Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 20-11-14, 16:27   #346
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Pana acum am platit doar 200 de euro (atestarea); Lista de cheltuieli e lunga;

Fisierul de mai jos nu este oficial; E facut de mine; Pe masura ce inaintez o sa confirm si o sa spun exact cat a costat; Pana acum e confirmata doar atestarea cu echiv. a 200 euro platiti in lei.

0. Plata atestare – 200 euro
1. Plata taxa CIV - RAR
2. Achitarea taxei de inmatriculare (directia impozite si taxe locale)
3. Obtinerea vizei de la organul fiscal (teoretic aici am reducere 100% la impozit)
3. Obtinerea deciziei de calcul a timbrului de mediu si achitarea lui (teoretic aici am reducere 100%).
4. Incheierea unei asigurari tip RCA (aici auzisem ceva – dar nu mai tin minte exact)
5. Obtinerea unui certificat care atesta plata accizelor (daca am inteles eu corect doar daca capacitatea cilindrica e mai mare de 3000 cmc; adica nu este cazul meu ca am 1984 cmc)
6. Plata rovinietei (mai este mult pana acolo…)(teoretic aici am reducere 100%)
__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 02-12-14, 20:32   #347
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Tinere, decit sa insiri activitati viitoare pe lungimea unui an mai bine dai pasi parcursi de tine, pe etape, te superi?
adica ce trebuie facut la Retromobil, apoi la RAR, politie, etc., ce trebuie dus si cit costa, succese si cele bune!

Asta pentru ca si eu m-am inscris la Retromobil, am platit taxa de inscriere si cea anuala, am depus cererea de certificare autoturism istoric, dar am vazut ca trebuie si cerere pentru CI istoric, si alte anexe,
multumesc.

Last edited by bmwvio; 02-12-14 at 20:37.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 03-12-14, 08:46   #348
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

La retromobil am dat deja pe PM si sunt si pe site-ul lor.

Eu faceam inmatricularea masinilor (fie din tara sau strainatate intr-o saptamana maxim). Nu vad de ce as aveanevoie de 1 an

IN acest caz particular a durat mult RAR-ul (nu am avut ce face primul loc liber a fost dupa 2 saptamani)
Ca documente am pregatit pt. RAR (Certificatul de Autenticitate si ITP)
- cerere - se completeaza pe loc acolo
- CIV / talon
- acte de proprietate
- buletin
- numarul de programare dat acum 2 saptamani
- dovada ITP în termen de valabilitate
- in cazul nostru particular - ATESTAT DE VEHICUL ISTORIC

Pretul exact vi-l dau maine.

Last edited by Motanul; 03-12-14 at 08:59.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 04-12-14, 16:45   #349
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Pretul a fost 740 lei.

Totul a decurs ok - am nimerit la acelasi ing. din primavara; Am aflat cu aceasta ocazie ca el este singurul abilitat cu vehicule istorice. Restul fac masini obisnuite.
E mai bine asa; cei tineri spuneau ca ''e trecut gresit VIN-u ca de ce are doar 10 cifre?''

Singura veste proaste - pt. autovehiculele istorice CIV nu se da pe loc. Toti plecau cu documentele gata - eu am plecat fara

Au zis sa astept si ma suna ei cand sunt gata. (masina nu a avut probleme - dar dureaza pana ies hartiile mai mult).
Va anunt cat a durat.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 05-12-14, 15:19   #350
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Gata si RAR-ul si CIV-ul.
Mari chestii speciale nu am gasit la CIV (scrie doar "vehicul istoric" si este o stampila cu omologare individuala B49).

Trebuie sa precizez ca cei de la RAR s-au modificat mult de tot in bine fata de acum 15-20 de ani.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 05-12-14, 21:48   #351
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Sa fie cu noroc!
Faci un rezumat, intre timp, te rog, multumesc.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 07-12-14, 12:21   #352
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Acum 6 ani cand am inmatriculat BMW-ul adus din germania l-am rugat pe inginer sa-mi treaca toate combinatiile din talonul nemtesc de jante-anvelope ORIGINALE !!
Erau minim 12 combinatii - daca nu mai multe chiar.
A spus ca sa termin cu pretentiile si sa zic merci daca imi trece doua.
Nu neaparat ce a spus m-a deranjat - ci tonul.

Acum a trecut 2 combinatii si la "altele" a 3-a. Si asta la o masina care are 4 combinatii cu totul (sunt jante pe 14 si 15 - si fiecare cu 2 dimensiuni de anvelope).

Acum, incepand cu portarul si terminand cu casieria - totul era mai orientat catre client. Nu mai erau cu sictir si monosilabici.
Dimpotriva - te intrebau daca ai vreo nelamurire, te indrumau ce sa faci la pasul urmator, etc. MI-au spus ca era ceva pe un racord de frana si au verificat atent sa se convinga ca este ulei curs de la amortizor nu lichid de frana. Chiar s-au uitat atent cu lanterna puternica sa fie 100% siguri ca nu are ceva racordul de cauciuc de frana. Le-am zis ca stiu de uleiul ala de 1 an si mi-a fost lene sa il sterg. Cand au testat frana au vazut ca e beton si egala stanga dreapta si s-au linistit.


Au instalat si o cafenea unde sa iei ceva de mancare, un suc, o cafea cat astepti sa-ti dea cartea de identitate. (de obicei minim 30 de minute).

PS: am pus masina in garaj. Nu vad prea multe motive sa o mai scot pana in primavara.

Last edited by Motanul; 07-12-14 at 12:32.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 09-12-14, 21:48   #353
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am obtinut stampila triunghiulara pe fisa de inmtriculare (cu impozit zero).
Am depus dosarul si a fost primit pentru timbrul de mediu. Aici din pacate nu s-a dat pe loc; dureaza 2 zile eliberarea.

La primul nu a costat nimic; La timbrul de mediu am platit un timbru de 2 lei.

Am platit si RCA-ul (800 lei) si taxele la cec pt. certificat si inmatriculare (~100 lei amandoua)
Mai am doar sa o inmatriculez si sa platesc placutele cu numerele auto.

Idei?? Eu As fi vrut B-924-POR dar este luat;

Sa iau 931-932 Idei Sa am mai multe variante pregatite ca nu stiu ce este liber.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 11-12-14, 21:55   #354
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Epoca bulgaroaica a apus; acum avem numere de RO; Am gasit liber B-924 POR si m-am infipt in el. Va dura pana sa ajunga numerele pe masina si prima iesire intrucat acum sta in garaj pana in primavara.


Totul a decurs ok; ITP-ul este valabil pana in dec. 2016
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1510821.JPG
Views:	45
Size:	2.22 MB
ID:	3056177  

Last edited by Motanul; 11-12-14 at 21:59.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 12-12-14, 07:41   #355
RD-Woo

Stage 5
 
RD-Woo's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,571
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Eu As fi vrut B-924-POR dar este luat;
Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Am gasit liber B-924 POR si m-am infipt in el.

Last edited by RD-Woo; 12-12-14 at 07:43.
RD-Woo is offline   Reply With Quote
Old 12-12-14, 07:59   #356
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Era o poza de acum cativa ani cu numarul asta pe masina altui proprietar de 924 - chiar pe acest forum.
Din fericire pentru mine acum numarul era liber. Asta inseamna ca intre timp a fost radiat si a redevenit liber. Cat sta pe masina mea, evident nu o sa mai fie disponibil.
Cand o vand am optiunea daca sa renunt la el sau sa il pastrez contra unei taxe (cel putin asa era acum cativa ani).

Chiar daca sunt al 2-lea detinator al numarului din cunostintele mele sunt primul proprietar care are un 924 inregistrat ca vehicul istoric in Romania. (am luat startul f. repede deoarece dosarul era pregatit si discutat la momentul schimbarii legii). A fost o formalitate sa obtin atestatul.

Last edited by Motanul; 12-12-14 at 08:05.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 12-12-14, 14:33   #357
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Thumbs up Re: Porsche 924 1980 125 CP

Felicitari !
morghen is offline   Reply With Quote
Old 14-12-14, 11:52   #358
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Din punctul meu de vedere ar trebuia ca tot mai multe 924 sa ajunga pe lista vehiculelor istorice (cele care nu sunt ireparbil lasate in paragina sau extrem de modificate). In caz contrar, vor ajunge la fier vechi - am vorbit nu cu multa vreme cu un coleg forumist care a dat trei 924 la fier vechi.
(ca sa scape de impozit).

Cu avantajele inscrierii ca vehicule istorice omul se poate gandi de 2 ori si sa le pastreze. (e clar ca inghit multi bani si lucrurile se compenseaza un pic in acest fel).

Lucrul este valabil si cu 944 din 83-85 care acum pot fi inscrise ca vehicul istoric.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 05-01-15, 14:40   #359
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Rovinieta

Am ideplinit si ultima formalitate pt. masina: exceptarea de la plata rovinietei.
Am folosit modelul de pe retromobil.ro si totul a decurs ok. Sunt scutit pe termen nedefinit (trebuie sa anunt doar daca se schimba proprietarul).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 27-01-15, 08:50   #360
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Buna Silviu,
te rog frumos imprumuta-mi si mie instalatia de masurat presiunea, platesc comision si transport, multumesc.
bmwvio is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -