Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot |
02-06-13, 00:03
|
#166
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
In momentul de fata lucram ca sa putem face o volanta bimasica care tine 6-700Nm, merge la tfsi si tdi la fel, impreuna cu asta o placa de presiune custom.
|
|
|
02-06-13, 13:30
|
#167
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 774
Member of: [VW]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
salutare, am o Bora 1.9 TDI 115cp cu cutie manuala 6 trepte si volant cu masa dubla, vreau sa ii pun alt kit de ambreiaj cu tot cu volanta cu masa simpla ca cel din link http://www.volante-si-ambreiaje.ro/a...,_AJM-314.html
a mai pus cineva la 6 trepte volant cu masa simpla?
mentionez ca o sa ii fac o resoftare dupa ce schimb ambreiajul
|
|
|
02-06-13, 18:43
|
#168
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Dar de ce ai face asta????
Pune un disc nou si un rulment nou si vei avea un ambreiaj extraordinar.
Modificarile cu singlemass se fac cand depasesti lipitele de rezistenta ale ambreiajului stock. Al tau tine lejer cuplul scos de un soft daca nu e distrus.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
02-06-13, 22:36
|
#169
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 774
Member of: [VW]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
deja volanta e uzata, discul e si el uzat si ziceam sa pun kit complet si sa scap de stresul cu masa dubla, cu masa simpla o poti forta fara probleme in trepte inferioare, poti tracta o remorca, o platforma fara grija volantei
|
|
|
02-06-13, 23:29
|
#170
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Poate placa de presiune e uzata.
Oricum daca nu ai minim 450Nm chiar nu ai motive sa treci pe singlemass.
Si in treptele inferioare oricum nu prea ajungi la cuplu maxim.
Sau poate ai de gand sa mergi la vreo competitie de pulling
Logica e simpla : decat sa pui o chinezarie pe masina care sa iti bata si de care chiar nu ai nevoie, mergi pe kit-ul OEM nou.Tine mult mai mult decat are masina stock daca nu e extrem de uzat, e comod de utilizat, silentios.
|
|
|
03-06-13, 19:44
|
#171
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 774
Member of: [VW]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Este si placa uzata, iar la volanta ce inteleg eu prin uzura este faptul ca atunci cand iau piciorul brusc de pe acceleratie se aude un ''clanc'' si asta inseamna ca arcurile din volanta au prins joc. Pe viitor nu vreau sa mai stau cu grija volantei si sa ajunga ca cea actuala
Nu stiu daca trec de 450nm
cu soful ar veni ~ 385nm
daca mai pun turbina de ASZ mai creste cu cat cuplul?
|
|
|
03-06-13, 20:49
|
#172
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,120
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Daca motorul tau este AJM te sfatuiesc sa iti consulti tunerul. Nu cred ca faci doar din soft cei 385 Nm decat in conditiile in care stock acest AJM ar avea 310 Nm, teorie care are aceeasi valoare de adevar ca si cea conform careia Michael Jackson ar fi in viata. Sper sa nu te superi pe mine, probabil softul a fost realizat de firma a carui nume incepe cu litera "D" si se termina cu litera "T". Cu stima, Alin Popovici.
Last edited by geti; 03-06-13 at 21:10.
|
|
|
04-06-13, 20:46
|
#173
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 774
Member of: [VW]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Masina are actualmente 310nm stiu asta sigur pt ca am facut log in mers si scria mai exact 312nm cuplul dezvoltat, e vorba de alta firma care imi facuse o oferta.
|
|
|
06-06-13, 00:39
|
#174
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Anul asta am modificat cam 3-4 kituri Valeo, tin max 500-550Nm, pe termen lung 450Nm.
Prectic nu pot nimic apropiat de cel stock, numai ca nu o sa ai treaba cu dimasicul, care oricum in forma stock motor numai chipuit tine si bimasicul minim 200.000km
In schimb pentur luna viitaore e gata un kit de upgrade pentru bimasic, astfel o sa tina si peste 500Nm, plecari la fel de usoare ca stock, si garantat fara zgomot.
Momentan avem kit cu masa simpla care tine pana in 650-700Nm, sau dublu disc care tine 1400Nm in principiu fara bataia la relantin, destinat baetilor care pedesesc ambreajul la fiecare semafor.
|
|
|
10-06-13, 02:21
|
#175
|
Stage 2
Join Date: Feb 2012
Posts: 62
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Hexer am si eu nevoie deun disc si placa pt un golf 1.8 16v turbo (G60) de 228mm care sa tina undeva la 400 hp(masina are undeva la 350 dar poate o mai urc putin).
Cutia este un 02a... daca se poate un pret pe pm.
Multumesc.
|
|
|
11-06-13, 12:53
|
#176
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 710
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by alexxss
Salut ma intereseaza si pe mine un pret la reconditionarea acestui ambreiaj.
Este vorba de un ambreiaj de 2.0 m20 de228 mm, care va fi montat pe un 2.8 m52.
Vreau sa fie ceva de strada dar sa nu patineze sa tine undeva la 300-400nm
|
Quote:
Originally Posted by Hexer
-alexxss:
Daca motorul e aspirat e ok cel de m20, putem face sa tina.
-kingkahn:
La fle, daca e aspirat 228mm e destul daca e street, vedem in ce stare e si daca trebuie schimbam discul.
O lista de preturi informativ.
Pretul pentru reconditionare + intarire + sinter e intre 250-300 euro, depinde de stare. Daca trebuie schimbat ceva componente sau extra prelucrare pretul difera.
Kit conversie masa dubla la masa simpla cu sinter si ce e nevoie sa tina 6-700Nm costa intre 750-800 euro, valabil benzinar / diesel (fara zgomot la relantin).
Kit conversie la 2 discuri 185mm sau 215mm variaza intre 1100-1400 euro, asta tine peste 1200Nm.
Doar disc 240mm sinter 200e
Usurat pe strung si freza dupa care echilibrat volanta 50-60e
|
Un numar de telefon pt a te suna sa iti trimit si eu ambreiajul asta?
Last edited by alexxss; 11-06-13 at 12:58.
|
|
|
22-06-13, 12:49
|
#177
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Pentru un motor 3.0tdi de Audi pana la ce cuplu putem sa costruim un kit, volanta, placa de presiune si disc?
Apasarea pedalei de ambreiaj devine anevoioasa?
|
|
|
22-06-13, 23:14
|
#178
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Pentru un motor 3.0tdi de Audi pana la ce cuplu putem sa costruim un kit, volanta, placa de presiune si disc?
Apasarea pedalei de ambreiaj devine anevoioasa?
|
Acum facem un ambreaj pentru un 3.0tdi, cand e gata o sa am date despre cat tine.
|
|
|
22-06-13, 23:27
|
#179
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Multumesc sunt chiar curios pentru ca avem o aplicatie in dezvoltare si este necesara si aceasta piesa. Cand ai datele te rog sa-mi comunici inclusiv pret pentru a putea sa prezint corect clientului.
|
|
|
24-06-13, 19:54
|
#180
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 104
Member of: [SEAT]
|
Re: Modificare ambreiaj stock?
Salut, la un 1.4 tdi cat costa sa imi faci modificare la volanta din dualmass in singlemass?
|
|
|
|
|