Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Piatra-Neamt

Reply
 
Thread Tools
Old 21-01-10, 18:03   #3616
razvy_2002
VW Driver

Stage 5
 
razvy_2002's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 629
Member of:
[VW]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by AnDrEiCa View Post
Piese care cedeaza la 30.000 de km ? Daca e masina firmei,si e folosita de mai multe persoane......... e de inteles
nu cred ca la 30.000 km e de inteles...
cum spunea si SISQUO, acel plastic se si misca intr-un mod ciudat, plus ca nu stiu ce sa cred despre rezistenta lor - toate mainile busite pe care le-am vazut nu aratau ca si cum cineva ar fi iesit nevatamat de acolo...

Last edited by razvy_2002; 21-01-10 at 18:07.
razvy_2002 is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 18:57   #3617
imbaplayer

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 227
Member of:
[FORD]
[Fiat]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

pretul e corect pentru masina de 5700 eur.
pentru varianta de 12000 eur, primesti exact aceeasi calitate ca la cea de 5700, doar ca e mcv si e diesel.
plasticele raman aceleasi, acelasi design, acelasi comfort, aceeasi siguranta
ba mai rau, ai si un consum mai mare
__________________
rly?
imbaplayer is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:24   #3618
AnDrEiCa
2 Roti

Stage 5
 
AnDrEiCa's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,270
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[2 Roti]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by imbaplayer View Post
pretul e corect pentru masina de 5700 eur.
pentru varianta de 12000 eur, primesti exact aceeasi calitate ca la cea de 5700, doar ca e mcv si e diesel.
plasticele raman aceleasi, acelasi design, acelasi comfort, aceeasi siguranta
ba mai rau, ai si un consum mai mare
Nu ma innebuni?Sincer pt o masina asa mare si un motor ata de mic ,(ma refer la 1.5) ,consumul mi se pare super OK!
AnDrEiCa is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:25   #3619
AnDrEiCa
2 Roti

Stage 5
 
AnDrEiCa's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,270
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[2 Roti]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by razvy_2002 View Post
nu cred ca la 30.000 km e de inteles...
cum spunea si SISQUO, acel plastic se si misca intr-un mod ciudat, plus ca nu stiu ce sa cred despre rezistenta lor - toate mainile busite pe care le-am vazut nu aratau ca si cum cineva ar fi iesit nevatamat de acolo...
Nu ma refeream ca la 30.000 e de inteles .!Ma refeream la faza cu mai multi soferi,care sincer si eu daca as avea o masina a firmei nu mi-ar pasa de ea
AnDrEiCa is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:26   #3620
imbaplayer

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 227
Member of:
[FORD]
[Fiat]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

vorbeam de 1.4, am uitat sa mentionez
imbaplayer is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:27   #3621
AnDrEiCa
2 Roti

Stage 5
 
AnDrEiCa's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,270
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[2 Roti]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by imbaplayer View Post
vorbeam de 1.4, am uitat sa mentionez
a,la 1.4 nu stiu...dar la 1.5 eu zic ca e un consum onorabil pt un MCV

Aline uneste cele 3 posturi ...........
AnDrEiCa is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:45   #3622
ThunderRa

Stage 5
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Citesc si ma minunez ca se gasesc care mai de care mai experimentati in fiabilitatea Loganului insa majoritatea doar din auzite... Primul meu Logan, 1.6 MPI Laureat, l-am vandut la 70.000 km fara sa fi avut vreodata vreo defectiune. A fost luat la lansare, in 2004 si l-am vandut dupa 4 ani. Masina e rosie si acum are numarul "VIO"... cred ca unii o stiti de prin oras sau de pe la intalniri. Am facut cu ea drumuri de peste 1400 km distanta in mai putin de 24 de ore (Turcia, spre exemplu) si pot spune ca nu am avut deloc probleme cu oboseala. A doua mea masina din gama aceasta este un Logan MCV 1.6 16v Laureat, masina pe care o am si in momentul de fata. Nu am parcurs decat vreo 15000 km in 2 ani pentru ca este a treia masina a familiei si o folosesc doar in anumite situatii cand nu m-as descurca cu Megane-ul meu. A treia masina din gama este un Sandero Prestige, tot 1.6 MPI, masina pe care o foloseste sotia mea. Pe langa astea trei, am mai avut in familia largita inca 3 Dacii Logan (socrul meu un Logan 1.4 MPI, tatal meu 1.6 MPI si tatal meu vitreg un MCV 1.6 16v). La niciuna din aceste masini nu am avut defectiuni. Singurele schimbate au fost consumabilele. Masinile au fost folosite inclusiv pentru transport marfa si cea mai "rulata" are peste 200.000 km. Concluzia mea (si pot sa afirm foarte sigur pe mine asta) este ca Dacia Logan este una dintre cele mai fiabile masini de pe piata din momentul de fata. Ii rog pe cei care urmeaza sa arunce cu pietre, sa o faca doar daca au intr-adevar o experienta proprie si nu idei preconcepute.

P.S. Despre siguranta, una din masinile astea a trecut printr-un accident foarte grav si persoana de la volan a scapat fara nicio zgarietura dintr-o izbitura frontala cu o alta masina care venea din sens opus. In 99% din tigaile second aduse sh din afara, accidentul s-ar fi lasat cu victime insa asa nu a fost cazul.
__________________
Renaut Megane Sedan Lux Privilege 2.2 2008
1.6l 16v 110 CP
Pioneer AVH-P3100DVD, Pioneer speakers, Focal Subwoofer, Renault Sport sparks, Borbet LV4 Alloy Wheels, LLumar window film
ThunderRa is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:54   #3623
sageata
Mercedes Driver

Stage 5
 
sageata's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[MERCEDES]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

ca sa nu va mai aud...:

Caracteristici tehnice - Noua Dacia Logan. PH 2

- Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.
- Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.
- Capacitate cilindrica 1421 cmc in stare perfecta de functionare.
- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).
- Demaraj 0-100 km: pana la serviciu - 18 s, pana la socrii - 28 s, pana la alimentara - 16 s, pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s, cu nevasta la volan - 96 h, pana la tara - 17 s de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s, cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s, la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s.
- Franare de la 90 km/h la 0: pe sosea uscata - 240m, sosea uda - 340m, piatra cubica umeda - 500 m, sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii.
- Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.
- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.
- Probabilitate inchidere portiere: fata 40 la suta , spate 15 la suta la o forta de inchidere de 800N/m.
- Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.
- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.
- Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.

Optionale:

- Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.
- Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).
- Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.
- Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn).
- Veioza+sifonier spate.
- Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins).
- Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).
- Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.
- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).
- Cric.
- Roata rezerva optional si janta.
- CD manele geam.
- Geamuri fumurii cu folie cu basici.
- Eleroane tip bengos.
- Proteza dentara universala in torpedou.
- 1 buc. tub superglue.

__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli. De aceea o fotografie cu motorul meu nu incape.

http://plmtuning.ro/
sageata is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:57   #3624
ThunderRa

Stage 5
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Pune copyright-ul ca nu e doar rasuflata ci si copiata. Schimba "Dacia" cu orice alta firma si ai sa ai aceeasi gluma... cel care a scris-o oricum nu s-a suit in vreun Logan in viata lui.
ThunderRa is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:58   #3625
sageata
Mercedes Driver

Stage 5
 
sageata's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[MERCEDES]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

ti-e ciuda?
sageata is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 19:59   #3626
ThunderRa

Stage 5
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

De ce mi-ar fi? Ca nu esti tu in stare sa folosesti ghilimelele? Hmm.. :P Mai degraba cred ca ti-e tie ciuda ca s-au prins oamenii cand au incercat aia de la ADAC sa opreasca vanzarile Dacia in Germania cu o rasturnare fake...

Last edited by ThunderRa; 21-01-10 at 20:03.
ThunderRa is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 20:02   #3627
sageata
Mercedes Driver

Stage 5
 
sageata's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[MERCEDES]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

ma enerveaza atotcunoscatorii in masini. aveti o gramada de topicuri deschise la sectiunea VERSUS, excitati-va acolo. etalati-va cunostintele acolo, aici e o simpla cafenea unde lumea ar trebui sa vorbeasca de altceva nu sa se contrazica tot timpul.
sageata is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 20:04   #3628
ThunderRa

Stage 5
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Daca tu te exciti cand vorbesti despre masini asta nu inseamna ca si ceilalti o fac. Nu generaliza...
ThunderRa is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 20:05   #3629
Griffo

Stage 5
 
Griffo's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 865
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

In primul rand salutare celor din Piatra Neamt si bine v'am gasit.

In al doilea rand sa il abordez pe ThunderRa, in RO oamenii prefera un Golf III second decat un Logan nou, dar una e masina noua alta e second, trebuie explicata teoria asta.
Multi spun ca "da domne dar gasesti piese ieftine de G3, pe cand la Logan te costa destul de mult sa faci o revizie, sa schimbi consumabilele iar daca o mai si sifonezi o sa te doara degetele de la numarat bagi de achitat paguba".

Si DA, e adevarat, sunt scumpe reviziile si piesele Dacia dar niciodata nu compari o masina noua cu una second.

Am vazut si eu multiple exemple de Logan rezistent, mai ales cel diesel...si nu masina de duminica, masina alergata zilnic peste limitele de siguranta.

Deci pot spune ca Dacia acum produce masina care se ridica la un standard dstul de bun, dar nimic/nicaieri nu e perfect, nici nu va fi vreodata.
__________________
https://forum.4tuning.ro/signaturepics/sigpic28246_13.gif
Griffo is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 20:07   #3630
sageata
Mercedes Driver

Stage 5
 
sageata's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[MERCEDES]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

ThunderRa, ma refeream la "atotcunoscatorii" nu la tine. am pus si ghilimelele.
sageata is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -