08-02-09, 10:48
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Eu am supus discutiei un alt tip de regulament, faptul ca a fost comparat nu era dorinta mea.
Cred ca 325i in grupa cu c20let e corect. Sunt 400m unde fiecare poate pune jos cum stie mai bine.
Isi aminteste cineva cum tragea WPP-ul in varianta aspirata? Va spun eu fenomenal.
E greu de spus ca un motor de 2500 nu are cuplu si fiind aspirat e mai usor de pus jos, iar 2000cc daca are cuplu cu turbo il poate avea excedentar si nefolositor asa ca masinile se apropie mai ales ca una are trectiune fata si alta propulsie.
Sunt avantaje si dezavantaje dar oarecum se echilibreaza.
|
|
|
08-02-09, 11:25
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,678
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [RENAULT]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
El zicea ca la D intra si E30 325i si Opel C20LET...
Si ca sa nu fiu offtopic... cum ar fi grupele in genul asta ?
A1 75cp - numai aspirate
A 76cp-100cp - aspirate + 0-85cp - turbo
B 101cp-130cp - aspirate + 86-115cp - turbo
C 131cp-165cp - aspirate + 116-145cp - turbo
D 166cp-200cp - aspirate + 146-180cp - turbo
E 201cp-250cp - aspirate + 181-230cp - turbo
F 251cp-300cp - aspirate + 231-280cp - turbo
G 301cp-350cp - aspirate + 281-330cp - turbo
H 351cp-420cp - aspirate + 331-400cp - turbo
J 421cp+ - aspirate + 401+ cp - turbo
|
uite un raspuns bun si pe care eu unul il apreciez, pentru ca asa devine si mai echilibrat , e adevarat ca aproape toata lumea care vine la curse are macar un soft pe masina sau daca nu tot e ceva modificat pentru ai imbunatatii performantele ( in limitele posibilitatilor) asa se cam anuleza avantajul masinilor turbo de orice tip , deoarece punandu le la ambele tipuri de masina un chip (aici ma limitez la primul stagiu) ajung cam la aceiasi cp la final (pt ca nu toate masinile turbo castiga asa de mult cum se zbat unii pe aici sa zica )am pus o medie de 30/max 40 cp care e destul de realist ( nu exclud ca sunt si cateva cazuri mai sporadice care pot da mai mult)insa si la aspirat mai pui macar 10 la un motor cu sa zicem 130 cp, nu vreau sa caut polemici insa este doar o parere de a mea iar aceseti departajari ii acord votul meu, asi propune sa faca un moderator o supunere la vot a acestui tip de incadrare in grupe propusa de ZerO_CooL
|
|
|
08-02-09, 12:22
|
#48
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
da grupele astea par ok... io votez pentru...
- nici un moderator nu a citit topicu asta sa faca o tabela de vot?? in care sa includa si sistemu de grupe a lui zero
__________________
S-TECH Performance chiptuning
|
|
|
08-02-09, 12:25
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 978
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
eu unul zic sa se ramana la vechiul sistem...
|
|
|
08-02-09, 13:03
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Aici vorbim doar de grupele puse in prmele mele posturi.
Votul este daca sa le asimilam pe acestea sau nu.
|
|
|
08-02-09, 13:47
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Discuti despre grupele de participare...
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
2. Grupele categoriei Street:
Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala
Auto sub 1600 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub 1600cmc normal aspirat sau peste 1000cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:
AS1
[/COLOR][/B]
|
Cred ca s-a strecurat o greseala. Aici intra supraalimentate sub 1000cmc, altfel n-are sens. Si Wankel aspirat sub 1600 nu intra la urmatoarea grupa ?
Cred ca deocamdata sunt mai bune vechile grupe LR. Cele discutate aici sunt bune atunci cand, in ciuda diferentelor relativ mari de cilindree intre masinile din aceeasi grupa, diferentele de timpi sunt mici. Deocamdata la noi nu cred ca e cazul de asa ceva.
Si pe langa asta, cred ca e mai spectaculos cand o masina ca WPP bate un STI sau un EVO decat cand vezi toate integralele in aceeasi grupa si toate dieselurile la fel, in aceeasi grupa.
Last edited by ZerO_CooL; 08-02-09 at 13:49.
|
|
|
08-02-09, 14:45
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
de ce oare am impresia ca astia mai "mici" care au idei bune sunt ignorati doar pt ca acele idei nu au venit celor "mari"...si aici ma refer la propunerea mea de a discuta doar reprezentanti ai cluburilor ....
__________________
got smoke, will travel
Last edited by bakal; 08-02-09 at 14:50.
|
|
|
08-02-09, 15:36
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Si cu independentii ce faci? Nu au si ei dreptul la un punct de vedere ?
|
|
|
08-02-09, 15:48
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
ba da, au....dar din proprie experineta sunt mai putini, si ei sunt cei care vin la curse, nu comenteaza, se dau...si pleaca acasa multumiti ca s-au dat si ei...ar trebui sa invatam de la ei
|
|
|
08-02-09, 17:39
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,678
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [RENAULT]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Aici vorbim doar de grupele puse in prmele mele posturi.
Votul este daca sa le asimilam pe acestea sau nu.
|
Nu se merita sa asimilam acel sistem , cel putin la cum este participarea de la noi,si la masinile care vin , acest regulament e facut pentru adevaratele "fiare" de la grupele superioare in rest sunt grupe cu o discrepanta mare intre masini, lipseste total echilibrul, asta e punctul meu de vedere , mai bine s ar face o dezbatere pe tipul de incadrare propus de ZerO_CooL, e punctul meu de vedere, daca se vrea sa se aleaga intre acesta propus de sebastian si cel care a fost pana acum , votez pentru cel de pana acum, daca se vrea sa se faca un echilibru mai mare intre grupe atunci ar trebui adoptat cel a lui ZerO _CooL
|
|
|
08-02-09, 17:47
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Aici sa discutam de regulamentul propus in primele posturi.
E foarte simplu, e bun, merita sa-l adoptam sau nu si argumente prosi contra.
|
|
|
08-02-09, 18:28
|
#57
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Toata lumea apreciaza ce faci pentru cursele din Ro,dar aceste grupe nu isi au inca rostul..Sunt prea putine masini care intra la Profi din cate se vede..Mai avem de mancat pana sa ne comparam cu vecinii nostri..Orice ai face nu are cum sa fie toata lumea multumita
__________________
Audi S2
|
|
|
08-02-09, 18:46
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
ok , ramane deschisa discutia, eu nu tin sa le modific dar trebuia sa va informez
|
|
|
08-02-09, 23:26
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,678
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [RENAULT]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
ok , ramane deschisa discutia, eu nu tin sa le modific dar trebuia sa va informez
|
Faptul ca te preocupi mereu sa aduci imbunatatiri e bine si meriti mult respect pentru ce ai facut si ce faci in continuare promovand pasiunea pentru tuning si performanta, acest tip de grupe nu e inca pentru noi , pentru ca nu face decat sa strice tot spectacolul , acesta avantajand doar masinile foarte tari , trimitand in acelasi ring si leul si iepurele nu se face alt ceva decat sa se stie dinainte victimele sigure ce vor fi o prada usoara, fenomenul curselor de la noi nu e precum cel de afara de dezvoltat, din mai multe puncte de vedere principalul este infrastructura apoi masinile , noi avem cateva foarte performante iar restul sunt de nivel mediu sa nu spun mult mai scazut(prin asta nu am vrut sa supar/deranjez pe carevacare s ar putea simti lezat), de aceea nu se preteaza inca la noi grupele propuse , si nu cred ca sunt decat eu de parerea asta , nemultumiti sunt tot timpul cu actulalele grupe(acestia insa sunt destul de putini) insa cred , personal ca e mai bine sa fie doar cativa nemultumiti decat majoritatea
|
|
|
09-02-09, 01:03
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: Discutii despre grupele de participare
sistemul dupa care se alearga afara dupa parerea mea nu se va adapta bn la cursele de la noi... au zis baietii mai sus de ce. insa de ce nu vrei sa ti cont si de alte pareri in legatura cu imbunatatirea grupelor existente LR?
|
|
|
|
|