Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 18-02-09, 07:23   #61
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

@ morpheusmaster

Eu nu ma agit si nici nu vreau sa-mi impun punctul de vedere.
Mi se pare doar absurd si inutil montarea unui R.C. īntr-o masina de serie de mers la piata, mai ales īntr-o masina de mic litraj gen Tico. Mi se pare pur si simplu ridicol deoarece fac comparatie cu americana de 475 CP cu Double Super Chargerd pe care o posed unde nu am R.C. si ma descurc foarte bine fara de ani de zile.

Si eu alerg noaptea pe autostrazi poate mai mult ca altii, am fost de destule ori la curse de sfert de mila, ba mai mut merg si cu ea la piata daca e nevoie si am fost cu ea si īn Romānia acum cītiva ani.

Īn fine. Eu ma retrag din discutie deoarece punctul de vedere mi l-am expus si mai mult nu am de spus.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 18-02-09, 17:58   #62
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

s-au impartit povestile in 2 threaduri de sine statornice .
Discutii / si How to

Last edited by CJ-01-WOB; 25-02-09 at 21:59.
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 25-02-09, 21:21   #63
huyla

Stock
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 5
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

c tampenie !!!! trebuie sa faceti diferenta dintre masina d familie ptr soacra sotie s copii d cea d curse sau ptr tuning!!! si asa n cred k iti spune soacra " bv mama ai lasato misto si wow ce frumos iei curbele la 90 km/h" totus sa fim seriosi
s in rest roll cege este bun dak sti cu siguranta k o sa faci ceva serios sau vrei sa fi sigur k nu intra vreun bmw sau vreun tir peste tine
parerea mea!!!
huyla is offline   Reply With Quote
Old 02-04-09, 08:38   #64
mihai1

Stage 4
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 218
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

Salut ! La toata lumea.....RC se sudeaza sau se prinde in suruburi cu placi de otel pe o suprafata de 7x7 cm interior exterior pentru fiecare picior .Asta pentru disiparea energiei , Solutia cu sudura este cea mai buna. in campionate de la 01.01.2009 se pun inclusiv suruburi la 60 de grade fata de axa barii, deci 3 suruburi pe talapa piciorului chiar daca se sudeaza.Este adevarat ca pentru strada solutia este de preferat sa fie demontabil......daca se respecta specificatiile tehnice cu placa interior /exterior.
Bara din teava trasa la rece[fara sudura] indoitura se executa tot la rece prin deformare cu masini speciale.Sudura cu MIG-MAG. Nu sunt admise polizari ale sudiurilor.In functie de marca masini ai mai mult sau mai putin de demontat la pozitionarea RC.
Fac ramforsari de 20 ani.... pentru alti ...Va ajut cu sfaturi .....
cat despre Tico sau alte masini asa de fragile cred ca mi-as face RC chiar daca nu merg la curse....
mihai1 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-09, 08:44   #65
mihai1

Stage 4
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 218
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

Daca vrei un minim de cusca cu specificatii nici macar nu trebuie sai faci X pe spate ..... Poti sai faci si prinderi pe suruburi [ nu este recomandat ..dar nu esti in campionat] ma refer la X de pe spate. Destul de complicat cu prinderile de la centuri cele de la umeri ......daca aveti nelamuriri ,va stau la dispozitie.
mihai1 is offline   Reply With Quote
Old 13-11-09, 18:09   #66
aleyx_oltcit
Fiat Driver

Stage 5
 
aleyx_oltcit's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 785
Member of:
[Fiat]
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

da unii sunte'ti culmea.. )) cine a zis sa va puneti RC in masina proprie ..se discuta la general eu asta inteleg din topicul asta , cred ca se renteaza daca ai vreo dacie sau masina mai slaba si vreun motor mai mare fata de stock, nu as vedea pe cineva sa zica ca nu se simte in siguranta intr-un megane si se apuca sa strice bunatate de masina si sa ,,atarne'' tevi...
aleyx_oltcit is offline   Reply With Quote
Old 22-03-10, 12:34   #67
gamercosti

Stock
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 3
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

in loc sa va certati daca e nevoie sau nu eu zic asa:

1. te vezi posibil rasturnat la o viteza mai mare de 50/h in urmatorii ani? (o masina "normala" 2005+ te tine plafonu stock la ~50/h) daca ai dacia 1300, tico sau alte pocnitori fara stalpi din fabricatie atunci e valabil de la 20/h

2. degeaba it pui cusca pt "poate intra unu in mine prin oras". Sansa ca accidentu ala se te rastoarne atat de violent incat sa turtesti "acoperisu" sunt f mici si se intampla doar intre ~50-100/h (mai putin de 50 rezista masina singura si peste 100/h garantat nu ai tu spatiu sa te rostogolesti pana te opresti ca pe circuitele speciale ci o sa faci stop instant intr-un obstacol si esti facut pateu intern)

3. cusca nu ofera nici un fel de protectie utila la impacturile frontale sau din spate (exceptie masinile f vechi care se fac acordeon incepand cu mijlocul masinii lol)... poate la cele laterale sa ai o protectie decenta dar pt traficu de zi cu zi... ai mai mari sanse sa castigi la loto decat sa iti salveze viata asa ceva

4. daca faci curse si esti si putin tzicnit (ca mine) atunci e obligatoriu mai ales daca ai masina din 1900 toamna cu teu de tabla in loc de stalp ca la dacia 1300. Iti arunca unu un pepene de la etaju zece pe masina si te omoara =))

daca zic prost fac eu cinste cu smoala si fulgi
edit: vai... discutia e din jan 2008 acuma vad... ce-mi place sa vb singur )

Last edited by gamercosti; 22-03-10 at 12:36.
gamercosti is offline   Reply With Quote
Old 22-03-10, 23:07   #68
tudor_tancu

Stock
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 5
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

cred ca ar arata demential
tudor_tancu is offline   Reply With Quote
Old 11-05-10, 21:40   #69
B-02-HAY

Stage 1
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 19
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

Majoritatea nu poarta centura si mai pun si volan fara airbag....dar vor rollcage... eu mai bine zic sa invete unde este centura si abia dupa sa se gandeasca la rollcage
Eu personal nu prea port centura...asa ca de ce sa ma gandesc la rollcage...
B-02-HAY is offline   Reply With Quote
Old 12-05-10, 12:35   #70
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

Quote:
Originally Posted by B-02-HAY View Post
Majoritatea nu poarta centura si mai pun si volan fara airbag....dar vor rollcage... eu mai bine zic sa invete unde este centura si abia dupa sa se gandeasca la rollcage
Eu personal nu prea port centura...asa ca de ce sa ma gandesc la rollcage...
De ce ai mai postat aici? Eu personal nu am vazut baieti fara centura, cu volan sport si RC in masina... in schimb am vazut baieti cu scaune sport, cu centuri in 3 puncte (minim), cu volan sport si RC...baieti care stiu ce vorbesc nu care posteaza doar de amoru' artei.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 12-05-10, 17:40   #71
b01uxd

Stage 5
 
b01uxd's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,524
Member of:
[Oltcit]
[SEAT]
[Unknown Racers]
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

degeaba ai centuri in 10 puncte daca nu le porti, cu ce te poate ajuta rc daca nu ai centura? la un impact frontal rupi volanu cu fruntea.....roll cageu e bun la raliu...cand iesi in decor si te rostogolesti...nu prea stiu ce beneficii iti aduce la intalnirea cu un tir sau in stalp
__________________

B01UXD-Oltcit 1.3 air cooled boxer engine runin' on nitro
B02UXD-Seat Leon 1m (EX) 1.6 16v gone but not forgotten
B02UXD - Honda Civic EJ6 Black Widow b18T
B03UXD-AlfaRomeo 147 (EX) bella donna
B03UXD-Honda Civic EG3 (EX) Red Rocket b20 VTEC
B03UXD-AlfaRomeo Giulietta 2.0 JTDM Snow White
B100UXD-Dacia Logan 2 Prestige DCI daily mule
B101UXD-Oltcit Club 11 RM New old school
B102UXD-Seat Leon Cupra R 1m (EX) Red Pig
B103UXD-Seat Leon Cupra 1p Stage 2+ White Comet
b01uxd is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 13:58   #72
vinyl
VW Driver

Stage 5
 
vinyl's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of:
[Nissan]
[VW]
[2 Roti]
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

Daca ti-e sa mori,mori cu sau fara RC .
vinyl is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 14:28   #73
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

Quote:
Originally Posted by b01uxd View Post
degeaba ai centuri in 10 puncte daca nu le porti, cu ce te poate ajuta rc daca nu ai centura? la un impact frontal rupi volanu cu fruntea.....roll cageu e bun la raliu...cand iesi in decor si te rostogolesti...nu prea stiu ce beneficii iti aduce la intalnirea cu un tir sau in stalp
foarte corect

Quote:
Originally Posted by vinyl View Post
Daca ti-e sa mori,mori cu sau fara RC .
si mai corect
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 14:52   #74
Iulian_ice

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 39
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

Vreau sa va intreb si eu ceva. Daca iti pui un roll cage in masina, acesta trebuie omologat undeva?? Daca da va rog spuneti-mi si mie daca aveti vreo idee de pret pt. omologare.
Iulian_ice is offline   Reply With Quote
Old 27-07-10, 11:47   #75
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii pro/contra ROLLCAGE

Quote:
Originally Posted by Iulian_ice View Post
Vreau sa va intreb si eu ceva. Daca iti pui un roll cage in masina, acesta trebuie omologat undeva?? Daca da va rog spuneti-mi si mie daca aveti vreo idee de pret pt. omologare.
gata,te apuci s-o usurezi,te-a enervat ala cu galbena de ungaria la s-m? ...
Legat de omologare,paremi-se ca perfect legal,ar fi cu omologare RAR,pt ca intervii in structura de rezistenta a masinii (mai ales in ideea ce urmeaza ciopartirea altor zone si usurarea usilor ,care si ele au rolul lor in preluarea fortelor de impact). Practic,daca il acoperi frumos si daca te opreste nenea militianu' ,nu te dai jos can el e langa portiera...e ok.Poate fi problematic un filtru cu RAR.

Asta e un topic in care in afara de cateva posturi (de ex. mihai1,multumim) restul celor ce-au postat,abereaza cu maxim succes. Ce **** *** sunt elucubratiile cu soacra si familia in masina de curse?!..voi sunteti sanatosi la cap?! altu' pune poza cu un sasiu de NASCAR... ...mai oameni buni,reveniti-va ! Despre masini de carat soacra,discutati pe forumul kia sau altele monomarca... Iar sectiunea asta se numeste "generalitati TUNING" ...In primul rand ,in masina cu rollcage ,pe timpul concursului (indiferent ca-i legal ori nu sau este doar o forja de test) este obligatorie casca si centurile. Fara discutie. Binenteles,cum s-a vazut mai sus,exista exceptii legate de purtarea centurii in vehicul cu rollcage...la fel cum exista si romani care se hranesc cu salam in hipermarket sau behaie si isi agita burtile si gusile pe manele, sau se tatueaza si se rad in cap ca sa inspire teama si violenta(90% sunt doar excesiv de fricosi+incapabili sa lupte altfel decat cu vreo bata sau pistol) sau pun eleron in negativ la 15grade si la 40cm de structura,pe o masina fwd de 90cai...
Au revoir !
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -