Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 16-12-10, 15:58   #1
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Este vorba de un Audi S3 2.0 TFSI de 265 cp la baza.
Masina apartine REVO Technik Romania, fiind una din masinile de prezentare.
Partea de motor este finalizata in proportie de 90%, pe viitor urmand sa primeasca doar mici reglaje de finete. Dupa cum sugereaza si numele proiectului RT 500 ( Road & Track ) masina va fi construita pentru track-days, dar in acelasi timp sa pastreze caracteristicile unei masini de strada, cu care sa te poti deplasa pe roti pana la Nurburgring si inapoi ca si cu o masina normala de strada.
Momentan trenul de rulare este standard, urmand a fi modificat complet pana in primavara 2011.
Modificarile aduse motorului sunt urmatoarele:
- Kit turbo Garrett GT3071R
- Injectoare FSI de Audi R8/RS4 V8
- Pistoane Supertech
- Biele Brute
- Kit supape Ferrea
- Admisie cold air EVO MS
- Pompa benzina inalta presiune aftermarket
- Pompa suplimentara benzina in-tank
- Evacuare turbo back 3" REVO
- Twincooler Forge
- Suporti motor VF-Engineering
- Kit ambreiaj Sachs SRE + volanta singlemass
- REVO Stage 4 Performance Software

Puterea maxima dezvoltata in aceste conditii este de 534 Bhp si 638 Nm.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	S3 AWD SP95 engine.jpg
Views:	546
Size:	189.0 KB
ID:	1782830   Click image for larger version

Name:	S3 AWD SP95 engine and wheels.jpg
Views:	562
Size:	195.8 KB
ID:	1782831   Click image for larger version

Name:	image3.jpeg
Views:	609
Size:	1.70 MB
ID:	1782832  

Click image for larger version

Name:	image4.jpeg
Views:	336
Size:	1.96 MB
ID:	1782833   Click image for larger version

Name:	image5.jpeg
Views:	274
Size:	1.34 MB
ID:	1782834   Click image for larger version

Name:	image8.jpeg
Views:	287
Size:	1.87 MB
ID:	1782835  

Click image for larger version

Name:	image10.jpeg
Views:	334
Size:	1.92 MB
ID:	1782836  
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 16-12-10, 22:59   #2
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Axe ? ce presiune ?
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 17-12-10, 16:22   #3
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Axele sunt stock, si s-au facut mai multe setari din care se poate alege in functie de circuitul pe care se va merge :

- la 0.8 Bar - 321 Bhp (mai jos de atat nu se poate)
- la 1.0 Bar - 362 Bhp
- la 1.3 Bar - 419 Bhp
- la 1.6 Bar - 461 Bhp
- la 1.8 Bar - 495 Bhp
- la 2.0+ bar - 534 Bhp

Aceasta este puterea maxima care s-a dorit, dar avem solutii si pentru +700 Bhp dar evident cu un alt set-up al motorului.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 19-12-10, 00:25   #4
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

https://www.youtube.com/watch?v=bbAWJGBcu_M
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 19-12-10, 02:39   #5
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

din ce am inteles eu, este cel mai rapid s3 din lume. cel putin asa scria pe un site(nu mai stiu exact unde am vazut informatia).
s3 lui rabane se spune ca are 600 cp, dar nu il vede lumea pe nicaieri, nu se da cu nimeni, concluzia o trageti voi...
acum si cu cp/nm astea...una sunt pe foaie si alta treaba este pe asfalt.
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 19-12-10, 11:45   #6
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Dupa cum am scris in primele posturi, masina este gandita in principal pentru circuit. Nu este cel mai rapdid S3 din lume pe 402m, si nici nu cred ca va fi vazuta la vreo competite de dragracing.

In schimb cel mai rapid S3 TFSI din lume la ora actuala este S3-ul lui Dragos Tanase, REVO Stage 3 - aprox. 425-450cp, motor stock, care are un timp inregistrat de 11.15 sec/402m.

Last edited by vladpvs; 19-12-10 at 11:49.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 20:53   #7
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

din cate stiu eu s3 e qattro
si in flim este pus pe stand cu puntea fata
rotile de pe spate nu se invart
cum se poate masura la o masina care are tractiune integrala puterea daca nu invart si rotile spate?
sau este a3 2.0tfsi?
__________________
desi nu pare s-ar putea sa te fac
Presedinte T power team


раскрутка сайтов
maff_77 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 21:08   #8
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Se scoate siguranta de la Haldex, moment in care S3-ul devine FWD
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 22:03   #9
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Daca sunteti ambili nu vreau sa derajez dar mi-ar placea sa cunosc raspunsul la urmatoarele intrebari:
  • Pana la ce viteza in km/h s-a efectuat testul?
  • In ce treapta s-a efectuat testul?
  • Care este zona de functionare a turbinei in care ofera debitul pentru 530bhp?
Citind informatile oferite de producator Garrett mi-a fost greu sa trag o concluzie:

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT30/GT3071R_700382_20.htm
  • De ce apare acea sincopa in graphic?
  • A cedat vreodata diferentialul central?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	S3_AWD_SP95_engine_and_wheelss.JPG
Views:	548
Size:	196.0 KB
ID:	1819818  
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 12-01-11 at 22:08.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 22:22   #10
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
masina este gandita in principal pentru circuit.
Din toate enumerate, nu vad nimic ce mi-ar da de gandit ca masina ar fi fost facuta pentru track.

Doar modificari uzuale, pentru show.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 08:47   #11
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Salut Sebastian,

Desi cred ca stii raspunsul la o parte din intrebarile tale, este politicos din partea mea sa-ti raspund.
Turbina din linkul postat de tine este diferita de cea folosita la aceasta masina. O prima diferenta vizibila cu ochiul liber ar fi ca turbina din linkul tau are wastegate intern in timp ce turbina de pe RT500 are wastegate extern ( vezi pozele atasate ). La fel si housing-urile, atat partea rece cat si partea calda, sunt diferite. De asemenea din cate stii si tu, turbina nu face singura cai putere, ea face boost, iar ca sa faca putere ea are nevoie de un motor. Pentru obtinerea puterii, pe langa valorile de boost, un rol important il joaca si amestecul sau avansul, de unde se pot obtine cai frumosi. Nu este tot una daca o masina merge cu un afr de 10 sau de 13 sa spunem, diferenta de putere fiind considerabila in conditiile aceluiasi nivel de boost. La fel sta treaba si cu avansul. Dar repet, nu cred ca spun un lucru nou pentru tine, iar kitul turbo care este pe RT500 este rated la 500+ BHP de catre producator.
Si nu in ultimul rand, aici vorbim de un motor TFSI cu injectie directa de benzina.

Cat despre "acea sincopa" din grafic, ea se datoreaza faptului ca wastegate-ul TIAL are un arc de 0,8 bar. Asta inseamna ca poate regulariza eficient o presiune de 1.6 bari. De aceea cand s-a folosit presiune de +2.0 bari, arcul prea moale din wastegate nu a putut controla eficient boostul prea mare de +2.0 bari pe care il facea turbina la acea turatie. Solutia ( deja adoptata ) este un arc de 1.0 bari in wastegate care nu are probleme in a controla presiuni de 2.0 bari. De asemenea acum si arcul din supapa DV este unul corespunzator pentru a rula eficient cu o presiune de 2.0 bari.

Cat despre restul intrebarilor, masuratorile s-au facut in treapta a 4-a, iar diferentialul Haldex ( ma gandesc ca la el te referi, deoarece S3-ul nu are diferential central ) merge perfect.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	250
Size:	23.1 KB
ID:	1820094   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	257
Size:	40.0 KB
ID:	1820095   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	242
Size:	42.8 KB
ID:	1820096  

vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 08:52   #12
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Din toate enumerate, nu vad nimic ce mi-ar da de gandit ca masina ar fi fost facuta pentru track.

Doar modificari uzuale, pentru show.
Daca citeai cu atentie primul post al topicului, observai urmatoarea fraza:
Momentan trenul de rulare este standard, urmand a fi modificat complet pana in primavara 2011.
Chiar acum se lucreaza intens la trenul de rulare, iar setup-ul fin se va realiza la Nurburgring, in primavara acestui an.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 09:48   #13
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Buna dimineata,

Sunt onorat de raspunsul tau desi poate ca ma asteptam sa fie altul.
De fapt ma asteptam la raspunsuri concrete nu la cat se umfla balonu, crezand ca discutia legata de presiune a lasat loc altora macar de la un anumit nivel in sus.
Presiunea nu evoca nimic, se lucreaza de fapt in debite care permit calcularea fizica exacta a masei de oxigen folosita la combustie.
Turbo in sine este o pompa de aer menita sa asigure anumite debite in anumite conditii de lucru.
Apropo de controlul presiunii, poti expune un graphic in care este monitorizata si presiunea pe el? As intelege mai usor ceea ce vrei sa spui.
Si daca tot suntem la capitolul turbo poti sa expui hartile de functionare ale turbinei folosite daca susti ca nu este un GT3071R din lista producatorului Garrett?
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/products/turbochargers.html

Nu sunt de accord cu decuplarea electrica a sitemului de tractiune la o masina gandita sa functioneze 4x4. Acesta este motivul pentru care am intrebat daca a cedat transmisia Haldexul.
El este facut sa repartizeze cuplu nicidecum o punte sa stea pe loc si alta sa mearga cu 200km/h..
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 12:05   #14
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Sebastian, multumesc, dar stiu cum functioneaza o turbina

Fiind un forum public nu doresc sa fac publice prea multe detalii tehnice sau amanunte, cred ca este de la sine inteles de ce.
Specificatiile turbinei nu le regasesc in linkul postat de tine, desi este un GT3071R. Daca esti intradevar interesat, poti lua legatura cu producatorii kitului turbo ( ATP ) pentru mai multe detalii, si eventual daca ei doresc iti vor furniza un grafic.
Consider ca ce am spus pana acum este mai mult decat necesar pentru un forum public, iar daca tu vrei mai multe detalii, putem discuta in particular sau telefonic ( datele noastre de contact le gasesti cu usurinta ).

Cat despre Haldex, acesta merge ok si am masurat mai multe masini Haldex pe stand 2WD fara nici o problema.

Stiu unde vrei sa ajungi cu discutia, dar eu nu doresc polemici inutile.
Cu urmatoarea ocazie cand ajungem cu RT500 la Bucuresti si daca timpul ne va permite iti vom face o vizita, ocazie cu care ne vom cunoaste si personal.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 16:39   #15
vgroza

Stage 5
 
vgroza's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 430
Thumbs up Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Vlad, good posting
vgroza is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -