Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 27-03-07, 01:01   #16
Peter4ever

Stage 3
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 154
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

din cate vad este destul de potent si 2.0 tdi , dar nu cred ca poate depasi un 2.0 tfsi !!!
Peter4ever is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 03:14   #17
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Peter4ever View Post
din cate vad este destul de potent si 2.0 tdi , dar nu cred ca poate depasi un 2.0 tfsi !!!
Din diesel am mai vazut in jur de 280 cai, din benzina peste 400 (asta pe net undeva)...decide.
Dar cuplul dieselului era mia mare!!! Era mai buna si la reprize 80-120, in rest benzina.
Din pacate inca nu am auzit despre pistoane, biele, axe tuning pentru diesel, poate ca inca nu este nimic in competitie (ex cele 2 24ore)...sau poate ca nu sunt informat destul de bine...:S
Pana acuma torti cine stiu punea interiorul PDTDI in 1.9, injectoare audi a6, pompa centrala de Ivaco, sau ceva utilitara, intarcooler cat cuprinde, si turbo de pe camion...cu un boost de 1.5-2bari...atingeau peste 300cai (nuami ca motorul, partea mechanica, nu vrea pentru mult timp) si sa nu zic nimic despre cutia de viteza...ceeace este renumit de o calitate...de dacie
la al meu sa cazut (rupt) balastul de la ambreaj...sa nu ma intrebe nimeni cum...ca habar n-am, la un prieten cel hidraulic (ce e pe golf4) a murit dupa tuning...deci ai grija ca poate, poate...si costa mult una...
Cu volanta, lasa cum e, este supradimensionat destul de fabrica incat sa nu ai probleme cu ea!!!
Instalatie se ambreaj e bine sa schimbi la una spoat macar, ai grija la planetare, au un obocei ne placut si costa mult.
dar ca sa nu ai probleme cu placarile incearca sa faci rost de un differential autoblocant, cred ca de al modele vechi intre perfect...cred, dar inseamna mult, foarte mult.
Short-shif se poate face cu o surublenita (poate si o cheie), flex si aparat de sudat, nu e o mare smecherie.
Bafta in continuare.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 03:50   #18
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Da merg la fel ca inainte..poate chiar mai calm...si in aceste conditii pot sa spun ca a scazut putin consumul....nu te astepta la cine stie ce diferenta...cel mai bine se simpte in afara localitatii...ca idee imi consuma ~5 la 110km\h..6.5 la 150 km\h si 9.5 la 200km\h.In bucuresti consuma la ore de varf in medie 9-10 l\100km.O folosesc zilnic si nu are rost sa o forjez aiurea din semafor in semafor...oricum cand ma dau la ea creste putin consumul...dar nimik alarmant.Oricum pt cum fuge consuma f bine.Comparatie cu tfsi....sunt doua motoare total diferite...sunt convins ca fac un tfsi pe reprize, ca demaraj pe 400 m nu stiu ce sa zic...daca pierd startul nu mai am sanse sa-l prind.Zicea cineva pe forum ca cine isi ia diesel nu are rost sa-l tuneze..il ia pt costurile mici de intretinere...total eronat..f multi dupa forum folosesc masina zi de zi si nu cred ca merg cu ia ca la curse in fiecare zi....eu unul prefer un diesel in aglomeratia din Bucuresti decat cine stie ce benzinar turbo sau aspirat cu axe cu came super sport...sau alte chestii de genul asta.Parerea mea.Intradevar nu poti compara performantele pe care le scoti prin tuning la un diesel fata de benzina.Dar acei 400 cp de care vorbeste Eagle (pe un Golf V e montat un tfsi de 400cp) sunt pe o plaja f mica de turatie + lag turbo + fiabilitatea motorului..noi discutam aici de masini modificate si folosite aproape zilnic.In cea ce priveste transmisia se poate opta pt un limitator de cuplu pana se intareste aceasta sau pana la limita superioara de rezistenta a acesteia.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 04:45   #19
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
Din diesel am mai vazut in jur de 280 cai, din benzina peste 400 (asta pe net undeva)...decide.
Din pacate inca nu am auzit despre pistoane, biele, axe tuning pentru diesel, poate ca inca nu este nimic in competitie (ex cele 2 24ore)...sau poate ca nu sunt informat destul de bine...:S
Pana acuma torti cine stiu punea interiorul PDTDI in 1.9, injectoare audi a6, pompa centrala de Ivaco, sau ceva utilitara, intarcooler cat cuprinde, si turbo de pe camion...cu un boost de 1.5-2bari...atingeau peste 300cai (nuami ca motorul, partea mechanica, nu vrea pentru mult timp) si sa nu zic nimic despre cutia de viteza...ceeace este renumit de o calitate...de dacie
frate te-am mai rugat sa-ti dai delete inca o data te rog eu nu mai posta toate aberatiile tale pe aici...imputi forumul pls
zGb is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 05:01   #20
im570rm

Stage 5
 
im570rm's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

e foarte funny omul,lasa-l sa ne mai delectam si noi cu anecdotele lui.Propun sa ii dati acces doar pe sectiunea divertisment.
im570rm is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 07:53   #21
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Da merg la fel ca inainte..poate chiar mai calm...si in aceste conditii pot sa spun ca a scazut putin consumul....nu te astepta la cine stie ce diferenta...cel mai bine se simpte in afara localitatii...ca idee imi consuma ~5 la 110km\h..6.5 la 150 km\h si 9.5 la 200km\h.In bucuresti consuma la ore de varf in medie 9-10 l\100km.O folosesc zilnic si nu are rost sa o forjez aiurea din semafor in semafor...oricum cand ma dau la ea creste putin consumul...dar nimik alarmant.
Hopaaa.
Pai eu scot cu 2.0TDI 4,7% in afara localitatii pe la 140km/h
Bine mers d-ala batranesc cu acul lipit de cifra 140.
Nu are 6 trepte a ta?
Cu uleiul cum stai?
Cat iti consuma la 1000km?
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 08:51   #22
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Ce aberatii cum sa pui mai omule intrun motor PD1.9TDI injectoare de A6 esti pa frate mai citeste carti si o sa afli ca nu se poate sunt doua motoare total diferite PD -ul si motorul de pe A6 de care zici tu acolo .......doar daca nu vroiai sa pui injectoare de pe un A6 1.9TDI tot PD si culmea era acelasi lucru !)))))))))))
Penibil frate si te mai dai si de cunoscator !
PS - Eu am un Seat PD1.9TDI 4x4 care este preparat de la 1500KM si care acum are 105.000KM si nu am avut nici o problema mai ales la cutie !
Cu respect,
Ceky
__________________
Ceky - DimSport Romania
Specialist :chip-tuning
www.dimsport.ro
www.dimsport.it
Tel: 0721080008
0747080008
Cautam Distribuitori!!!
ceky is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 13:41   #23
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Hopaaa.
Pai eu scot cu 2.0TDI 4,7% in afara localitatii pe la 140km/h
Bine mers d-ala batranesc cu acul lipit de cifra 140.
Nu are 6 trepte a ta?
Cu uleiul cum stai?
Cat iti consuma la 1000km?
Fac saptamanal Buzau-Bucuresti si de cele mai multe ori suntem 4 persoane in masina + bagaje(si nu suntem chiar usori..unu dintre noi are 110 kg)..de aici si diferenta de consum...dar oricum 4.7% mi se pare prea putin pt 140 km\h...pana nu vad nu cred...fara suparare
da are 6 trepte
Ulei consuma in functie de cum merg daca o alerg completez 300 g la 4-5 000 km.In medie cam 500-600g intre revizii.
Mersii zgb si ceky pt corectarile fata de eaglee...omului ii place sa-si dea cu parerea....
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 14:22   #24
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Ce parere aveti despre evacuare la 2.0TDI sau la diesel in general...ajuta?Din cate stiu daca nu modifici galeria de evacuare, uppipe-ul, downpipe-ul si softul in consecinta nu are nici un rost sa montezi una cat-back.Are cineva alta parere???
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 14:33   #25
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
frate te-am mai rugat sa-ti dai delete inca o data te rog eu nu mai posta toate aberatiile tale pe aici...imputi forumul pls
Sa fi serios, ori comentezi ce am scris ori taci!!!
Ca nu prea vad daca ai avea dreptate sau nu...spune de ce e o prostie ce am scris!!!
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 14:50   #26
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by ceky View Post
Ce aberatii cum sa pui mai omule intrun motor PD1.9TDI injectoare de A6 esti pa frate mai citeste carti si o sa afli ca nu se poate sunt doua motoare total diferite PD -ul si motorul de pe A6 de care zici tu acolo .......doar daca nu vroiai sa pui injectoare de pe un A6 1.9TDI tot PD si culmea era acelasi lucru !)))))))))))
Penibil frate si te mai dai si de cunoscator !

Vad ca nu prea cititi ce scriu!, sau n-am specificat destul...!!!
Interiorul motorului pdtdi (Arborele, Bilele, Piston) se pune in vechiul TDI, si asa puti pune injectoarele!!! fiindca choulasa ramane original!!! evident ca modificat.
Este usor de inteles de ce, este mai rezistent, mai ales bielele.
Eu nu stiu ca multi am vazut la intreceri aci cu cutii sparte, sau fara cateva trepe de viteze dupa o "liniuta"...cel putin inainte de ~'98 era penibil, eu schimb acuma cutia la cel ce esta pe Golf4, si cred ca a mai fost schimbat...
La fel un prieten al meu a scimbat vreo 3. Se duce sincronul intre viteze, in general a 2-a.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 15:07   #27
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Eu am o propunere schimbati soferul ...... !
Ma rog fa tu modificari din alea si sa vedem cit te tine , eu prepar Ibiza de curse al lui Metrotehnica si pina acum are 8000KM si culmea nu a avut probleme cu cutia chiar daca se merge la raliu cu ea dar poate nu stie pilotul ce stiti voi !
Ceky
ceky is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 15:08   #28
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

La diesel mai mult de 5-7cp nu cred ca iei din eacuare hai sa zic 10cp dar e mult!
Ceky
ceky is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 15:26   #29
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Ce Serie De Cutie Are???
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 15:29   #30
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Ce parere aveti despre evacuare la 2.0TDI sau la diesel in general...ajuta?Din cate stiu daca nu modifici galeria de evacuare, uppipe-ul, downpipe-ul si softul in consecinta nu are nici un rost sa montezi una cat-back.Are cineva alta parere???
Uppipe???
pai daca o schimb si pe asta mai are rost sa tin turbina stock???
Sau mie nu mi-ar sta bine cu 230Cp sub coor?
bluey is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -