Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 19-02-12, 18:16   #16
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Baiatul care mi-a facut testul dyno mi-a spus ca ar putea fi problema si la reglarea avansului, aveti idee cum se regleaza avansul la vr6? Din delco sau de la distributie, sau cum? Multumesc.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 18:53   #17
mister zizu

Stage 4
 
Join Date: May 2009
Posts: 229
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
Baiatul care mi-a facut testul dyno mi-a spus ca ar putea fi problema si la reglarea avansului, aveti idee cum se regleaza avansul la vr6? Din delco sau de la distributie, sau cum? Multumesc.
de la delco da ati prebuie pistol stroboscopic sal pui exact la punct da la modificarile care leai facut schimba injectoarele cu unele de 2,9 si pompa de benzina una mult mai puternica si punei debitmetru de 2,9 calculator de 2,9.
mister zizu is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 22:00   #18
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Nu mai faceti misto de om, pune aia , pune aialalta.
Pune tot cum trebuie sa fie de fabrica la senzori.
Dupa ce masina este pusa la punct mecanic dupa cartea tehnica cu sfintenie discutam mai departe daca vrei.
Avansul se regleza din SOFT .
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-02-12, 20:47   #19
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Salut, am noi informatii! Am facut mai devreme o dignoza si mi-a dat 2 erori:

1- Vehicle speed sensor eroarea cu numarul 00281.
2- Mixture control (MC): Trouble codes 00525/00533 stored, fuel level low, fuel pressure/pump, intake/exhaust leak, misfire, MAP sensor, MAF sensor filament burn-off, HO2S, EVAP canister purge valve, injector(s), excessive fuel in engine oil.

Uitandu-ma la codurile 00525 si 00533 am vazut ca 00525 este sonda lambda care de abea am schimbat-o cu bosch pe original si 00525 este debitmetrul. Eu ma gandesc ca ar putea fi silencerul ala care l-am pus si din cauza asta am si eroarea la sonda lambda. O sa sterg erorile sa vad daca mai apar. Maine daca fac rost de un manometru sa il pun pe furtunul de admisie va spun si presiunea care o baga pompa de benzina. Mersi din nou.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 25-02-12, 20:49   #20
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Ce furtun de admisie?
La ce te referi?
Ce are admisia cu manometrul de benzina?
Restrictionarea la partea finala a evacuarii u da eroare de lambda.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-02-12, 21:37   #21
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Ce furtun de admisie?
La ce te referi?
Ce are admisia cu manometrul de benzina?
Restrictionarea la partea finala a evacuarii u da eroare de lambda.
Pai ca sa verific presiunea care o baga pompa scot furtunul de tur (nu m-am exprimat eu bine pt ca eram cu capul in alta parte) de benzina si pun un T pe care bag un manometru (sau cum s-o numi) si vad ce presiune am.

Pai sonda lambda ce citeste pana la urma, nu citeste gazele (probabil temperatura gazelor sau ceva de genu), ma gandeam ca dat find ca restrictioneaza nu ies toate gazele si sonda lambda citeste eronat.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 04:09   #22
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Da e buna metoda de verificat presiunea in rampa de benzina.
Acolo unde vrei sa montezi manimentrul intradevar e turul de benzina si afli presiunea de benzina in rampa de injectie.
Din cate stiu in rampa ai incastrat si regulatorul de presiune pe care scrie presiunea la care lucreeaza acolo.
Vezi ca presiunea variaza putin in functie de vacumul motorului care este legat direct pe capul regulatorului de presiune.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 16:52   #23
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Da e buna metoda de verificat presiunea in rampa de benzina.
Acolo unde vrei sa montezi manimentrul intradevar e turul de benzina si afli presiunea de benzina in rampa de injectie.
Din cate stiu in rampa ai incastrat si regulatorul de presiune pe care scrie presiunea la care lucreeaza acolo.
Vezi ca presiunea variaza putin in functie de vacumul motorului care este legat direct pe capul regulatorului de presiune.
Nu am cum sa verific daca merge bine regulatorul de presiune, pt ca manometrul imi indica presiunea de la pompa pana in rampa dar de la regulator incolo nu mai am cum sa stiu, deci cred ca singura solutie ar fi sa schimb regulatorul si asa sunt sigur ca ala functioneaza. Am observat ca daca se incalzeste motorul mai tare (acum ca aici sunt vreo 20 de grade) cam pe la 100 sta apa, dupa ce opresc motorul dupa ceva timp porneste mai in lung. Ma gandesc sa nu fie de la injectoare sa imi pishe in capul la pistoane si sa se inece. Chiar nu reusesc sa imi dau seama ce ar putea sa aibe.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 19:15   #24
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Atasez cateva poze cu valorile citite instant cu vag com.

Poate citind valorile careva care se pricepe imi poate spune daca sunt corecte sau ceva nu este in regula. Mersi din nou.
Attached Images
File Type: bmp Immagine2.bmp (2.93 MB, 77 views)
File Type: bmp Immagine3.bmp (784.7 KB, 26 views)
File Type: bmp Immagine.bmp (2.93 MB, 25 views)
File Type: bmp inj.bmp (840.7 KB, 22 views)
File Type: bmp intake.bmp (858.9 KB, 25 views)
File Type: bmp isv.bmp (844.1 KB, 17 views)
File Type: bmp o2.bmp (846.1 KB, 17 views)
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 26-02-12, 21:27   #25
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
Nu am cum sa verific daca merge bine regulatorul de presiune, pt ca manometrul imi indica presiunea de la pompa pana in rampa dar de la regulator incolo nu mai am cum sa stiu, deci cred ca singura solutie ar fi sa schimb regulatorul si asa sunt sigur ca ala functioneaza. Am observat ca daca se incalzeste motorul mai tare (acum ca aici sunt vreo 20 de grade) cam pe la 100 sta apa, dupa ce opresc motorul dupa ceva timp porneste mai in lung. Ma gandesc sa nu fie de la injectoare sa imi pishe in capul la pistoane si sa se inece. Chiar nu reusesc sa imi dau seama ce ar putea sa aibe.
Asta te si inetreseaza presiunea pe tur, pe retur arunca surplusul in rezervor.
Regulatorul iti tine pe tot turul incluziv zona rampei presiunea corecta avand o corectie vacumatica.
Foloseste cu incredere un aparat de masura AFR pentru amestec.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-02-12, 11:44   #26
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Asta te si inetreseaza presiunea pe tur, pe retur arunca surplusul in rezervor.
Regulatorul iti tine pe tot turul incluziv zona rampei presiunea corecta avand o corectie vacumatica.
Foloseste cu incredere un aparat de masura AFR pentru amestec.
Nu am idee ce este un aparat de masura AFR pentru amestec. Mai precis ce face si cum face? Mersi.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 28-02-12, 11:57   #27
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

M-am interesat si am descoperit, acum intrebarea este: Functioneaza pe bune, sau este vrajeala? Imi poti spune unde se leaga acest ceas!? Cumva in locul sondei lambda? Sau se adauga un filet prin zona sondei lambda si se pune acolo? Mersi din nou

Last edited by Sevastian_Vr6; 28-02-12 at 12:05.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 28-02-12, 19:09   #28
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Stie careva sa imi spuna cum as putea sa verific daca distributia este la punct fara sa demontez cutia de videze? Ms.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 29-02-12, 13:10   #29
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Am verificat presiunea in rampa si cand pun contactul am 4bar, la relantiu am 3,5bar si cand accelerez ajunge pana la maxim 4bar. Din cate stiu este in regula. Deci as exclude pompa de benzina si regulatorul de presiune. Mai ramane sa verific distributia (daca m-ar ajuta si pe mine cineva sa imi spuna mai detaliat cum sa verific fara sa dau cutia de viteze jos as fi recunoscator, pe net nu prea am gasit nimic, decat demontand cutia) si sa incerc sa scot silencerul ala care cred ca franeaza gazele.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 22:22   #30
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
Am verificat presiunea in rampa si cand pun contactul am 4bar, la relantiu am 3,5bar si cand accelerez ajunge pana la maxim 4bar. Din cate stiu este in regula. Deci as exclude pompa de benzina si regulatorul de presiune. Mai ramane sa verific distributia (daca m-ar ajuta si pe mine cineva sa imi spuna mai detaliat cum sa verific fara sa dau cutia de viteze jos as fi recunoscator, pe net nu prea am gasit nimic, decat demontand cutia) si sa incerc sa scot silencerul ala care cred ca franeaza gazele.
intreb si eu ceva cum ai ajuns sa sari de la 2800 cmc la 2900 cmc printr-o simpla alezare ?pt ca este vb de 100 cmc nu de 0,4 sau cit or avea pistoanele de cota 1 sau cit ai fi bagat
probabil diferenta la acest motor de la 2,8 la 2,9 poate sa fie si din cursa pistonului nu din cea de alezare
de verificat pistoanele le-ai verificat dc au aceasi inaltime la bolt cu cele pe care le-ai schimbat?
supapele le-ai verificat sa nu curga cu benzina nu cu gaz sau white spirt aveau cumva pe ele cand le-ai verificat vaselina pe ele? adica pe palarie ma refer,dc aveau de aia nici nu au curs cand le-ai verficat
s-ar putea sa ai si distributia pusa pe 0(ma refer la avansul de la vibrochen fata pms) si poate ar trebui sa ai un avans de -10 ,-5 care mi se pare mai normal dar totusi ai prea mare pierderea de putere chiar si cu avansul(pe 0) aiurea masina ar trebui sa-ti traga mai tare la turati mai mari
lagdryan v6 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -