hai sa va spun de ex: brabus tuneru de casa al mercedesului ia una bucata motor de 6000 cmc v12 il modifica cilindreea la 6228 cmc in pun doua turbine si multe alte gramezi de modificari la pistoane la supapape si se obtine o putere de la vreo 500 de cai cat avea el initial la incredibila putere de 730 de cai putere si 1100 de nm daca nici asta nu e tunning si cu asta vam cam inchis gura
a si inca ceva la motoru de 730 de cai e garantat 100 000 de km de tuner pun pariu ca puteau sa il duca si la 1000 de cai putere da nu mai avea durata de viata asa de mare intelegeti ce vreau sa zic va saluta fratele vostru
este gresit sa spui ca motoarele de pe masinile stock nu ar avea ce sa caute best engine....daca faci un motor singur si care este omologat si apoi produs in serie si este o copiat pe bucati de la alti dar are anuminte modificari inseamna ca ai lucrat la el...este inbunatatit...asa este si treaba cu bugatti...practic este un motor tunat din fabrica .singura problema ar fi ca nu a lucrat proprietarul la el.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: criterii BEST ENGINE
E aberant sa spui motor tunat din fabrica.
Daca asa e din fabrica nu e tunat. Este un produs de serie, mica mare... dar nu tunat.
motor si masina de serie tun trebuiesc preminate la tuninday salon destinat tuningului, poate fi cel mai bun motor dar nu de tuning.
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by ulyse
hai sa va spun de ex: brabus tuneru de casa al mercedesului ia una bucata motor de 6000 cmc v12 il modifica cilindreea la 6228 cmc in pun doua turbine si multe alte gramezi de modificari la pistoane la supapape si se obtine o putere de la vreo 500 de cai cat avea el initial la incredibila putere de 730 de cai putere si 1100 de nm daca nici asta nu e tunning si cu asta vam cam inchis gura