Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
06-11-08, 16:14
|
#571
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Dumnezeule !!!
|
|
|
06-11-08, 16:46
|
#572
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Gabi,i-am explicat bine ? ...sa nu ma fac de ras
Last edited by Gabi; 15-11-08 at 15:49.
|
|
|
06-11-08, 17:10
|
#573
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Quote:
Originally Posted by eMH
[...] Intoarcerile intr-adevar,se fac cu frana de mana daca ai tractiune fata,da' mai bine incerci undeva pe iarba,sau mai nou pe zapada,ca vine iarna [...]
|
Quote:
Originally Posted by eMH
[...] Daca totusi ai chef de joaca cu frana de mana,neaparat incearca pe iarba sau pe zapada (pe asfalt e greu de controlat,pentru ca iti trebuie viteza ca sa obtii un derapaj serios). Ai grija sa nu fie gropi sau denivelari acolo unde te intorci,pentru ca poti sa te rastorni foarte usor,chiar si la viteza mici (30,40 km/h). [...]
|
Cum poţi să sfătuieşti pe cineva care are permis de 2 luni şi habar n-are cum se schimbă vitezele fără a ambala motorul (din lecturarea mea sumară, asta am înţeles) să încerce să se dea de-a latul pe zăpadă sau pe iarbă, dar pe asfalt nu, pentru că e greu de controlat ? Mi-o şi imaginez pe săraca fată cum se dă pe zăpadă, în cartodrom, şi-şi face maşina sarmale
Legat de răsturnat... eu n-am reuşit performanţa asta. Pe drumul care leagă circuitul de la Ciolpani de DN1, am mers numai de-a latul (există şi martori pe care i-am prăfuit, useri de pe forum) şi am luat câteva gropi bune. N-am reuşit să mă răstorn dar am spart un telescop.
Quote:
Originally Posted by eMH
[...] pai...avand in vedere ca e un motor mic,trebuie sa il turezi destul de mult ca sa scoti ceva din el (pe asfalt). Eu recomand sa nu treci de 5.000 RPM,nu ca as fi eu vre-un expert,da' s-ar putea sa sara vre-un pistonas prin capota
|
Eu am un Matiz care şi-a luat porţia de mers de-a latul şi, chiar dacă are motor de 800 cmc, niciunul din cele 3 pistoane nu a sărit prin capotă. Damn !
Quote:
Originally Posted by eMH
[...] mai distractiv ar fi sa faci burn-out,sau sa faci cerculete cu spatele...eu zic ca e mai interesant.
|
Oh, da ! Ca să se dea de-a latul îi trebuie, cu siguranţă, turaţie mai mare decât la burt-out, nu ? Daaaamn, again !
Quote:
Originally Posted by eMH
[...] Acceleratia nu trebuie tinuta constant,adica nu o apesi in blana,si o tii acolo. Trebuie sa ii dai spritz-uri,si daca simti ca masina nu are destula forta sa traga (pt ca are doar 70 hp) [...]
|
Adevărul e că dacă o laşi din gaz cu siguranţă glisezi la nesfârşit
Din nou, Dumnezeule !
__________________
DelSol D13Z6
Last edited by Gabi; 06-11-08 at 17:12.
|
|
|
06-11-08, 18:08
|
#574
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,150
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
emh a vrut sa faca un gest bun explicand ce si cum...pacat ca nu prea si-a dat seama ca vorbeste despre " burn out " uneia care nu prea stie cu ce se mananca batul ala pe care il tii in mana dreapta
__________________
param pam pam
Last edited by aleks; 07-11-08 at 08:32.
|
|
|
14-11-08, 11:37
|
#575
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,117
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [4Rally]
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Am si eu o intrebare pentru voi: care este diferenta intre un motor TSI si un motor TFSI? Daca aveti un link catre un site cu explicatii mai detaliate si\sau poze ar fi mult mai bine.
__________________
I rise and u FALL!!!
|
|
|
15-11-08, 14:16
|
#576
|
Stage 2
Join Date: Oct 2008
Posts: 73
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
cine stie de unde pot sa cumpar un abtipild cu 4tuning.ro ?
|
|
|
20-11-08, 21:54
|
#577
|
Stage 2
Join Date: Dec 2007
Posts: 43
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Quote:
Originally Posted by dexter_20
Am si eu o intrebare pentru voi: care este diferenta intre un motor TSI si un motor TFSI? Daca aveti un link catre un site cu explicatii mai detaliate si\sau poze ar fi mult mai bine.
|
1.amandoua sunt motoare cu injectie directa si supralimentate de origine vw.
2.singura diferenta dintre ele este anul de aparitie, intai a iesit tfsi-ul de 2.0 si 200cp(turbo+inj directa), apoi a iesit 1.4tsi de 170cp(turbo+kompresor+ inj directa) , pe motoarele care au urmat de 1.4 si 122cp(inj directa+turbo) si pe 1.8 si 160cp(inj directa+turbo) a ramas aceeasi denumire de tsi cu toate ce nu mai mostenesc compresorul de la 1.4 170cp.
|
|
|
23-11-08, 10:46
|
#578
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
am si eu o intrebare
daca la o masina usurezi volanta ? ce se intampla ?
avantaje care stiu eu : ca urca mai repede in ture
dezavantaje ? sau alte avantaje ?
|
|
|
23-11-08, 12:06
|
#579
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of: [FORD] [FOTO]
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Pai intr-adevar iti urca mai repede in ture, dar cica asta numai in primele trepte este sesizabila treaba...
Volanta inmagazineaza energie cinetica.. si deci cu cat o sa fie mai mica cu atat aceasta o sa fie mai mica.. asta inseamna ca o sa pornesti putin mai greu de pe loc si o sa ai o frana de motor mai puternica, adica masina nu mai are atata energie cinetica incat sa o tina acolo sa curga uniform cand nu mai apesi pe acceleratie, si asta implicit inseamna un consum mai mare...
|
|
|
08-12-08, 10:56
|
#580
|
Stage 1
Join Date: Dec 2008
Posts: 14
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Salut. Am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva. Am un Chrysler Voyager din 2001 si am scos bateria pe o perioada de 2 saptamani si acum cand am pus-o din nou la loc nu mai porneste masina. Nu este din cauza bateriei. Aceasta e incarcata. Imi palpaie un bec in bord si scrie "Alarm Set". Masina nu are alarma dar am inteles ca s-ar putea sa aiba un sistem antifurt ceva din fabrica si trebuie aplicat un cod ceva. Poate sa ma ajute cineva care stie va rog frumos?? Multumesc anticipat.
|
|
|
15-12-08, 19:06
|
#581
|
Stock
Join Date: Sep 2008
Posts: 4
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Ce tipuri de bec trebuie la un Ford Mondeo din 1996 la panoul de ceasuri din bord (kilometraj,vitezometru,indicator de beznina) ?
Un raspuns va rog?
|
|
|
15-12-08, 19:28
|
#582
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 424
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
la fiecare masina sunt alte becuri...exista cel putin 30 diferite...asa ca scoate intai beculetele arse si cu ele te duci sa cumperi noi.
|
|
|
19-12-08, 19:25
|
#583
|
Stage 1
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Quote:
Originally Posted by Anonymous
tnos:si daca ai tractiunea spate?? unii ziceau ca apesi frana si acc.in acelasi timp si lasi ambreiaju desi m-i se pare cam ciudat!!nu??
|
Am patit eu cu un BMV 525 din 91: am calcat acceleratia in timp ce tineam si frana de picior apasata si am ars garnitura de chiulasa.
|
|
|
22-12-08, 12:26
|
#584
|
Stock
Join Date: Sep 2008
Posts: 4
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Nu aveti codul de deblocare la un radio-casetofon original de Ford Mondeo din 1996?
URGENT DACA AVETI!!!!!
|
|
|
22-12-08, 12:28
|
#585
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of: [FORD] [FOTO]
|
Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri
Quote:
Originally Posted by ham-ham
Nu aveti codul de deblocare la un radio-casetofon original de Ford Mondeo din 1996?
URGENT DACA AVETI!!!!!
|
Din cate stiu eu codurile acelea sunt unice. Fiecare are codul lui.. cam asta e si ideea, de securitate. Uita-te si tu in actele masinii ca ar trebui sa il ai.. daca nu ... e nasol. In cel mai rau caz sunt oamenii specializati in a sparge asa ceva.
|
|
|
|
|