stim bine cu toti cat de greu e sa gasesti un vopsitor . nu mai vorbesc de un chit`er foarte bun .. si din pacate la masina mea vor fi enorm de multe detalii de chituit .. destul de dificil .
din start plec de la ideea ca multi sunt destul de buni ca sa se ocupe de ea . diferenta o face ( asa vad eu lucrurile cel putin ) daruirea asupra proiectului . partea financiara nu e neaparat cea mai importanta . ma gandesc cum ca ... 2 vopsiri . .sunt mai scumpe oricum decat una scumpa
momentan sunt la stadiul de cautari. mai dureaza cam 2 3 saptamani pana va pleca de la bucuresti de la fibra si modificat masina... inca sa zic ca am timp .
dead line din pacate cam exista .. ca urmeaza niste aparitii programate pentru masina .. si e pe fuga ( nu`ti imagina ca o vreau in 3 zile ..
)
oricum o sa discut cu toata lumea in momentul in care masina va fi adusa la Cta la nivel de fibra .. ca stii cum e .. zici ca o faci..pana o vezi . apoi iti pui mainile`n cap cat e de mult de munca la ea ( si sunt constient ca pentru ei munca la o astfel de masina inseamna bani pierduti .. castigi mult mai bine din capote si aripi ) ... dar sper inca sa mai conteze ( in Romania ? oare ? ) faptul ca ai " shansa " sa lucrezi la un proiect poate interesant .. poate respectul pentru omul ala care a bagat cateva mii bune de euro intr`o masina .. sa nu`ti bati joc de ea .. etc.
momentan .. respir greu si numar zilele pana termina de lucrat la ea . Oricum o sa va rog cand masina va veni in constanta pe voi , cei mai vechi pe aici .. sa ne vedem undeva sa ne uitam la ea .. si sa gasim impreuna varianta cea mai buna
Multam oricum pentru ajutor !