Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 25-05-08, 08:51   #3721
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
vreau sa vand ax ul came nou, de 2.8, race, 280/280, ptr. motor cu injectie(K-bosch sau EEC IV) cu pretul de 850 ron....e pretul de pe burton cu tot cu transport si celelalte taxe incluse... va rog sa va ingramaditi sa-l cumparati
renuntam la tuning? asa repede?
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 25-05-08, 13:46   #3722
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
n-ai mai detaliat nimic. poti sa imi zici si mie te rog, ce materiale stii ca ar fi bune, lac si chestii? mersi
Eu lucrez in domeniul vanzarii de vopsele. Ca sa dau astfel de informatii direct pe forum, s-ar considera reclama.
Dar hai s-o luam la general: daca vrei sa-ti faci o "capitala" la tinichigerie pasii de urmat ar fi urmatorii:

1. Curatat bine tabla. Acolo unde est ruginita si nu poti intra eficient cu sculele de curatat (colturi, panouri foarte profilate etc) recomand sablarea. Tabla curatata nu trebuie sa stea ca atare mult timp.
2. Cat mai repede tabla trebuie acoperita cu produse: daca e vb. de zona de imbinare dintre 2 panouri, se umple cu mastic; daca e sub masina se aplica antifon pe baza de cauciuc. In celelalt zone recomand aplicarea unui grund epoxidic sau grund pe baza de acid fosforic. Aceste produse asigura o protectie foarte eficienta a tablei atat la agentii mecanici cat si la cei chimici. Ele trebuie reacoperite "ud pe ud" (adica fara a fi slefuite, intr-un interval de maxim cateva ore) cu un grundfiller cu intaritor.
3. Acolo unde este necesar se aplica chitul de umplere. Chitul NU ARE VOIE sa faca contact direct cu grundul epoxi sau fosfatant, cu numai cu: tabla curata, vopsele vechi, grundfiller. E f. importanta folosirea unui chit de calitate: daca nu, va puteti trezi ca va iesi culoarea lui prin grundfiller si vopsea sau dupa vopsirea masinii chitul va flamba sau la vibratii va crapa. Un chit de calitate se recunoaste prin: usurinta in aplicare si slefuire, structura usor poroasa. Un chit care nu are pori dupa ce se usuca va crapa repede pe masina.
4. Peste chit si vopselele vechi intarite se aplica un grundfiller cu intaritor. Rolurile lui: confera protectie anticoroziva, protejeaza vopseaua noua de ontactul cu eventualele substraturi care i-ar putea afecta caracteristicile, umple micile zgarieturi si ciobituri.
5. Aplicarea vopselei, care e de 2 feluri: bicomponenta: pastel, cu intaritor (mai e cunoscuta sub numele de "vopsea cu lac incorporat") si vopseaua dublustrat (cu lac peste ea). Personal sunt adeptul celui de-al doilea sistem. Este putin mai scump, insa are multiple avantaje: aspect, posibilitati largite de reparatii, retusuri, relacuiri etc.
La sistemul pastel, bicomponent, importante sunt: puterea de acoperire, luciul, intinderea vopselei, rezistenta la agenti mecanici.
La sistemul cu lac peste, SINGURELE calitati ale vopselei sunt: puterea de acoperire si culoarea. In concluzie, nu va aruncati sa dati degeaba banii pe vopsele scumpe. Orientati-va dupa pret, atata timp cat va convine culoarea si aveti garantia ca nu va trebuie o galeata de vopsea pentru a acoperi o masina. Aici important este lacul. El da efectul si aspectul.

6. Cel mai important element: MESHTERU' care stie el ce stie, chiar daca tu stii mai multe decat el. Recomand identificarea unui om destupat la cap, pasionat de munca lui. Chiar daca-i dai cu 100 de euro mai mult dect altuia s-ar putea sa merite: iti face treaba buna si nu te trezeti ca-ti pusca vopseaua intr-un an-doi.

Nume de produse pe care eu le consider OK la banii lor, surse si altele, pe telefon sau pe PM.
Sper sa fi fost de folos cuiva cu post-ul asta.
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 25-05-08, 17:19   #3723
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
nu m-ar interesa deloc. eu vreau sa-mi fac interiorul asa: http://www.madabout-kitcars.com/images/nova-pinkfur.jpg

evident, pe negru
Extrem de indraznet...... nu mai recunosc ca ar fi un capri...... daca ma uit bine si acolo vad presuri din al.. adevarat nu modelul in diamant...oare ai vrut sa spui .. eu ( NU ) vreau sa-mi fac interiorul asa..??!!!,,Nu inteleg averisunea model diamant/grila..!!!!

apropo...aripi mk1 a reusit cineva sa gaseasca/cumpere..???!
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 00:19   #3724
nitu_ovidiu82

Stage 4
 
nitu_ovidiu82's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
Default re: Club Ford Capri

mar interesa si pe mine un motor de sierra de 1.8 diesel. ma poate ajuta careva?
nitu_ovidiu82 is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 03:20   #3725
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by cv-03-btf View Post
Extrem de indraznet...... nu mai recunosc ca ar fi un capri...... daca ma uit bine si acolo vad presuri din al.. adevarat nu modelul in diamant...oare ai vrut sa spui .. eu ( NU ) vreau sa-mi fac interiorul asa..??!!!,,Nu inteleg averisunea model diamant/grila..!!!!
Nu e interior de Capri ala, e un kit-car NOVA cu 2 locuri(motor VW boxer) si plafon ce se ridica vertical hidraulic/electric..

pai alea nu sunt presuri, cred ca silencer vroia sa zica ca-si face "podele" din Al, asa am vazut si eu la o broscuta Ovali(anii '50) si arata f fain, asa vreau si eu la o masina sport, mai renunti la mocheta ce aduna apa in favoarea unor podele demontabile.

Last edited by NWZeu; 26-05-08 at 11:34.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 08:19   #3726
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Nu e interior de Capri ala, e un kit-car NOVA cu 2 locuri(motor VW boxer) si plafon ce se ridica vertical hidraulic/electric..

pai alea nu sunt presuri, cred k silencer vroia sa zica ka-si face "podele" din Al, asa am vazut si eu la o broscuta Ovali(anii '50) si arata f fain, asa vreau si eu la o masina sport, mai renunti la mocheta ce aduna apa in favoarea unor podele demontabile.
daca mai dai o gaura ...doua...nu mai ai probleme nici cu apa....si.. pe negru...cum..?? le vopsesti... sau cum ca acum chiar sunt dezorientat... nu ca nu as fi tot timpul...
dar poate ma lumineaza silencer.....
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 09:36   #3727
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

Haideţi măi băieţi.. Nu vă mai daţi seama cānd face omu caterincă??? Hai să o lămurim. Nu īmi plac deloc preşurile cu iz de tuning, cum ar fi scris mare cu roşu RACING sau imitaţia aia de tabla făcută din plastic... Cel mai mult detest orice piesă cu iz de tuning ce se poate achiziţiona din tārg/piaţă/bazar. Cāt despre poza ataşată.. recunosc că m-am cam grăbit cu linku şi nu am observat că mă contrazic singur.. oricum, recunosc, mi-aş cam face un interior de blăniţă neagră, dar nu īntr-un capri.. poate o cortina/granada/taunus neapărat īn 4 uşi. Lămurit v-am?
silencer is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 12:20   #3728
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

daaaa....... sincer sa fie eram ingrijorat... dar acum sunt ok..!!! respect!!!
apropo.. altii interesati de presuri din tabla... model diamant.. pe bune..!!! asta am gasit.. asta am luat ...!!
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 08:32   #3729
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

cine are la vanzare clapita cu care se deschide capota..??? dar cotiera de la bancheta spate mk1/mk2.>??
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 22:20   #3730
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Are cineva vreo capota de MK3 in stare buna (dreapta , fara chit)?
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 23:42   #3731
panaitescud

Stage 5
 
panaitescud's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of:
[FORD]
Thumbs up re: Club Ford Capri

ah ce-mi place baba https://www.youtube.com/watch?v=Z-7IEPTAoTg
panaitescud is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 11:55   #3732
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by panaitescud View Post
imi aduc aminte cum suna v6....daca e ceva sa-mi para rau... dupa zgomot imi pare... pana la proba contrarie... evident..!!!!
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 29-05-08, 07:47   #3733
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

nu pot sa ma abtin.... si ma laud..!!!! de cand o vanez...!!! desi nu voi fi "inteles " de cei cu motoare pe carburatie... cine o recunoaste primul are o bere...sau sprite ( ca sa nu se spuna ca fac discriminare ..!!!)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	100_1248.JPG
Views:	77
Size:	1.51 MB
ID:	549571  
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 29-05-08, 08:29   #3734
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

pompa benzina......
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 29-05-08, 22:32   #3735
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

nop...
este un acumulator de presuine..... dispozitivul inmagazineaza presiunea de la pompa si o elibereaza... cand consuma mai mult motorul....
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -