21-02-07, 14:06
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
criterii BEST ENGINE
|
|
|
21-02-07, 15:22
|
#2
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Parerea mea ... pentru o jurizare corecta la categoria BEST ENGINE ...
Best Engine nu inseamna sa iti iei un Veyron si sa ii prezinti motorul ...
Inseamna sa ai o masina care are sub capota un MOTOR NOU ( cu un PLUS DE IMBUNATATIRI pe care potzi sa "il lingi" de curat si impecabil ce este !
... adica sa fie cat mai putine piese stock ramase din motorul original.
Nu inseamna ca vopsesti capacul motorului cu oja sau ca pui un extinctor vopsit cu albastru pe care ai trantit un sticker cu nos langa baterie ... sau ca tragi niste tuburi colorate cumparate de la electrica pentru izolatie ...
In cazul in care se vopsesc piesele , sa se verifice calitatea vopsitoriei ... cum e dat lacul , cum e facut airbrush-ul , etc ...
Am pus mai jos niste poze ...
|
|
|
21-02-07, 15:32
|
#3
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Primele 3 motoare ( Tuning 1 , Tuning 2 si Tuning 3 )sunt genul de motoare care ar trebui sa participe la aceasta grupa : BEST ENGINE ...
Celelalte 3 ( WTF1 , WTF2 , WTF3 ) sunt ... GLUME ... Tentative ... aiureli !
|
|
|
21-02-07, 15:35
|
#4
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Ce zici tu X-Ray e BEST ENGINE DRESSING...
solutia pt BEST ENGINE e una singura -> DYNOTESTUL!!!  (care va fi mai mult ca sigur la fata locului.)
|
|
|
21-02-07, 15:45
|
#5
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by RoSonic
Ce zici tu X-Ray e BEST ENGINE DRESSING...
solutia pt BEST ENGINE e una singura -> DYNOTESTUL!!!  (care va fi mai mult ca sigur la fata locului.)
|
Si daca imi iau un Veyron si ii prezint motorul stock de 1001 cai cine unde e Tuningul ???
La categoria BEST ENGINE ar trebui sa se ia in calcul motorizarea care exista pe masina ...
La orice marca exista Varful de gama ...
BMW Seria 3 exista M3 CSL , la seria 5 exista M5 , cum la Opel exista 2.0 16v Turbo , cum la VW exista la Passat W8 , la Golf 3.2 V6 , la Ford exista V10 de 506 Cp ...
Genul acesta de motoare ar trebui sa se gaseasca sub capota unor masini care nu au fost echipate niciodata motorizarea asta ...
|
|
|
21-02-07, 16:04
|
#6
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Eu ziceam doar ca ce ai prezentat tu tine de tuningul dpdv al aspectului motorului nu de motor in sine... Ca poti stoarce multi cai si motorul sa arate ca inainte.
Sau il poti "imbraca" frumos - furtune siliconice, inox, filtru, paint si sa nu aiba nimic in plus ca putere... si doar ca design.
Iar ce ziceam eu cu dyno, ma refeream la a observa castigul de putere... nu la a pune un veyron si a vedea ca are in plus fata de specificatii 0 cai.
|
|
|
21-02-07, 16:18
|
#7
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by RoSonic
Eu ziceam doar ca ce ai prezentat tu tine de tuningul dpdv al aspectului motorului nu de motor in sine...
|
Tu ai vazut bine primele 3 poze ???
Ala e aspect ???
I-a uita-te mai bine ...
|
|
|
21-02-07, 16:58
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 6,372
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [4Rally]
|
Re: criterii BEST ENGINE
parerea mea de incepator :ar trebuii sa se tina cont si de puterea obtinuta in urma modificarilor (daca o sa fie dyno acolo) cat si de designul exterior
nu cred ca ar fii corect sa castige un motor cu ceva putere dar jalnic la exterior si invers 
eu cam asha vad treaba .....
|
|
|
21-02-07, 17:09
|
#9
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Da bre am inteles foarte bine ce zici tu, si nu te-am contrazis...
am zis doar ca dupa mine ar merge denumita categoria "Best Engine Dressing"... pentru ca titlul de "best engine" cel putin pe mine ma duce cu gandul la altceva, si anume la performanta dovedita, care poate fi prezenta fara nimic care sa sara in ochi!
Si da am vazut pozele... motoarele alea au un "aspect" ce te duce cu gandul la multa putere!
|
|
|
21-02-07, 17:14
|
#10
|
Registered
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 607
|
Re: criterii BEST ENGINE
propun si aici o delimitare, pe subcategorii:
best engine specs
si
best engine-bay dressing
si x-ray-eyes si rosonic au foarte mare dreptate in ceea ce spun.
aceasta delimitare pe subcategorii nu face decat sa arunce putina lumina intr-un tuning romanesc in care regele "engine" nu prea a fost urcat pe tron, oficial, la nici un salon. e pacat sa n-avem un punct de referinta, e pacat sa nu se ia in consideratie si prepararea motorului, atat de ordin estetic cat si de ordin functional. cele doua subcategorii - le gasesc mai mult decat CLARE si EFICIENTE intr-un astfel de show.
asa ca... puneti mana si creionati niste criterii, apelati la niste specialisti si hai sa le dam publice si pe astea
|
|
|
21-02-07, 18:04
|
#11
|
X-Team Racing Club Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 882
Member of: [X-Team Racing Club] [Design Team] [SKODA] [RENAULT]
|
Re: criterii BEST ENGINE
cel mai corect ar fi, dupa parerea mea de neinitiat, ca ar trebui masurata puterea actuala a mototrului pe dynotester si impartita la puterea originala, din talom.Si cel care are raportul asta mai mare pleaca cu cupa
__________________
Dimensiunea maximă admisă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli !
|
|
|
21-02-07, 19:25
|
#12
|
Administrator
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: criterii BEST ENGINE
da, e gandita si asta, e unul din motivele pt care aducem dyno la fata locului.
Din pacate nu e 4x4
|
|
|
21-02-07, 20:10
|
#13
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Si ce facetzi cu masinile care au motorul in rodaj ??? Care sa zicem ca l-au terminat cu 7 zile inaintea concursului ... si nu au nici macar 1000 de kilometri de rodaj facutzi ???
Eu nu am mai auzit pe afara sa se faca la Best Engine dyno-test ... Nu e asta problema ... dar Dyno-Testul ala presupune sa duci masina in ture f mari care ii fac " foarte bine cand nu ai nici 1000 km ...
Nu?
|
|
|
21-02-07, 22:04
|
#14
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by metal_militia
cel mai corect ar fi, dupa parerea mea de neinitiat, ca ar trebui masurata puterea actuala a mototrului pe dynotester si impartita la puterea originala, din talom.Si cel care are raportul asta mai mare pleaca cu cupa 
|
nici chiar asa, ca vin cu motorul cu uleiul pe el de un deget grosime.
cred ca mai intai ar trebuii definit ce se urmareste la un motor:
- aspectul? (aicea se poate cadea in partea unde apare unul cu un motor plin de chinezarii inutile care iau ochii si lucesc dar fara nici o utilitate practica)
- calitatea si numarul modificarilor (pot fi o gramda de modificari care aparent sa nu se vada, pistoane biele, injectoare.......)
- cresterea de putere fata de standard (aicea sa nu se ajunga la exemplul dat de mine mai sus sa castige un motor pe care atarna uleiul de un deget impins la maxim doar pt acest eveniment)
poate se vor imbina toate aceste aspecte.
|
|
|
21-02-07, 23:52
|
#15
|
Administrator
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by X-Ray-Eyes
Si ce facetzi cu masinile care au motorul in rodaj ??? Care sa zicem ca l-au terminat cu 7 zile inaintea concursului ... si nu au nici macar 1000 de kilometri de rodaj facutzi ???
Eu nu am mai auzit pe afara sa se faca la Best Engine dyno-test ... Nu e asta problema ... dar Dyno-Testul ala presupune sa duci masina in ture f mari care ii fac " foarte bine cand nu ai nici 1000 km ...
Nu?
|
nu, era off topic de la mine...sorry
e prevazut separat un dyno-contest
|
|
|
|
|