Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 27-09-11, 23:03   #31
CobraRB
Fiat Driver

Stage 3
 
CobraRB's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 140
Member of:
[Fiat]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

vorba aia,low is a lifestyle
o masina lasata pe burta arata mult mai bine,eu cred ca cel mai bine arata un sedan mare,in special daca e japonez,cu camber negativ mare
vezi Cima f50 din prima poza,si cima y33 din a doua ( sau infiniti q45 in USA)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	AY0F6444.jpg
Views:	274
Size:	106.4 KB
ID:	2166730   Click image for larger version

Name:	AY0F6356.jpg
Views:	249
Size:	142.6 KB
ID:	2166731  
__________________
CobraRB is offline   Reply With Quote
Old 28-09-11, 00:46   #32
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Quote:
Originally Posted by CobraRB View Post
vorba aia,low is a lifestyle
o masina lasata pe burta arata mult mai bine,eu cred ca cel mai bine arata un sedan mare,in special daca e japonez,cu camber negativ mare
vezi Cima f50 din prima poza,si cima y33 din a doua ( sau infiniti q45 in USA)
intelege omu' putin camber, dar ce arati tu aici deja e prostie
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 01-10-11, 15:16   #33
D.Y ¬

Stage 5
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,490
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Quote:
Originally Posted by CobraRB View Post
vorba aia,low is a lifestyle
o masina lasata pe burta arata mult mai bine,eu cred ca cel mai bine arata un sedan mare,in special daca e japonez,cu camber negativ mare
vezi Cima f50 din prima poza,si cima y33 din a doua ( sau infiniti q45 in USA)
USA ti se pare a fi Romania?

Daca n-ar fi fost stanceworks si alte site-uri din afara nimeni nu incerca sa-si coboare masina exagerat de mult si sa-si puna stikere care nu au nicio legatura. De aproximativ 2 ani a inceput moda asta..
D.Y ¬ is offline   Reply With Quote
Old 02-10-11, 21:59   #34
maverick1508

Stage 5
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,315
Member of:
[Fiat]
[RENAULT]
[2 Roti]
[SEAT]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Quote:
Originally Posted by CobraRB View Post
vorba aia,low is a lifestyle
Nu stiu cum sa-ti raspund aici fara sa-mi iau ban.
Zi-mi si mie ce inseamna "low is a lifestyle" mai detaliat ? Ce presupune etc. ca engleza stim si noi.
Masinile alea n-o sa le vezi ducand propietarul zilnic la munca, la fel n-o sa vezi vreo masina in genul ala pe strazile din Romania. Omu' vorbea de o modificare mai finuta, pe care o tot vedem pe strazi nu exagerarile alea.
Quote:
Originally Posted by CobraRB
o masina lasata pe burta arata mult mai bine,eu cred ca cel mai bine arata un sedan mare,in special daca e japonez,cu camber negativ mare
Crezi tu... dar camberul ala e exagerat. Nu zic ca putin acolo nu poate sa arate bine.
maverick1508 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-11, 22:14   #35
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Ce vad in pozele alea doua mi se pare hidos, oribil... si 100% inutil si ineficient. Cred ca astia isi pot vinde anvelopele de pe masini la pret de anvelope noi, ca nu au cum sa le faca uzura PE suprafata de rulare, ci numai la imbinarea suprafetei de rulare cu sidewall-ul (si, in curand - daca o tin tot asa cu trend-ul asta idiot - uzura se va vedea doar pe sidewall-ul interior ca vor merge cu jantele aproape paralele cu solul).
Coborarea garzii la modul asta exagerat se face doar dintr-un orgoliu prostesc, eu unul nu inteleg care e scopul. Macar de ar arata bine... dar nu, cel putin eu unul nu suport sa vad asa ceva, desteptii astia au reinventat roata sau cum? Roata oblica?
Chiar si low-uirea mai putin exagerata, dar peste maximul necesar, o consider inutila. Multi apreciaza simplul fapt ca roata sta inclinata spre interior, insa d.p.d.v. tehnic nu exista niciun avantaj. Fiind, insa, multi fanatici care fac asta doar de dragul de a avea rotile oblice, kit-urile de camber-adjustment sunt greu de gasit, pentru ca nu se cumpara, nimeni nu le vrea, toti vor oblic. Nu e rau sa fie masina cat mai joasa, dar roata trebuie sa ramana perpendiculara pe asfalt, altfel... ars amandi si atat.

Back on topic: nu pot sa dau detalii tehnice pe masura cerintelor, insa o micsorare a garzii la sol facuta cu cap nu poate aduce decat avantaje, iar dezavantajul disconfortului poate fi mai mic atunci cand nu se exagereaza in parametri. O coborare de 3 cm, de exemplu, concomitent cu montarea unor amortizoare la care se modifica si plaja de actiune, adica se coboara punctul zero (sau macar se micsoreaza cursa utila a amortizorului), nu poate fi decat benefica pentru performante si nu afecteaza foarte mult uzura celorlalte componente ale suspensiei/trenului de rulare. De aceea majoritatea firmelor consacrate se invart in jurul valorii de 3 cm coborare - cand e vorba de arcuri, pentru ca stiu si ei ca in felul asta nu vor primi plangeri de la utilizatori.
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 10-12-11, 22:46   #36
THUNDER77
CITROEN Driver

Stage 5
 
THUNDER77's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
[4Rally]
[CITROEN]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Quick te contrazic un pic cu camber-ul...Un camber negativ pe spate duce la o stabilizare mai buna a spatelui masinii pe viraje , dar trebuie facut atat cat sa tina totusi suprafata de rulare a rotii pe asfalt . Ce vad si eu in poze intr-adevar este extrem de exagerat si nu prea cred ca are legatura cu "daily use"-ul masinii pentru ca , practic e imposibil sa mergi cu masina asa , zi de zi sau sa strabati distante mari pentru ca o nenorocesti.....Ce e in imaginile alea este pur si simplu spectacol si atata tot , cel putin asta e parerea mea . Revenind la inclinarea negativa a rotilor , asa cu spuneam si mai sus , pe spate este - era cel putin - folosita in competitiile de circuit in asa fel incat spatele sa fie mai stabil , cu alte cuvinte sa mareasca ecartamentul spatelui fara a se interveni cu distantiere pentru roti sau punti marite , moda care s-a transmis si la masinile de strada si , mai nou , s-a inclus in moda "low rider" dar nu este o conditie sa ai camber negativ atunci cand cobori masina , este o optiune de a "spectacula" si a accentua coborarea garzii . Camber-ul negativ pe fata se foloseste in special la masinile cu tractiune ( adica la cele cu motor amplasat frontal ) deorece aceste sunt masini subviratoare datorita greutatii mari pe puntea fata . La cele cu propulsie ( motor spate , sau central spate ) camberul negativ este recomandat sa nu fie folosit intrucat amplifica supravirarea . Ca sa revin un pic , totusi , un camber negativ "uman" nu strica si nu afecteaza masina , in conditii de exploatare normale , dar trebuie facut cu cap si numai de catre oameni care stiu ce fac , nu la neica Gheorghe in fata portii sau in spatele blocului pentru ca altfel , la fel ca si in cazul suspensiilor "taiate" la bonfaier , rezultatul duce atat la distrugerea masinii cat si la targedii pe sosea . Stima si spor la modificat tuturor !
__________________

Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......


https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
THUNDER77 is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 11:10   #37
P A K E

Stage 5
 
P A K E's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 639
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Low nu-i moda... e Lifestyle... si va mirati cand vedeti masini la japonezi cu ''gentile'' cracanate... si la americani masini efectiv prabusite... suntem copii la capitolul asta... avem de invatat mult, avem de iesit prin lume, apoi ne dam cu parerea... asa comentam aiurea pe langa...
Sunt cateva masini la noi in tara care sunt demne de treaba asta, felicitari propietarilor pt initiativa!
Credeti ca intereseaza pe cineva ca se duc gumele in 5000km, ca sparge baia de ulei la o luna, ca masina nu mai e functionala, ca e rigida ca dracu...
Vedeti zambetul de pe fetele propietarilor si intelegeti cum e treaba... Bafta!
__________________
Sandblasting / Powder Coating - Sablare / Vopsit in camp electrostatic

My Facebook: www.facebook.com/pak.racing

P A K E is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 11:22   #38
tigermotorsport
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
tigermotorsport's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of:
[Opel]
[CSR]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

mda, cu o suspensie joasa distrugi tinuta de drum a masinii, masina nu mai e stabila, daca ii faci un pic de camber iar... de aia in competitii (pe asfalt) toate masinile au garda de min 30cm si camber pozitiv....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	76-77-Battle-Wide.jpg-672x9999999.jpg
Views:	123
Size:	46.8 KB
ID:	2263781   Click image for larger version

Name:	top-10-project-cars-10k-03.jpg
Views:	114
Size:	99.4 KB
ID:	2263782  
__________________
I will rest when i am dead.
tigermotorsport is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 11:45   #39
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Quote:
Originally Posted by tigermotorsport View Post
mda, cu o suspensie joasa distrugi tinuta de drum a masinii, masina nu mai e stabila, daca ii faci un pic de camber iar... de aia in competitii (pe asfalt) toate masinile au garda de min 30cm si camber pozitiv....

In primul rand va multumesc tuturor care a-ti postat.

Sunt putin surprins de ce imi zici tu aici. Vrei sa-mi explici mai amanuntit te-as ruga ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 11:54   #40
tigermotorsport
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
tigermotorsport's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of:
[Opel]
[CSR]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
In primul rand va multumesc tuturor care a-ti postat.

Sunt putin surprins de ce imi zici tu aici. Vrei sa-mi explici mai amanuntit te-as ruga ?
eram sarcastic, te multumeste explicatia? hai ca o zic altfel... motorsportul pe langa entertainment (daca tot folosim cuvinte din engleza) e si o platforma de testare pt tehnologii care mai devreme sau mai tarziu ajung pe masinile de strada. acuma probabil unii o sa vina cu intrebarea: daca tot e mai bine low de ce nu vine masina de fabrica asa? raspunsul e simplu, producatorii de masini fac masinile pt 'cei multi' (nu neaparat prosti) care nu sunt dispusi sa renunte la confort si fiabilitate (prin fiabilitate aici inteleg ca nu risti sa spargi baia odata pe luna cum zicea pak mai sus) pt cele cateva secunde pe care le castigi pe viraje... dar, vorba aia, viata nu se masoara in anii pe care i-ai trait ci in secundele in care ti-a stat inima in loc, asa ce sunt cativa (cei pe care tu i-ai facut multi si prosti) care sunt dispusi sa renunte la confort pt o mai buna tinuta de drum, sau altii, care o fac pur si simplu pt show. prin asta sper ca am reusit sa raspund intrebarii 'ce-i cu moda asta low?'

p.s.: pt unii e lifestyle, pt altii e necesitate si cu siguranta exista si unii pt care e doar moda...
tigermotorsport is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 12:06   #41
motzu

Stage 5
 
motzu's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,005
Member of:
[CSR]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

am trait sa o vad si pe asta
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DoubleFacePalm.jpg
Views:	61
Size:	70.3 KB
ID:	2263824  
motzu is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 12:14   #42
SB09HMM

Stage 5
 
SB09HMM's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 969
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

motzule subscribed !!!


frate, cum a zis si pake, care stie despre ce vorbeste .... e un lifestyle, nu o moda, noi in loc sa o acceptam si in tara noastra, sa o apreciem macar daca nu o "folosim", se gasesc deastia ca tine care deschid topicuri chipurile sa-ti explice, dar tu esti ferm CONTRA "modei low" cum ai numit-o .....asa ca nu stiu la ce mai vrei explicatii cand esti un "cunoscator" care stie clar ca nu e bine nici practic nici "estetic" sa ai masina low .... dute frate fati blog ca restul celor ca tine care "au mai multi bani investiti in carti ..." acolo e locul unde te regasesti cu semeni de ai tai, nu aici , la fel cum a zis pake ....zambetul ala de pe buzele soferilor cu o masina low, faptul ca se deterioreaza peste 60% din piese de 3x mai repede decat ar trebui ...faptu ca iti innebunesti coloana, ca te dai jos dintr-o masina low si inca 5 minute iti mai trepideaza capu pe umeri .... sunt doar DETALII !!! si acum sa te-aud .
SB09HMM is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 12:23   #43
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Quote:
Originally Posted by tigermotorsport View Post
eram sarcastic
Stiam ca esti sarcastic.

Mi s-a sugerat sa am o atitudine mai pozitiva pe forum, nu a mea de zi cu zi, de asta ti-am cerut intr-un mod mai dragut o explicatie, in loc sa te fac incompetent.
__________________

low sau nu ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 12:24   #44
RoByNeT
AirRide Lover

Stage 5
 
RoByNeT's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 6,023
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[SKODA]
[4Rally]
[Competitor CNCA]
[STREETMANIACS]
[AUDI]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

)))))

Alt topic de genul Bmw vs Mercedes
RoByNeT is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 12:27   #45
tigermotorsport
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
tigermotorsport's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of:
[Opel]
[CSR]
Default Re: Ce e moda asta cu low ?

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Stiam ca esti sarcastic.

Mi s-a sugerat sa am o atitudine mai pozitiva pe forum, nu a mea de zi cu zi, de asta ti-am cerut intr-un mod mai dragut o explicatie, in loc sa te fac incompetent.
oh, mersi de compliment
apropo, multi ti-au dat explicatii, explicatii din toate punctele de vedere, da tu vad ca tot nu pricepi... si nimeni nu a fost platit pt explicatiile date... dar la cate vizualizari ai strans ar trebui sa te plateasca 4tuning-ul
tigermotorsport is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -