Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 28-03-08, 13:15   #256
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Top cele mai proaste masini

ce-i cu fiabilitatea la c1?
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 28-03-08, 19:28   #257
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: Top cele mai proaste masini

am logan din 2004 cu 135.000 km facuti de mine si as dori sa mentionez ca inafara de benzina si revizii am mai schimbat la ea la revizia de 120.000 un rulment si un furtun la stergatoare iar la revizia de 135.000 tija de la bieleta si inlocuit chipul de la cheie contact
pe parcurs am mai avut o mica problema cu un scurt la stopuri dar care sa remediat fff usor
oare masina mea a fost facuta de directorii firmei de e asa de buna???
si neglijata nu a fost deloc masina nici la stilu de condus si nici la drumurile noastre si cred ca ma pot lauda ca soferul care nu rateaza nici o groapa decat daca am de ales intre una mai mica si una mai mare
__________________
NU FURAȚI, GUVERNUL URĂȘTE COMPETIȚIA!!!


SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 16:55   #258
katta

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 4
Default Re: Top cele mai proaste masini

sal. vw passat b6 . in 47000 km sau schimbat 3 pompe de motorina , o caseta de directie si suspensia fata in proportie de 50% distrusa. in rest o masina f buna daca e in garantie
katta is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 17:00   #259
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Top cele mai proaste masini

Highman: e pericolu si mai mare, stopu se afla pe langa rezervor, si daca facea un scurt, SAREA IN AER. Un scurt la 12V e foarte periculos, in schimb poate sa trazneasca o masina si nu patesti nimic stand in ea.

Omu cu Mertanu'
Ti-ai pus gaz pe masina ca iti consuma mult. Bun motor mare, putere mare...care nu mai e mare de cand i-ai pus gaz. Loganu deabia fuge ce are motoru mic, dar consuma putin. Daca ar avea motoare mari si ar fi potenta, atunci ai sari de fund in sus ca de ce nu consuma 8 cat ...C1.

Maskatule ...ce sa zic tata...Fordu tau a fost masina de masina. Dar dupa 20 de ani incep sa iti cada de pe ea una dupa alta. Si iti garantez eu ca un Logan cu 200k km, nu face atata zgomot la rulare in interior cat face Scorpio al tau. Daca vrei, masuram cu decibelometrul. Eventual punem si un pariu.

Pe de alta parte, m-am cracanat de ras cand am vazut ca cica pe sub bancheta la Logan trec cabluri. Hai sa-ti vand un pont. Ia un Logan si scoate-i toata mocheta. O sa dai de o dracie de cabluri. Intr-adevar, asta nu e masina. Tin sa iti spun ca acele cabluri le gasesti sub bancheta si mocheta si la alte marci, ca inca nu s-a inventat transmiterea energiei electrice...in mod wireless.

Pana la urma mai baieti cu coaja din '52, sunteti cumva ofticati ?
Inteleg ca Loganul e urat si nu e luxos ca un cancer de mertan, si de asta va sfatuiesc sa stati cat mai departe de el.
In schimb, puteti pune cateva mii de casparai, si sa luati:
-asa ceva

sau - asa ceva

sau de ce nu... asa ceva
Aceste modele sunt niste puncte de referinta in cadrul design-ului auto mondial. (poate negative )

Sau puteti sa ramaneti la Fordurile vechi de cand era tataie flacau, ce au siguranta activa si pasiva incredibila. Ford Escort '99 - 2star euroncap, sau Ford Mondeo '97 - 2 star euroncap.
Lui Scorpio nu ii dau mai mult de 1 stea, dar totusi, sa fim seriosi, testele de la Dacia sunt MASLUITE, nu avea o masina asa urata si mai ales care se numeste Dacia cum sa scoata 3 stele EURONCAP.

PS: dupa cum un "baiat" zicea pe aici, merita mai mult sa dai 3000 pe un Mertan, si in care sa bagi cate 500-1000 pe an, decat sa iei cu 8000 un Logan. Asta daca treci peste partea cu "mi-e frica sa plec la drum lung cu el ca raman in pana". Poate va place sa fiti clienti fideli la service.

PPS: nu numai romanii este prosti, si nemtii este prosti si cumpara Logan.
__________________
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 17:22   #260
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: Top cele mai proaste masini

Quote:
Originally Posted by Highman View Post
daca ai avut scurt pe instalatia electrica e FFFFFFFoarte grav......puteai sa iei foc oricand....intelgi ca de cand teai urcat in masina viata ta era deja in pericol...
DECI ai gasint singur raspunsu la tpicul asta....
nu stiu daca scurt se numeste
pb consta in faptul ca atunci cand calcam frana se aprindea si semnalizarea mai bine zis un contact imperfect sau ceva de genu
SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 22:12   #261
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: Top cele mai proaste masini

ca tot o cauti pe langa logan sa stii ca mai am si toyota avensis 2.2 150 de armasari si full option,
inainte de logan am avut un megane II bicorp 1.6 16v pe care i l-am dat lu sormea si un bmw 320 al lu cumnatu
asta daca tot o cauti cu lumanarea si vrei sa te lauzi u cu marea ta troaca
daca vrei pot sa ii fac o poza la talon acum la toyota ca sa iti dovedesc ca nu imi e greu ca mai mult ca sigur nu ma crezi
SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 22:13   #262
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Top cele mai proaste masini

Domnu paunionutz...am zis ca o comparatie reala ar fi daca pui Mercedesul pe benzina. In felul asta comparatia o facem intre Merc tau pe gaz, si un Logan pe gaz. Si aici tot Loganul castiga la consum.
Pe de alta parte, nu s-au vandut 1 milion de logane in Germania, dar s-au vandut foarte multe raportat la productia Dacia si vanzarile in Europa.

@Maskatu

Treaba cu a intrat un prieten cu 100 in stalp e gargara inutila.

Tabla aia se face praf la 20km/h pentru ca e gandita sa se faca praf. Ca sa nu iti rupa toate oasele unu cu Loganu cand traversezi. Ba mai mult, tabla aia este egala fix cu zero la capitolul protectie.
Eu n-as baga mana in foc pentru Scorpio sau pentru orice alta masina de varsta lui, ca e mai rezistenta decat Loganul. Probabil ca intri cu ea la 100 in stalp si arata ca noua, dar gasesti oamenii morti in ea. Asta e alta parte a sigurantei la impact: amortizarea socului.

Stiu si eu oameni cu ford cu multe sute de mii de km, dar stiu si oameni cu Cielo cu 500k km, sau Solenza. Logan cunosc personal doar de 280k km, si nu are probleme cu ea. Asta nu inseamna ca sunt altii care nu au probleme la 50 sau 100 de mii.

PS: nu pot sa imi dau seama cum ai tu placutele si bucsile originale pe ea, daca stai si in Bucuresti. Sau masina ta are 30k km ?

Incercati sa nu mai exagerati aiurea pe chestii gen unui prieten nu ii mai sta torpedoul inchis. Iti vine sa te dai cu capul de pereti cand vezi asa ceva.

PPS: faza ca ce stii tu ce e ala ford cand ai Dacie e aiurea rau. Ce stii tu ce e ala BMW cand tu ai Ford ?

Last edited by Evil Yuri; 30-03-08 at 22:15.
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 22:52   #263
Maskatu

Stage 5
 
Maskatu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 620
Default Re: Top cele mai proaste masini

Sa continuam.... lasand la o parte loganul ca am vorbit de el 15 mii de pagini......... alta masina la "Top cele mai proaste masini "
Maskatu is offline   Reply With Quote
Old 02-04-08, 00:23   #264
canon

Stage 5
 
canon's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 943
Default Re: Top cele mai proaste masini

ford f150..s-a facut zob

https://www.youtube.com/watch?v=gCIBOYxzqko
canon is offline   Reply With Quote
Old 03-04-08, 20:17   #265
Bobytzul

Stage 4
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 178
Default Re: Top cele mai proaste masini

ARO M461 C este prezentat la cele mai importante saloane ale lumii, nu de putine ori primind trofee. Printre saloanele auto unde ARO M461 C a fost prezentat s-au numarat Paris, Hanovra, Lisabona, Birmingham, Viena, Geneva, Bruxelles, Bogota, Budapesta, Nicosia, Khartum, Barcelona la care se adauga targurile internationale de la Brno, Plovdiv si Zagreb. Exportul, demarat in anul 1961 cu M461 mergea extrem de bine, principalele piete fiind China, Grecia, Cehoslovacia, Egipt, Columbia, Chile, Congo, R.D.G., Polonia si Bulgaria. Numarul tarilor in care M461 si ARO M461 C a fost exportat este de peste 50, distribuite pe patru continente, livrarile incluzand si R.F.G., Marea Britanie, Belgia, Italia, Canada, Portugalia, Finlanda, Siria, Zair si S.U.A.. M461 si mai cu seama ARO M461 C devenisera o prezenta remarcata pe piata mondiala, exporturile atingand in medie 52 % din productia totala. Modelele se aflau in dotarea fortelor armate romane, grecesti, egiptene, siriene si cehe. Un mare aport in promovarea ARO M461 C l-au avut partenerii externi, dealerii care se ocupau de distributia automobilului pe piete cum ar fi Germania, Belgia, Italia sau U.S.A. Acestia cunostea foarte bine zicala « Castigatorul cursei de duminica se vinde luni » asa incat prin eforturi financiare proprii au inscris ARO M461 C in numeroase competitii sau teste comparative. Cel mai mare rasunet l-a avut testul realizat de revista vest germana « Hobby » in anul 1972. ARO M461 C a concurat intr-un test desfasurat pe durata a mai multor zile impotriva unor adversari de calibru Range Rover, Nissan Patrol KL 60, Land Rover 88, VW 181, Citroen Mehari, Swiss Buggy (ultimele trei fara tractiune integrala) pe care i-a invins fara drept de apel. Albrecht Bscher, importatorul oficial in R.F.G. al masinii romanesti a inscris dupa mute negocieri un ARO M461 C la acest test comparativ, masina fiind una de serie aleasa aleator din primul lot de 200 de bucati importat, din care intr-o luna nu vanduse decat 18. Era nevoie ca Germania sa cunoasca Zimbrul din Carpati si acest lucru s-a si intamplat. In cele 6 zile de testare, masinile au parcurs un traseul infernal, strabatand o cariera de piatra de langa Zurich, panta de sub teleschi-ul din Vohrenbach (la coborare sa ales o alta ruta taindu-se o serie de arbori pentru a se croi un drum, calea de urcare era imposibil de coborat), poligonul de exercitii al blindatelor armatei franceze de la Villingen, si s-a traversat raul Brigache iesit din matca in urma unor ploi abundente. Pilotul de incercari al firmei ARO, Tudor Fatuloiu, a avut o evolutie fantastica castigand testul, moment din care vanzarile ARO pe piata germana au explodat. Primita ca o masina exotica cu un aspect demodat, un ARO M461 C de serie a ingenuchiat masinile special preparate de uzinele producatoasre pentru acest test. Nu trebuie uitat faptul ca intotdeauna pilotii de incercare de la ARO, antrenati zilnic pe dealurile Mateiasului, au fost niste superprofesionisti care au sfidat moartea pentru a impune automobilul de teren romanesc. Ei merita toata admiratia noastra iar rezultatele pe care le-au obtinut si contributia decisiva in dezvoltarea automobilelor din gama « M » si a modelelor ARO ulterioare le asigura un loc de cinste in istoria automobilismului romanesc. In Italia ARO M461 C s-a aliniat la startul numeroase competitii, primele doua avand loc in data de 23 aprilie 1972, cand a fost castigat raliul de la Prato (Florenta) in fata a 66 de competitori si s-a obtinut un loc pe podium intr-o alta competitie organizata de la Roma (55 de echipaje participante). Un alt M, abia intors dintr-un raid in Himalaya de 25.000 km unde fusese utilizat de o expeditie stiintifica ceha, este inscris de Ion Irimia (cel care se ocupa in Cehoslovacia de garantii) fara nici o alta pregatire suplimentara, la startul autocross-ului de la Pardubice (primul autocross televizat in Cehoslovacia, pe care sa speram ca intr-o zi il vom putem vedea). A urmat continentul american, in S.U.A., la 4 iulie 1972, ARO M461 C participa la autocross-ul « Fii plajelor », organizat la Seaside Oregon si se impunea in fata a 59 de echipaje, la bordul sau fiind un pilot local, Hans Skacel (reprezentantul Volkswagen in America de Nord – director Riviera Motors, care un an mai tarziu s-a deplasat la Campulung pentru a preda personal trofeul castigat muncitorilor musceleni). Dupa cursa pilotul a declarat sec presei : “Prietenul meu m-a ascultat”.Cea mai impresionanta aventura la bordul unui ARO M461 C a avut loc in anul 1971 si a fost efectuata de un grup de cercetatori stiintifici romani. Organizat sub egida O.N.U. raidul transafrican a fost asistat tehnic din partea firmei ARO de inginerul Ion Cataranciuc, seful atelierului de prototipuri, astazi presedinte de onoare al ARO M461 CLUB ROMANIA. La raid a participat si pilotul de incercari Costica Ludu, fiind utilizate trei vehicule de productie romanesca : un ARO M461 C si doua autoutilitare TV care foloseau aceeasi platforma tehnica. ARO-ul M461 C tracta o remorca construita pe sasiu, plecandu-se de la partea posterioara a unui ARO 240 remorca cantarea impreuna cu incarcatura peste o tona. Protapul scurt si inaltimea mare au facut alaturi de drumurile rele ca remorca (botezate « remorca de tip ARO ») sa se rastoarne si sa se infunde in nisip de cateva ori pe parcursul raidului. Automobilul ARO M461 C, varianta civila, caroserie de culoare alb 40, purta numarul de inmatriculare 1-AG-3907 si a suferit o serie de preparari minore inainte de plecarea in raid : dubla instalatie de filtrare si racire a uleiului, intarirea si modificarea traversei spate a sasiului cat si a carligului de remorcare (cel original permitea tractarea doar a 800 kg), aparatori pentru faruri, suporti suplimentari de canistre. In plus remorca era dotata cu un rezervor de 90 de litri. Expeditia avea ca scop colectarea de date si materiale pentru completarea mostrelor muzeelor romanesti de stiinte ale naturii. Automobilul a fost echipat cu anvelope « Danubiana ». Traseul a insumat 20.507 km si a strabatut douasprezece state : Senegal, Mali, Burkina Fasso, Niger, Nigeria, Camerun, Ciad, Republica Africana Centrala, Zair, Ruanda, Uganda, Kenya, de la portul Dakar la cel din Mombasa (Oceanul Indian). Masina s-a comportat foarte bine fiind inlocuite urmatoarele repere : set de fise, doua curele de ventilator, sase camere de aer (la un total de 32 de pene de cauciuc). Defectiuni : pierderea lichidului de frana ca urmare a sectionarii unei conducte, ruperea suportului unei oglinzi, exterioare, arderea unui bec de semnalizare. Dupa acest raid au fost adoptate o serie de modificari la toate modelele din productia de serie fiind imbunatatite scaunele si reproiectat sistemul de prindere a conductelor pe sasiu. Mai trebuie spus ca spre sfarsitul raidului reprezentantii firmei ARO au cedat din piesele de rezerva petrolistilor romani care utilizau in Africa exclusiv automobile ARO M461 C, un gest frumos a caruit « nota de plata » a venit din pacate in tara cand contravaloarea lor a fost imputata celor doi angajari ARO participanti la aceasta extraordinara aventura.
Cum spuneam in plan sportiv ARO M461 C a fost aruncat in cele mai grele batalii de dealerii ARO din intreaga lume. Merita sa mentionam numele celor mai importanti dealeri ARO din perioada anilor ’70, ca o recunosterea a meritelor in promovarea exceptionala a automobilului ARO M461 C : AUTOROM ITALIANA Srl (Italia), S.A. BOSSIMPEX N.V. (Belgia), ARO LAND CARS Ltd (Marea Britanie), M.A.M. (Franta), REMARK S.A. (Spania), ALBERT BSCHER (Germania). Iata si preturile de comercializare ale automobilului ARO M461 C : Romania – 80.000 lei, Germania – 10.500 DM (pentru comparative un Range Rover costa 23.500 DM iar un Land Rover 19.000 DM), Italia - 2.100.000 ITL. Automobilele beneficiau de garantie sase luni sau 10.000 km si, foarte interesant, puteau fi livrate insotite de o caseta care continea principalele piese de schimb. In 1975 productia ARO M461 C este stopata, deja se produceau in paralel modelele ARO 240 si ARO 241, mult mai moderne si cu performante imbunatatite. Veranii uzinei din Campulung motiveaza oprirea productiei modelului M461 C in plina glorie prin vanzarea licentei de fabricatie catre Bulgaria, lucru neconfirmat insa pana in prezent de istoriografii auto bulgari cu care colaboram. Cu 52% din productie exportata si majoritatea exemplarelor ramase in tara achizitionate de institutii de stat ARO M461 C si variantele sale anterioare sunt astazi automobile rare in Romania. Din fericire cateva sute de exemplare au scapat de la casare si au fost achizitionate dupa anul 2000 prin licitatii de persoane fizice. Sa speram ca ele vor fi in continuare bine conservate astfel incat legenda Zibrului Carpatilor sa ramane pururi vie.
Bobytzul is offline   Reply With Quote
Old 03-04-08, 21:30   #266
Highman

Stage 5
 
Highman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 386
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Top cele mai proaste masini

haideti sa lasam istoria si ..."sa mai dam cu niste pietre in LOGAN"
Highman is offline   Reply With Quote
Old 04-04-08, 14:50   #267
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Top cele mai proaste masini

hai sa va dau alta masina in care sa dati cu pietre....geely(sau cum s-o scrie).
START
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 04-04-08, 15:04   #268
Maskatu

Stage 5
 
Maskatu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 620
Default Re: Top cele mai proaste masini

Geely cred ca e fabricat de romani in alta tara )
Maskatu is offline   Reply With Quote
Old 04-04-08, 15:25   #269
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Top cele mai proaste masini

oricum e mai prost si mai urat ca loganu....si inutilizabil
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 04-04-08, 18:32   #270
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: Top cele mai proaste masini

dar de matiz dc nu ziceti nimic???
care este o masina conceputa pt oameni sinucigasi ???
SirNenea is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -