Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot |
25-01-11, 08:25
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Ambreiaje siterizate, clasice, volante, abreiaje bidisc pot fi confectionate la comanda la http://www.autotehnica.ro/.
Masina de curse a lui Paul Andronic foloseste un ambreiaj facut de ei bidisc cu volanta lor.
|
|
|
20-06-11, 12:09
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Feb 2011
Posts: 232
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by Hexer
Daca te intereseaza noi facem ambreaj custom la orice masina dupa cerere.
|
sal am bmw e36 325 am cumparat un kit ambreiaj second cu volanta usurata de urs si vreau sa i bat ceramica ma poti ajuta si un pret merci
|
|
|
21-06-11, 00:01
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
facem de toate, daca trebuie schimbat placultele de ceramie, care sunt defapt sinter, costa 120e, dacca trebuie facut o alta placa de ambreaj e alta treaba, aia costa mai mult.
Din pacate nu lucram cu materiale chinezesti si asta are pretul lor...
|
|
|
21-06-11, 01:19
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
la un golf 5 gti, se poate face un ambreaj care sa reziste la 380 cp si 500 nm?
alea sport sunt tari, zgomotoase(daca ai single mass si de aluminiu>o sa plangi, suna ca o troaca) pe cand ambeajul stock>ramforsat de voi, o sa devina puternic dar la fel de placut ca stock!
cam ce se poate face si cam la ce bani ajunge toata treaba?
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta
bmw 325=amanta mea
|
|
|
21-06-11, 11:56
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by TURBOSS
la un golf 5 gti, se poate face un ambreaj care sa reziste la 380 cp si 500 nm?
alea sport sunt tari, zgomotoase(daca ai single mass si de aluminiu>o sa plangi, suna ca o troaca) pe cand ambeajul stock>ramforsat de voi, o sa devina puternic dar la fel de placut ca stock!
cam ce se poate face si cam la ce bani ajunge toata treaba?
|
Acum sa facut una pe un audi a4 tfsi, aia pe stand rezista peste 600Nm cu un coeficienta de siguranta de 1.5 (asta inseamna ca incepe sa patineze peste 800Nm). Asta era facut pe volanta single mass, placa de ambreaj sinter si placa de presiune modificata.
La forta de pedala proprietarul a zis ca e ok, principala prolbema era ca anterioarele erau ori prea tari ori patinau.
Singura diferenta e ca prinde cu 2-3 Cm mai sus, asta din cauza ca placa de presiune e modificat, is astfel deschiderea e mai mica.
Eu la puterea asta asi pune doar single mass, nu stiu de ce ar bate, la diesel e o treaba dar timp de 50 ani toate masinile erau single mass, cum na batut golf 1-2-3 gti nu o sa bata nici asta daca e lucrat cum trebuie.
Pretul depinde ca sunt foarte multe posibilitati si optiuni la un astfel de kit, de la 250e pana in 1300e e diferenta semnificativa.
|
|
|
21-06-11, 21:44
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
pana la urma ce ma sfatuiesti sa fac?
sa i-au o volanta singe mass de otel(aia de aluminiu nu este prea zgomotoasa) si ramane ca tu sa modofici ambreajul? pun masina pe dreapta si sa iti trimit ambreajul?
ambreajul trebuie sa reziste la frecari dese, mai ales la plecari de pe loc, de la semafoare...sa aibe o utilizare de zi cu zi. tot cu 12 palete vreau, nu cu 6 sa cupleze brutal!
ma intereseaza un pret informativ, nu exact!
|
|
|
21-06-11, 22:13
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Noi facem volanta din otel.
Parerea mea varianta ceea mai buna, volanta din otel, placa de ambeaj ce facem / modificam noi cu sinter de strada, imperecheat cu o placa de presiune de bmw 240mm, pe modele vechi cum era m5 in linie.
Acest combo e ok ca si presiune la pedala, totdata tine pana in 800Nm fara problema.
Poti alege greutatea ansamblului, la placa de presiune putem face partea din mijloc ce e din fonta din fabrica sa fie din otel, astfel tina mai mult, sinterul nu mananca asa usor, tot de asta se paote usura si partea respectiva. Asta e la mine kitul de ambreaj group N.
|
|
|
22-06-11, 10:31
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
ma intereseaza cam cat(cu aproximatie) o sa ma ajunga(pretul) toata treaba?
+daca o sa iasa treaba buna o sa va fac reclama.
|
|
|
22-06-11, 16:46
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Proximativ 900-1000e, acum inca nu am preturile noi de la sachs sport...placa de presiune fiind de acolo si daca trebue o modific.
|
|
|
22-06-11, 23:30
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
|
|
|
22-06-11, 23:47
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Asta e un ambreaj pornit de la unul stock, de data asta un Audi S2, dupa stand tine peste 600Nm, sinterul e unul de strada, placa de presiune intarita, pretul ajunge undeva la 300e (pretul e valabil daca piesele sunt in stare de reconditionare).
Urmatorul e unul din kevlar pentru un e36 M3, este reconditionat cu o placa intarita, pretul e undeva la 200-250e (pretul e valabil daca piesele sunt in stare de reconditionare)
|
|
|
23-06-11, 12:24
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
in cazul meu trebuie sa dau ambreajul jos, sa cumpar o volanta single mass de otel sa le fac pachet si sa ti le trimit?
volanta o cumpar eu ~380$+ manopera si materialele folosite de tine.
pe mine ma intereseaza cat ma costa manopera+transformarea la tine! daca ajunge la 1000 euro...este cam mult. stiu ca lucrurile de calitate costa, materiale folosite costa, dar daca ajung la 1000 de euro mai bn cumpar un kit ambreaj cu tot cu volant usurata la 1200$ mai putin decat 1000 de euro.
trebuie sa ies undeva la jumatate sa fie o treaba! nu stiu daca ai inteles ceea ce vreau sa iti explic.
|
|
|
23-06-11, 13:10
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by TURBOSS
in cazul meu trebuie sa dau ambreajul jos, sa cumpar o volanta single mass de otel sa le fac pachet si sa ti le trimit?
volanta o cumpar eu ~380$+ manopera si materialele folosite de tine.
pe mine ma intereseaza cat ma costa manopera+transformarea la tine! daca ajunge la 1000 euro...este cam mult. stiu ca lucrurile de calitate costa, materiale folosite costa, dar daca ajung la 1000 de euro mai bn cumpar un kit ambreaj cu tot cu volant usurata la 1200$ mai putin decat 1000 de euro.
trebuie sa ies undeva la jumatate sa fie o treaba! nu stiu daca ai inteles ceea ce vreau sa iti explic.
|
Pai 1000e e valabil pentru intregul kit, asta inseamna:
-o volanta din otel facut de noi, usurat la cat se paote impreuna
-o placa de presiune care la fel e usurat
-o palca de ambreaj cu sinter de strada
Daca vi tu cu volanta e bine si asa, dar nu stim ce placa de presiune merge pe volanta repsectiva si pana la urma poate sa treaca de pretul de mai sus...la fel am refacut cateva kituri din state (034motorsport si ceva stage xx) si multe de pe ebay, nu cred ca are rost sa scriu despre calitate...
|
|
|
23-06-11, 19:01
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Un mic truc la un ambreiaj de serie si cand spun ce urmeaza ma refer la un kit nou este cota de strangere.
Intre volanta, disc si placa de presiune se calculeaza o anumita valoare de strangere.
Strangerea este data de :
- arcul placii de presiune
- dimensiunea geometrica a pieselor in special distanta dintre placa de presiune si volanta, in stransa legatura cu grosimea discului.
In general joaca in zona abreiajului pote fi periculoasa daca aceste modificari nu sunt facute foarte bine.
Un mic truc al ridicarii nivelului e rezistenta la cuplu didamic al unui ambreiaj de serie consta in apropierea mecanica, pret de cateva zecimi, intre volanta si placa de presiune.
Acelasi efect se poate obtine si cu un disc cu o grosime putin mai mare.
Atentie la cum se masoara grosimea discului fiind ferodou pe placi de otel cu rol de arc va poate insela usor.
Marind strangerea rezistenta la cuplu creste considerabil insa in limite rezonabile, dar prezinta si avantaje:
- pastrand placa de presiune originala ambreiajul se poate actiona lafel de usor.In cazul placilor de presiune cu arc foarte dur condusul in trafic nu mai poate fi o bucurie si riscati sa apara probleme.
- pastrand piesele originale sunteti siguri de faptul ca piesele sunt echilibrate static si dinamic foarte bine.
In cazul ambreiajelor confectionate artizanal exista anumite riscuri ce pot atrage neplaceri. Cateva din aceste riscuri le voi enumera mai jos:
- lipsa de echilibrare sau echiibrare incompleta(nu cred ca trebuie sa exemplific ce neajunsuri atrage, chiar pna la calare de motor)
- neplaceri acustice zgomote...
- neplaceri la condus, cuplat anevoios, socuri aparute in transmisie la manevrare
- distrugerea cablurilor de comanda, distrugerea cilindrlor de ambreiaj, pierderi de lichid hidraulic distrugeri de conducte... datorate fortelor mult mai mari de comanda, automat presiuni mult ridicate.
- ...
|
|
|
23-06-11, 19:21
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Exact cum zice si Sebastian, lucrurile facut artizanal, sau cele la un pret semnificativ mai ieftin decat de la mari porducatori creaza numia probleme si pana la sfarsit costa mai mult decat una facut bine din prima.
Ca o pilda, ce multi nu considera artizanal, am lucrat la un ambreaj de 034 motorsport, volanta nu era echilibrata, calitatea la placi era foarte slaba, si arcul din placa de presiune era mai slaba decat cel stock. Dupa asta a venit una de la Spec stage 3 parca....avea 2 arucri, asta cu siguranta nu patina, dar sa crapat pistonasul de la pedala dupa care pistonul de pe cutie...foarta imensa la pedala, la asta mai adauga ca distrugi arborele si cuzinetii axiali daca e prea grea pedala. Si nici asta nu era de loc echilibrat, la echilibrat am gasit peste 80 de grame .... ce e extrem, cand fabricanti dau maxim 10g.
Apropo Sebastina, avem o gama intreaga pentru evo si suby...de la street pana la 2 plate.
|
|
|
|
|