Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Evenimente Auto

Evenimente Auto Saloane tuning, Expozitii, Intalniri, Saloane Auto, Diverse evenimente legate de viteza si extrem.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-10-08, 23:46   #451
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Cred ca nu ai inteles exact ... am spus locul 1 la A1 si 2 la A2 . Nu ai fost cu un Colt in finala ?
Skoda octavia nu avea 90cp!!!a avut odata ca niciodata cand era tanaraacu cica ar fi avut in jur de 120cp ... dupa spusele proprietarului...
M-am dat eu cu el,si dupa plecarea de ***,a avut vreo 2 masini in fatza mea..parca asa am vazut..(sper sa fi fost mai putin)
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-08, 23:49   #452
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

esti constient..ca 90 la suta din masinile de acolo nu mai aveau cai din talon?
si esti de acord ca 99 la suta..daca nu 100 la suta sa-u incadrat corect in grupe fara sa faca smekerii?. daca ai suspiciuni..poti sa spui..dar dupa ce am vazut eu...cam toate masinile s-au incadrat corect.
leonard is offline   Reply With Quote
Old 13-10-08, 23:49   #453
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by yoda View Post
VEZI CA BATI CAMPII SI MIROASE!bmw-ul negru de ct s-a dat la E in finala cu leon cupra galben nu cu cel cu golful!mai mult acel"baiat" de la organizare NU A VENIT CU TUPEU SI NESIMTIRE CI A VENIT SA REZOLVE O CONTESTATIE!MARLANI AU FOST CEI DIN CT!eram cu el si am asistat la toate discutiile legate de acel bmw.interesant este faptul ca si cel cu renaultul sport sustine acelasi lucru, respectiv ca cel bmw ar fi 535.daca este 530 bravo pt reusita iar daca este 535 RUSINE pt tot ceea ce a facut!
asa ca gura mica mari raceri ce sunteti si invatati ceva din toate aceste evenimente organizate de cei mai buni, de cei adevarati din lumea curselor !
rusine!NU este prima oara cand cei de la voi dinclub/ct nu stiu sa piarda.acum 1 an, de 1 mai, am batut o skoda rosie si un urs de la voi din club si numai comentarii au fost!nu mai visati ca sunteti cei mai tari deoarece CREMA tot in Bucuresti a ramas SI ESTE NORMAL....NOI AM INCEPUT TOTUL PRIN 1997 CAND CEI MAI MULTI DINTRE VOI VA NASTEATI SAU INCERCATI SA MERGETI IN PICIOARE ! RUSINE INCA O DATA!
1. Am vorbit intr-un mode respectuos ceea ce tu pe la periferie ai uitat sa practici acest sport.
2.Tu si organizatorul respectiv si cel care a facut contestatia si cu reno-ul mai bine va retrageti din acest anturaj al curselor daca ati putut sa nu va datzi seama ca acela este UN DIEEESEEEL vorba lu WRC ... o fi turnat doar ulei in tobe sa scoata fum negru sa va pacaleasca ( ce dracu ma) este greu sa se inteleaga ca s-a pus ceva munca intr-un diesel care v-a batut toata grupa? eu zic ca este un lucru cat mai intalnit ca dieseluri sa cashtige la fel de multe grupe ca benzinarele , cat despre motorul lui s-a vazut clar dupa contestatie ca a fost pe merit.
3.Ai cam intrecut masura si observ ca nu prea stii cu cine vorbesti , am specificat ca nu mai fac parte din nici un club chiar daca mi-a ramas sigla la semnatura ca am uitat so scot , si pe langa asta bmw`ul era din RACING SEASON nu in clubul de la semnatura mea.
4. De la cei mai buni ? Prietene , clubul in care am fost chiar daca am plecat va ramane cu mult peste tine si mai ales in domeniu de organizare care au organizat eeeenorrm de multe curse comparativ cu cei care au spus cu gura lor , E PRIMA LOR ORGZANIARE .
5.Pe vremea aia tu te plimbai cu patinele prin parc cand tu habar nu ai ca X-Team era asociata cu NSL erau miezul si in timp s-au despartit , putini stiu aceste aspecte si sincer ce ai spus tu despre Constanta acum iti pot confirma TOATE cele mai mari cluburi din Bucuresti ca indiferent de dispute X-Team si-a facut treaba de atatea ori cu brio , tu nu esti nimic in aceste fapte nici nu stiu sincer de ce stau sa-ti dau explicatii tie care n-ai avut nici o treaba cu evenimentu asta sau pur si simplu numele tau nu mi-a rasarit niciodata in domeniului , asta insemnand ce? esti un nimeni pt mine ca atare vezi-ti de treaba si dute si da-te cu X-Team sa`ti reglezi conturile daca nu intelegi ca eu nu mai sunt in acel club , treaba voastra.
Cat despre acei MARLANI de care ziceai discuti cu cei din Racing Season care au fost la prima participare asa ca nu stiu cum ar mai fi facut ei scandaluri , se vede ca nu ai nici cea mai mica idee despre ce vorbesti , doresti doar sa aratzi cu degetu si sa fi observat de cineva aici pe forum ... data viitoarele abtzine`te cu vocabularu ca sa nu stau sa matur posturile dupa tine.
__________________

Liga Moderatorilor
YZF-PWR is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 00:23   #454
Horhe_STI
Presedinte Speedline Motorsport

Stage 4
 
Horhe_STI's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 262
Member of:
[Moderators]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[4Rally]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by Geox` View Post
apropo de oameni aceia care stateau pe scaune,am avut si eu probleme cu ei,ia-am salutat si am plecat pe partea dreapta unde ereu alfel de oameni Rusine!!!
Eu cu safety car-ul meu mi-a venit sa ii calc de multiple ori (SINCER), da' vroiam sa ma dau cu Pinky la libere la sfarsit sa vad daca ma bate cu toate bagajele in masina (masina mea ) :P :P :P (JOKE) si mi-era teama ca sangele dauneaza aderentei la re070-urile mele
__________________
Horhe
Remember to always be yourself. Unless you suck!
Horhe_STI is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 00:24   #455
Horhe_STI
Presedinte Speedline Motorsport

Stage 4
 
Horhe_STI's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 262
Member of:
[Moderators]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[4Rally]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by Insanity View Post
cea mai tare cursa la care am participat vreodata... buna ideea cu tragerea la sorti a masinilor. Dar asta presupunea sa se inscrie cu o zi inainte... nu ar fi mai bine daca plata s-ar face prin virament bancar si astfel aveti toate datele?? Neridicarea capotei la masina lasa loc de interpretari... dar discutiile nu-si au rostul pe aceasta tema. E o locatie de vis in care sper sa ma mai dau si sper sa am o masina si mai puternica... daca e nevoie data viitoare stau si ajut la curatenie chiar vreau sa fie fericiti cei de la aeroport si sa ne mai lase ar fi bune cateva tonete cu mancare si suc... m-am cam deshidratat si am murit de foame... dar treci peste cand ai o pista frumoasa in fata numai buna pt o liniuta
Si inca o chestie MASINILE STOCK NU AU CE CAUTA LA CURSE! INCADRARILE SUNT APROXIMATIVE. Din punctul meu de vedere grupa C era mai puternica decat D
Felicitari!! A fost extraordinar!
Multumim inca o data!
Horhe_STI is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 00:33   #456
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

LOOOOL .... nu pot sa spun decat rusine pt bobby_gsi2 si ceilalti care-i sustin pct-ul de vedere... sa ma scuzi daca te simti jignit bobby_gsi2 inainte sa spun despre ce e vorba dar uite ce am de spus: de ce crezi tu ca in tarile mai civilizate decat a noastra cusrele se fac in functie de timpi? de dragul de a complica lucrurile sau tocmai de dragul curselor? sincer imi pare rau ca multi ganditi in felul asta ... si asta pt ca nu a-ti luat parte la curse pt ca v-ar face o deosebita placere ci pt a vi se "recunoaste" un merit... sa ma scuzati... sunt mult mai mandru si fericit pt un nissan sunny care nu a impresionat pe nimeni cand a aparut dar i-a lasat masca pe toti... inscriindu-se la o grupa inaccesibila multora si chiar castigand-o... am mult mai mult respect pt un evo 8 care nu s-a inscris in nici un caz in grupa lui... cu toate ca o putea face cu lejeritate..... si bineinteles respect pt toti cei ca ei... cu ce va ajuta daca va inscrieti cu un M6 la grupa A1? luati o cupa? promit ca va fac eu pt data viitoare la toti... asa ca sa aveti cupe... dar sunteti siguri ca la grupa in care intrati dupa puterea reala nu va batea nimeni? aveti vreo satisfactie reala? si inca un lucru bobby_gsi2... poate ar trebui sa participi la niste curse adevarate inainte sa-ti mai dai cu parerea si sa-l lauzi pe nu stiu care ca si-a modificat masina si a castigat o grupa din care nu mai facea parte demult... Solutii sunt vreo 2... ori da-ti cupe la toata lumea... ori faceti pe timpi... ca altfel or sa tot apara vagatori in seama care sunt fericiti ca au castigat grupa A cu toate ca ar fi trebuit sa intre pe la VIP.... sau mai e una... da-ti toate cupele castigatorului de la vip si gata! ... sincer... lasati-va daca nu mai stiti ce inseamna spirit de competitie... din punctul meu de vedere modifici o masina ca sa le poti bate pe cele de categoria ta apoi pe cele mai puternice decat tine... daca ai depasit deja o anumita limita ... vanseaza la alta grupa... un sut in cur in pas inainte... si mai spunea cineva... ca talonul conteaza... pai in cazul asta... eu care pana acum o vreme aveam un bmw care in talon era 320i de 125cp dar motorul era de 2.7 modificat pana pe la 220cp... la ce grupa trebuia sa intru dupa voi? da-ti-va cu pararea... poate intelegeti ceva pana la urma...
P.S: nu stiu care spunea la un momentdat sa nu se mai vina cu masini stock la curse ca sa fac de ras... copile... sunt o gramada de masini stock care te fac de ras... nu se fac de ras!

Last edited by Marian20; 14-10-08 at 00:52.
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 00:56   #457
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Marian ... referitor la motorul ala de 2,0 devenit 2,7 . Ai uitat sa mentionezi un lucru important - cilindreea a fost obtinuta prin modificarea blocului / pistoanelor sau prin engine swap ? daca tu crezi ca iei 100 cai din 700 cc .... vinde secretul .
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 01:08   #458
walter

Stage 4
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 233
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by KENZO View Post
LAF-u si-a luat-o de la 350z


Kid-ule ce vrei frate...eu nici nu mai stiam ce e,noapte sau zi aseara)))))))))
(L A F)KENZO ce fericit spui u k sia luato laf aici si in smsdar nu spui cum sia luato nisanu pe auto soare si vam intrebat dak ati plecat prost si ati zis nu frate teai dus rau,si in al 2 rind prima oara la tulcea cu el si cu subaru am plecat foarte prost fink imi bagase astia presiune in roti 2,6 si nu aveam nici o plecare dupe loc ,plecam direct in limitare dar dupe ce leam desumfat sa vazut cum a tras masinasi chiar provo ink o data pe auto soare pe 350z si vom vedea

Last edited by walter; 14-10-08 at 01:20.
walter is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 01:09   #459
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Marean...dupa cum vezi am specificat de schimbatul motorului dar se pare ca nu ai vazut.....stai linistit ca nu ma simt jignit......doar ti-ai dat cu parerea la fel cum am facut-o si eu. In cazul de fata e vorba de o crestere de 15 cp la un motor de 75 din fabrica. Cam cum ai vrea tu ca omul ala sa castige ceva la grupa lui? Cred ca tu preferi sa fi extras din urna.....cum zicea cineva cateva posturi mai sus.....Eu nu mi-am dat cu parerea despre experienta si cursele tale....dar pt cultura ta generala am participat si eu la cateva....si culmea.....am avut pile la organizatori si am iesit pe locul 1. Nu ma laud dar am luat cupele alea ca prind bine acum ca vreau sa vand masina....si poate viitorul proprietar va aprecia asta.bafta in continuare
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 01:48   #460
CT-82-PWR

Stage 5
 
CT-82-PWR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of:
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Inca 4 filmulete de la mine
Attached Files
File Type: wmv Renault5_vs_BMW.wmv (3.57 MB, 106 views)
File Type: wmv Polo_GTI_vs_BMW.wmv (3.19 MB, 81 views)
File Type: wmv Colt_CZT_vs_Dodge.wmv (3.19 MB, 76 views)
File Type: wmv Opel Kadett_vs_Opel_Astra.wmv (3.55 MB, 72 views)
CT-82-PWR is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 02:01   #461
Hazbulatov

Stage 4
 
Hazbulatov's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 181
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by yoda View Post
VEZI CA BATI CAMPII SI MIROASE!bmw-ul negru de ct s-a dat la E in finala cu leon cupra galben nu cu cel cu golful!mai mult acel"baiat" de la organizare NU A VENIT CU TUPEU SI NESIMTIRE CI A VENIT SA REZOLVE O CONTESTATIE!MARLANI AU FOST CEI DIN CT!eram cu el si am asistat la toate discutiile legate de acel bmw.interesant este faptul ca si cel cu renaultul sport sustine acelasi lucru, respectiv ca cel bmw ar fi 535.daca este 530 bravo pt reusita iar daca este 535 RUSINE pt tot ceea ce a facut!
asa ca gura mica mari raceri ce sunteti si invatati ceva din toate aceste evenimente organizate de cei mai buni, de cei adevarati din lumea curselor !
rusine!NU este prima oara cand cei de la voi dinclub/ct nu stiu sa piarda.acum 1 an, de 1 mai, am batut o skoda rosie si un urs de la voi din club si numai comentarii au fost!nu mai visati ca sunteti cei mai tari deoarece CREMA tot in Bucuresti a ramas SI ESTE NORMAL....NOI AM INCEPUT TOTUL PRIN 1997 CAND CEI MAI MULTI DINTRE VOI VA NASTEATI SAU INCERCATI SA MERGETI IN PICIOARE ! RUSINE INCA O DATA!

1. Si 535 si 530 au acelashi bloc de 3000 cm3 motoare atat disel cat si benzina turbo.
2. CUM SE POATE CA EVO 8 GRI sa fie bagat in grupa G cand el are 265 de cai mashina stock:" F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)"
GTO intra in grupa A1 cand el are 140 cp. Astea le-am zis pt ca astea m-au interesat dar erau mult mai multe.
Se poate un raspuns?
__________________
I said no to drugs but they whouldn't listen.
Hazbulatov is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 02:06   #462
KENZO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
KENZO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,161
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Pole Position Racers]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by walter View Post
(L A F)KENZO ce fericit spui u k sia luato laf aici si in smsdar nu spui cum sia luato nisanu pe auto soare si vam intrebat dak ati plecat prost si ati zis nu frate teai dus rau,si in al 2 rind prima oara la tulcea cu el si cu subaru am plecat foarte prost fink imi bagase astia presiune in roti 2,6 si nu aveam nici o plecare dupe loc ,plecam direct in limitare dar dupe ce leam desumfat sa vazut cum a tras masinasi chiar provo ink o data pe auto soare pe 350z si vom vedea
Dany nu am spus-o cu intentie rea frate,am spus ca stiam ca,cu asta te-ai dat...nu era vb de autostrada aici sau altceva....legala e legala ,autostrada e autostrada.
2 la mana,nu ma bucur ca te-a facut pe u...ma bucur pt alti strainii da nu pt tine,bafta!!!
__________________
KNZ Performance
KENZO is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 02:23   #463
walter

Stage 4
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 233
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by KENZO View Post
Dany nu am spus-o cu intentie rea frate,am spus ca stiam ca,cu asta te-ai dat...nu era vb de autostrada aici sau altceva....legala e legala ,autostrada e autostrada.
2 la mana,nu ma bucur ca te-a facut pe u...ma bucur pt alti strainii da nu pt tine,bafta!!!
stai linistit boss k nu am luato in nume de rau.dar va mai provoc o data pe soare sa recuperez inapoi
walter is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 02:25   #464
KENZO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
KENZO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,161
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Pole Position Racers]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

La orice ora...nissan-u e disponilbil mereu...numai sa aibe butelia incarcata:P
Si faza ca aveai 2 bari in roti o stiam
KENZO is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 02:29   #465
Iulian GTO

Stage 4
 
Iulian GTO's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 180
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Streetline-CCC]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by Hazbulatov View Post
1. Si 535 si 530 au acelashi bloc de 3000 cm3 motoare atat disel cat si benzina turbo.
2. CUM SE POATE CA EVO 8 GRI sa fie bagat in grupa G cand el are 265 de cai mashina stock:" F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)"
GTO intra in grupa A1 cand el are 140 cp. Astea le-am zis pt ca astea m-au interesat dar erau mult mai multe.
Se poate un raspuns?
De unde ai scos tu ca am 140cp????........as vrea eu...dar pana atunci mai am de lucru!.....pai daca aveam 140cp,cat zici tu....la libere m-am dat cu finalistul de la grupa superioara,Grupa A...si mi-am luat-o ....asta inseamna ca are vreo 180cp...Ha-Ha-Ha!!!!
Iulian GTO is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -