Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 08-05-12, 20:57   #46
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Nu mai stiu ce dreq sa ii fac, am bagat la bani in ia de nu se poate si tot degeaba. Intre timp am pus distributia la locul ei, am schimbat tachetii, am schimbat intinzatorul hidraulic de la lant, am schimbat fisele, am schimbat pompa servo, am verificat compresia si am pe toti cilindrii 12,5 bar (+/-), am bagat ulei 5w50 mobil 1, am scos silencerul si am inlocuit de la galerie pana la finala cu teava de 60mm si azi am facut testul dyno si mi-a iesit 159,9cp, nu stiu care ar putea sa mai fie problema, daca are careva vreo idee este bine venita. Atasez fisa dyno. Mersi anticipat.
Attached Files
File Type: pdf SCN_0001.pdf (190.8 KB, 39 views)
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-12, 21:03   #47
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Deci sa inteleg ca nu stie nimeni despre ce ar putea fi vorba!?
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-12, 07:30   #48
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Poate e normal dupa atatia ani de forja.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 12-05-12, 20:10   #49
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Poate e normal dupa atatia ani de forja.
Daca nu ai citit de la inceput normal ca alt raspuns nu ai putut sa dai. Motoru l-am refacut complet cu piese OEM.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-12, 21:09   #50
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Dar parca ziceai ca masina trage de rupe pamantul ?

Chestia ii ca nu prea avem mecanici care sa faca un motor cum trebuie de la A la Z. Ai ras de mine ca am schimbat nush cate motoare , vezi acuma te lovesti de aceeasi problema. Ale mele macar trageau cum trebuie. In primul rand schimba naibii ce ai de pe 2.8 si pune de 2.9. Tu ai marit cilindree , ai bagat piston de 2.9 . Dar ai pastrat ECU de 2.8. Injectoarele de la care sunt ? Nu stiu ce mai difera intre cele doua. Injectoarele , calculator , debitmetru ?

De exemplu la opel este SFI cu Motronic 2.5 si 2.8 . Difera intre cele doua foarte multe. inclusiv axele cu came difera. tot sistemul de aprindere , injectoare , ecu , debitmetru. Verifica ce ai tu pe acolo , daca te-ai apucat sa faci 2.9 , fa-l atunci 2.9 nu il corcii
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 12-05-12, 22:20   #51
alexutzzzu1

Stage 5
 
alexutzzzu1's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 989
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by DaBotta View Post
Injectoarele de la care sunt ? Nu stiu ce mai difera intre cele doua. Injectoarele , calculator , debitmetru ?
Pe langa cilindree (implicit pistoane), doar axele, galeria de admisie si ecu difera. Injectoarele, debitmetrul etc. sunt aceleasi.
Daca dyno-ul e corect si intr-adevar caii aia sunt reali si ai compresia buna si distributia pusa ok, ceva rahat din instalatia electrica e problema, ceva senzor, debitmetru sau soft prost (nu stii cine s-a jucat la ecu inaintea ta).
__________________
VW Corrado 1.8 20VT
alexutzzzu1 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 17:26   #52
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by DaBotta View Post
Dar parca ziceai ca masina trage de rupe pamantul ?

Chestia ii ca nu prea avem mecanici care sa faca un motor cum trebuie de la A la Z. Ai ras de mine ca am schimbat nush cate motoare , vezi acuma te lovesti de aceeasi problema. Ale mele macar trageau cum trebuie. In primul rand schimba naibii ce ai de pe 2.8 si pune de 2.9. Tu ai marit cilindree , ai bagat piston de 2.9 . Dar ai pastrat ECU de 2.8. Injectoarele de la care sunt ? Nu stiu ce mai difera intre cele doua. Injectoarele , calculator , debitmetru ?

De exemplu la opel este SFI cu Motronic 2.5 si 2.8 . Difera intre cele doua foarte multe. inclusiv axele cu came difera. tot sistemul de aprindere , injectoare , ecu , debitmetru. Verifica ce ai tu pe acolo , daca te-ai apucat sa faci 2.9 , fa-l atunci 2.9 nu il corcii
Motorul este facut nu bine ci foarte bine, compresie este ca la balamuc, nu bate, nu troncane nu scartaie, diferentele intre 2.8 si 2.9 sunt foarte putine (tocmai de aia pe bloc si scir 2.8-2.9), diferentele care le stiu io consta in admisie cu clapeta aceleratie mai mari, admisia asta si clapeta de aceleratie sunt de 2.9, calculatorul am inteles ca este altfel la 2.9 si trebuie sa caut un cip sau o harta de 2.9. Alte diferente nu am mai gasit, este diferit de la 2.5 la 2.8 cum spui tu la opel, nu este diferenta de 100cc (nici macat atat) este diferenta de circa 300cc.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 20:27   #53
Teroarea

Stage 5
 
Teroarea's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,245
Member of:
[CITROEN]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

motorul este de 2.0 la opel,motronic 2.5 si 2.8 nu se refera la cc,practic cel mai simplu de explicat ar fi m2.5 este cu delcou iar m2.8 este cu bobina automat difera axa cu came de pe evacuare,calculatorul,sonda lamda,injectoarele deci nu este vorba ca la tine de cc
__________________
Teroarea is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 21:13   #54
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by alexutzzzu1 View Post
Pe langa cilindree (implicit pistoane), doar axele, galeria de admisie si ecu difera. Injectoarele, debitmetrul etc. sunt aceleasi.
Daca dyno-ul e corect si intr-adevar caii aia sunt reali si ai compresia buna si distributia pusa ok, ceva rahat din instalatia electrica e problema, ceva senzor, debitmetru sau soft prost (nu stii cine s-a jucat la ecu inaintea ta).
Ai dreptate, greseala este a mea, axele cu came sunt diferite la 2.8 fata de 2.9 si chiar si ecu. Deci mai intai ar trebui sa schimb axele cu unele de 2.9 si sa bag si un cip de 2.9 si atunci sa vad daca totul este in regula.

Softul este sigur de 2.8 stock acum pt ca inainte de asta (cineva ia pus) avea un cip care la diagnoza se chema POWER TUNE si dadea undeva la (minus) -12 cai, din cauza asta am pus cip care mi l-a scris omul de la dyno doar ca nu a gasit de 2.9 in momentul ala. Stiti pe cineva care are axe cu came de 2.9 in buna stare? Mersi.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 21:15   #55
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by Teroarea View Post
motorul este de 2.0 la opel,motronic 2.5 si 2.8 nu se refera la cc,practic cel mai simplu de explicat ar fi m2.5 este cu delcou iar m2.8 este cu bobina automat difera axa cu came de pe evacuare,calculatorul,sonda lamda,injectoarele deci nu este vorba ca la tine de cc
Ah ok, scuze, despre opel nu stiu mai nimic, decat ca mi-ar place un Opel Kadett 2.0 GSI 157cp de prin 86' cu bord digital, racheta de masina, a avut taicamiu acum vreo 11 ani.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 23:58   #56
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Nu stiu sa fie nici un 2.0 de 157 de cai pe opel. In fine sa revenim. Nu te complica cu CIP de 2.9. Cauta un calculator stock de 2.9 . Tu ai pus masina pe dyno cu acel CIP POWER TUNE , dupa ce ai facut modificarile , probabil de aia dadea cu virgula acel soft. Fa tu rost de un ECU de 2.9 original , axe si dupaia pune masina pe dyno
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 13:32   #57
s3bby2000

Stage 4
 
s3bby2000's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 296
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Este vorba de c20xe care la inceput avea 156 de cai si din '88 datorita catalizatorului si sondei lambda a ajuns puterea la 150 de cai.
s3bby2000 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 19:30   #58
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by DaBotta View Post
Nu stiu sa fie nici un 2.0 de 157 de cai pe opel. In fine sa revenim. Nu te complica cu CIP de 2.9. Cauta un calculator stock de 2.9 . Tu ai pus masina pe dyno cu acel CIP POWER TUNE , dupa ce ai facut modificarile , probabil de aia dadea cu virgula acel soft. Fa tu rost de un ECU de 2.9 original , axe si dupaia pune masina pe dyno
Cipul ala powertune este la gunoi de mult, acum masina are cip de 2.8, calcutatorul cu totul nu stiu daca este de 2.8 sau 2.9, o sa verific codul de pe el sa vad de care este.

Este greu de gasit calculator de 2.9, ar fi bine sa gasesc la un pret rezonabil, m-am uitat pe ETKA (programul care il folosesc la VW) si costa 997 euro, cam mult pt. un amarat de calculator.

Asta vreau sa si fac, doar ca axe cu came de 2.9 in stare buna nu gasesc deci ma gandeam la niste axe cu came AUTOTECH, le-am gasit la 300 de dolari noi, le cunoaste cineva?

Pun axe cu came AUTOTECH, sa vad la ce grade si dupa aia ma duc la un meserias sa imi faca un soft si dupa aia fac un dyno.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-12, 16:19   #59
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
Cipul ala powertune este la gunoi de mult, acum masina are cip de 2.8, calcutatorul cu totul nu stiu daca este de 2.8 sau 2.9, o sa verific codul de pe el sa vad de care este.

Este greu de gasit calculator de 2.9, ar fi bine sa gasesc la un pret rezonabil, m-am uitat pe ETKA (programul care il folosesc la VW) si costa 997 euro, cam mult pt. un amarat de calculator.

Asta vreau sa si fac, doar ca axe cu came de 2.9 in stare buna nu gasesc deci ma gandeam la niste axe cu came AUTOTECH, le-am gasit la 300 de dolari noi, le cunoaste cineva?

Pun axe cu came AUTOTECH, sa vad la ce grade si dupa aia ma duc la un meserias sa imi faca un soft si dupa aia fac un dyno.
S-a pus praful pe aici.

Ce sa mai zic, masina inca nu este in regula in totalitate dar sper sa se rezolve destul de repede. Am gasit axe cu came de 2.9 datorita lu alexutzzzu si le-am si montat.
In prezent masina are absolut tot de 2.9 inclusiv calculatorul in afara cipului din calculator care este de 2.8. De cand am schimbat axele cu came cu cele de 2.9 masina trage mult mai prost, la relanti se cam balbaie, motorul se incinge ca la balamuc si amestecul este foarte sarac pt am finala complect alba.

Sper ca daca ii bag cip de 2.9 sa rezolv simptomele astea si sa ma apropii cat mai mult de pragul celor 190 de cai. Pe urma buzunarele mele vor lua o pauza...
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-12, 12:19   #60
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Amestec sarac, avans mic => EGT mare => riscul de a strica ceva prin motor.

Monteaza un controller AFR cu sonda wb in locul sondei originale si leaga semnalul nb scos de controller la instalatia ta. Monteaza un regulator de presiune de benzina reglabil si vezi cum stai cu amestecul.

Faptul ca tu ai un motor de 2.9L in loc de 2.8L si folosesti soft de 2.8 nu este un motiv sa pierzi 30-40 cp. Motorul ar trebui sa functioneze cel putin la fel de bine ca un 2.8.

oricum diagnosticarea problemei este dificila fara control macar asupra presiunii de benzina si monitorizare AFR.
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -