Quote:
Originally Posted by SirArthur
Noua.
Sa zicem ca imi cumpar o masina noua in America, cu toate actele cap coada. Nu o inmatriculez acolo, ci mi-o aduc in Austria/Germania.
Stiind ca stai in Deutschland, te intreb de taxele de acolo.
|
Austria nu cunosc.
Īn Germania, la un import particular ai de platit
vama 10% din pretul masinii (22% la PickUp Truck) + modificarile iluminatului pt europa (faruri / semnalizare / triple) care costa dependent de masina aproximativ īntr-e 500 si 1500 EURO + actele europene vreo 100 EURO + īnmatricularea standard 35 EURO + TÜV / AU 120 EURO + 30 EURO numerele.
Te ajunge tot "circul" pe undeva pe la
2500 EURO fara vamarea de 10% din pretul de achizitionare (22% la PickUp Truck).
Asta pe līnga transportul īn container pe vapor din SUA pīna īn portul din Bremerhaven care te mai costa vreo
5000 EURO (inklusiv asigurarea de transport).
Eu n-as face asta ca-i prea multa bataie de cap.
Mai ales la masina noua nu se renteaza.
Iesi mai ieftin daca mergi la un Händler auto si-ti iei masina gata "europenizata" si īnmatriculata + ca mai ai si avantajele GARANTIEI.
La un import particular din moment ce ai parasit teritoriul SUA
nu mai ai garantie.
PS:
Nu uita ca īn SUA se mai practica o magarie!
Vīnzatorii americani au directive trasate de lege prin care li se interzice vīnzarea masinilor pt. export. Tu poti cumpara numai printr-un INTERMEDIAR LOCALNIC care cumpara masina si ti-o vinde tie. Asta iar te costa deoarece EL, INTERMEDIARUL este obligat s-o īnmatriculeze acolo.
Cu alte cuvinte, EL cumpara PE BANII TAI, o īnmatriculeaza dupa care tu faci un contract fictiv cu el ca s-o treci pe numele tau.