat? Fie el si cu roti de roaba, pedale, etc... Si noi cand ne-am apucat de el aveam multe semne de intrebare, principala teama fiind faptul ca va fi foarte usor in fata (motorul fiind in spate) si se va ridica pe rotile din spate (exagerez, credeam ca va avea directia imprecisa, mai ales in momentele de accelerare, cand masa se transfera pe puntea spate), insa ne-am inselat, spre bucuria noastra.
Doritorii care vor sa faca ture cu el sunt bineveniti. Daca aveti chef de o excursie pana in comuna Acas, judetul Satu Mare (aprox 40 de Km de Satu Mare), ma contactati, ii bagati niste benzina si va las sa va dati cu el. Dati un mesaj si aranjam excursia.
Spor la treaba
|
nu ai trage mai usor de volan cu aliajele puse pe fata?
|
|
|
19-09-09, 16:46
|
#68
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
|
Re: Dune Buggy Project
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
nu ai trage mai usor de volan cu aliajele puse pe fata?
|
Pe jantele de solenza am cauciucuri M+S, deci cu aderenta mai buna pe teren accidentat...
Caseta de directie este tot de pe solenza. Initial era prevazuta cu circuit de servo. In prima faza nu l-am montat (circuitul servo), zicand ca daca va fi cazul, il voi monta ulterior. Insa nu e cazul. Merge f usor chiar si fara servo. I-am anulat conductele, si e in regula asa.
|
|
|
23-09-09, 19:12
|
#70
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
|
Re: Dune Buggy Project
Quote:
Originally Posted by alin.filip
|
Super tare. L-am mai vazut in trecut cautand pe net una alta. Cat mai ai de lucru la el? Am o curiozitate: cam cat te-a costat pana acum? Te-ai gandit sa-l inmatriculezi?
|
|
|
13-10-09, 20:24
|
#71
|
Stage 1
Join Date: Oct 2009
Posts: 21
|
Re: Dune Buggy Project
Poti sa imi zici ce diametru are teava de la sasiu?Ca si eu intentionez sa imi fac un buggy f usor (motor 125 sau 250cc) si as vrea sa imi fac o idee.Precizez ca o sa fie decat pt o persoana (75 kg).
|
|
|
14-10-09, 11:53
|
#72
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 44
|
Re: Dune Buggy Project
Quote:
Originally Posted by guitar_man
Poti sa imi zici ce diametru are teava de la sasiu?Ca si eu intentionez sa imi fac un buggy f usor (motor 125 sau 250cc) si as vrea sa imi fac o idee.Precizez ca o sa fie decat pt o persoana (75 kg).
|
Nu stiu la ce teava te referi,dar este construit din teava de 1" si de 1/2".cred ca la tine ajunge 3/4".adresa mea de mail :alin.filip@yahoo.de
|
|
|
31-10-09, 20:57
|
#73
|
Stock
Join Date: Jul 2009
Posts: 9
|
Re: Dune Buggy Project
Quote:
Originally Posted by guitar_man
Poti sa imi zici ce diametru are teava de la sasiu?Ca si eu intentionez sa imi fac un buggy f usor (motor 125 sau 250cc) si as vrea sa imi fac o idee.Precizez ca o sa fie decat pt o persoana (75 kg).
|
cel mai bine e sa folosesti profil rectangular pt sasiu (5x4x3.5) si teava pt restul cadrului, asa iti va fi mult mai usor sa stabilesti pozitia viitoarelor cleme de prindere si sa le si sudezi. ai gria sa nu fie prea usor pt a putea valorifica la maxim puterea motorului. pt calcule precise a caracteristicii de propulsie, acceleratii, raporturi de transmitere, viteze teoretice, greutate optima etc.cauta o carte de DINAMICA !! asa vei avea o idee despre cum se va comporta viitoarea masinuta fara sa o testezi !! si vei si putea anticipa posibile probleme a caror rezolvare necesita mult mai mult timp dupa ce cadrul/intreaga masina a fost construita
sper ca iti va fi de folos
PS: pe langa multa rabare sa mai pui ceva bani de'o parte pt. cateva baxuri de bere sau tutun
|
|
|
31-10-09, 21:36
|
#74
|
Stage 1
Join Date: Oct 2009
Posts: 21
|
Re: Dune Buggy Project
Doar bere ca sunt nefumator )
|
|
|
09-11-09, 23:10
|
#75
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
|
Re: Dune Buggy Project
Quote:
Originally Posted by superciubucel
cel mai bine e sa folosesti profil rectangular pt sasiu (5x4x3.5) si teava pt restul cadrului, asa iti va fi mult mai usor sa stabilesti pozitia viitoarelor cleme de prindere si sa le si sudezi. ai gria sa nu fie prea usor pt a putea valorifica la maxim puterea motorului. pt calcule precise a caracteristicii de propulsie, acceleratii, raporturi de transmitere, viteze teoretice, greutate optima etc.cauta o carte de DINAMICA !! asa vei avea o idee despre cum se va comporta viitoarea masinuta fara sa o testezi !! si vei si putea anticipa posibile probleme a caror rezolvare necesita mult mai mult timp dupa ce cadrul/intreaga masina a fost construita
sper ca iti va fi de folos
PS: pe langa multa rabare sa mai pui ceva bani de'o parte pt. cateva baxuri de bere sau tutun
|
Sunt de acord in ceea ce priveste sasiul: eu am folosit patrat de 40x40 (mm). Pt cadru am folosit teava de 42, din motive estetice. Patratul la sasiu te ajuta sa legi suspensiile, scaunele, etc mult mai usor. Pt teava (la cadru) mi-am facut un dispozitiv de indoire, ca altfel arata naspa...
Parerea mea personala in ceea ce priveste dinamica: teoria e frumoasa, insa te poti pierde prin ea. Nu spun ca oricine se poate pune sa construiasca un buggy, insa cu putina imaginatie si cu putina gandire logica nu cred ca poti gresi foarte mult. Mai mult, daca te folosesti de suspensiile unei masini, deja ele au fost gandite de catre cineva. Daca respecti cotele, probabil ca vor functiona si pe un buggy. Daca te pui sa faci un buggy cum nu a mai vazut nimeni, cu piese proprii, probabil ca e o alta discutie, care nu se incadreaza la categoria amatori. Ca sa concluzionez, sfatul meu este sa va apucati de treaba cat mai repede, pentru a nu pierde senzatiile tari de la volan.
|
|
|
|
|