06-02-09, 16:51
|
#16
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
La categoria Street cred ca se pot scoate scaune,banchete etc. fara nici o problema..
Nu am inteles ce e cu grupa AWD..Aici intra toate masinile cu tractiune 4x4,indiferent de motor?
__________________
Audi S2
|
|
|
06-02-09, 19:06
|
#17
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by Kiki
as avea de obiectat la...
- banchete, scaune sa ramana asa cum a venit masina din fabrica, nu prea sunt de acord atat timp cat nu afecteaza structura de rezistenta a masinii, pot fi scoase
- grupele mi se par putin nedrepte... de ex: cilindree intre 2500-3800, o masina cu un 2800 aspirat sa fi in aceeasi grupa cu un 2490 (urs sau pisica turbo)
- daca se fac astfel de grupe ar fi necesare celule foto si cronometrare.
personal nu sustin astfel de grupe ( chiar daca asa se alearga afara, dar ei sunt cu cel putin 10 ani in fata noastra in domeniul asta, as sugera mai degraba o organizare mai buna , nu cum s-a intamplat la buzau anu trecut, sau la braila in ultima cursa, iar dupa ce suprafata este ok, drumul este drept, nu franare in curba- pitesti, atunci as umbla si la grupe)
|
-grupa "street" inseamna masina de strada nu? atunci ea trebuie sa aibe tot interiorul cu care masina a fost echipata de producator! cauciucurile la fe.. trebuie sa fie omologate de strada, ca doar de aia sa numeste grupa - "street"
Quote:
Originally Posted by Rebel_Boy
Daca imi permiteti libera exprimare, nu am sa spun decat k sunt de rahat grupele ... dau si un exemplu daca e nevoie. O masina cu motor de 2000 cc si 120 cp (aspirata) pica in grup cu un Civic Type-R de 200 cp .. si mai sunt zeci de exemple..
Parerea mea k vechile grupe Legal Racing cu coeficienti de tractiune sunt cele mai bune.
|
-daca mi se permite si mie "libera exprimare", am sa spun si eu despre grupele Legal Racing ca "sunt de rahat "! si o sa iti dau si eu un exemplu.
sa spunem ca avem doua masina cu putere apropiata care intra in aceeasi grupa, dar una este aspirata si una este turbo. ce sansa mai are masina aspirata care are aprximativ aceeasi putere cu cea turbo?
e clar ca oricine are o masina turbo si participa la curse.. are macar un soft pe ea!! care inseamna un +30cp aproximativ... nu?! e clar ca la o masina turbo se poate creste puterea mult mai usor si cu mult mai putini bani.. nu?!
de aici ce rezulta?!! CA MSINILE TURBO SUNT CLAR AVANTAJATE!!
deci grupele facute in functie de cp trecuti in talon.. mi se par niste aberatii!
nici unde nu am mai vazut asa grupe.. numai la noi!
e clar ca oricum vor fi pana la urma grupele... vor exista nemultuniti!
|
|
|
06-02-09, 19:30
|
#18
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
as puncta anumite aspecte...
-in primul rand o luam nominal...u ai un S2000 daca nu ma insel, asa arata in poza, 2200 aspirat...iti convine, intri in grupa cu masini de pana in 1.6 trubo ( r5 gtt si colt Czt) nu prea ar trebui sa ai mari griji...
- daca scot o bancheta sau un scaun cu ce te afecteaza?? sau cu ce afecteaza?? le tin numai ca sa fie la numar? iar gumele daca sunt niste semislikuri in dimensiunile masinii care e problema...
- s-au rezolvat toate problemele legate de organizare?? de suprafata de rulare, de cronometrare? ca sa fim cu toate la normele de afara, noi impunem reguli ( sau vrem sa impunem reguli) stricte unde nu trebuie facut nimic...asta e greu la roman cand e cu munca... e usor sa zici nu ai voie cu aia, nu cu aia, nu cu aia ,dar in rest suntem varza.. ne dam pe sosea de 5m latime (buzau) de trebuia sa rabatam oglinzile sa nu ii lovim pe spectatori, celule foto nu avem (exceptie brasov), si lista poate continua, io zic sa rezolvam problemele astea intai si dupa sa aplicam reguli stricte ca in occident
__________________
S-TECH Performance chiptuning
|
|
|
06-02-09, 19:34
|
#19
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Kiki, un drum public cu doua sensuri nici in povestile cu Gulliver nu exista la 5 metri. Primo. Secundo, eu zic ca ar trebui ca voi, participantii si cei care va insotesc sa incercati sa respectati primii regulile si ce vi se spun si mai apoi sa si cereti necuvenitele. Scuze de off-topic, dar este al doilea mesaj in care Buzaul este prezentat ca exemplu "de nu faceti ca acolo". La mare te dai cumva pe 6 benzi ori 2?
|
|
|
06-02-09, 19:50
|
#20
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 743
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Daca mi se permite, cred ca sunt prea "larg definite" grupele. Spre exemplu, majoritatea aspiratelor de 1.8-2.0 scot undeva intre 115-150 de cai. Indiferent de tractiune, nu sunt termeni de comparatie cu 2.5 de pe o pisica, putin lucrat. Mi s-ar parea normal ca grupele sa fie mai restranse ca limite de putere. Si cum spunea cineva mai sus, pentru turbo, chiar din fabrica, cred ca ar trebui introdus un coeficient in plus. Pentru ca sunt multe cazuri (precum czt in comparatie cu orice aspirat de 2.0, ca-i alfa, vw sau bmw) in care la aceeasi putere, un chip face drastic diferenta. In alta ordine de idei...care e influenta coeficientilor de tractiune la clasa "street" ?
__________________
VW Scirocco 16V Turbo. I live my life one quarter mile at a time. Nothing else matters. For those 10 seconds or less, I'm free...
|
|
|
06-02-09, 19:58
|
#21
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Mitsubishi] [Echipa de sprijin]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
- acolo e drum judetean, deci avea ~ 6 metri
- apreciez ca ati organizat, ca v-ati zbatut pentru autorizatii, tot ce inseamna "hartogaraie" pt a fi legala aceasta cursa + cu o zi inainte salon si burn. Mi-as dori ca si in acest an sa fie la fel 2 legale la buzau. Ar mai fi de lucrat la organizare, poate niste jandarmi sa tina publicu mai din scurt...de ce la tulcea s-a putut? de ce la pitesti s-a putut ( si era in oras, exemplari au fost jandarmii).nu critic stiu ca e foarte greu de organizat dar cand te inhami la o astfel de treaba vrei sa iasa..cat mai bine. Bafta la noul premiu al buzaului...
|
|
|
06-02-09, 20:53
|
#22
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by Kiki
as puncta anumite aspecte...
-in primul rand o luam nominal...u ai un S2000 daca nu ma insel, asa arata in poza, 2200 aspirat...iti convine, intri in grupa cu masini de pana in 1.6 trubo ( r5 gtt si colt Czt) nu prea ar trebui sa ai mari griji...
- daca scot o bancheta sau un scaun cu ce te afecteaza?? sau cu ce afecteaza?? le tin numai ca sa fie la numar? iar gumele daca sunt niste semislikuri in dimensiunile masinii care e problema...
- s-au rezolvat toate problemele legate de organizare?? de suprafata de rulare, de cronometrare? ca sa fim cu toate la normele de afara, noi impunem reguli ( sau vrem sa impunem reguli) stricte unde nu trebuie facut nimic...asta e greu la roman cand e cu munca... e usor sa zici nu ai voie cu aia, nu cu aia, nu cu aia ,dar in rest suntem varza.. ne dam pe sosea de 5m latime (buzau) de trebuia sa rabatam oglinzile sa nu ii lovim pe spectatori, celule foto nu avem (exceptie brasov), si lista poate continua, io zic sa rezolvam problemele astea intai si dupa sa aplicam reguli stricte ca in occident
|
-incearca sa vezi in ansamblu ce am spus si sa intalegi ideea!
.......nu ma deranjeaza nici cuprele sau alte masini
-daca scoti scaune si ai slikuri.. masina nu mai e de strada (omologata) si intri la profi!!
nu vad care e problema!
|
|
|
06-02-09, 23:37
|
#23
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,726
Member of: [2 Roti] [4Rally] [Opel]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Nu stiu dc te zbati atat de mult sa fac grupele ca in ungaria.....Traim in Romania.......majoritate care vin la cursele au o singura masina cu care merge zi de zi si vine si cu ea la curse...ca umbla la ea pune un slick....si scoate banchetele u il bagi la profi......si vine unu smecher care are bani si are mai multe masini si vine cu o masina special pt drag...poti sa o compari cu masina normala(una de zi cu zi)???????
Kiki nota 10 pt. post
|
|
|
07-02-09, 01:22
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by kickass
-grupa "street" inseamna masina de strada nu? atunci ea trebuie sa aibe tot interiorul cu care masina a fost echipata de producator! cauciucurile la fe.. trebuie sa fie omologate de strada, ca doar de aia sa numeste grupa - "street"
-daca mi se permite si mie "libera exprimare", am sa spun si eu despre grupele Legal Racing ca "sunt de rahat "! si o sa iti dau si eu un exemplu.
sa spunem ca avem doua masina cu putere apropiata care intra in aceeasi grupa, dar una este aspirata si una este turbo. ce sansa mai are masina aspirata care are aprximativ aceeasi putere cu cea turbo?
e clar ca oricine are o masina turbo si participa la curse.. are macar un soft pe ea!! care inseamna un +30cp aproximativ... nu?! e clar ca la o masina turbo se poate creste puterea mult mai usor si cu mult mai putini bani.. nu?!
de aici ce rezulta?!! CA MSINILE TURBO SUNT CLAR AVANTAJATE!!
deci grupele facute in functie de cp trecuti in talon.. mi se par niste aberatii!
nici unde nu am mai vazut asa grupe.. numai la noi!
e clar ca oricum vor fi pana la urma grupele... vor exista nemultuniti!
|
Este fals, nu cunosti regulamentul LR!
|
|
|
07-02-09, 01:25
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by ZyZ
Daca mi se permite, cred ca sunt prea "larg definite" grupele. Spre exemplu, majoritatea aspiratelor de 1.8-2.0 scot undeva intre 115-150 de cai. Indiferent de tractiune, nu sunt termeni de comparatie cu 2.5 de pe o pisica, putin lucrat. Mi s-ar parea normal ca grupele sa fie mai restranse ca limite de putere. Si cum spunea cineva mai sus, pentru turbo, chiar din fabrica, cred ca ar trebui introdus un coeficient in plus. Pentru ca sunt multe cazuri (precum czt in comparatie cu orice aspirat de 2.0, ca-i alfa, vw sau bmw) in care la aceeasi putere, un chip face drastic diferenta. In alta ordine de idei...care e influenta coeficientilor de tractiune la clasa "street" ?
|
Nu cred ca m-ar fi batut acel CZT niciodata cu Cielo cu motor de Opel 2.0i. Eu cred ca este si de investitie din 2.0 poti obtine cca 300cp la limita.
|
|
|
07-02-09, 01:27
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by kickass
-incearca sa vezi in ansamblu ce am spus si sa intalegi ideea!
.......nu ma deranjeaza nici cuprele sau alte masini
-daca scoti scaune si ai slikuri.. masina nu mai e de strada (omologata) si intri la profi!!
nu vad care e problema!
|
Sunt de acord cu anvelopele sa fie omologate de strada dar restul ... cine te opreste sa ai sau nu banchete si scaunul de pasager.
pe strada ai voie fara ele de ce sa nu ai voie la curse?
|
|
|
07-02-09, 01:29
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
- Usurarea masinii este permisa prin schimbarea unui singur element metalic de caroserie (portbagaj, capota etc).
Daca incalci regula de mai sus sari la profi!
|
|
|
07-02-09, 12:35
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 978
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
personal nici eu nu sunt de acord cu grupele astea...un 1.6 nu poate face fata unui 2.5...pe langa asta ceva ce nu mi se pare ok este treaba cu usuratul masinii...ar trebuii sa se treaca la profi din cu totul alte motive nu pentru ca iti scoti bancheta sau covorasele sau mai stiu eu ce...
__________________
--------------------------------
Renault Clio 1.5 dci
Renault Megane II 1.9 dci
Renault Clio Sport 2.0 16v
--------------------------------
|
|
|
07-02-09, 14:28
|
#29
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Este fals, nu cunosti regulamentul LR!
|
de fapt nu stiu de ce scriu aici, ca oricum nu cred ca voi ajunge la vreo cursa LR...
asa ca faceti ce vreti!
bafta!
|
|
|
07-02-09, 15:18
|
#30
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Discutii despre grupele de participare
Quote:
Originally Posted by CoCaine
Nu am inteles ce e cu grupa AWD..Aici intra toate masinile cu tractiune 4x4,indiferent de motor?
|
.....
|
|
|
|
|