28-02-07, 12:33
|
#46
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 602
|
Re: criterii BEST ENGINE
O parere a unui profan: in viziunea mea "Best engine" inglobeaza o serie de calitati dinamice ale unui motor. Masina sa fie frumoasa, motorul poate sa fie urat cu spume, dar daca trage bine, e fiabil (nu pica o data la 10.000 de km si nu lasa dare de ulei dupa el) si este tunat clar peste ceea ce a dat fabricantul, pastrand insa in limite relativ normale calitatea si fiabilitatea, atunci poate fi declarat castigator... Sincer, nu ma incalzeste cu nimic vopseaua si luciu' (chiar si nicoleta) si lustrul de pe capacul de la culbutori de la o masina de nshpe mii de euro daca pe drum imi da fum o masina de 3-4 mii, tunata frumos in exterior, si cu un motor care nu e atat de vopsit si nu e pus cu fundita. Motorul tre sa traga si sa fie in buna conditie din punct de vedere tehnic! Caoseria si interiorul sa fie frumoase.
E doar o parere, nu dati cu parul
|
|
|
28-02-07, 13:25
|
#47
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,826
Member of: [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [Hyundai] [AUDI]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Pai vb aiurea.....cum adica sa fie fiabil....? O sa imi desfaca cineva motorul sa vada ce pistoane am....ce axe cu came...sau mai stiu eu ce?....De unde stii tu cum se comporta masina aia pe drum.....?
"masina sa fie frumoasa...Caoseria si interiorul sa fie frumoase."....exista alte sectiuni care sa se ocupe de aceste lucruri...incurci borcanele.
__________________
|
|
|
28-02-07, 14:08
|
#48
|
Administrator
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: criterii BEST ENGINE
lasa... el vorbea despre curse, etc... ca doar n-o sa va punem sa mergeti 10.000 km sa vedem daca pica.
|
|
|
28-02-07, 16:36
|
#49
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by Mas
Masina sa fie frumoasa, motorul poate sa fie urat cu spume, dar daca trage bine, e fiabil (nu pica o data la 10.000 de km si nu lasa dare de ulei dupa el) si este tunat clar peste ceea ce a dat fabricantul, pastrand insa in limite relativ normale calitatea si fiabilitatea, atunci poate fi declarat castigator... E doar o parere, nu dati cu parul 
|
La un 2.6 Biturbo daca ii pui un c@c@t de chip de 250 euro aproape ii dublezi puterea ... asta inseamna Best Engine ?
Uita-te in toate revistele de Tuning si vezi ce fel de motoare sunt prezentate ... eu nu am vazut niciunul borat de ulei sau un amalgam de fire , furtune si fiare dedesubpt.
Si daca straluceste ce e sub capota si totul este nou , schimbat cu ceva mai bun , piese de Up-Grade , automat se poate verifica daca a fost desfacut bucata cu bucata sau i-a dat o spoiala cu spray-ul de vopsit ouale de paste .
Last edited by X-Ray-Eyes; 28-02-07 at 16:39.
|
|
|
28-02-07, 16:37
|
#50
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
A se studia :
Maxx-Tune , ADDX , GTI Mag , Option Auto , Import Tuner , Max Power ... si lista poate continua.
|
|
|
28-02-07, 17:24
|
#51
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Uite cateva motoare , potentiale castigatoare la BEST ENGINE : http://chevystreetperformance.com/
Cam asha ar trebui sa arate si sa functioneze un motor ... JmeKer ...
|
|
|
28-02-07, 19:38
|
#52
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 602
|
Re: criterii BEST ENGINE
Am inteles ce spuneti voi, insa... daca mi-as impinge dacia la 150 de cai si as vopsi motorul si l-as face frumos, cu fundita cu tot special pentru tuning show, dar dupa cateva sute de km as aduna piulite de prin motor, s-ar mai putea numi motorul meu best engine? Sincer nu cred...
Eu asta voiam sa subliniez.
Sunt perfect de acord cu ce spui X-Ray, in legatura cu chip-ul... Chipul este o modificare minora si este privita in lumea de specialitate ca fiind "light adjustment"...
De acord si cu ce spune ERY, insa un motor care nu e vopsit frumos(nu vomita ulei pe toate partile, deci intretinut), are axe cu came smechere, pistoane speciale si nu mai stiu ce alte minunatii gen volanta usurata etc, si arata fix a motor si nu are fundita, nu are strut-bar care sa-ti fure ochii, ci unul vopsit pur si simplu ca sa fie protejat metalul de coroziune, poate fi declarat pierzator sau la egalitate cu un motor care are vopsea draguta, furtune frumusele, filtru de aer ealizat cu ochi artistic, strut-bar vopsit superb, dar totusi are in el pistoane stock, volanta stock, injectoare cu debit standard?
Dupa parerea mea, trebuie adoptat un arbitraj in care si design-ul sa aiba un cuvant de spus, insa greutatea cea mare sa o aiba caracteristicile motorului... pentru ca, in fond, telul motorului nu este atat sa incante ochiul, ci sa incante simturile cand toarce sau cand accelereaza
|
|
|
28-02-07, 20:14
|
#53
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by Mas
unul vopsit pur si simplu ca sa fie protejat metalul de coroziune, poate fi declarat pierzator sau la egalitate cu un motor care are vopsea draguta, furtune frumusele, filtru de aer ealizat cu ochi artistic, strut-bar vopsit superb, dar totusi are in el pistoane stock, volanta stock, injectoare cu debit standard?
Dupa parerea mea, trebuie adoptat un arbitraj in care si design-ul sa aiba un cuvant de spus, insa greutatea cea mare sa o aiba caracteristicile motorului... pentru ca, in fond, telul motorului nu este atat sa incante ochiul, ci sa incante simturile cand toarce sau cand accelereaza
|
Sa se "prezinte" atunci si modificarile ce au fost aduse motorului ... Dovezi sa zic asha ... Nu ?
Adica degeaba arata frumos daca piesele sunt stock , nu ?
Ok ... atunci sa se demonstreze ca piesele din care a fost realizat motorul sunt Up-Grade-uri care conduc la o crestere de performanta ... nu doar look ...
Sunt de acord si cu lucrul asta ...
SI cea mai buna treaba ar fi o brosura ... in care sa se prezinte exact ce am scris pe pagina cealalta ...
Ca degeaba spune : Frate ... eu am pistoane de la un motor de 5000 pe motorul meu de dacie de 1300 si ingectoare de Boeing daca nu demonstrezi lucrul asta ... Corect ?
|
|
|
28-02-07, 23:17
|
#54
|
Administrator
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Mas: sefu, pricepe ca ce zici tu, e o pregatire pentru curse, ca?
intelege o data, fa diferenta, si lasa pe cine are ceva idei sa se exprime, nu mai denatura discutia. indiferent daca ai inteles sau nu.
Multumesc.
|
|
|
01-03-07, 15:24
|
#55
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,826
Member of: [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [Hyundai] [AUDI]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by Mas
Am inteles ce spuneti voi, insa... daca mi-as impinge dacia la 150 de cai si as vopsi motorul si l-as face frumos, cu fundita cu tot special pentru tuning show, dar dupa cateva sute de km as aduna piulite de prin motor, s-ar mai putea numi motorul meu best engine? Sincer nu cred...
Eu asta voiam sa subliniez.
Sunt perfect de acord cu ce spui X-Ray, in legatura cu chip-ul... Chipul este o modificare minora si este privita in lumea de specialitate ca fiind "light adjustment"...
De acord si cu ce spune ERY, insa un motor care nu e vopsit frumos(nu vomita ulei pe toate partile, deci intretinut), are axe cu came smechere, pistoane speciale si nu mai stiu ce alte minunatii gen volanta usurata etc, si arata fix a motor si nu are fundita, nu are strut-bar care sa-ti fure ochii, ci unul vopsit pur si simplu ca sa fie protejat metalul de coroziune, poate fi declarat pierzator sau la egalitate cu un motor care are vopsea draguta, furtune frumusele, filtru de aer ealizat cu ochi artistic, strut-bar vopsit superb, dar totusi are in el pistoane stock, volanta stock, injectoare cu debit standard?
Dupa parerea mea, trebuie adoptat un arbitraj in care si design-ul sa aiba un cuvant de spus, insa greutatea cea mare sa o aiba caracteristicile motorului... pentru ca, in fond, telul motorului nu este atat sa incante ochiul, ci sa incante simturile cand toarce sau cand accelereaza
|
Fliu fliu....fliu,fliu,fliu...they don't understand english, i just asked for a Pepsi Light.
|
|
|
02-03-07, 23:47
|
#56
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 602
|
Re: criterii BEST ENGINE
@ Gratzian: OK, am inteles, ceea ce se doreste este defapt best styled engine. Eu credeam ca la categoria best engine trebuie sa intre motoare cu modificari aduse la partea tehnica si nu neaparat la look. Gata, nu mai comentez
@ERY: Be my friend! Be my friend!
|
|
|
10-03-07, 17:53
|
#57
|
 Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 291
|
Re: criterii BEST ENGINE
nu conteaza doar performantele. si designul e la fel de important
|
|
|
10-03-07, 17:54
|
#58
|
 Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 291
|
Re: criterii BEST ENGINE
asha zic eu . mai ales intrun contest
|
|
|
10-03-07, 18:04
|
#59
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Oltcit]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by liwiu_evo
nu conteaza doar performantele. si designul e la fel de important 
|
la ce te ajuta ca este un motor frumos?pe mine ma intereseaza doar cum merge
|
|
|
11-03-07, 14:12
|
#60
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: criterii BEST ENGINE
Quote:
Originally Posted by bogdanlascu
la ce te ajuta ca este un motor frumos?pe mine ma intereseaza doar cum merge
|
Si cand ii aduci imbunatatiri ( care nu sunt neaparat de ordin estetic) nu e normal sa mearga mai bine ? Sau merge mai rau ?
A inlocui un traseu de evacuare + turbina care sunt ruginite sau degradate cu o evacuare din Inox si turbina de 4 ori mai mare e doar aspect estetic ptr tine ?
|
|
|
|
|