Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Salut, am un Corrado Vr6 cu bloc motor 2.8, admisie de 2.9, singura modificare este eliminarea catalizatorului. Motorul a fost reparat la cota 1, deci acum are pistoane de 2.9 de la Kolbenschmidt, blocul a fost alezat si preparat la CAPRITA in Bucuresti (deci experienta foarte mare) si a fost montat de 2 mecanici cu reputatie de nivel destul de inalt. Acum dupa un rodaj de 5000 de km (ca la carte) am facut un test dyno si primul rezultat a fost 142 cp si 190nm, dupa care s-a scos cipul din calculator si s-a inlocuit cu unul original si rezultatul a fost 152.3 si 210nm. Pe masina s-a montat un silentiator cred de golf 1.8, credeti ca ar putea fi asta motivul? Spuneti-mi si mie ce ar trebui sa verific!? Multumesc anticipat.
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
pai se poate sa fie foarte restrictiv silencer-u ala...da` nici de -40 de cai de restrictiv...
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Quote:
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Nici caii din talonul masinii sa stiti ca nu sunt cei de la roata ci sunt la motor. Pana la roata sunt pierderile prin transmisie.
Daca puterea masurata este la roata si nu la motor, eu cred ca sta bine masina ta. Elimina amortizoare de zgomot si catalizator si o sa mai simti o schimbare in bine. |
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Daca omul a masurat puterea pe dyno....si are 152 sau cat a zis el acolo....pai sta prea bine la capitolul putere.....pana la urma,nu stiu la ce isi face griji pe dyno la puterea asta....cand el ar trebui sa simta pe sosea cum sta treaba adevarata....
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
daca e la roata e ok puterea, dar daca e la motor nu e ok, diferenta e destul de mare.
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Puterea de 152.3 cp si 210nm este la motor, la roata am 127cp (sau ceva de genul asta). Filtru aer este original schimbat acum 2-3000km, filtru benzina nu are mai mult de 10k km, bujii in jur de 10k km, motorul 5k km, sonda lambda 1k km. Singurul lucru care nu este la locul lui este silencer-ul ala. Macar spuneti-mi de unde sa incep cu verificarile. Eu ma gandeam mai intai sa scot silencer-ul, sa fac o proba si sa vad cat am castigat, daca inca este sub puterea ei de fabrica sa incerc sa verific distributia (poate nu a fost montata cum trebuie) si dupa aia sa verific pompa benzina, injectoare, fise, bobina. Altceva ar mai putea fi? Multumesc.
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Quote:
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Quote:
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Depinde cat de priceputi au fost si nenea aia care ti-au desfacut si umblat in motor. Depinde de ce garnitura de chiuloasa ai montat, ce cuplu de strangere ai acolo, ce bujii, ce fise, verifica si distributia, sa nu fi umblat si prin debitmetru, sunt multe chestii.
Cand am avut VR6-le si m-am apucat de motor am scimbat pistoanele cu ce am gasit... si nu erau originale fiindca la vremea aia cineva mi-a zis ca Mahle care echipeaza de fabrica nu mai produce, Kolbenschmith parca gasisem si nu-mi permiteam asa ca am ales Tarabusi (Spania) cu segmenti cu tot bineinteles. Apoi am dus blocul la alezat ca pistoanele erau cota 1 pentru 2.9 si eu aveam uzura mare in bloc si l-am dus la cita respectiva pentru 2.9. Am dus chiulasa la la planat, scaune la supape, am cumparat absolut toate garniturile la motor de la Victor Reinz, fishe noi noutze BERU, bujii NGK BKR5EKUP, debitmetrul avea si ala niste fire rupte si le-a lipit mecanicul la loc, am mers cu masina 1200 de km fara sa sar de 3000 de ture si dupa aia i-am dat shpan cat am putut. Si chiar tragea bine mai ales dupa ce am scos amortizorul ala de zgomot. Si nu ii facusem evacuare. Imi aduc aminte ca-mi gasise mecanicul distributia sarita de la punct cu vreo doi dinti cand a desfacut motorul. Era stock, am tras tzeava decat in locul amortizorului de zgomot si am lasat toba finala pe care o avea masina... o borla... N-aveam axe, n-aveam soft si masina se misca foarte bine. Ulei 5/40... Eu cred ca ti-au gresit ceva nenea aia priceputi... E pacat de cati bani ai bagat in el. Pe mine m-a dus toata distractia la vremea aia in jur de 100 de milioane, vorbim de 2007, dar cand a iesit pe shtrasse era glontz. |
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Quote:
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Quote:
In foarte multe cazuri am intalnit aceasta problema, monteza soft si masina pierde de fapt putere sau se promit 30cp si sunt 15 cu indulgenta 20 in plus. La masina ta nici setarea originala si nici cea modificata nu sunt potrivite. Ai schimbat eficienta volumetrica a motorului, ai marit alezajul, probabil s-a si comprimat motorul... Acum motorul fiind o alta configuratie mai mult ca oricand are nevoie de o setare custom. Recomand delco, fise si bujii noi originale. Masurarea compresiei, nu-mi dau seama cat ai planat si de cat este noua garnitura de chiulasa. Presiunea de benzina in rampa cat este cu contactul pus si cat este cu motorul pornit? |
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Quote:
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Quote:
|
Re: Vr6 152.3 cp :O !!!!!!!!!! De ce?
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 06:44. |
- Copyright 2024 4Tuning