Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
15-02-09, 13:53
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
https://www.youtube.com/watch?v=hri-57kWgPg Vezi cum masina a ramas intreaga...soferul imediat a plecat mai departe
https://www.youtube.com/watch?v=-gYjkL_584M ...vezi cum sa comportat masina in momentul cand sa rasturnat?...eu pun pariu ca soferul e viu si nevatamat...
Si acum dovada incontestabila: https://www.youtube.com/watch?v=ddc35...eature=related Ei...uitate pe slowmotion si ai sa vezi cum plafonul este tinut aproape in forma initiala...iti spun eu ca daca nu avea rollcage nu avea nici cea mai mica sansa...caci masina era sandwich din 1 rasturnare...asa sincer...eu cred ca soferul ala a scapat...nu zic ca a iesit si a dansat pe masina imediat dupa...dar spun ca in final a trait...
Later edit: uite comentariu dp yotube la ultimul filmulet
Quote:
No,they both lived and still racing. This a national Turkish rally held in Ankara (the capital city of Turkey)
|
Si lista poate continua...
|
|
|
15-02-09, 14:11
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
da ma, stiu ce inseamna ROLL, multumesc. Stiu foarte bine ce ai zis mai sus, insa cititi ce a scris initiatorul topicului, anume ca dupa ce a vazut tico`ul ala vrea sa isi puna R.C. si acum spuneti si voi, daca intra unu FRONTAL in tine si tu esti in tico, daca ai roll cage scapi ? Daca asta spuneti, va rog sa imi faceti un desen prin care imi exemplificati exact locurile prin care pierdeti energia.
Da, pt raliu si rostogoliri da, dar nu pt o masina cu care mergeti zi de zi. Daca intra unu in tine in Bucuresti iti spun eu ca nici macar nu ai unde sa te rostogolesti.
Iar daca iti vine ala beat din fata, cred ca poti sa franezi brusc si sa tragi masina langa sosea, pe orice strada ai fi (ai zis ca mergi cu 100 km/h).
In fine, banii vostri sunt in joc, nu ai mei, faceti cum credeti de cuviinta.
Sper sa nu incepem o polemica, nu`mi plac certurile de fel
__________________
You`ve never seen the best of me !
Prea multi dintre noi se sting datorita vitezei. DRIVE SLOW !
|
|
|
15-02-09, 14:28
|
#18
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
e okay ca se discuta despre roll cage .. dar sa nu uitam mesajul initial al topicului si anume HOW TO .
personal cred ca pt o masina de zi cu zi in care mergi sa iti iei castraveti sau ieis la club seara cu ea sau mergi la lucru dimineata nu merita investitia/montajul dpdv al confortului
pt o masina cu care ai de gand sa participi insa la raliu sau curse sau sa te urci cu ea pe coclauri e okay si chiar indicat .
__________________
Fresh Touring Origination
|
|
|
15-02-09, 14:48
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of: [Moderators] [Midnight Racers] [Oltcit] [DACIA] [Echipa de sprijin] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
cele mai multe accidente se petrec afară, sfatul Lion e să stati in casă .. dacă e scris să se intâlnească incidentul cu problema .. asa va fi, cu sau fără roll cage..
|
|
|
15-02-09, 16:02
|
#20
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
|
|
|
15-02-09, 19:43
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 389
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
masinile moderne au o structura deformabila , airbaguri frontale ,laterale, centuri pretensionate, coloana de directie retractabila in caz de accident , pedalier gandit sa nu iti secere picioarele etc etc toate la un loc facand diferenta dintre moarte si viata sau viata intr-un carucior cu rotile . nu incercati sa faceti din tico un bolid de 5 stele NCAP ca nu iese, doar va ingreunati masina inutil . Investiti in ceva mai sigur , in alta masina , circulati cu atentie , dati prioritate masinilor mari sau mergeti cu metroul.
|
|
|
15-02-09, 20:00
|
#22
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Opel]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by Spark
eu zic ca daca mori sau nu in urma forteleor de decelerare care se exercita asupra corpului depinde de fiecare accident in parte.
dar daca masina nu se face ca si o placinta si habitaclu ramane cat de cat intact, mcar ai o sansa mai buna sa scapi cu viata.
|
foarte corect
|
|
|
16-02-09, 19:04
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
de ce e asa coerct ? fotele de decelerare apar la impact frontal, crezi ca in cazul asta habitaclul ramane intact ? eu zic sa va mai ganditi o data. la rostogolire da, dar nu cred ca vreunu merge la raliu, ca sa se rostogoleasca (in timp ce merge la mare, munte, sau prin oras). incercati sa va scoatei din minte faptul ca la impact frontal draciile alea de bare vor pastra habitaclul intact. singurul lucru pe care il vor face este acela de a va intra in cap.
daca a facut cineva un accident frontal si a avut roll cage, motiv pt care a supravietuit, rog sa posteze aici.
|
|
|
16-02-09, 19:32
|
#24
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Opel]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by Hame
de ce e asa coerct ? fotele de decelerare apar la impact frontal, crezi ca in cazul asta habitaclul ramane intact ? eu zic sa va mai ganditi o data. la rostogolire da, dar nu cred ca vreunu merge la raliu, ca sa se rostogoleasca (in timp ce merge la mare, munte, sau prin oras). incercati sa va scoatei din minte faptul ca la impact frontal draciile alea de bare vor pastra habitaclul intact. singurul lucru pe care il vor face este acela de a va intra in cap.
daca a facut cineva un accident frontal si a avut roll cage, motiv pt care a supravietuit, rog sa posteze aici.
|
eu zic ca poate ajuta roll cage(cazul sgm dupa ce a fost vandut de ex. si multe altele) insa nu cred ca e investitia cea mai buna.rau nu are cum sa faca
|
|
|
16-02-09, 19:33
|
#25
|
Stage 4
Join Date: Dec 2005
Posts: 171
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by tmkrf
e foarte interesant topicul , dar o intrebare , credeti ca se omologheaza asa ceva ?
|
toate masinile de WRC sunt road-legal deci cu siguranta se poate omologa daca e facut "ca la carte".
|
|
|
16-02-09, 19:33
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by calibrazor
eu zic ca poate ajuta roll cage(cazul sgm dupa ce a fost vandut de ex. si multe altele) insa nu cred ca e investitia cea mai buna.rau nu are cum sa faca
|
ba da, poate sa iti gaureasca teasta.
despre cazul sgm nu stiu, nu am vazut.
|
|
|
16-02-09, 19:35
|
#27
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Opel]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by Hame
ba da, poate sa iti gaureasca teasta.
despre cazul sgm nu stiu, nu am vazut.
|
https://www.youtube.com/watch?v=YvyWCm4csvE
uite
|
|
|
16-02-09, 19:43
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
pare ca s`a rostogolit, si cred ca era si vreo cursa sau ceva. insa eu intreb: pt o masina cu care te duci zi de zi la munca, te duci l amare, la munte (mai pe scurt iti faci treaba) merita sa iti pui ? si in caz ca te loveste frontal o ai degeaba. sgm-ul a izbit un stalp. pe o masina cu care mergi la curse, raliu etc, da, merita, ar putea sa te scape. dar asa... poate doar sa iti rupa capul. la prorpiu
|
|
|
16-02-09, 19:46
|
#29
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Opel]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by Hame
pare ca s`a rostogolit, si cred ca era si vreo cursa sau ceva. insa eu intreb: pt o masina cu care te duci zi de zi la munca, te duci l amare, la munte (mai pe scurt iti faci treaba) merita sa iti pui ? si in caz ca te loveste frontal o ai degeaba. sgm-ul a izbit un stalp. pe o masina cu care mergi la curse, raliu etc, da, merita, ar putea sa te scape. dar asa... poate doar sa iti rupa capul. la prorpiu
|
depinde de stilul de mers al fiecaruia. poate unii merg mai riscant nu???
|
|
|
16-02-09, 19:54
|
#30
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Normal ca nu duce nicaieri. E pur si simplu absurd sa faci un R.C. de competitie într-o masina cu care mergi sa cumperi castraveti la piata numai de frica ca nu carecumva sa dea careva în tine.
Cred ca daca DISCIPLINA si GÎNDIREA LOGICA s-ar pune în functie în circulatia rutiera româna, astfel de idei handicap de disperare, nici n-ar mai apare.
|
|
|
|
|