Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Evenimente Auto

Evenimente Auto Saloane tuning, Expozitii, Intalniri, Saloane Auto, Diverse evenimente legate de viteza si extrem.

Reply
 
Thread Tools
Old 14-10-08, 01:38   #466
Iulian GTO

Stage 4
 
Iulian GTO's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 180
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Streetline-CCC]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Am sa mai lucrez la acest motor,pentru mine inca mai are potential,sper sa reusesc sa ma ridic in grupa.....Asa cum am zis si mai devreme,sa nu inteleaga lumea gresit si sa fie pe intelesul tuturor....Am incercat sa vad cum sta golf meu fata de o masina buna din grupa superioara...,dar....mai am de lucru,sunt constient.
Iulian GTO is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 01:52   #467
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by Hazbulatov View Post
1. Si 535 si 530 au acelashi bloc de 3000 cm3 motoare atat disel cat si benzina turbo.
2. CUM SE POATE CA EVO 8 GRI sa fie bagat in grupa G cand el are 265 de cai mashina stock:" F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)"
GTO intra in grupa A1 cand el are 140 cp. Astea le-am zis pt ca astea m-au interesat dar erau mult mai multe.
Se poate un raspuns?
bineinteles ca se pote.

evo gri a intrat la vip pt ca asa a cerut, fiind dreptul orcarui concurent sa ceara sa fie inscris la o grupa superioara.

nu am fisele de inscriere la indemana acum dar sunt convins ca dupa talon si coeficient de tractiune puterea lui rezulta a fi mai mica de 76 de cai daca a fost inscris la A1.
__________________
Intre prieteni nu conteaza cine ajunge primul, conteaza sa plece amandoi odata.
pepy is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 04:19   #468
NONE
4Tuning International Member


Stage 5
 
NONE's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 837
Member of:
[4Tuning International]
[2 Roti]
[4Rally]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

bäi fratilor imi cer scuze ca ma bag
dar am fost la multe show-uri de genu' asta in alte tari...
niciodata nu s-au intamplat dastea...am vazut supra de 1000 CP care a inceput sa faca show cu un golf...in timpu' intrecerii...conteaza distractia nu cine castiga...ca supra aia prindea suta in 3.4 sec..sau mai putin cred...
La anu' sunt primu' pe lista
nu vä mai certati ca nu rezolvati nimic...daca v-ati luat taloane false si aveati mai multi cp decat in talon..atunci sa va fie rusine......cum ar fii sa vin cu Porsche 996 Turbo cu 657 CP si sa arat in talon 100 ?
Imi cer inca o data scuze daca considerati ca v-am jignit...

Fair Play !
__________________
Hobby: Fotografiile mele
NONE is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 07:37   #469
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Lucian ... 700cc au fost obtinuti schimband direct blocul motor ... care provenea de la un 2.5 eta sau 2.7 mai bine spus... motorul facut pt americani ... ce avea nu mai putin de 124cp dar cuplu este aproape dublu fata de 2.5-ul european... pistoanele sunt drepte in cap nu scobite si se obtine o cu totul alta compresie daca folosesti chiulasa de 2.5 ... plus injectoare cu debit mare un alt calculator un diferential mai potrivit pt motorul asta si cam asa se scot vreo 100 de cai dintr-un bloc motor... sper ca ai inteles acum, ... iar bobby_gsi2 ... felicitari pt cupe care nu te ajuta la vanzare decat daca dai de cineva ca tine... in rest or sa fuga toti... si cum spuneam chiar si cu motorul de 2.7 daca apaream in talon tot nu trebuia sa intru intr-o grupa pe care o castigam sigur... eu unu am intrat de fiecare data unde mi-a fost locul... am castigat am pierdut... m-am simtit bine la urma si speram in ceva mai bun cursa urmatoare... si inca o chestie... nu am refuzat nici o cursa ... indeiferent de masina care se alinia la start... fie in cadru organizat sau mai putin....
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 07:59   #470
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by X-Ray-Eyes View Post
BMW-ul negru care a castigat grupa E este de fapt 560i , are motor de pe 760il ... si are 4 turbine , una la 3 pistoane . Este benzinar dar a bagat inainte de cursa 2 litri de ulei in toba finala ca sa va prosteasca pe voi ca scoate fum ...

Iar faza cu Crema de pantofi , Gradinita si cei mai buni chiar nu isi avea rostul , sincer ... vrei sa se umple si topicul asta cu 100 pagini de scandal, certuri , injurii samd ?
SINCER, NU, dar nu puteam sta deoparte cand tovarasul vostru batea campii, mai ales ca am fost de fata!
cuvintele nu-ti erau adresate nici tie nici tuturor constantenilor...ci doar marlanilor din ct!
__________________
"Do, or do not. There is no try."
yoda is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 08:01   #471
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by YZF-PWR View Post
1. Am vorbit intr-un mode respectuos ceea ce tu pe la periferie ai uitat sa practici acest sport.
2.Tu si organizatorul respectiv si cel care a facut contestatia si cu reno-ul mai bine va retrageti din acest anturaj al curselor daca ati putut sa nu va datzi seama ca acela este UN DIEEESEEEL vorba lu WRC ... o fi turnat doar ulei in tobe sa scoata fum negru sa va pacaleasca ( ce dracu ma) este greu sa se inteleaga ca s-a pus ceva munca intr-un diesel care v-a batut toata grupa? eu zic ca este un lucru cat mai intalnit ca dieseluri sa cashtige la fel de multe grupe ca benzinarele , cat despre motorul lui s-a vazut clar dupa contestatie ca a fost pe merit.
3.Ai cam intrecut masura si observ ca nu prea stii cu cine vorbesti , am specificat ca nu mai fac parte din nici un club chiar daca mi-a ramas sigla la semnatura ca am uitat so scot , si pe langa asta bmw`ul era din RACING SEASON nu in clubul de la semnatura mea.
4. De la cei mai buni ? Prietene , clubul in care am fost chiar daca am plecat va ramane cu mult peste tine si mai ales in domeniu de organizare care au organizat eeeenorrm de multe curse comparativ cu cei care au spus cu gura lor , E PRIMA LOR ORGZANIARE .
5.Pe vremea aia tu te plimbai cu patinele prin parc cand tu habar nu ai ca X-Team era asociata cu NSL erau miezul si in timp s-au despartit , putini stiu aceste aspecte si sincer ce ai spus tu despre Constanta acum iti pot confirma TOATE cele mai mari cluburi din Bucuresti ca indiferent de dispute X-Team si-a facut treaba de atatea ori cu brio , tu nu esti nimic in aceste fapte nici nu stiu sincer de ce stau sa-ti dau explicatii tie care n-ai avut nici o treaba cu evenimentu asta sau pur si simplu numele tau nu mi-a rasarit niciodata in domeniului , asta insemnand ce? esti un nimeni pt mine ca atare vezi-ti de treaba si dute si da-te cu X-Team sa`ti reglezi conturile daca nu intelegi ca eu nu mai sunt in acel club , treaba voastra.
Cat despre acei MARLANI de care ziceai discuti cu cei din Racing Season care au fost la prima participare asa ca nu stiu cum ar mai fi facut ei scandaluri , se vede ca nu ai nici cea mai mica idee despre ce vorbesti , doresti doar sa aratzi cu degetu si sa fi observat de cineva aici pe forum ... data viitoarele abtzine`te cu vocabularu ca sa nu stau sa matur posturile dupa tine.
ai pasiuni ascunse?!daca vrei sa maturi pot vb la o firma, ceva specializata, sa te ajut sa obtii un post bun de maturator!
p.s.cat de prost este inteleasa calitatea de moderator, uneori!el incepe cu limbaj neadecvat si dupa arata ca e miezul!
patine cu rotine...sau cum?!si vezi ca treaba cu aceste curse a inceput mult inainte de nsl!
yoda is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 08:15   #472
robbyczt

Stage 1
 
robbyczt's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 15
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

In primul rand as vrea sa felicit organizatorii pt organizarea pe care au facut-o,desi ,mi s-a parut ca s-a pierdut f mult timp din cauza masurilor de precautie,un pic cam exagerate,zic eu...
Important e ca totul a decurs frumos,fara evenimente neplacute.
Felicitari,inca o data.
In al doilea rand , as vrea sa felicit castigatorul grupei C,Bogdan Trandafir,care mi-a aratat cum ar trebui sa plece de pe loc un Colt cu un pilot f bun.
Bravo Bogdane! Meriti din plin cupa.Felicitari!!!!!!!!!!
robbyczt is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 09:02   #473
Bogyciu

Stage 5
 
Bogyciu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,576
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Felicitari si tie pt participare... La viitoarea aparitie sa dai jos si stergatoarele (no offence) ...
Bogyciu is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 09:05   #474
Pinky

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 228
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by pepy View Post
bineinteles ca se pote.

evo gri a intrat la vip pt ca asa a cerut, fiind dreptul orcarui concurent sa ceara sa fie inscris la o grupa superioara.

nu am fisele de inscriere la indemana acum dar sunt convins ca dupa talon si coeficient de tractiune puterea lui rezulta a fi mai mica de 76 de cai daca a fost inscris la A1.
nu. se refera la evo OPT gri cred, ala cu eleronul mai micut care a fost la G. Nu cred ca-l plange nimeni pe Dragos daca 265 e puterea, nu ramane decat sa fie inmultita cu coeficientul de tractiune si sa rezulte cam 304cp

poate a fost greseala noastra ca am scris "grupele legal racing" si n-am dat in clar coeficientii pt AWD, RWD, FWD, NOS, turbo non-factory si compresor non-factory.
Pinky is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 09:18   #475
Pinky

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 228
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by robbyczt View Post
In primul rand as vrea sa felicit organizatorii pt organizarea pe care au facut-o,desi ,mi s-a parut ca s-a pierdut f mult timp din cauza masurilor de precautie,un pic cam exagerate,zic eu...
Important e ca totul a decurs frumos,fara evenimente neplacute.
Felicitari,inca o data.
In al doilea rand , as vrea sa felicit castigatorul grupei C,Bogdan Trandafir,care mi-a aratat cum ar trebui sa plece de pe loc un Colt cu un pilot f bun.
Bravo Bogdane! Meriti din plin cupa.Felicitari!!!!!!!!!!
Multumim! Bestiale ambele colturi din finala!

Si +5pct pt fair play.
Pinky is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 09:28   #476
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Se mai intampla sa mai dau si de GUNOAIE mai yoda , daca ai ceva de zis imi spui pe pv nu mai infesta topicul aici cu lucruri personale.
YZF-PWR is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 09:45   #477
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by ianyST View Post
salut baieti!

imi pare rau ca nu am reusit mai devreme dar abia acum am terminat treaba (curatenie, carat totul spalat urme de ulei pe pista)

clasamentul castigatorilor pe grupe :
Grupa A1 : Iulian Ghela : VW Golf II - numar concurs 4
Grupa A : Robert Toma - numar de concurs 11
Grupa B : Florin Mocanu - Volvo 460
Grupa C : Bogdan Trandafir - Mitsubishi Colt
Grupa D : Vlad Vochita - VW Golf GTI
Grupa E : Serkan Gocen - BMW 530
Grupa F : Bogdan Mocanu - Nissan Sunny gtir
Grupa G : Razvan Paduraru - Subaru STI 07
Grupa VIP : Dragos Gheorghe - Mitsubishi Evo 9
rectificari: grupa B - Volvo 480
grupa VIP- EVO 8
yknot is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 09:51   #478
walter

Stage 4
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 233
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by KENZO View Post
La orice ora...nissan-u e disponilbil mereu...numai sa aibe butelia incarcata:P
Si faza ca aveai 2 bari in roti o stiam
(L A F)de unde stiai? crezi k k am zis la misto ca aveam presiune mare ?imi pare rau k nu a am bagat de seama mai de la inceput
walter is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 09:54   #479
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by Pinky View Post
Am ajuns si eu la butoane

10 porunci de la mine...

1. Multumim de aprecieri... aseara la restaurant in Tulcea cand am intrat noi pe 4tuning erau 17 sau 18 pagini. Peste 24h - adica acum sunt 29. Multumim mult de tot!

2. Eu si Fly-ul ne cerem scuze public pt problemele care e posibil sa fi aparut la incadrarea masinilor. Pe cuvantu meu de peoner ca am incercat sa verific toate cele 106 taloane intre ora 9 si 12 si sa le mai si bag corect in Excel Pe de alta parte vreau sa avertizez ca daca ne iese si la anu in aprilie, voi sparge personal niste dinti daca
- mai aud comentarii de genu "hai frate, nici pixuri n-aveti" (in conditiile in care daca erai la poarte, NU STIAI ce avem inauntru)
- incearca cate un descult sa ma convinga cat se poate de agresiv ca grupa lui este A si nu B desi datele aratau altceva.
- o sa ma intrebe vreo vedeta "auzi baiatu io la ce grupa sunt?", si sa se astepte sa-i raspund numai dupa culoarea tricoului cu "bad boi 4 laif"

3. Pepy probabil n-a avut rabdate sa explice ce-a fost cu imparteala cupelor pt locurile 2 si 3. Imaginativa situatia asa : locul 2 poate fi o minciuna daca intr-o semifinala se da un evo cu un sti si bate.. evo sa zicem ...si in cealalta finala se da un logan cu un oltcit (stiu ca nu e realist, dar intelegeti voi comparatia ca sunteti forumisti copti la creieras)
in modul asta, loganul sau oltcitul va lua locul 2 - ceea ce este complet injust. Am discutat cu Pepy 2 solutii - tiparim cupe cu locul1, finalist, semifinalist si toata lumea e multumita si adevarul e reflectat in cupe SAAAAU face calificari cu fotocelula si ne dam pe baza de timpi cu capi de serie. Solutia a 2a are probleme de implementare. Solutia1 va fi "implementata" cu siguranta la cursa urmatoare. Oricum, eu am furat cupa de locu 2 de la F de la Horhe din masina Pt un exemplu real - vedeti punctul 4.

4. Pt baiatul cu Audi A6 portocaliu - te-ai dat cu Sunny din urmatoarele motive:
- 1) ai spart o baliza de 1500ron facand o intoarcere cu scartz complet inutila in zona de stationare de la finish. Apropo, ai platit baliza?
- 2) eu m-am dat cu tine la braila si ti-am dat vreo 3 masini, in conditiile in care masina mea mergea mult mai prost in ture mari (dupa 250m) fata de acum. Dovada (ca sigur apare vreun necredincios) aici https://www.youtube.com/watch?v=ndN0boIFZLA. In plus, castigasem cu LAF (o masina bestiala de altfel, pacat ca a patinat plecarea, ar fi fost mult mai greu pt mine daca nu o facea) si - nu imi e jena sa zic - VROIAM sa ma dau cu sunny in finala.
In plus - eu cand m-am pus la start am vrut sa ma dau cu Sunny din prima tura, dar m-au dat organizatorii cu LAF si le-am si zis in gluam "bravo mah, am ecuson si pierd din prima cursa!!". Oricum, felicitari LAF - ai fost fairplay la final, chiar daca ai derapat pe urme de gume aiurea.. Restecpa!


5. a postat cineva mai sus ceva de genu.. "multumesc masinii X care a vrut sa se dea cu mine ca toti ceilalati au fugit". Mi se pare COMPLET JENANTA chestia asta. Cand m-am pus la start am primit INSTANT 3 intrebari de la oameni inscrisi la ACEIASI GRUPA CU MINE (cu accent pe "aceiasi") de genu "cati cai ai??? ah, pai nu e bine, ai prea mult" .. si masina respectiva dadea cu spatele.
Cum zice si un mare clasic in viata.. "ANUNT IMPORTANT PT CU*VELE BETE, ASTA NU-I BASORELIEF.... NU MAI REFUZATI CURSE DOAR PT CA NU SUNTETI SIGURI CA O SA CASTIGATI".
O alta parere interesanta (sorry, nu mai tin minte numele) de mai sus era sa facem aleatoriu perechile. E o idee foarte buna dar complicat de realizat. O sa ne gandim la varianta asta in Aprilie.

6. Jos capota, palaria, cupa.. jos ORICE pt Sunny care este un baiat de nota 10. A fost cea mai frumoasa cursa pe care am pierdut-o, ever!!.. desi cand ne-am luat in brate la finish m-a zgariat rau cu barba... GILETTE BAAAI!!! ITI ZICE CEVA???

7. Jos restul lucrurilor (ne-date inca jos la Sunny) si pe Iani (daca ai vreun Y prin nume sa ma scuzi :P). A fost o gazda de nota 10.. ne-am simtit ca acasa.

8. Multumesc inca o data tuturor celor care au avut rabdare la micile noastre incurcaturi interne, celor care au stat in picioare atatea ore sa ne ajute la organizare, celor care s-au dat, celor care au aplaudat, celor care au scuipat seminte, celor care si-au stricat masinile ca sa faca show, celor care nu si-au stricat masinile si tot au facut show.. si sigur nu in ultimul rand, multumiri lui Tano si tuturor celor din MR care ne-au ajutat enorm facand ceea ce-i place lui mai mult.

9. Am cerut la un moment dat (si am fost refuzat) un scaun pt mama lui Micutzu (ai multumim si ei pt prezenta )de la niste oameni de pe partea stanga ... RUSINE BAAAI... pt fata care statea pe scaun : sper sa faci celulita si sa-ti creasca par pe piept. Pt baiatu care era cu ea - sper sa o iei de nevasta. Am gasit pana la urma un scaun de la o domnisoara de pe dreapta. Iti urez 90-60-90 si fara casatorie

10. Si cum am ajuns de la cursa, la Tano, MR, etc... merge sa inchei cu o vorba veche si buna... "O fi bine... o fi rau?"

PUP YOU!

Sarna sefule:P!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bai Pink ce sa mai spun...........................foarte tare frate!!!!!!!!!!!!!! de barbierit nu vreau nah!!!!!!sac sac sac sac sac sac....................Nu pot frate sa dau cu lama pe fata ca am irit ca naiba!!!!!

Oricum supeeeeeerrrrrrrrrrrr tot!!!!!!!!
__________________
Daca Nissan Motorsport e ''NISMO'' ....atunci Honda Motorsport e ''HOMO'' ???
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 09:57   #480
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

O cursa reusita... a meritat sa fac deplasarea doar ca sa ma uit... Felicitari organizatorilor si participantilor ! Mi-ar fi placut sa se dea fiecare grupa pana se termina... dupa A1 si A nu prea am mai inteles ce s-a intamplat... cum s-au dat restul grupelor... si mi-ar fi placut daca s-ar fi dat starturile la un interval mai scurt, cred ca spatiul ar fi permis asta... ar fi fost bine daca se gasea ceva de mancare... Mi-a placut ca spectatorii au fost relativ civilizati... la capitolul concurenti, si calitate si cantitate... au fost multe masini spectaculoase, vremea a fost de vis... mi-ar fi parut foarte rau daca as fi lipsit. Felicitari inca o data si sper sa mai am placerea sa revin si anul viitor.

Edit: Felicitari U_TUNING, m-a impresionat Sunny-ul si la Buzau, si aici, la Tulcea, din nou. Foarte tare masina.

Last edited by ZerO_CooL; 14-10-08 at 10:00.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -