Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 16-05-08, 08:55   #511
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Question Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

mai da multe probleme mai are omul , salutare tuturos , si .... cum e si normal , vin si eu cu problema , vreau sa stiu daca pot face itp la o masina care nu e pe numele meu , am carte , talon .... dar nu am facut contract , masina e pe o firma .
Deci pe scurt pot merge la statie itp sa fac itp ? sau doar cu spagutza ? sau se poate macar cu spaga ?
daca e cineva care a mai facut asta , rog frumos sa raspunda , dau 3 beri
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 24-05-08, 13:23   #512
mariusk_bv

Stage 2
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 41
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Am si eu o intrebare care e diferenta dintre tiptronic si multitronica
mariusk_bv is offline   Reply With Quote
Old 24-05-08, 14:50   #513
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Quote:
Originally Posted by JohnXX View Post
mai da multe probleme mai are omul , salutare tuturos , si .... cum e si normal , vin si eu cu problema , vreau sa stiu daca pot face itp la o masina care nu e pe numele meu , am carte , talon .... dar nu am facut contract , masina e pe o firma .
Deci pe scurt pot merge la statie itp sa fac itp ? sau doar cu spagutza ? sau se poate macar cu spaga ?
daca e cineva care a mai facut asta , rog frumos sa raspunda , dau 3 beri
Eu am o masina care e inmatriculata pe o matusa de-a mea (motive personale). Am facut ITP fara nici o problema, fara sa am procura sau chestii.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 24-05-08, 14:51   #514
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Quote:
Originally Posted by mariusk_bv View Post
Am si eu o intrebare care e diferenta dintre tiptronic si multitronica
diferenta vizibila o vezi pe acel capac metalic de la schimbator. cursa in dreapta jos (banuiesc ca la schimbarea semi-automata) este mult mai bine delimitata la multi-tronic.
Diferente de ordin tehnic nu stiu sa-ti spun.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 24-05-08, 14:56   #515
RA_2fast4u
Ford Driver

Stage 5
 
RA_2fast4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of:
[FORD]
[FOTO]
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Quote:
Originally Posted by mariusk_bv View Post
Am si eu o intrebare care e diferenta dintre tiptronic si multitronica
Pai tiptronicul permite utilizatorului sa schimbe si el vitezele, nu doar cutia de viteze(mi se pare ca se poate fie prin pedalele de pe volan, fie de la schimbatorul de viteze, dar tot pe principiul gear up/down )

Multitronica e a lui audi. aici e mai complicat. practic multitronica nu are viteze. adica are dar are o multime de posibilitati cum sa le schimbe. Nu stiu sa iti explic exact principiul de functionare, dar mai babeste, cutia de viteze isi da seama de stilul de condus al soferului, si selecteaza turatia unde consum/performanta sunt cele mai bune pentru acel stil si tine turatia acolo. Pe multitronic poti sa pornesti de la zero si sa mergi pana pe la viteza maxima, fara sa simti ca s-ar fi schimbat vreo viteza, si turatia ramanand constanta.

Last edited by RA_2fast4u; 24-05-08 at 14:58.
RA_2fast4u is offline   Reply With Quote
Old 24-05-08, 16:29   #516
mariusk_bv

Stage 2
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 41
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

mersi pentru raspunsuri,mai am una
La masinile cu cutie automata cand pleci de pe loc sa zicem ca apas acc un sfert...de unde stie masina ca eu vreau sa mentin viteza in conditiile in care eu de cand am plecat de pe loc tin acc apasata un sfert.
trebuie sa "ma joc" cu acc (in sensu ca atunci cand ajung la viteza dorita iau putin piciorul de pe acc?
mariusk_bv is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 14:38   #517
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

eu stiam ca la masinile cu cutie automata e o chestie destul de simpla,de exemplu te-ai jucat vreodata pe PC jocuri cu masini,dar sa le controlezi din volan si pedale ? (in loc de tastatura)
deci acolo e asa : daca turometrul e gradat pana la 8.000 ,cand apesi jumatate din acceleratie se duce pana la 4.000 RPM (asta in cazul in care nu se schimba viteza pana atunci) daca apesi mai mult,se duce si turatia mai sus.
Sau o chestie ar fi ca cu cat apesi mai mult pe acceleratie,cu atat masina urca mai sus in ture,si se schimba viteza mai repede...

(stiu ca nu am fost prea explicit,dar sper ca tu sa fi inteles esentialul...)
eMH is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 13:56   #518
mariusk_bv

Stage 2
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 41
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
eu stiam ca la masinile cu cutie automata e o chestie destul de simpla,de exemplu te-ai jucat vreodata pe PC jocuri cu masini,dar sa le controlezi din volan si pedale ? (in loc de tastatura)
deci acolo e asa : daca turometrul e gradat pana la 8.000 ,cand apesi jumatate din acceleratie se duce pana la 4.000 RPM (asta in cazul in care nu se schimba viteza pana atunci) daca apesi mai mult,se duce si turatia mai sus.
Sau o chestie ar fi ca cu cat apesi mai mult pe acceleratie,cu atat masina urca mai sus in ture,si se schimba viteza mai repede...

(stiu ca nu am fost prea explicit,dar sper ca tu sa fi inteles esentialul...)
ms pentru raspuns dar eu am intrebat cum se mentine viteza ,cand ajungi la viteza dorita iei putin picioru de pe acc sau cum?
mariusk_bv is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 21:58   #519
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

o intrebare probabil stupida dar nah ...

exista vre-o diferentza intre turbina de pe un benzinar ... si o turbina de diesel ?

adica eu daca merg la dezmembrari si fac rost de o turbina de pe diesel ... dar vreau sa o pun pe benzina .... care e problema ?
Spark is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 20:06   #520
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

stiu ca nu am talent de orator,mai incerc odata sa iti explic si gata

Pai cred ca da...adica apesi acceleratia pana cand ajunge la viteza pe care o vrei,si dupa aia mentii turatia constata...cred ca la asta te referi ?
eMH is offline   Reply With Quote
Old 29-05-08, 16:40   #521
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Am si eu o intrebare:
Exista Volkswagen Golf 5 echipat cu motor 1.4 16v full-options (adica aer conditionat,si toate alea) ???
eMH is offline   Reply With Quote
Old 29-05-08, 20:33   #522
RA_2fast4u
Ford Driver

Stage 5
 
RA_2fast4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of:
[FORD]
[FOTO]
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Depinde. astia de la vw au innebunit mai nou cu motorul de 1.4. Au 1.4 de 80 de cai.. 14 de 122 de cai, 1.4 de 140 de cai si 14 de 170 de cai !!!
Dar banuiesc ca tu te referi la cel de 80 de cai. Dar acum, din nou, totul este relativ. Adica o definitie de full options la golf V .. ar fi r32-u daca vine vorba.. sau gti-ul.. adica nu mai prea poti sa definesti full options in ziua de azi. Sunt atatea setari si optiuni ca nu mai sti care e varianta de full. Dar da, exista golf V de 1.4 cu o gramada de dotari. Eventual intra la vw pe site si configureaza-ti unul si o sa vezi

Deci raspunsul la intrebarea ta de mai sus ar fi.. da, exista

mariusk_bv... tu cand tragi de volan stanga sau dreapta.. iti dai seama cat de mult trebuie sa tragi de el ca sa iei o curba de 20 de grade stanga? / .. sau cand vrei sa accelerezi intr-un anumit fel apesi pana la un loc deja definit? NU. Chestia asta o sa ti-o dai seama cand conduci masina, o sa o faci instinctiv. Crede-ma ca asta o sa fie ultima ta grija cand vei conduce masina )

Bafta
RA_2fast4u is offline   Reply With Quote
Old 30-05-08, 17:22   #523
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Quote:
Originally Posted by Spark View Post
o intrebare probabil stupida dar nah ...

exista vre-o diferentza intre turbina de pe un benzinar ... si o turbina de diesel ?

adica eu daca merg la dezmembrari si fac rost de o turbina de pe diesel ... dar vreau sa o pun pe benzina .... care e problema ?
cineva ....
Spark is offline   Reply With Quote
Old 05-06-08, 11:22   #524
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Am si eu o intrebare:
Exista Volkswagen Golf 5 echipat cu motor 1.4 16v full-options (adica aer conditionat,si toate alea) ???
Nu exista. Aerul conditionat e in standard la golf 5, eventual gasesti si cu klimatronic, dar piele sau navi nu cred ca se pune pe motorul asta. Aici vb de masini second, probabil ca daca iti configurezi una noua, iti poti alege ce optionale vrei.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 05-06-08, 13:52   #525
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Dictionar/Intrebari/Raspunsuri

Deci chestia e asa :
Un prieten de al meu s-a laudat ca tatal lui si-a cumparat din Germania cu 12.000 E un Golf 5 cu motor de 1.4 16v,full options,cu tot in afara de piele.Mie mi s-a parut cam aiurea,si de aia am intrebat.Multumesc celor care mi-au raspuns !
eMH is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -