Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Amestec sarac, avans mic => EGT mare => riscul de a strica ceva prin motor.
Monteaza un controller AFR cu sonda wb in locul sondei originale si leaga semnalul nb scos de controller la instalatia ta. Monteaza un regulator de presiune de benzina reglabil si vezi cum stai cu amestecul.
Faptul ca tu ai un motor de 2.9L in loc de 2.8L si folosesti soft de 2.8 nu este un motiv sa pierzi 30-40 cp. Motorul ar trebui sa functioneze cel putin la fel de bine ca un 2.8.
oricum diagnosticarea problemei este dificila fara control macar asupra presiunii de benzina si monitorizare AFR.
|
In mare parte s-a rezolvat, aveam o supapa unisens dupa filtrul de benzina care nu lasa sa treaca cantitatea necesara de benzina, de aici amestec sarac, motor care se incinge si performante mici.
Acum masina trege bine, nu stiu daca la 190 de cai pt ca inca nu am incercat.
Pompa de benzina baga 3.5 bar la relanti si 4.0 cand accelerez, regulatorul de presiune functioneaza bine.
O sa ma duc saptamana asta sau saptamana viitoare sa probez amestecul pe dyno si asa vad si ce putere scoatea cum.
Sper sa ma apropii oarecum de original.
Mersi.