Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 19-12-09, 17:10   #61
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: SAAB refuza sa moara

Discutia asta a ajuns fara sens pentru ce Renault si in special Renault Sport nu au nici o legatura cu Saab. Saab sunt masini premium, comfortabile, luxoase, etc. care pentru folosinta de zi de zi nu se pot compara cu un RS sau orice alt hothatch care iti rupe spatele, trebuie sa ai grija la gropi, etc.. Eu doar subliniam ca nici Clio RS nu este totusi un cotetz si pentru ce a fost el gandit, e foarte bun, dar nu se poate compara decat cu alte masini din nisa lui de piata.

Oricum... avem un Saab 93 Turbo X in Arad si de fiecare data cand il vad sau il aud imi aduce un zambet. E superb in marea astea de seria3, a4, etc..
NEo007 is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 17:15   #62
no limits design


Stage 5
 
no limits design's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,037
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[AirBrush]
[4Rally]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Quote:
Originally Posted by NEo007 View Post
Si mie imi pare rau pentru Saab, chiar imi placeau masinile lor.. Aero-X e fenomenal.. Si legat de Clio daca ati citi si alteceva in afara de Cancan ati vedea ca la cat costa, ce ofera si cum merge pe circuit este un hothatch very hot. Si daca preferi sa mergi cu batranica ta diesel in favoarea Clio RS, no comment..
Eu mi-am spus parerea personala.Mie nu imi place Clio RS din mai multe motive.Unul din ele e ca din cate stiu eu nu sunt foarte fiabile,prefer coupe sau sedan in loc de hatchback dar ma rog discutia e total off topic.
__________________

like my fb page
no limits design is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 17:16   #63
StreetStyle22

Stage 5
 
StreetStyle22's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of:
[DACIA]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Din pacate v-a murii,degeaba aduci inovatii.Dar nu asta conteaza in ziua de astazi,in ziua de astazi conteaza cat de bine stii sa-ti faci reclama si cred eu ca asta face un brand cunoscut,pacat.
Iar comparatia cu Clio Rs si cu Saab'ul nu are rost,in primul rand pretul,cat de practica este masina.
no limits design - o intrebare,daca Dacia e intr-un grup,inseamna ca e grupul prost ?
Iar daca divizia Renault Sport se implica,nu mai e demult un amarat de Clio.
StreetStyle22 is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 18:03   #64
no limits design


Stage 5
 
no limits design's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,037
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[AirBrush]
[4Rally]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Nu am spus asta.Acum ca sa inchei eu subiectul pentru mine am vrut sa ma informez si l-am sunat pe tatal meu care e mecanic de vreo 25 de ani si lucreaza in service Renault.L-am intrebat ce parere are de Clio RS si mi-a spus ca e o masina sport perfecta,foarte bine echilibrata,si ca e construita cu cap in comparatie cu alte modele Renault.Deci se pare ca m-am inselat in ceea ce priveste fiabilitatea si performantele masinii insa gusturile nu se schimba,raman fan bmw si prefer saab in loc de clio dar nu ma mai leg de el degeaba.

Last edited by no limits design; 19-12-09 at 18:05.
no limits design is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 18:46   #65
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Quote:
Originally Posted by tzatzichi View Post
1.Americanii (Ford) au inventat primul automobil si poate ca si datorita lor te poti plimba tu cu masina
deci intai ai face bine sa gandesti si apoi sa vorbest
Bună asta...
Dacă tot nu reuşeşti să ai o retorică şi o argumentaţie perfectă, ar fi bine sa renunţi la agresivitatea excesivă şi la superioritatea afişată mai peste tot.
Nu suntem niciunul genii sau profesionişti ai fenomenului auto, ci amatori şi iubitori de maşini, atāt şi nimic mai mult.
Ponderează-te şi postează ca un om normal.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 18:56   #66
monk

Stage 5
 
monk's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,085
Member of:
[Moderators]
[Street Gambler]
[Fiat]
[VW]
Default Re: SAAB refuza sa moara

pacat de saab. era intradevar o marca ce a facut intotdeauna masini cu adevarat "tari". niciodata nu a tinut cont de trendurile din piata pentru a renunta la vita lor nobila.

cat despre tzatziki, as vrea sa ma pot abtine, dar nu pot. tot ce am de zis e ca va bateti gura degeaba cu el. pentru "liniutzari" nu conteaza altceva decat ideea de "cursierisme". nu vor aprecia niciodata masina ca pe ceva facut cu pasiune.

si ca sa nu se inteleaga gresit, bmw a facut masini tari pana in 92-94, pe vremea cand senzatia si pasiunea pentru masini era mult mai importanta decat vanzarile. acum vanzarile au trecut pe primul loc. de aia s-au stricat foarte multe marci. cei care incearca sa ramana fideli ideii de "masina tare" vor avea intotdeauna probleme.

Last edited by monk; 19-12-09 at 18:58.
monk is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 20:11   #67
RD-Woo

Stage 5
 
RD-Woo's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,571
Default Re: SAAB refuza sa moara

General Motors pune lacatul pe Saab

General Motors a anuntat ca va inchide toate operatiunile subsidiarului sau suedez ca urmare a esuarii negocierilor de preluare, desfasurate cu Spyker.
Desi mai multe nume importante din industria auto, printre care Koenigsegg, chinezii de la BAIC sau olandezii de la Spyker, s-au aratat interesate de soarta constructorului suedez Saab, General Motors a luat o decizie socanta, dar asteptata de majoritatea specialistilor. Marca suedeza a pierdut 241 de milioane de euro in ultimul an si a vandut doar 93.000 de unitati la nivel global. Cei de la GM declara ca inchiderea marcii Saab este una dintre cele mai dificile decizii pe care au fost nevoiti sa le aplice. Cei 3.400 de angajati Saab din Suedia vor ramane fara un loc de munca dupa inchiderea operatiunilor.
Esuarea negocierilor cu Spyker, ultimul constructor ramas in cursa pentru preluarea pachetului de actiuni, i-au determinat pe americani sa anunte astazi demararea procesului de inchidere a operatiunilor Saab. In timpul negocierilor cu cei de la Spyker, au aparut anumite divergente intre astia si oficialii GM, elemente care nu au putut fi rezolvate ulterior. Spyker era ultima sansa a marcii Saab sa supravietuiasca, dar producatorul de supercar-uri exotice a renuntat in ultimul moment la aceasta achizitie din cauza unor neintelegeri dintre acestia si General Motors, desi unele voci acuzau probleme financiare la Spyker.
Subsidiarul grupului din Detroit va trebuie sa dea ordin de inchidere tuturor diviziilor sale si sa se pregateasca de un sfarsit, care cu siguranta va ramane viu in istoria industriei auto. General Motors regreta ca nu a reusit sa incheie tranzactia cu cei de la Spyker si precizeaza ca inchiderea marcii Saab nu va fi o procedura de lichidare fortata sau de insolventa si ca vor incerca sa inchida operatiunile producatorului suedez intr-un mod ordonat si responsabil. Din cei 62 de ani de existenta ai marcii Saab, americanii de la General Motors au fost la "carma" timp de doua decenii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	165
Size:	16.6 KB
ID:	1228847   Click image for larger version

Name:	123110l.jpg
Views:	120
Size:	46.2 KB
ID:	1228848  
__________________
Quench my thirst with GASOLINE!
Multa lume, putini oameni... restu' populatie



Last edited by aleks; 19-12-09 at 20:23.
RD-Woo is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 20:38   #68
tzatzichi

Stage 5
 
tzatzichi's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 500
Default Re: SAAB refuza sa moara

dupa parerea lui no limits design inteleg urmatoarele:
ca este o prostie sa ai clio sport,golf 5/6 gti,octavia rs,leon fr: asta pt ca au 200cp si tractiune fata.
mai departe inteleg ca este chiar cea mai mare tampenie a tuturor timpurilor sa ajungi sa detii un megane rs,leon cupra,focus rs/st,astra opc...de asemenea masini cu tractiune fata si ceva mai mult de 200cp...asadar poti merge in continuare cu dizelul tau ca bine faci...

si ca sa inchei le transmit pupincuristilor urmatoarele despre saab:
masina asta,ca sa ne referim la 9-3,nu se va putea compara niciodata de exemplu...cu un C-klasse,un seria 3,un A4,si nici macar cu VW Passat din simplul motiv ca nu exista pe langa ele.Nici la calitate,nici la confort si da,nici la sportivitate.Iar pretextul cum ca "toti tiganii au mercedes bmw sau audi" si de asta e mai "jmeker" saab e cel putin hilar.
__________________
0011001100110011

Last edited by tzatzichi; 19-12-09 at 20:53.
tzatzichi is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 20:41   #69
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Hai sa ne īntoarcem la topic şi să lăsăm deoparte celelalte idei.
Saab, mai exista vreo şansă după voi să nu dispară?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 20:46   #70
no limits design


Stage 5
 
no limits design's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,037
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
[4Tuning International]
[AirBrush]
[4Rally]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Domnule "tzatzichi" in ultimul meu post am spus ca m-am inselat in ceea ce priveste performantele si fiabilitatea lui Clio RS.Si legat de ce am spus eu cu 200cp si tractiune fata ai inteles tu gresit,fiindca,nu am acuzat pe nimeni ca e prost ca are hatchback de 200cp si tractiune fata ci am spus-o in sensul ca EU prefer tractiune spate sau integrala,si o masina coupe sau sedan in favoarea unui hatchback(e pur si simplu o chestie de gusturi).Acum ca am clarificat situatia am sa te rog sa lasi disputele ca nu demonstrezi nimic nimanui.Bafta si numai bine.
no limits design is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 20:53   #71
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: SAAB refuza sa moara

saab....
aleks is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 21:04   #72
dan_stage28

Stage 5
 
dan_stage28's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 509
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Pacat ,Pacat,Pacat ,se schimba asa de multe in industria auto,poate candva va reinvia.
dan_stage28 is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 21:20   #73
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: SAAB refuza sa moara

Quote:
Originally Posted by tzatzichi View Post
si ca sa inchei le transmit pupincuristilor urmatoarele despre saab:
masina asta,ca sa ne referim la 9-3,nu se va putea compara niciodata de exemplu...cu un C-klasse,un seria 3,un A4,si nici macar cu VW Passat din simplul motiv ca nu exista pe langa ele.Nici la calitate,nici la confort si da,nici la sportivitate.Iar pretextul cum ca "toti tiganii au mercedes bmw sau audi" si de asta e mai "jmeker" saab e cel putin hilar.
Nu zau?

1999-2002 Saab 9-3 Consumer Guide website Expert Rating Summary [2]
Category Grade
Performance 7
Fuel Economy 5
Ride Quality 5
Steering/Handling/Braking 6
Quietness 5
Controls/Materials 6
Interior Room 7
Room/Comfort (rear) 6
Cargo Capacity 7
Value within Class 4
Total Score 58

* Maximum of 10 points in each category

Competitor scores out of 100 (from about the same years):

* 58 - Volkswagen Passat
* 56 - BMW 3-Series
* 52 - Toyota Camry
* 51 - Ford Focus
* 48 - Mazda 626
* 47 - Volvo S40
* 46 - Mercedes-Benz C-class
* 45 - Audi A4

Nici la calitate zici?

The DEKRA 2009 top cars for reliability are:
- Saab 9-3 followed by Audi A4 and Toyota Avensis (mileage up to 50,000km)
- Saab 9-3 followed by Audi A4 and Toyota Avensis (mileage 50,000-100,000km)

Saab 9-3 TURBO X
ENGINE TYPE: turbocharged and intercooled DOHC 24-valve V-6, aluminum block and heads, port fuel injection

Displacement: 170 cu in, 2792cc
Power: 280 bhp @ 5500 rpm
Torque: 295 lb-ft @ 2150 rpm
PERFORMANCE (C/D EST, 6-SP MAN):
Zero to 60 mph: 5.8 sec

BMW E60 530i Xdrive
Engine, cc 2996 ccm
BHP 272 PS
Top Speed 250km/h
(0 - 100 km/h) 6,8s

Audi A4 3.2 FSI Quattro
Engine, cc 3197
Power, bhp 265@6500
Torque, lb ft 244@3000-5000

Performance
Top speed (Manual) 155 mph
0-62 mph (Manual) 6.2 seconds
Top speed (Automatic) 155 mph
0-62 mph (Automatic) 6.4 seconds



De passat nici nu are rost sa amintesc, e o nulitate de masina.
Deci cum e, prietene? Dupa cum observi, comparativ cu concurenta, Saabul e mai rapid cu 0.5 sec. Pana la 100.000 de km e mai fiabil, deci si calitativ e mai bun. Asadar?
Are exact aceleasi dotari care le ofera si concurenta, la siguranta are 5 stele, restul nu stiu cate au, iar, in caz ca nu stiai, scaunele sunt considerate perfecte din punct de vedere al sigurantei, si e singura masina din lume cu asa ceva.
__________________

Official Porsche hater.

Last edited by ionut_cluj; 19-12-09 at 21:30.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 21:30   #74
StreetStyle22

Stage 5
 
StreetStyle22's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of:
[DACIA]
Default Re: SAAB refuza sa moara

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Nu zau?

1999-2002 Saab 9-3 Consumer Guide website Expert Rating Summary [2]
Category Grade
Performance 7
Fuel Economy 5
Ride Quality 5
Steering/Handling/Braking 6
Quietness 5
Controls/Materials 6
Interior Room 7
Room/Comfort (rear) 6
Cargo Capacity 7
Value within Class 4
Total Score 58

* Maximum of 10 points in each category

Competitor scores out of 100 (from about the same years):

* 58 - Volkswagen Passat
* 56 - BMW 3-Series
* 52 - Toyota Camry
* 51 - Ford Focus
* 48 - Mazda 626
* 47 - Volvo S40
* 46 - Mercedes-Benz C-class
* 45 - Audi A4

Nici la calitate zici?

The DEKRA 2009 top cars for reliability are:
- Saab 9-3 followed by Audi A4 and Toyota Avensis (mileage up to 50,000km)
- Saab 9-3 followed by Audi A4 and Toyota Avensis (mileage 50,000-100,000km)

Saab 9-3 TURBO X
ENGINE TYPE: turbocharged and intercooled DOHC 24-valve V-6, aluminum block and heads, port fuel injection

Displacement: 170 cu in, 2792cc
Power (SAE net): 280 bhp @ 5500 rpm
Torque (SAE net): 295 lb-ft @ 2150 rpm

PERFORMANCE (C/D EST, 6-SP MAN):
Zero to 60 mph: 5.8 sec

BMW E60 530i
Performance figures
Power 231 bhp / 172 KW @ 5900 rpm
Torque 300 Nm / 221 ft lbs @ 3500 rpm
BHP/Liter 78 bhp / liter
Power to weight 0.15 bhp / kg
Top Speed 250 km/h / 155 mph
0-60 mph 6.8 s

Audi A4 3.2 FSI Quattro
Performance

Top speed (Manual)
155 mph
0-62 mph (Manual)
6.2 seconds
Fuel consumption (Manual)
31.7 mpg (combined cycle)
Top speed (Automatic)
155 mph
0-62 mph (Automatic)
6.4 seconds
Fuel consumption (Automatic)
31.4 mpg (combined cycle)

De passat nici nu are rost sa amintesc, e o nulitate de masina.
Deci cum e, prietene?

Saab a fost o marca buna,dar cu o reclama nula,n-am vazut o reclama Saab cred ca in viata mea la televizor.Iar asta e un factor major,cum sa vinzi masini daca nu le promovezi ?
StreetStyle22 is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 21:33   #75
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: SAAB refuza sa moara

Imi cer scuze, in loc de seria 5 sa se citeasca 2009 BMW 330i Xdrive, care are exact aceleasi specificatii.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -