Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot |
18-02-12, 02:18
|
#91
|
Stage 2
Join Date: Feb 2010
Posts: 54
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by Hexer
Scuze de intarziere cu raspunsul...
Am nevoie de poze sau mai multe detalii despre ce ai acum, volanta si placa.
Am o singura placa de presiune modificat care merge pana in 900-1000Nm, cea de bmw m5 s38. Pentru asta am arc soare mai tare si practic tot ce trebuie.
Normal cu cele de la vag putem merge cam pana la ~6-700Nm depinde cum prinz arcul la soare fara sa fie foarte greu la picior. In cel mai drastic caz dublam arcul si atunci merge mai sus.
Evident disc cu pastile si destul de multe schimbari.
|
volanta single mass si placa este aferenta chitului de ambreaj si este normala (stock)si este de 240mm altceva nu stiu ce sa iti spun, iar discul este tot al chitului nou, noutz cu 4 arcuri mari atit.
daca ambreajul este mai greu la picior , nu ma deranjeaza pt. ca sunt obisnuit ce ambreaje foarte tari la picior, singura problema este ca rulmentul de presiune de la cutie este hidraulic si nu stiu cit rezista sa nu se dea peste cap garniturile de la ansamblul hidraulic cum sa mai intimplat si la ambreajul asta pe care il am de 5 trepte de la F1 stage 4( o data a crapat pistonasul,o data a crapat conducta si o data pistonasul de la pedala)
si daca ai pt. disc pastile mai mari care peransamblu sa dea mai mult de 240mm sau de schimbat suprafata de contact al placi (fonta) sa fie mai mare de 240mm respectiv mai multa suprafata de contact
si la sfirsit daca se poate sa imi dai si mie un pret (macar estimativ) multumesc mult
Last edited by B66sio; 18-02-12 at 02:24.
|
|
|
18-02-12, 22:27
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by B66sio
volanta single mass si placa este aferenta chitului de ambreaj si este normala (stock)si este de 240mm altceva nu stiu ce sa iti spun, iar discul este tot al chitului nou, noutz cu 4 arcuri mari atit.
daca ambreajul este mai greu la picior , nu ma deranjeaza pt. ca sunt obisnuit ce ambreaje foarte tari la picior, singura problema este ca rulmentul de presiune de la cutie este hidraulic si nu stiu cit rezista sa nu se dea peste cap garniturile de la ansamblul hidraulic cum sa mai intimplat si la ambreajul asta pe care il am de 5 trepte de la F1 stage 4( o data a crapat pistonasul,o data a crapat conducta si o data pistonasul de la pedala)
si daca ai pt. disc pastile mai mari care peransamblu sa dea mai mult de 240mm sau de schimbat suprafata de contact al placi (fonta) sa fie mai mare de 240mm respectiv mai multa suprafata de contact
si la sfirsit daca se poate sa imi dai si mie un pret (macar estimativ) multumesc mult
|
Daca e de 240mm atunci pot face ambreaj care tine mult si bine ptrnu ce vrei, si chiar mai mult fara problema.
Depinde cum e ansamblul, potae ptuem face mai mare decat 240 dar in general nui nevoie.
la pedala nu o sa fie mai tare, nu semnificativ, intarim altfel placa, forta se apasa discul e mai mare. Am avut clien la care a crapar o data pisotnusul de la pedala, dupa aia de la cutie si tot patina...a trimis la mine si iam facut, am modificat, de atunci n-are treaba.
Daca vrei, trimita Pm si vorbim detaliile.
|
|
|
31-05-12, 20:12
|
#93
|
Stage 4
Join Date: Nov 2009
Posts: 178
Member of: [CITROEN] [PEUGEOT] [Hyundai]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
salut Hexter , o intrebare scurta . Ambreiaj ( placa presiune , si disc ) Clutchspecialist's UK , o parere .
Vreau sa ajung cu cuplul pana in 400 nm , ei zic ca rezista 450. Precizez , e pus pe masina 4x4 2.0 turbo
|
|
|
31-05-12, 23:42
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by noneagabriel
salut Hexter , o intrebare scurta . Ambreiaj ( placa presiune , si disc ) Clutchspecialist's UK , o parere .
Vreau sa ajung cu cuplul pana in 400 nm , ei zic ca rezista 450. Precizez , e pus pe masina 4x4 2.0 turbo
|
Sincer nu stiu, stiu doar ce facem noi tine la cat spun ca e ok. Dar facem pentru englezi anul 80-100 kituri pe evo si 50-60 pentru sti...in general rally gr-n si -a.
Dar un lucru e sigur, la 4x4 nuti patineaza roti la schimbari brusti sau pornire greava...sanse mai mari sa pica ambreajul.
|
|
|
03-06-12, 22:11
|
#95
|
Stage 4
Join Date: Nov 2009
Posts: 178
Member of: [CITROEN] [PEUGEOT] [Hyundai]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by Hexer
sanse mai mari sa pica ambreajul.
|
exact , exedy stock de 215 nu rezista , patineaza dintr-a 2 a )
|
|
|
05-06-12, 12:32
|
#96
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [MERCEDES]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
salut Hexer
un disc de ambreiaj skoda 1.8t sa suporte vreo 400-450nm se poate face?
masina este echipata cu cutia de fabrica 5tr
si un pret daca se poate pe PM sau pe mail maff_77@yahoo.com
__________________
desi nu pare s-ar putea sa te fac
Presedinte T power team
раскрутка сайтов
|
|
|
05-06-12, 13:16
|
#97
|
Stock
Join Date: Jun 2012
Posts: 3
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Salutare un sfat pentru un Mitsubishi Colt 1.6 16v 116cai si putine modificari la aer pentru o accelerare mai buna. Zici cand schimb repede din treapta 1 in treapta 2 usoara senzatie de patinare. Sa fie discul de ambreaj?
|
|
|
05-06-12, 22:47
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by marianpme93
Salutare un sfat pentru un Mitsubishi Colt 1.6 16v 116cai si putine modificari la aer pentru o accelerare mai buna. Zici cand schimb repede din treapta 1 in treapta 2 usoara senzatie de patinare. Sa fie discul de ambreaj?
|
Ori ambreajul ori daca are clapeta electronica softul...asta sti daca pica ambreajul.
|
|
|
07-06-12, 22:59
|
#99
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 172
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Salut! Am un ambreiaj(placa, disc, rulment) de la ACT, stage 3, 228mm, il folosesc pe un 1,9 tdi, l-am folosit tot sezonul de anul trecut si a tinut foarte bine, s-a comportat excelent, exceptand pedala care e putin tare si trepidatiile si disconfortul la plecarea de pe loc. Pastilele sunt uzate si de curand m-a lasat de tot, s-au polizat nuturile din centrul discului, priza directa. Poti sa imi modifici un disc normal sau se poate repara cel stg 3? Placa are usoare urme de uzura, se poate rectifica? Eventual niste preturi pe pm. Merci!
|
|
|
08-06-12, 11:14
|
#100
|
Stock
Join Date: Jun 2012
Posts: 3
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by Hexer
Ori ambreajul ori daca are clapeta electronica softul...asta sti daca pica ambreajul.
|
MS MS
|
|
|
17-06-12, 19:14
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Recent am primit un ambreaj SPEC in ultimul hal...placa odata sa spart, arcul era uzat, discul e indoit din cauza caldurii si designului slab.
Ceva poze de ce nu merita sa cumperi chinezii...
Loviturile pe placa sunt din cauza pieselor ce sau rupt din carcasa cutiei de viteze (clopotul), asta se intampla daca ai disc fara arcuri, placa dupa o vreme cedeaza si face ravagii...
Placa deja era indoit din cazua caldurii.
Pana la urma sa schimbat placa si discul la unul cu arcuri, si insertul din volanta alu la otel.
Ca sa intra discul cu arcuri trebuia sa modificam noua placa, acum are interior din otel, mult mai rezistent la uzura.
Echilibrat volanta separat si dupa tot ansamblul, volanta di placa Stock a venit cu 13.5 grame, acum are sub 1 gram:
|
|
|
18-06-12, 15:41
|
#102
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by Hexer
Recent am primit un ambreaj SPEC in ultimul hal...placa odata sa spart, arcul era uzat, discul e indoit din cauza caldurii si designului slab.
Ceva poze de ce nu merita sa cumperi chinezii...
Loviturile pe placa sunt din cauza pieselor ce sau rupt din carcasa cutiei de viteze (clopotul), asta se intampla daca ai disc fara arcuri, placa dupa o vreme cedeaza si face ravagii...
Placa deja era indoit din cazua caldurii.
Pana la urma sa schimbat placa si discul la unul cu arcuri, si insertul din volanta alu la otel.
Ca sa intra discul cu arcuri trebuia sa modificam noua placa, acum are interior din otel, mult mai rezistent la uzura.
Echilibrat volanta separat si dupa tot ansamblul, volanta di placa Stock a venit cu 13.5 grame, acum are sub 1 gram:
|
Exista un motiv pt care volanta de fabrica vine cu centrul de masa diferit de centrul geometric. Un motiv voit vreau sa spun , nu din defect de fabricatie sau tolerante mari.
__________________
Audi RS4 : built by craftsmen, tuned by professionals , driven by a twat!
Audi Q5 : my other, my daily, my mobile point of service.
RBN powered and proud of it!
|
|
|
19-06-12, 01:21
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by duud40
Exista un motiv pt care volanta de fabrica vine cu centrul de masa diferit de centrul geometric. Un motiv voit vreau sa spun , nu din defect de fabricatie sau tolerante mari.
|
Nu, adica trebuie sa fie echilibrat dinamic orice piese ce e in transmisie, de exemplu eu echilibrez si diferentialul facut de mine.
|
|
|
11-07-12, 19:21
|
#104
|
Stock
Join Date: Jul 2012
Posts: 2
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Salut Hexer.Am vazut in postarile anterioare ca te ocupi de modificarea ambreiajelor si volantelor.Detin un ford focus 2,motorizare standar de 1800 cm/c putere 115 cp,ambreiaj stock,volanta cu masa dubla care a inceput sa faca foarte urat la relanti,inclusiv zgomot metalic.Ma intereseaza un ambreiaj simplu cu o volanta simpla,dar durabil,care eventual sa poata fi folosit si intr-un regim mai sportiv,dar nu exagerat,gen competitii..Crezi ca se poate face asa ceva?Daca da,m-ar interesa un cost estimativ.Multumesc anticipat.
|
|
|
11-07-12, 23:27
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by TASE20
Salut Hexer.Am vazut in postarile anterioare ca te ocupi de modificarea ambreiajelor si volantelor.Detin un ford focus 2,motorizare standar de 1800 cm/c putere 115 cp,ambreiaj stock,volanta cu masa dubla care a inceput sa faca foarte urat la relanti,inclusiv zgomot metalic.Ma intereseaza un ambreiaj simplu cu o volanta simpla,dar durabil,care eventual sa poata fi folosit si intr-un regim mai sportiv,dar nu exagerat,gen competitii..Crezi ca se poate face asa ceva?Daca da,m-ar interesa un cost estimativ.Multumesc anticipat.
|
Da se paote face, in general 2-3 saptamani am nevoie de kitul ce ai pe masina sau unul la fel si pot face un kit cu masa simpla. aia poti chinuii cum vrei si o sa tina.
Am kit gata TDI cu 6 viteze, toate BMW-uri cu 1 sau 2 discuri.
|
|
|
|
|