Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot |
11-01-13, 22:30
|
#121
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Cat vreme volanta este echilibrata pt motorul repectiv, nu vor apare vibratii sau zgomote.
Pedala ambreiaj nu se va intari semnificativ, chiar daca este o placa mai tare.
Discul este normal sa aiba arcuri la singlemass pt a evita trepidatiile la plecarea de pe loc. (asta pt o masina street)
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
|
|
|
11-01-13, 23:04
|
#122
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Volanta se echilibreaza dinamic, dar nu cred ca are legatura cu motorul pe care va ajunge echilibrarea asta. Ca doar nu o faci mai grea pe alocuri sa compensezi vibratia produsa de un piston ajuns la capatul cursei sau explozia din camera.
Ideea e sa nu iti introduca ansamblul volanta+disc+placa de presiune vibratii suplimentare pe langa cele produse de motor.
Si intrebam daca clanțane pentru ca un single mass pus pe un diesel o sa transmita toate vibratiile discului si arcurile acestuia vor trebui sa amortizeze acele vibratii. Acum intrebarea era daca le amortizeaza eficient.
Am vazut ambreiaj sport cu single-mass luat de la firma de renume si montat pe un Astra OPC care batea la ralanti de ziceai ca se rupe motorul. Si ala e pus pe o masina pe benzina care se presupune a fi mai silentioasa si cu mai putine vibratii decat un diesel.
Si inca o intrebare pentru Hexer.
Kit SACHS oem pentru 2.0TFSI, cat poti sa il faci sa tina cu volanta originala cu masa dubla?
Parca te-am mai sacait cu asta dar acum am facut prostia sa pun un LUK pe masina in ideea ca are mai putini km si bate in dracii aia mari volanta ca sa nu mai zic ca patineaza. SACHS mi se parea mult mai solid in varianta OEM si as merge tot pe dubla masa.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
11-01-13, 23:38
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
E mai complicat intrebarea asta decat se pare la prima.
Vibratile provin de la motor, cu masa simpla si disc normal acesi vibrati ajung la cutie si fac un zgomot urat.
Facem foarte multe kituri care inlacuiesc bimasicul.
Multi cumpar ambreaja de la firme renumita, dar in general provin din china sau din piese facute acolo...astfel toti zic ca daca treci de la masa dubla la simpla o sa scoate zgomot, scutura tot masina si e infernal de mers cu ea.
Ca idee, acum 15 ani putine masini aveau, low cost nimic nu era...golf3 tdi nu scutura desi nu ave masa dubla, audi 100 2.5d si restul ce era in era respectiva era ok de condus.
Diferenta intre benzina si diesel la un ambreaj cu masa simpla e volanta la diesel e mai grea cu ~4-5kg si discul care e facut pentru a nu transmite vibratile catre motor, au un miez special, nu din cauza arcurilor.
Mai recent motoarele cu injectie directa au nevoie de aceasi tip de disc cum era la diesel altfel au un zgomot asemanator cu diesel la relantin. De asta avem un model special pentur TFSI si toate cu injectie directa.
Ps. am modificat multe ambreaje de la south bend clutch si 034 facute direct pentru TFSI, inainte a batut la relantin, dupa sa schimbat.
Last edited by Hexer; 11-01-13 at 23:41.
|
|
|
19-01-13, 22:46
|
#124
|
Stage 2
Join Date: Jun 2012
Posts: 47
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
salut, am si eu nevoie de un kit ambreiaj(volanta,disc si placa de presiune) pentru un golf 4 tdi ce scoate cam 400 nm, acum am ambreiaju stock pe masina original al ei din fabrica, as vrea sa stiu cam care ar fi pretu unui kit de al vostru, sau daca se poate face upgrade la asta ce il am pe masina si care ar fi pretu.masina e echipata cu o cutie in 5 viteze si are ambreiaj bimasa cu disc de 225mm sachs.multumesc
|
|
|
07-02-13, 15:19
|
#125
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [MERCEDES]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
salut Hexer, un disc de ambreiaj se poate face de calibra 4x4 c20 let, cat poate sa tina maxim ca putere si nm si cat costa operatia?
multumesc
|
|
|
07-02-13, 17:06
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by chinto
salut, am si eu nevoie de un kit ambreiaj(volanta,disc si placa de presiune) pentru un golf 4 tdi ce scoate cam 400 nm, acum am ambreiaju stock pe masina original al ei din fabrica, as vrea sa stiu cam care ar fi pretu unui kit de al vostru, sau daca se poate face upgrade la asta ce il am pe masina si care ar fi pretu.masina e echipata cu o cutie in 5 viteze si are ambreiaj bimasa cu disc de 225mm sachs.multumesc
|
Din pacate la puterea ce ai tu deja masa dubla nu tine, cel putin pe termen lung.
Un kit komplet cu masa simpla e 750-800e, asta poate ~550Nm, fiind discul mic, daca treci la 240mm atunci putem face kit care tine peste 700Nm si costa aceasi bani.
Quote:
Originally Posted by maff_77
salut Hexer, un disc de ambreiaj se poate face de calibra 4x4 c20 let, cat poate sa tina maxim ca putere si nm si cat costa operatia?
multumesc
|
got mail
|
|
|
09-02-13, 03:53
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by Hexer
salut, in mod normal e gata in max 2 saptamani, pret depinde ce putem face la ea si cat trebuie lucrat. Asi zice daca e aproape stock 200-250e costa modificarea.
|
MAZDA BT50 : saptamana viitoare il dau jos de pe masina.
da-mi niste date de contact si o adresa de livrare a ambreajului.
multumesc anticipat
|
|
|
09-02-13, 09:49
|
#128
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Hexer te-ai gandit sa deschiz o afecere de genul asta in Romania?
Cred ca o abordare serioasa ar putea sa sustina o afacere ca asta se functioneze in Romania, eventual la Bucuresti.
|
|
|
11-02-13, 23:03
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by TSC-Us
MAZDA BT50 : saptamana viitoare il dau jos de pe masina.
da-mi niste date de contact si o adresa de livrare a ambreajului.
multumesc anticipat
|
Got pm
|
|
|
12-02-13, 16:52
|
#130
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Salut.
Ce putem face la un kit ambreiaj Clutch Master stage 1, cu volanta de Golf G60 ? Momentan am o bataie destul de deranjanta la relanti. Volanta cred ca se aude.
Din cate spune producator, limita ambreiajului e undeva la 420 430 nm cred.
Cam pe acolo e si cuplu meu momentan, dar pana acum n am avut probleme.
Vreau sa tina in jur de 500 nm, dar cel mai important, sa nu mai bata la relanti.
Astept un raspuns daca se poate te rog.
Multumesc frumos.
|
|
|
13-02-13, 00:00
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by phaeton
Salut.
Ce putem face la un kit ambreiaj Clutch Master stage 1, cu volanta de Golf G60 ? Momentan am o bataie destul de deranjanta la relanti. Volanta cred ca se aude.
Din cate spune producator, limita ambreiajului e undeva la 420 430 nm cred.
Cam pe acolo e si cuplu meu momentan, dar pana acum n am avut probleme.
Vreau sa tina in jur de 500 nm, dar cel mai important, sa nu mai bata la relanti.
Astept un raspuns daca se poate te rog.
Multumesc frumos.
|
Salut, da se poate face, nui problema. Cu cuplul vedem cand ajunge cat e maxim.
Incercam sa micsoram si bataia, aia vine de la discul de ambreaj si/sau volanta prea usoara, multe ori intalnit la chinezii...
|
|
|
18-02-13, 22:28
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Hexer te-ai gandit sa deschiz o afecere de genul asta in Romania?
Cred ca o abordare serioasa ar putea sa sustina o afacere ca asta se functioneze in Romania, eventual la Bucuresti.
|
Sau "eventual"in Cluj... )
|
|
|
19-02-13, 12:25
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Da, dar voi aveti acolo inca o prolema. Il aveti pe Boc Sigur oriunde in Romania. Este oarecum frustrant sa plece banii din tara. De asta ma gandeam a daca pe Hexer nu il leaga de Romania doar un interes financiar poate se gandeste sa produca plus valoare aici pe teritoriul Romaniei. Este clar ca exista piata si lipsesc astfel de servicii.
|
|
|
19-02-13, 12:50
|
#134
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Da, dar voi aveti acolo inca o prolema. Il aveti pe Boc Sigur oriunde in Romania. Este oarecum frustrant sa plece banii din tara. De asta ma gandeam a daca pe Hexer nu il leaga de Romania doar un interes financiar poate se gandeste sa produca plus valoare aici pe teritoriul Romaniei. Este clar ca exista piata si lipsesc astfel de servicii.
|
Daca majoritatea oamenilor convine sa cumpere ambreaj din state si nui incomod eu zic ca nui problema sa cumpara de la minde, de la 1000km. Plus ca ofer service, garantie si transportul trebuie platit de la cluj.
La fel plata cum vor, ramburs, plata pe cont ron, euro, usd, si de multe ori paypal.
Plus nu ai criza daca scapi de vama sau trebuie platit si aia...
Din pacare nui destul de mare piata sa facem un atelier dedicat pentru ambreaje.
|
|
|
19-02-13, 16:04
|
#135
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Dimpotriva, nu zic sa nu cumpere de la tine. Eu zic sa cumpere si ar fi excelent si poate mai profitabil daca ar fi aici atelierul.
Normal este o piata libera si fiecare cleint cumpara de unde ii este mai bine desi daca in Grecia de exemplu deschizi ca roman sau ungur un atelier imi este greu sa cred ca multi iti vor trece pragul.
|
|
|
|
|