Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 13-02-09, 17:50   #106
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Quote:
Originally Posted by yknot View Post
caii motoarelor turbo sunt mai bine hraniti ca cei ai motoarelor aspirate???
normal ca un aspirat de 300cp si un turbo de 300cp sunt in aceasi grupa si aproape pe picior de egalitate, dar ideea era incadrarea masinilor cu puterile de plecare...ca la o masina de 150 cp aspirat, cu modificari substantiale si foarte costisitoare abia ajungi, daca ajungi la 300cp; in schimb la o masina turbo de 150 cp e mult mai ushor si mai ieftin de ajuns la 300cp...
cel putin asa vad eu lucrurile...
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 13-02-09, 18:04   #107
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

si ce legatura are asta?.... poate pe viitor la formula 1 le vor da un avans de cateva minute celor care vor folosi motoare in 4 cilindri....ca e mult mai greu de dus un motor in 4 cil la 7-800cp decat unul cu 10 cilindri!
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 14-02-09, 12:16   #108
ZyZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
ZyZ's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Nu sufera comparatie. Cand romanii vor avea bugete nelimitate si nu o sa mai conteze daca bagi 5000E pentru inca 50 de cai sau daca bagi 200E, pentru acelasi plus de putere, atunci poate. Pana atunci, rezultatul direct al grupelor fara coeficient de supraalimentare e ca orice ai facut la masina, daca nu esti Sebastian sau o firma dornica de afirmare cu un buget substantial, atunci n-ai ce cauta la curse cu un aspirat. Inteleg aderenta celor cu motoare turbo la vechile grupe, dar haideti sa fim putin obiectivi is deschisi in discutie. Daca ne uitam putin pe clasamente, castigatorii grupelor in ultimul timp sunt numai cu motoare supraalimentate. Facem legale separate pentru aspirate, sau...
__________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time. Nothing else matters. For those 10 seconds or less, I'm free...
ZyZ is offline   Reply With Quote
Old 14-02-09, 12:34   #109
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

inseamna ca o sa facem curse dupa cei ce vor sa vina la curse de drag cu masina de buget redus.
yknot is offline   Reply With Quote
Old 14-02-09, 23:12   #110
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Sincer e greu de vorbit de veritabile curse de DRAG. Facem ceva in acel gen dar noi nu avm nici un dragster. Pentru astfel pariticpanti eu spun ca grupele sunt relativ ok.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 16:01   #111
Daxter
BMW Driver

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 463
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Poate imi explica si mie cineva cum omologhez eu v12 5.4 pe urs... daca intru cu el in rar ma trimit aia pe jos acasa.
Poate daca ne-am aminti ca traim in Romania, cand punem grupele pe foaie, ne-am da seama ca nu toti au acasa un sac fara fund de unde sa isi permita sa dea 30+ milioane pe an la impozit, 10-15 milioane asigurarea pe an la motor mare, sa nu mai vorbesc de zecile de milioane care ii lasi la rar ca sa isi dea un pensionar idiot cu parerea despre ce implica (schimbare m10b16 in m10b18 - cazu meu).

Alta oridine de idei - cam pica din start ursii cu motoare de pisica sau de cinci'ar ca nu au iesit pe usa fabricii asa ceva.

Daca vreau sa imi pun scaune sparco sa inteleg ca nu sunt acceptate ca nu sunt stoc?

Ce legatura are eliminarea banchetei sau a scaunului dreapta cu alterarea stabilitatii masinii?

Parearea mea este ca aceste "reguli" or sa mute multe curse din legal in ilegal, ceea ce nu vrem sa se intample.
Daxter is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 16:50   #112
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

pt omologare te duci frumos la RAR intr-o audienta si sigur poti sa-l omologhezi daca respecti anumite reguli spluse de ei. Cere documentatia scrisa.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 17:10   #113
Daxter
BMW Driver

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 463
Default Re: Discutii despre grupele de participare

stiu care sunt pasii de omologare, dar nu se omologheaza v12 pe urs
Daxter is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 17:16   #114
Daxter
BMW Driver

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 463
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Plus ca din toate discutiile de mai sus, se observa clar subiectivitatea ta. Cand gandesti ceva la o asemenea scara, incearca sa gandesti obiectiv
Daxter is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 23:07   #115
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

sunt obiectiv iar daca vrei sa omologhezi masina respecti standardele si o omologhezi... legea permite iar atat timp cat este asa... poti sa incerci , dar daca capitulezi ...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-02-09, 08:10   #116
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Daca ajunge la omologare artizanala si sigur ajunge pt ca asa spune legea, costurile(inclusiv testele dinamice) depasesc cateva mii de euro, fara a pune la socoteala munca aferenta.
yknot is offline   Reply With Quote
Old 21-02-09, 15:28   #117
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Sunt de acor cu ceea ce spui, dar performanta fara bani si munca...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-02-09, 17:35   #118
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Legile ar trebui sa fie facute astfel incat sa te avantajeze si incurajeze sa fii legal. Daca a fi legal presupune sa te coste mult mai mult decat sa fii ilegal, cine e nebun (pe buget limitat) sa depuna efortul suplimentar ?

Oricum nu stie nimeni cand se uita sub capota ce dracu e acolo. E mare si negru si are fire, asta e tot :P Nici nu stiu de ce iti bati capu cu omologari. Ai tu grija sa ai frane, suspensie si directie care sa nu te omoare.
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
flexus is offline   Reply With Quote
Old 21-02-09, 18:27   #119
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Ai grija dar trebuie sa ai si cunostinte.
Ei nu se pot baza pe impresii cat despre metoda da e cam prohibitiva.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-02-09, 22:16   #120
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Sunt de acor cu ceea ce spui, dar performanta fara bani si munca...
ma refeream strict la omologare.... nu la performanta, pt ca acolo sunt alti bani si alta munca
yknot is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -