Quote:
Originally Posted by liwiu_evo
dar la un concurs de exemplu "best engine" si aceste criterii sunt luate in considerare. 
|
Or fi luate in cosniderare , dupa fisa de SPECS pe care o prezinta cel care a adus masina in stand ... nu pe dyno-test , nu pe vrajeli de 2 lei si poze de la guma Turbo made in Turcia ...
Si Specs-urile sunt insotite de o fisa de prezentare ... piese schimbate , ore de manopera , costuri , etc.
De aceea exista cate un "dosar" de prezentare al masinii respective , cu diversele stadii de modificare ... ca sa nu existe "aberatori" ... intr-un cuvant : " Sa li se inchida ciocul" ...
Prin urmare , propun ca la fiecare masina prezenta si care participa la aceasta categorie sa existe cate o fisa de prezentare care sa includa :
1) Descrierea Stock initiala ( Poze , caracteristici , etc)
2) Masina in timpul modificarilor
3) Modificarile detaliate ... poze cu piesele schimbate , up-grade-urile aduse motorului , transmisiei , sigurantei masinii , acestea demonstrand ca piesele din care a fost realizat motorul sunt Up-Grade-uri care conduc la o crestere de performanta ... nu doar look
4) Descrierea Stock Up-Grade Finala ( Poze , caracteristici , imbunatatiri fata de stock-ul Up-gradat , piese schimbate , ore de manopera , costuri implicite ptr fiecare piesa schimbata , costuri totale ( Pretul final al modificarilor )
Acestea 4 puncte conduc la existenta unei brosuri sau "fisa de prezentare detaliata" cu poze , modificari facute , ca sa inteleaga ala care se uita de unde s-a plecat , ce modificari s-au facut , ce piese s-au schimbat , cum s-au facut modificarile alea , ce implica respectivele modificari , care este un cost total aproximativ , cat au durat in ore de munca respectivele modificari ... Totul ca si cum ai incepe de la zero !
In acest fel poate o sa vedem daca exista cineva din Romania care a modificat toata partea mecanica a unei masini ... adica a lasat caroseria goala si a inlocuit toate piesele de mecanica cu altele mult mai performante , a modificat trenul de rulare al masinii respective, a schimbat transmisia , etc .
Si poate sunt putini cei care inteleg ce inseamna lucrul acesta ...
Eu am "inteles" ca asha ceva inseamna ceva in jurul a minim 10.000 Euro ptr o masina mai veche , si in jur de 25.000 euro ptr o masina mai noua ... ca sa nu mai discut despre masinile cu potential foarte ridicat de tuning cum a fi Subaru Impreza Wrx Sti la care doar diferentialele de Up-Grade costa vreo 7.000 euro !
Asta inseamna Best Engine & Best Specs !
Acum sa vedem cine se incumeta si poate demonstra tot ceea ce am spus mai sus ...