Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 15-02-09, 12:53   #16
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

https://www.youtube.com/watch?v=hri-57kWgPg Vezi cum masina a ramas intreaga...soferul imediat a plecat mai departe

https://www.youtube.com/watch?v=-gYjkL_584M ...vezi cum sa comportat masina in momentul cand sa rasturnat?...eu pun pariu ca soferul e viu si nevatamat...

Si acum dovada incontestabila: https://www.youtube.com/watch?v=ddc35...eature=related Ei...uitate pe slowmotion si ai sa vezi cum plafonul este tinut aproape in forma initiala...iti spun eu ca daca nu avea rollcage nu avea nici cea mai mica sansa...caci masina era sandwich din 1 rasturnare...asa sincer...eu cred ca soferul ala a scapat...nu zic ca a iesit si a dansat pe masina imediat dupa...dar spun ca in final a trait...

Later edit: uite comentariu dp yotube la ultimul filmulet
Quote:
No,they both lived and still racing. This a national Turkish rally held in Ankara (the capital city of Turkey)
Si lista poate continua...
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 15-02-09, 13:11   #17
Hame

Stage 3
 
Hame's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

da ma, stiu ce inseamna ROLL, multumesc. Stiu foarte bine ce ai zis mai sus, insa cititi ce a scris initiatorul topicului, anume ca dupa ce a vazut tico`ul ala vrea sa isi puna R.C. si acum spuneti si voi, daca intra unu FRONTAL in tine si tu esti in tico, daca ai roll cage scapi ? Daca asta spuneti, va rog sa imi faceti un desen prin care imi exemplificati exact locurile prin care pierdeti energia.

Da, pt raliu si rostogoliri da, dar nu pt o masina cu care mergeti zi de zi. Daca intra unu in tine in Bucuresti iti spun eu ca nici macar nu ai unde sa te rostogolesti.
Iar daca iti vine ala beat din fata, cred ca poti sa franezi brusc si sa tragi masina langa sosea, pe orice strada ai fi (ai zis ca mergi cu 100 km/h).

In fine, banii vostri sunt in joc, nu ai mei, faceti cum credeti de cuviinta.
Sper sa nu incepem o polemica, nu`mi plac certurile de fel
__________________
You`ve never seen the best of me !

Prea multi dintre noi se sting datorita vitezei. DRIVE SLOW !
Hame is offline   Reply With Quote
Old 15-02-09, 13:28   #18
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

e okay ca se discuta despre roll cage .. dar sa nu uitam mesajul initial al topicului si anume HOW TO .

personal cred ca pt o masina de zi cu zi in care mergi sa iti iei castraveti sau ieis la club seara cu ea sau mergi la lucru dimineata nu merita investitia/montajul dpdv al confortului

pt o masina cu care ai de gand sa participi insa la raliu sau curse sau sa te urci cu ea pe coclauri e okay si chiar indicat .
__________________

Fresh Touring Origination
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 15-02-09, 13:48   #19
Ja_Rule

Stage 5
 
Ja_Rule's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of:
[Moderators]
[Midnight Racers]
[Oltcit]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[Dacia Rally Team]
[VW]
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

cele mai multe accidente se petrec afară, sfatul Lion e să stati in casă .. dacă e scris să se intâlnească incidentul cu problema .. asa va fi, cu sau fără roll cage..
__________________
Berlină 1310 decocostârcită B 79 L E M ... Member of : Dacia Rally Team Motorsport ...
Regulamentul secţiunilor comerciale...Reguli generale pe forumul 4TuningRO...Feedback Dacia...Esenţial: scrieţi corect în limba română



"Suntem atât de răi incât ne ardem si intre noi"

Funerare auto (tractari)

0765.324.707 / 0765.948.147
Ja_Rule is offline   Reply With Quote
Old 15-02-09, 15:02   #20
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

Quote:
Originally Posted by Skido View Post
dupa parerea mea ala este roll cage pt o masina de nascar...acum...ia zi-mi , tu o iei pe soacra ta cu masina de nascar ? )
Da. E de NASCAR si l-am pus pt. a arata cum se face asa ceva în mod perfect dupa standarde internationale si...... FARA SUPARARE dar cine vrea sa faca asa ceva si ulterior s-o plimbe pe MAMA SOACRA sa se lase de masini RAPID DE TOT si sa aplice optiunea TRANSPORT ÎN COMUN deoarece undeva pe HARDUL CENUSIU cu CIRCUMVOLOTIUNI este o problema cu CLUSTERELE
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 15-02-09, 18:43   #21
Dennis_TL

Stage 5
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 389
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

masinile moderne au o structura deformabila , airbaguri frontale ,laterale, centuri pretensionate, coloana de directie retractabila in caz de accident , pedalier gandit sa nu iti secere picioarele etc etc toate la un loc facand diferenta dintre moarte si viata sau viata intr-un carucior cu rotile . nu incercati sa faceti din tico un bolid de 5 stele NCAP ca nu iese, doar va ingreunati masina inutil . Investiti in ceva mai sigur , in alta masina , circulati cu atentie , dati prioritate masinilor mari sau mergeti cu metroul.
Dennis_TL is offline   Reply With Quote
Old 15-02-09, 19:00   #22
calibrazor
Opel Driver

Stage 5
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

Quote:
Originally Posted by Spark View Post
eu zic ca daca mori sau nu in urma forteleor de decelerare care se exercita asupra corpului depinde de fiecare accident in parte.
dar daca masina nu se face ca si o placinta si habitaclu ramane cat de cat intact, mcar ai o sansa mai buna sa scapi cu viata.
foarte corect
calibrazor is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 18:04   #23
Hame

Stage 3
 
Hame's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

de ce e asa coerct ? fotele de decelerare apar la impact frontal, crezi ca in cazul asta habitaclul ramane intact ? eu zic sa va mai ganditi o data. la rostogolire da, dar nu cred ca vreunu merge la raliu, ca sa se rostogoleasca (in timp ce merge la mare, munte, sau prin oras). incercati sa va scoatei din minte faptul ca la impact frontal draciile alea de bare vor pastra habitaclul intact. singurul lucru pe care il vor face este acela de a va intra in cap.

daca a facut cineva un accident frontal si a avut roll cage, motiv pt care a supravietuit, rog sa posteze aici.
Hame is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 18:32   #24
calibrazor
Opel Driver

Stage 5
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

Quote:
Originally Posted by Hame View Post
de ce e asa coerct ? fotele de decelerare apar la impact frontal, crezi ca in cazul asta habitaclul ramane intact ? eu zic sa va mai ganditi o data. la rostogolire da, dar nu cred ca vreunu merge la raliu, ca sa se rostogoleasca (in timp ce merge la mare, munte, sau prin oras). incercati sa va scoatei din minte faptul ca la impact frontal draciile alea de bare vor pastra habitaclul intact. singurul lucru pe care il vor face este acela de a va intra in cap.

daca a facut cineva un accident frontal si a avut roll cage, motiv pt care a supravietuit, rog sa posteze aici.
eu zic ca poate ajuta roll cage(cazul sgm dupa ce a fost vandut de ex. si multe altele) insa nu cred ca e investitia cea mai buna.rau nu are cum sa faca
calibrazor is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 18:33   #25
cipri4n

Stage 4
 
cipri4n's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 171
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

Quote:
Originally Posted by tmkrf View Post
e foarte interesant topicul , dar o intrebare , credeti ca se omologheaza asa ceva ?
toate masinile de WRC sunt road-legal deci cu siguranta se poate omologa daca e facut "ca la carte".
cipri4n is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 18:33   #26
Hame

Stage 3
 
Hame's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

Quote:
Originally Posted by calibrazor View Post
eu zic ca poate ajuta roll cage(cazul sgm dupa ce a fost vandut de ex. si multe altele) insa nu cred ca e investitia cea mai buna.rau nu are cum sa faca

ba da, poate sa iti gaureasca teasta.
despre cazul sgm nu stiu, nu am vazut.
Hame is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 18:35   #27
calibrazor
Opel Driver

Stage 5
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

Quote:
Originally Posted by Hame View Post
ba da, poate sa iti gaureasca teasta.
despre cazul sgm nu stiu, nu am vazut.
https://www.youtube.com/watch?v=YvyWCm4csvE
uite
calibrazor is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 18:43   #28
Hame

Stage 3
 
Hame's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

pare ca s`a rostogolit, si cred ca era si vreo cursa sau ceva. insa eu intreb: pt o masina cu care te duci zi de zi la munca, te duci l amare, la munte (mai pe scurt iti faci treaba) merita sa iti pui ? si in caz ca te loveste frontal o ai degeaba. sgm-ul a izbit un stalp. pe o masina cu care mergi la curse, raliu etc, da, merita, ar putea sa te scape. dar asa... poate doar sa iti rupa capul. la prorpiu
Hame is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 18:46   #29
calibrazor
Opel Driver

Stage 5
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

Quote:
Originally Posted by Hame View Post
pare ca s`a rostogolit, si cred ca era si vreo cursa sau ceva. insa eu intreb: pt o masina cu care te duci zi de zi la munca, te duci l amare, la munte (mai pe scurt iti faci treaba) merita sa iti pui ? si in caz ca te loveste frontal o ai degeaba. sgm-ul a izbit un stalp. pe o masina cu care mergi la curse, raliu etc, da, merita, ar putea sa te scape. dar asa... poate doar sa iti rupa capul. la prorpiu
depinde de stilul de mers al fiecaruia. poate unii merg mai riscant nu???
calibrazor is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 18:54   #30
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)

Normal ca nu duce nicaieri. E pur si simplu absurd sa faci un R.C. de competitie într-o masina cu care mergi sa cumperi castraveti la piata numai de frica ca nu carecumva sa dea careva în tine.

Cred ca daca DISCIPLINA si GÎNDIREA LOGICA s-ar pune în functie în circulatia rutiera româna, astfel de idei handicap de disperare, nici n-ar mai apare.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -