Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 03-03-12, 20:10   #376
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: SAAB refuza sa moara

Sper sa nu moara. Imi place in mod special ultimul 9-5, arata superb !
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 03-03-12, 23:42   #377
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: SAAB refuza sa moara

eu sper ca bmw sa cumpere saab. pare ce-a mai potenta firma pt o revenire a firmei suedeze
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 14:55   #378
nutzuXXL

Stage 5
 
nutzuXXL's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,097
Member of:
[VW]
[SEAT]
Default Re: SAAB refuza sa moara

oficial a murit. gata
nutzuXXL is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 16:36   #379
kunwulf

Stage 2
 
kunwulf's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 67
Default Re: SAAB refuza sa moara

Quote:
Originally Posted by nutzuXXL View Post
oficial a murit. gata
Cum a murit daca acum 2 zile au aparut articole precum urmatorul in presa?

"Producatorul suedez de autoturisme Saab ar putea sa revina la viata in viitorul apropiat, dupa ce cu putina vreme in urma proprietarul marcii, concernul american General Motors, i-a anuntat intrarea in faliment.

Conform celor publicate miercuri in cotidianul suedez Expressen, de unul din cei mai cunoscuti jurnalisti scandinavi de profil, Jan-Erik Berggren, grupul german BMW ar fi inaintat celor de la General Motors oferte de a achizitiona Saab.

Potrivit lui Berggren, care citeaza surse din industria auto suedeza, BMW ar fi interesat fie sa cumpere in totalitate Saab (adica marca plus uzinele de la Trollhattan, de langa Goteborg), fie doar anumite linii de productie.

"BMW ar putea foarte bine sa fabrice propriile sale modele la Trollhattan, sporindu-si astfel capacitatea de productie...A reusit, insa, cu marca britanica Mini, asa ca ar putea sa resusciteze si Saab", scrie jurnalistul nordic.

Potrivit presei auto scandinave, General Motors a mai primit inca doua oferte pentru preluarea Saab. Una a venit din partea constructorului chinez Youngman Automotive, practic, necunoscut inca in Europa, in vreme ce a doua e din partea unui nume mai cunoscut: gigantul indian Mahindra.

Despre acesta din urma merita spus ca a intentionat (fara succes) sa cumpere fosta uzina "Tractorul" Brasov, dar si sa produca, la Campulung Muscel (tot fara succes), in cooperare cu ARO, modelul tot-teren Mahindra Scorpio.

Presa auto din Suedia crediteaza, insa, BMW, cu cele mai mari sanse de a prelua Saab. Deocamdata, proprietarii americani ai marcii negociaza cu toti trei potentiali cumparatori, in vreme ce uzina de automobile Saab este inchisa."

Sursa

Speranta moare ultima!
__________________


vand jante + gume machete 1:24
kunwulf is offline   Reply With Quote
Old 05-03-12, 22:08   #380
maverick1508

Stage 5
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,315
Member of:
[Fiat]
[RENAULT]
[2 Roti]
[SEAT]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Quote:
Originally Posted by nutzuXXL View Post
oficial a murit. gata
Asteapta oferta cea mai buna, doar nu-s nebuni sa-si incendieze tot si sa plece acasa.
maverick1508 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-12, 18:12   #381
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Un grup de investitori din Japonia şi China vrea să transforme Saab în producător de maşini electrice

Noutăţi din Suedia: Saab ar putea deveni producător de maşini electrice dacă oferta unui consorţiu nipono-japonez va fi acceptată de administratorii suedezi.

Chiar dacă se află în lichidare, Saab continuă să atragă potenţiali investitori care ar putea să asigure un viitor pentru brandul suedez. Conform unor surse interne citate de publicaţia Just Auto, ultima ofertă intrată în peisaj candidată la preluarea activelor Saab este reprezentată de un grup de investitori din Japonia şi China. Noutatea nu este însă apariţia unei oferte, ci planul acestora: transformarea Saab într-o companie care produce exclusiv maşini electrice.

"Au mulţi bani şi sunt un candidat serios. E un consorţiu sino-japonez care a afişat deja o ofertă şi care sunt foarte agresivi în negocieri. Investitorii vor implicit cu facilităţi de producţie a bateriilor, pentru că vor să producă maşini electrice", anunţă sursa secretă citată de jurnaliştii Just Auto.

Conform primelor informaţii, reprezentanţii asiatici s-au întâlnit deja cu administratorii temporari ai bunurilor Saab. Deşi aceştia din urmă ar fi deschişi la o ofertă grasă din partea investitorilor, semnele de întrebare ating în acest moment momentul pornirii efective a asamblării, o strategie care să permită începerea rapidă a producţiei fiind foarte puţin probabilă. În planurile asiaticilor intră, pe lângă repunerea în folosinţă a fabricii Saab de la Trollhattan, şi construirea unei fabrici de baterii în orăşelul din vestul Suediei.

Până acum, celelalte nume interesate de bunurile Saab rămase după lichidare sunt compania chineză Youngman şi constructorul indian Mahindra&Mahindra.

via | Just Auto
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 13-06-12, 14:31   #382
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Grupul NEVS este noul proprietar al Saab

Constructorul auto suedez Saab a fost vândut miercuri unui grup de investitori sino-japonezi care speră să transforme compania într-un producător de autovehicule electrice.
Administratorii Saab, companie aflată în faliment, au precizat că bunurile sub sechestru ale constructorului suedez au fost preluate de grupul sino-japonez printr-o societate înregistrată în Suedia, National Electric Vehicle Sweden AB (NEVS), fără a oferi detalii legate de preţul tranzacţiei.

"NEVS şi administratorii Saab Automobiles au ajuns la un acord referitor la preluarea majorităţii activelor Saab Automobile AB, Saab Automobile Powertrain AB şi Saab Automobile Tools AB", au anunţat cele două părţi.


Saab a intrat în faliment în luna decembrie a anului trecut din cauza incapacităţii fostului proprietar, compania olandeză Spyker, de a oferi sprijin financiar.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 13-06-12, 21:16   #383
Evoluzione
Saab Pilot


Stage 5
 
Evoluzione's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of:
[Moderators]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[FOTO]
[PEUGEOT]
Default Re: SAAB refuza sa moara

De precizat ca Saab Automobile Parts isi continua activitatea independent de Saab Automobiles. Saabistii actuali si viitori se vor bucura in continuare de masinile lor si de serviceul Saab.
Evoluzione is offline   Reply With Quote
Old 10-01-13, 12:19   #384
RD-Woo

Stage 5
 
RD-Woo's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,571
Default Re: SAAB refuza sa moara

SAAB revine !

N
EVS, noul proprietar Saab anunta o investitie de aproape un sfert de miliard euro, bani proveniti dn China.
Vestile despre soarta brandului Saab au lipsit cu desavarsire pana acum, faptul fiind nefiresc pe fondul avalansei de schimbari cu care ne-a obisnuit compania suedeza de-a lungul ultimilor doi ani.

O noua schimbare pare sa intoarca roata si Saab redevine cap de afis, deoarece noul proprietar al companiei, National Electric Vehicle Sweden AB (NEVS), care a reusit sa achizitioneze cea mai mare parte din activele brandului, anul trecut, atunci cand Saab a intrat in faliment, a anuntat in aceasta saptamana ca a semnat o intelegere cu municipalitatea orasului chinez Qingdao.

Orasul, care cu o populatie de 9 milioane, are aproape acelasi numar de locuitori ca intreaga Suedie, va investi in NEVS 2 miliarde de coroane suedeze (adica 235.500 milioane euro), prin Qingdao Qingbo Investment si va prelua 22% din actiunile companiei.

Desi inca nu s-a stabilit o data la care se va finaliza actiunea, s-a stabilit deja ca masinile construite in Suedia la Trollhättan vor fi expediate direct in portul din Qingdao, iar cand se va atinge capacitatea maxima de productie, la locul de destinatie se va construi o noua fabrica.

NEVS are in plan sa lanseze un vehicul complet electric bazat pe platforma Saab 9-3, flosind o unitate motrica conceputa in China si Japonia. In urma intelegerii finalizat in august, anul trecut, NEVS a primit fabrica din Trollhättan, alaturi de facilitatile pentru teste, dar si dreptul de proprietate intelectuala asupra modelului 9-3, a platformei Phoenix (foto) si a numelui Saab. Adica a primit aproape totul, mai putin dreptul de a utiliza sigla cu grifonul.

Sursa: masini.ro
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	saab-revine.jpg
Views:	99
Size:	66.8 KB
ID:	2655785  
__________________
Quench my thirst with GASOLINE!
Multa lume, putini oameni... restu' populatie


RD-Woo is offline   Reply With Quote
Old 13-01-13, 22:43   #385
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: SAAB refuza sa moara

Quote:
Originally Posted by RD-Woo View Post
SAAB revine !

N
EVS, noul proprietar Saab anunta o investitie de aproape un sfert de miliard euro, bani proveniti dn China.
Vestile despre soarta brandului Saab au lipsit cu desavarsire pana acum, faptul fiind nefiresc pe fondul avalansei de schimbari cu care ne-a obisnuit compania suedeza de-a lungul ultimilor doi ani.

O noua schimbare pare sa intoarca roata si Saab redevine cap de afis, deoarece noul proprietar al companiei, National Electric Vehicle Sweden AB (NEVS), care a reusit sa achizitioneze cea mai mare parte din activele brandului, anul trecut, atunci cand Saab a intrat in faliment, a anuntat in aceasta saptamana ca a semnat o intelegere cu municipalitatea orasului chinez Qingdao.

Orasul, care cu o populatie de 9 milioane, are aproape acelasi numar de locuitori ca intreaga Suedie, va investi in NEVS 2 miliarde de coroane suedeze (adica 235.500 milioane euro), prin Qingdao Qingbo Investment si va prelua 22% din actiunile companiei.

Desi inca nu s-a stabilit o data la care se va finaliza actiunea, s-a stabilit deja ca masinile construite in Suedia la Trollhättan vor fi expediate direct in portul din Qingdao, iar cand se va atinge capacitatea maxima de productie, la locul de destinatie se va construi o noua fabrica.

NEVS are in plan sa lanseze un vehicul complet electric bazat pe platforma Saab 9-3, flosind o unitate motrica conceputa in China si Japonia. In urma intelegerii finalizat in august, anul trecut, NEVS a primit fabrica din Trollhättan, alaturi de facilitatile pentru teste, dar si dreptul de proprietate intelectuala asupra modelului 9-3, a platformei Phoenix (foto) si a numelui Saab. Adica a primit aproape totul, mai putin dreptul de a utiliza sigla cu grifonul.

Sursa: masini.ro
Degeaba, nu va mai fi Saab ce a fost. Insa...treaba merge mai departe. Dreptul de a nu utiliza sigla cu grifonul, e ca si cum Saab nu mai exista! Era simbolul marcii!
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 14-01-13, 02:21   #386
Evoluzione
Saab Pilot


Stage 5
 
Evoluzione's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of:
[Moderators]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[FOTO]
[PEUGEOT]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere View Post
Degeaba, nu va mai fi Saab ce a fost. Insa...treaba merge mai departe. Dreptul de a nu utiliza sigla cu grifonul, e ca si cum Saab nu mai exista! Era simbolul marcii!
Pai defapt sigla Saab era cea cu avionul... Sa nu uitam ca SAAB insemna Svenska Aeroplan AB. Grifonul era parte din sigla Scania-Vabis. Era in plan de ceva ani deja ca sa se renunte la grifon pe automobilele Saab.
De asta ultimele masini produse aveau pe grila scris mai mare Saab decat in trecut si tot de asta nu se mai gaseau sigle cu grifon pe spate ci inscrisul SAAB (vezi 93 Griffin si 95 NG). Idea era sa nu ramana decat sigla de pe capota si jante, iar in urmatorii ani sa dispara total.

Concluzia, si mie imi place grifonul si e parte din istoria Saab, dar se poate si fara el

PS. Eu astept inainte sa judec faptele NEVS. Cred ca sunt oameni determinati sa faca ceva din brand. Noi om afla daca suntem de acorzi sau nu cu acel ceva cand vom vedea rezultatul.
__________________
JET GALORE

˙qɐɐs ʇɐ op ǝʍ sɐ ʇsnɾ `ǝʌıʇɔǝdsɹǝd ʇuǝɹǝɟɟıp ɐ ɯoɹɟ sƃuıɥʇ ǝǝs noʎ uǝɥʍ sʞoo| ʇı ʍoɥ sı sıɥʇ
Evoluzione is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 09:02   #387
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: SAAB refuza sa moara

Dupa cum ati citit mai sus, Saab a fost cumparat de NEVS (un consortiu Suedez/Japonez/Chinez).
NEVS detine unul din cei mai mari producatori de baterii din lume.

Momentan se fac angajari masive, dar un numar de ingineri care au plecat deja, nu se vor intoarce. Acestia au fost angajati de Chery si sunt responsabili pentru producerea modelului Qoros 3 Sedan.

Dupa cum spuneam, NEVS face angajari si vor ca anul asta sa lanseze (inca) un facelift la 9-3, pe benzina, diesel si Hybrid, urmand ca in 2014 sau 2015 sa apara noua generatie 9-3, aducand in plus modul full-electric.

Deasemenea, ieri am citit ca NEVS e interesat sa cumpere si Saab Parts de la guvernul suedez.

In ceea ce tine de nume, NEVS are dreptul de a folosi numele Saab, dar nu si grifonul de pe logo. Asa ca Saab va folosi un logo inspirat din industria aeronautica.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 24-08-13, 20:43   #388
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: SAAB refuza sa moara

National Electric Vehicle Sweden (NEVS), conglomeratul care a cumpărat Saab anul trecut, este în sfârșit pregătit să reînceapă producția. Noul proprietar intenționează să continue producția modelului 9-3 în China, urmat de o versiune electrică.
Aceasta este o întorsătură bizară într-o poveste care era deja destul de ciudată. După ce Spyker Cars nu a mai reușit să continue producția Saab, un grup de investitori chinezi și japonezi uniți sub sigla NEVS au cumpărat restul companiei, inclusiv fabrica Saab din Trollhattan și drepturile de a construit modelul 9-3, cu scopul declarat de a construi o mașină electrică.

NEVS a intenționat inițial să înceapă vânzarea versiunii electrice a modelului 9-3 în 2014, dar acum se pare că societatea va merge mai departe și cu vechiul model. Aceste mașini nu vor fi construite în Suedia, așa cum a anunțat inițial NEVS, ci în Qingdao, China, ca parte a unui acord cu autoritățile locale, care dețin acum 22% din companie.




Potrivit Autocar, NEVS deține drepturile asupra numelui Saab. Asta înseamnă că mașinile construite în China vor purta marca Saab. Când 9-3 a ieșit din producție în 2012 era deja un model învechit. Bazat pe platforma mediocră Epsilon a General Motors, modelul a fost produs din 2002 și a primit un facelift în 2008.

În plus, reînviatul 9-3 este posibil să fie disponibil numai în China. Continuarea existenței sale va ajuta la satisfacerea dorințelor autorităților chineze de pune cât mai multe mașini electrice pe șosele, dar va fi prea crud pentru alte piețe.
aleks is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -