Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot |
28-06-11, 23:41
|
#46
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 361
Member of: [RENAULT] [VW]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by Hexer
trebuie incercat una facuta bine...si daca ai celelate uzata trimis la verificat, am vazut cateva sute, paote observ unde era problema.
|
nu le mai am pe celalalte
ce se poate face cu actualul stock? cum se poate upgrada si in ce consta asta? poate suporta mai multi nm fata de cea stock? nu ma intereseaza cu foarte mult peste. ma gandesc ca asta ar fi problema , nu rezista cuplului. un pret pentru tot?
|
|
|
29-06-11, 23:11
|
#47
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Intarit placa de presiune si ferodo din kevlar, in rest nuprea se patoe face nimic cu piesele originale. Asta costa cam 200e si da un plus pana in 25% gata de OEM.
|
|
|
29-06-11, 23:33
|
#48
|
Midnight Racers Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 334
Member of: [Midnight Racers] [FORD] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [RENAULT]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Salut,am si eu o intrebare. Daca pe o masina turbo pe benzina pun disc de ambreiaj modificat(kevlar) cu placa si volanta stock merge ? Masina a trecut de la 130 cai la 200...Multumesc
__________________
"There is no replacement for displacement"
|Fiesta RS TURBO|by AS Tuning 
Renault Clio Sport 172 Under construction
VAND JANTE PT FORD( 4X108 ) AZEV A
|
|
|
29-06-11, 23:35
|
#49
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Merge da, in schimb paote ca ce facem noi e mai graosa sau mai subtire, asta paote sa influneteze.
|
|
|
29-06-11, 23:56
|
#50
|
Midnight Racers Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 334
Member of: [Midnight Racers] [FORD] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [RENAULT]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Ce detalii iti trebuie legate de ambreiaj (kitt) ca sa imi dai un pret pentru disc ?Ce stiu exact este ca diametrul discului este de 220...alte dimensiuni nu stiu
Stima
|
|
|
20-07-11, 20:44
|
#51
|
 Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
hexer daca de ex vreau doar ambreajul intarit si lasam volanta dubla(sa nu fie ambreajul prea tare si sa nu bata) cam la ce bani ar ajunge?
|
|
|
20-07-11, 23:17
|
#52
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Intarit placa de presiune cu ambreaj kevlar 220 si cu sinter 300 euro.
Daca nu putem folosi placa de ambreaj ce mi le dai se adauga inca 100 euro pentru una noua facuta de noi.
|
|
|
21-07-11, 10:29
|
#53
|
 Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by Hexer
Intarit placa de presiune cu ambreaj kevlar 220 si cu sinter 300 euro.
Daca nu putem folosi placa de ambreaj ce mi le dai se adauga inca 100 euro pentru una noua facuta de noi.
|
sinterul este rezistent la un mers de 70% oras? pe mine ma intereseaza in primul rand sa fie foarte rezistent la frecari dese. dar sa fie bn si pt plecari in forta!
cam cat dureaza "modificarea"?
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
|
|
|
03-09-11, 23:02
|
#54
|
Peugeot Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 530
Member of: [SKODA] [PEUGEOT]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Pentru un Peugeot 207 , 1.6 hdi, 90 CP se poate face un abreiaj custom ? Daca da, poti sa-mi spui un pret aproximativ si ce perioada de garantie se ofera ?
Multumesc.
__________________
Skoda Fabia Elite by TCM Turbo
Peugeot 207 Sportpack by Dimsport
Democratia a murit.Traiasca totalitarismul !
|
|
|
01-10-11, 20:02
|
#55
|
Stage 1
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Salut.
Da-mi si mie niste optiuni pentru un golf v gti (momentan abreaj stock). Masina face undeva la 330 de cai si un cuplu de 450nm pe o plaja destul de mare urca fulminant de de 1800 de ture pana la 3500 de ture unde ajunde la cuplu maxim de 450nm si il mentine asa in linie drepta pana in 6800 de rpm.
Ce optiuni am si un pret orientativ.
Mentionez ca masina e daily use, vreau ceva care sa mentina un balans perfect pentru motor, si sa tina la plecari in forta dese. Nu vreau trepidatii ale motorului, sau greutate in a retrograda din ture.
Mersi frumos.
|
|
|
01-10-11, 20:23
|
#56
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by jooopy1
Salut.
Da-mi si mie niste optiuni pentru un golf v gti (momentan abreaj stock). Masina face undeva la 330 de cai si un cuplu de 450nm pe o plaja destul de mare urca fulminant de de 1800 de ture pana la 3500 de ture unde ajunde la cuplu maxim de 450nm si il mentine asa in linie drepta pana in 6800 de rpm.
Ce optiuni am si un pret orientativ.
Mentionez ca masina e daily use, vreau ceva care sa mentina un balans perfect pentru motor, si sa tina la plecari in forta dese. Nu vreau trepidatii ale motorului, sau greutate in a retrograda din ture.
Mersi frumos.
|
Am facut/reparat cateva ambreaje pentru tfsi, trebuia aruncat jumate din ele....
Eu asi face o volanta din otel, cu placa de presiune sachs motorsport (cu asta avem masini de peste 700Nm fara sa patineze) si placa de ambreaj cu sinter si arucri pentru fsi. Nu trepideaza motorul la relantin si e ok la condus pe strada, si garantat nu moare nici daca o faci 4x4.
Pretul e 1100 euro.
|
|
|
03-10-11, 19:06
|
#57
|
Stage 1
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Mai am cateva curiozitati.
In pretul respectiv intra absoult totul, sau mai trebuie sa platesc ,sau sa cumpar ceva separat?, vine si rulmentul de aliniare, sau se foloseste tot cel vechi din ambreaj..... Si in caz ca tine la +700 de NM nu e risc sa rup cutia ?
Mersi frumos
|
|
|
03-10-11, 20:58
|
#58
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by jooopy1
Salut.
Da-mi si mie niste optiuni pentru un golf v gti (momentan abreaj stock). Masina face undeva la 330 de cai si un cuplu de 450nm pe o plaja destul de mare urca fulminant de de 1800 de ture pana la 3500 de ture unde ajunde la cuplu maxim de 450nm si il mentine asa in linie drepta pana in 6800 de rpm.
Ce optiuni am si un pret orientativ.
Mentionez ca masina e daily use, vreau ceva care sa mentina un balans perfect pentru motor, si sa tina la plecari in forta dese. Nu vreau trepidatii ale motorului, sau greutate in a retrograda din ture.
Mersi frumos.
|
Cea mai buna optiune pentru masina ta este SPEC Clutch pe volanta stoc, stage 3.
http://www.specclutch.com/cars/Volks..._V/2006/Single
pretul de pe site + tva, fara nici un alt cost.
|
|
|
04-10-11, 08:16
|
#59
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by jooopy1
Mai am cateva curiozitati.
In pretul respectiv intra absoult totul, sau mai trebuie sa platesc ,sau sa cumpar ceva separat?, vine si rulmentul de aliniare, sau se foloseste tot cel vechi din ambreaj..... Si in caz ca tine la +700 de NM nu e risc sa rup cutia ?
Mersi frumos
|
Intra volanta, placa de presiune si placa de ambreaj.
Faptul ca tine la 700Nm inseamna ca nu o sa patineze...cand si unde rupe tine de tine si de condusul tau si nu de ambreaj.
Spec...pacat ca nu am facut poza in ce starea erau arcurile din mijloc...si nici la Clutch Master cand era crapat de fiind made in china....dar nui bai...pana la urma ajunge la mine
|
|
|
04-10-11, 11:35
|
#60
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Daca vrei hard core 700+nm atunci exista Carbonetics, McLeod, etc sau multi disc-uri inclusiv de la SPEC.
Este perfect normal ca un ambreiaj creat pentru un cuplu inferior sa se destrame cand este abuzat cu un cuplu superior specificatiilor.
Eu personal am dezintegrat un ambreiaj SPEC stage 3 cu Mustangul la 900+nm in 2 ture de cartier dupa montajul turbinei...dar nu ai ce sa le reprosezi avand in vedere ca nu avea specificatiile cuplului respectiv. Acum un bi-disc de la McLeod tine fara probleme, inclusiv cateva burn ouri esuate  .
Dar el vrea un ambreiaj stradal care sa tina 500nm si sa fie safe pentru cutie...si SPEC e cea mai buna varianta ca sa nu vibreze, sa fie frana de motor, sa fie engagement decent la semafor si asa mai departe. Si bineinteles pretul e mai mult decat ok.
Vrea sa mearga cu masina pe strada, nu sa rupa scaune cu un ambreiaj orientat drag  .
La 1100 euro deja intri in categoria multi discurilor unde nu exista termen de comparatie referitor la cuplu sustinut si drivebility...pur si simplu este mai usor de condus ca un ambreiaj stoc si tine 900+nm.
Sunt sigur ca pretul cerut de tine este justificat si performantele pe masura, totusi exista si alte optiuni....
Last edited by elspa; 04-10-11 at 11:43.
|
|
|
|
|