11-02-09, 17:05
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Cred ca nu ai vazut masini aspirate facute de noi, RacingCode, uneleiau si 45-50cp fara sa fie impinse pentru curse, cuplu mai putin dar ...
|
|
|
11-02-09, 18:04
|
#77
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
masurate cand au intrat si cand au iesit sau caii aia sunt..intuitivi??
|
|
|
11-02-09, 20:54
|
#78
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
In loc sa va dati ghimpi mai bine punem capul la contributie pentru ceva constructiv..
|
|
|
11-02-09, 22:34
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by Kiki
masurate cand au intrat si cand au iesit sau caii aia sunt..intuitivi??
|
Masurate!
acum am inportat si un stand 4x4 foarte performant cu simulare reala.
Ce Mitsubishi ai?
|
|
|
12-02-09, 08:25
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [RENAULT]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
sebastian , kiki nu si au locul aici polemicile legate de cp obtiniti sau nu pe stand dyno, hai sa ne gandim sa propunem si sa facem un sistem de grupe care sa incerce sa nu mai discrimineze mai pe nimeni, o intrebare pentru sebastian : daca pentru 4 x 4 este un coeficient pentru masinile de fabrica, de ce pe masinile cu turbo de fabrica nu se pune un coeficient asemanator (1,15), astfel vor fi protejate si masnile aspirate , care daca e sa le comparam dupa un chip nu vor scoate cat un turbosau sa se faca clase dupa modelul lui ZerO_CooL care mi se pare destul de echilibrat
A1 75cp - numai aspirate
A 76cp-100cp - aspirate + 0-85cp - turbo
B 101cp-130cp - aspirate + 86-115cp - turbo
C 131cp-165cp - aspirate + 116-145cp - turbo
D 166cp-200cp - aspirate + 146-180cp - turbo
E 201cp-250cp - aspirate + 181-230cp - turbo
F 251cp-300cp - aspirate + 231-280cp - turbo
G 301cp-350cp - aspirate + 281-330cp - turbo
H 351cp-420cp - aspirate + 331-400cp - turbo
J 421cp+ - aspirate + 401+ cp - turbo
o diferenta de ~ 20 de cp la clasa pentru turbo ii cam anuleza avantajul castigat prin chip si le cam face relativ egale, daca luam 2 masini una asprata si una turbo la aceste clase
sebastian, kiki are un colt aspirat 1,3 https://forum.4tuning.ro/61-provocari/91227-colt-1-3-vs.html
Last edited by p_vio46; 12-02-09 at 08:43.
|
|
|
12-02-09, 09:03
|
#81
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Cel mai corect post de pana acum. Articulat si cu argumente. Ai mare dreptate in legatura cu coeficientii. N-ati vrea totusi sa punem de-un poll, ca sa fie toata lumea multumita ?
__________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time. Nothing else matters. For those 10 seconds or less, I'm free...
|
|
|
12-02-09, 09:09
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Ba da dar sa pastrem tema reulamentul pus in primele posturi de el vorbim.
Restul bun rau ce se discuta e pe langa subiect.
|
|
|
12-02-09, 09:13
|
#83
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by p_vio46
|
am un colt 1.3 aspirat si un Golf 3 vr6, sebastian stie ca aveam un Eagle Talon 2.0 turbo AWD dar l-am dat
|
|
|
12-02-09, 11:31
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [RENAULT]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
legat de ce am spus in ultimul meu post vreau sa arat ca nici eu nu ma exclud din asta si nu incerc sa ma protejez ,si eu am un diesel turbo deci si pentru mine ar fi un - insa pentru a se echilibra balanta intre grupe si pentru a fi fair play cred ca ar trebui dezbatut putin pe tema asta , Sebastian , nu vreau sa par arogant sau impertinent insa cred ca majoritatea celor care ar veni la curse dupa regulamentul postat la inceput ar fi dezavantajati, am argumentat in posturile anterioare de ce , prin acel regulament va fi bine doar la grupele mari unde sunt cateva masini foarte bune , insa in rest majoritatea aproape ca vor sti de la inceput castigatorii grupelor , nu poti baga la un loc un 330 , 335xd cu un octavia VRS sau un sa zicem ul un leon fr integral,plus nu avem din pacate spatii amenajate pentru asa ceva , nu avem sisteme de cronometrare(aici e adevarat ca se incearca insa e un procent infirm) si hai sa recunoastem ceva ce poate ca stiu ca doare insa e un adevar valabil avem doar cateva masini cu care ne putem mandrii insa in rest sunt masini de strada cu ceva modificari (unele mai multe altele mai putin nu asta conteaza)insa ce vreau sa subliniez majoritate le folosesc ca pe masini de zi cu zi , hai mai bine sa incercam sa dezvoltam in bine acest fenomen pentru care tu ai dat mereu dovada de devotament pentru promovarea in bine a fenomenului, si pentru asta meriti tot respectul; concluzia mea si cred ca si a multora este ca momentan nu suntem pregatiti sa facem saltul acesta la acel tip de regulament, nu avem inca o baza solida , insa putem imbunatatii actualul regulament , (sunt constient ca nu vor fi niciodata toti multumiti insa prin imbunatatirea actualului regulament numarul lor va scadea si mai mult, sper ca nu am deranjat prin ce am zis , insa cred ca am punctat ceea ce era important , multumesc pentru intelegere , nu caut polemici si nici nu vreau sa alimentez polemicile , vreau doar sa promovam acest fenomen printr un mod cat mai fair play,
kiki fara suparare am raspun in locul tau
Last edited by p_vio46; 12-02-09 at 11:35.
|
|
|
12-02-09, 11:40
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by p_vio46
sebastian , kiki nu si au locul aici polemicile legate de cp obtiniti sau nu pe stand dyno, hai sa ne gandim sa propunem si sa facem un sistem de grupe care sa incerce sa nu mai discrimineze mai pe nimeni, o intrebare pentru sebastian : daca pentru 4 x 4 este un coeficient pentru masinile de fabrica, de ce pe masinile cu turbo de fabrica nu se pune un coeficient asemanator (1,15), astfel vor fi protejate si masnile aspirate , care daca e sa le comparam dupa un chip nu vor scoate cat un turbosau sa se faca clase dupa modelul lui ZerO_CooL care mi se pare destul de echilibrat
A1 75cp - numai aspirate
A 76cp-100cp - aspirate + 0-85cp - turbo
B 101cp-130cp - aspirate + 86-115cp - turbo
C 131cp-165cp - aspirate + 116-145cp - turbo
D 166cp-200cp - aspirate + 146-180cp - turbo
E 201cp-250cp - aspirate + 181-230cp - turbo
F 251cp-300cp - aspirate + 231-280cp - turbo
G 301cp-350cp - aspirate + 281-330cp - turbo
H 351cp-420cp - aspirate + 331-400cp - turbo
J 421cp+ - aspirate + 401+ cp - turbo
o diferenta de ~ 20 de cp la clasa pentru turbo ii cam anuleza avantajul castigat prin chip si le cam face relativ egale, daca luam 2 masini una asprata si una turbo la aceste clase
sebastian, kiki are un colt aspirat 1,3 https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=91227
|
total de acord!
|
|
|
12-02-09, 11:50
|
#86
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Continuam discutiile despre grupele propuse de ZerO_CooL AICI.
Asteptam argumente pro/contra.
|
|
|
12-02-09, 14:13
|
#87
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
p_vio46- sta linistit man...omisesei o masina:P
|
|
|
12-02-09, 14:46
|
#88
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by p_vio46
o diferenta de ~ 20 de cp la clasa pentru turbo ii cam anuleza avantajul castigat prin chip si le cam face relativ egale, daca luam 2 masini una asprata si una turbo la aceste clase
[/url]
|
De ce sa incercam sa anulam avantajul??
In loc aspiratul sa urce in cai, noi bagam coeficienti celui cu turbo sa scada in cai...E o aberatie..
Aceleasi grupe le-a avut LR dintotdeauna si nu s-a mai facut atata zarva..
Sper ca Sebastian le va pastra ca si pana acum..
|
|
|
12-02-09, 15:51
|
#89
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
nu e sebastian cel care decide, dupa parerea mea,daca raman sau nu grupe LR, chiar daca el e "miezul". daia s-a bagat vot pentru a alege "poporul", intodeauna vor fi pro si contra...intrebarea e cine va castiga...
-sper sa se aplice ceace se va vota...
__________________
S-TECH Performance chiptuning
|
|
|
12-02-09, 15:58
|
#90
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by Kiki
nu e sebastian cel care decide, dupa parerea mea,daca raman sau nu grupe LR...
|
Atata timp cat el organizeaza o cursa el e cel care decide..Daca o organizezi tu faci tu cum crezi...
|
|
|
|
|