Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 09-02-09, 07:38   #61
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

tin cont, cum sa nu , dar vroiam sa dezbatem un subiect sa-l lamurim si apoi sa discutam altceva nu totul la un loc pentru ca iese o varza.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-02-09, 09:08   #62
ZyZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
ZyZ's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

In ce priveste grupele propuse de Sebastian, mie unul mi se par inaplicabile, cel putin acum, cand nu avem un sistem de cronometrare performant. E impractic sa aplicam un sistem de succes din afara, dar partial, in functie de ce avem. In alta ordine de idei, si oarecum off-topic, cred ca grupele LR, cu coeficientii de tractiune, sunt mult mai ok. Pot fi si ele imbunatatite, dar sunt mai apropiate de realitatea de la noi. Ar fi frumos daca am lasa orgoliile la o parte si, chiar daca numai la Bucuresti, s-ar aduna reprezentanti ai catorva cluburi cu vechime, sau s-ar face un poll in care sa alegem toti, din mai multe propuneri de regulamente, una potrivita pentru cursele de la noi.
__________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time. Nothing else matters. For those 10 seconds or less, I'm free...
ZyZ is offline   Reply With Quote
Old 09-02-09, 22:20   #63
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Nu sunt de acord cu astea:

- Usurarea masinii este permisa prin schimbarea unui singur element metalic de caroserie (portbagaj, capota etc). Masina trebuie sa dispuna de toate scaunele si banchetele prevazute in talon, geamurile nu pot fi inlocuite cu altele din plastic. Elementele de siguranta prevazute de codul rutier (KRESZ) trebuie de asemenea sa existe. Sunt permise evazari, adaugiri pt tuning vizual. vreau sa schimb la masina si aripile si capota si portbagajul ..plus geamurile din ceva mai usor..plus scaune date jos

- Nu este permisa urcarea cu o grupa mai sus. --sa fie posibil sa urci o grupa mai sus ..daca poti


- Anvelopele permise sunt doar cele de strada, cu simbol E; de asemenea pe fiecare axa trebuie sa existe anvelope si jante de dimensiunea minima cea omologata pentru tipul de caroserie.
jante ..mai mari si mai late fara sa fie trecute in talon.. plus ca vreau sa pot pune slik-uri
__________________
New project GT Panda Group AP1 / S2
Project Uno turbo MK1 Group AP1 / S2

www.facebook.com/BR14WTF

The objects in the mirror are losing...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 09-02-09, 23:19   #64
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

La chestia cu slikurile eu sunt de acord sa poti pune doar ce e admis pe strada.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-09, 12:51   #65
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Regulile de street cred ca ar fi o idee buna sa fie adoptate indiferent de sistemul de incadrare pe puteri/motoare, dar putin mai permisive in sensul adaptate la mediul din Romania. Sunt de acord sa se pastreze interiorul, scaune, cauciucuri de strada - oricine poate scoate sculele si demonta juma de masina dar nu dovedesti decat ca ai ambitie si timp liber, nu ca e masina mai puternica. Pana la urma competitiile de "street" sunt pentru a dovedi performantele unor masini cu care te plimbi zilnic pe strada.

Inaplicabile noi ar fi insa regulile cu marimea rotilor - majoritatea "umfla" rotile a 2-a zi dupa ce cumpara masina - si regula cu caroseria usurata - sunt multi care isi fac masinile de show, inevitabil din materiale mai usoare, si nu se pot considera "masini profi de curse" -.

Legat de restul masinilor cu modificari extensive (sunt si masini violate - CZT,golfuri - mai au volan si roti), aici cred ca s-ar putea face clasa separata sau ridicati 1 clasa la street (daca nu sunt suficienti pentru clase separate). Toti stim ca greutatea face diferente imense.

In concluzie legat de discutia principala: Nu sunt de acord cu varianta propusa aici pentru Romaina, clasele sunt gandite pentru masini duse la limita, nu "tunate" in sensul de la noi.


Problema alegerii claselor este urmatoarea: noi ce vrem sa maximizam cand alegem normele dupa care se claseaza concurentii?
- vrem sa maximizam castigul adus de imbunatatirile aduse masinilor? (regulile MPBZ) teoretic 2 masini de acelasi raport sunt aproape, dar modificarile debalanseaza mult
- vrem sa maximizam castigul adus de scopul proiectarii masinilor? (regulile LR) cu cat masina e proiectata de fabricant mai spre performanta (greutate, transmisie, etc) are de castigat, chiar la aceiasi CP cu alta
- vrem sa maximizam SHOWul si talentul soferilor / repetabilitatea performantelor? (clase dupa timpi inregistrati anterior)
- vrem sa maximizam castigurile aduse de investitii masive in masini? (clasele propuse aici fac exact asta)
- vrem sa maximizam numarul de castigatori? facem 30-40 clase pentru fiecare caz particular ca sa castige sigur toata lumea.

Eu zic ca de la aceste lucruri ar trebui sa plecam cand ne gandim la clase.

In acest moment cred ca sunt PREA MULTE clase la LR. Daca ar fi jumate ar fi mai bine, iar sub 100 cp NU ARE CE CAUTA LA CURSE parerea mea.
-100-150
-150-225
-225-400
- peste
La care se aplica coeficient de tractiune doar pt integrala gen 1,5 doar la clasa 225+ ca sa salte STI/EVO la peste 400 unde se dau practic dpdv al performantelor. S3urile raman 225-400 unde din experienta chiar apartin.

Iar toti cei ce spun ca ce sanse au ei contra nu stiu cine: fratii mei, cineva trebuie sa piarda. Asta e viata.


Scuze de mesajul lung, am vrut sa acopar cam tot ce aveam de zis pe acest subiect.
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.

Last edited by flexus; 10-02-09 at 12:55.
flexus is offline   Reply With Quote
Old 10-02-09, 13:20   #66
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Quote:
Originally Posted by flexus View Post

In acest moment cred ca sunt PREA MULTE clase la LR. Daca ar fi jumate ar fi mai bine, iar sub 100 cp NU ARE CE CAUTA LA CURSE parerea mea.
-100-150
-150-225
-225-400
- peste
La care se aplica coeficient de tractiune doar pt integrala gen 1,5 doar la clasa 225+ ca sa salte STI/EVO la peste 400 unde se dau practic dpdv al performantelor. S3urile raman 225-400 unde din experienta chiar apartin.

Iar toti cei ce spun ca ce sanse au ei contra nu stiu cine: fratii mei, cineva trebuie sa piarda. Asta e viata.

Perfect de acord...Facem asa pentru 1 mai ??
kimi is offline   Reply With Quote
Old 10-02-09, 18:30   #67
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Discutii despre grupele de participare

flexus, io zic sa nu mai fie grupe.. sa se dea direct cupa unuia. nici sa nu mai trebuiasca sa iesim din casa.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 10-02-09, 19:23   #68
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

grupele LR sunt fixe batute in cuie decamndata.
Discutam totusi de o alta varianta aliniata la laura de vest a curselor.
Tema de aici este regulamentul cuprins in primele doua posturi.
Totul se discuta pe pasi, stabilim daca sunt bune sau nu apoi trecem la alt subiect.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-09, 19:46   #69
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Quote:
Originally Posted by flexus View Post
Inaplicabile noi ar fi insa regulile cu marimea rotilor - majoritatea "umfla" rotile a 2-a zi dupa ce cumpara masina.
va sugerez sa cititi mai atenti regulamentul "propus"!
ideea era sa nu pui roti si cauciucuri cu dimensiune mai mica decat cea din talon!

"- Anvelopele permise sunt doar cele de strada, cu simbol E; de asemenea pe fiecare axa trebuie sa existe anvelope si jante de dimensiunea MINIMA cea omologata pentru tipul de caroserie."
kickass is offline   Reply With Quote
Old 10-02-09, 20:24   #70
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Asta mi se pare f OK.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-09, 23:57   #71
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

oricum, la orice tip de regulament nou vor exista comentarii si nemultumiti....ce naiba, se intampla asta si in formula1 sau fia, se mai aduc limitari, noi regulamente....marea problema cred eu e ca fiecare isi face niste calcule de acasa.....cum se incadreaza in grupe functie de modificarile la masina....si incadrari noi strica aceasta socoteala...eu unu sustin un nou regulament, nu neaparat pe cel propus in primele posturi, dar unul mai bine ancorat realitatii romanesti...dar aplicabil de la anu...sau de la un an competititional viitor...si regulamentul sa fie bine discutat si prezentat cat mai amplu ....reg LR trebuie oricum schimbat....dar cu unul mai bun...si adaptat masinilor din romania...
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 09:39   #72
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Grupele LR de acum sunt ok, cred ca ar trebui aplicata regula echiparii cel putin exterioare a unei masini de strada, adica masina sa aibe :
-anvelope omologate pt drumurile publice, capote, bari, geamuri de serie, scaune, oglinzi, faruri, etc.
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 13:17   #73
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

Quote:
Originally Posted by yknot View Post
Grupele LR de acum sunt ok, cred ca ar trebui aplicata regula echiparii cel putin exterioare a unei masini de strada, adica masina sa aibe :
-anvelope omologate pt drumurile publice, capote, bari, geamuri de serie, scaune, oglinzi, faruri, etc.
nu ma intelege gresit, dar cu masina ta esti unul din cei care si-au luat si si-au preparat o masina exact dupa regulamentul LR pentru o anumita grupa....eu sunt constient ca nu vii la curse cu masina stock, dar nici nu te bagi in grupa de pana 120 cp cand tu ai 200 sau mai bine....cei drept in acea grupa majoritatea masinilor sun r5t sau ursii 2.7 care la fel au puteri asemanatoare, dar mai sunt si altii care au puteri mai mici, mult mai mici....si care daca pica odata, de doua ori cu o masina mult mai puternica si si-i iau, pai astia fie nu mai vin la curse....ca se simt nedreptatiti de regulament, fie isi iau o masina mai puternica si salta alta grupa, si nu mai au bani sa o modifice....fie isi iau ce masina i-a facut si fac aceleasi modificari, nu le declara si se dau cu masini de 200cp in grupe de 120...
acest sport trebuie promovat, si trebuie extins, nu poate deveni exclusivist, deci trebuiesc date sanse si celor cu masini mai slabe....

ce face noul tip de regulament este sa aduca egalitate, pe cat posibil in grupe, si sa nu conteze doar masina cat si soferul....
bine acum ar mai fi o adaugare, o masina 1.6 aspirat nu prea o sa se poate bate cu una 2.5 aspirat...
repet, noul reg are mici hibe, dar adaptat la masinile din romania, dar cu tehnica care e in afara, adica celule pt cronometrare, si altele, cred ca e mai potrivit.....

totusi, propun ca un moderator sa puna un poll...sa voetze lumea, sa vedem statistic ce se prefera....

Last edited by bakal; 11-02-09 at 15:56.
bakal is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 15:21   #74
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

intra pe siteul legalracing si ai sa vezi timpi de la cure, unii nu au vrut timpi ci eliminare pentru spectacol...
ca afara adica ca in ungaria unde timpi sunt diferiti in functie de banda de concurs...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-02-09, 16:11   #75
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

niste grupe corecte ar fi pe sistemul "sifonariei" adica la standu unde se fac grupele sa fie cativa 4-5 oameni care stiu cam toate masinile si ce modificari au si sa le incadreze corect in grupa care merita, asta ar fi o varianta sau 2: sa se faca un coeficient pt masinile turbo diesel sau benzina pt ca nu vine nimeni la curse cu un "melc" sub capota fara soft macar, daca nu si admisie, turbina sau evacuare, care la un turbo iei...minim 40 cai iar la un aspirat cu cip si evacuare iei fix nimic in comparatie cu T.
__________________
S-TECH
Performance chiptuning
Kiki is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -