Atunci la Era nu avea nici o modificare la motor.Ulterior i-am montat un carburator dublucorp WEBER32DIR98...dar devenisem kamikaze cu ea si l-am dat jos.Ma luam cu toate masinile de la semafor(pe unele chiar le faceam...cielo,logan1.4 si 1.5dci,corsa cdti..cu ti rosu...si la cateva le suflam in spate cand le coxau) si o turam pana in 6000...chiar 6500 am ajuns odata.Ajunsesem sa schimb numai in 4000.Asa ca,am pus-o pe Gpl pe 4 decembrie 2010.Si asta este un tuning...ECO tuning.
Dar...inca mai am acea minunatie de carburator si il pot monta in maxim 15 minute oricand.
Multi nu stiu,dar dacia 1100 are pe ea o tehnologie de raliuri din anii 60.Este foarte stabila si fiabila,in comparatie cu multe masini din zilele noastre.
Cateva poze cu ECOtuningul meu.
http://www.99poze.ro/dacia_gpl/
Multe salutari !
P.S.Cu coltul nu am facut senzatie pt ca,stiti prea bine,asfaltul era rau iar un cauciuc ma costa la el 500ron.Coltul este o masina de familie cu motor 1.1.Pe liniile drepte pierdeam iar unde trebuia sa recuperez,in viraje,aveam retineri dupa necazul pe care l-a avut baiatul cu Peugeotul rosu.Iar la Era,nu m-au lasat sa intru si cu el.Faceam show si mai mare.
https://www.youtube.com/watch?v=ycw8kKnGNEc LOCUL 1