Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
24-02-05, 06:37
|
#46
|
Stock
Join Date: Feb 2004
Posts: 6
|
Nu este de joaca cu oxigenul, eu am aparat de sudura oxiacetilenica, si cind deschid robinetul trebuie sa fiu curat pe mina, altfel poti provoca o explozie de proportii cu distrugerea caselor din jur. SE poate folosi nitrometan amestecat in benzina 10- 12 %^ folosit pt tuningul motoarelor de aeromodele , 1 Galon 50 dolari ,dar la noi nu stiu unde se gaseste, anuntatima si pe mine daca gasiti
|
|
|
01-03-05, 06:32
|
#47
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 92
|
Ca sa bagati mai mult oxigen pe acelasi volum o idee ar fi montarea unui Intercooler,care va comprima aerul (intr-un litru de aer va intra mai mult aer daca acesta este la temperatura mai joasa).Pe urma calculatorul de bord va va ajuta si cu un surplus de benzina.Apoi puteti folosi cherosen de aviatie usoara (CO 105-110) in combinatie cu benzina,daca OMV Super 100 nu face rau nu vad de ce ar face rau un combustibil cu CO 105-110 folosit cateva zeci de secunde.
__________________
C4 2.0 HDI Vtr Pack Rosu Lucifer
|
|
|
01-03-05, 09:55
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
intercooler-ul nu comprima aerul ci il raceste...si un litru de aer oricat de rece ar fi el sau cald, tot un litru este... tu ai vrut sa spui, ca intr-un volum de un litru intra mai mult aer cu cat acesta este mai rece, deaorece aerul rece are volumul specific mai mic...(((nu te critic nu ma intelege gresit, eu am inteles ce ai zis tu, si eu ma exprim gresit de multe ori ca si altii, dar unii ar fi putut interpreta altfel ceea ce ai zis tu si ar fi aparut neintelegeri si informatii gresite....)))
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
02-03-05, 04:22
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
|
Stiti ce nu inteleg eu?Cine ar avea curajul sa faca asa ceva...avnd in vedere ca oxigenul este un gaz si ca sa fie lichefiat iti tre temperaturi mult sub 0 grade.....ceva de genul -70 -80 de grade .Deci aveti nevoie de un container special in care sa il tinetzi!!Si intradevar o scurgere cat de mica ar provoca un dezastru f mare....deci dupa parerea oricat de multe atzi sti voi eu zik ca e o inconstienta ce vreti voi sa faceti(no offence).Am auzit de....cherosen bagat in benzina si fuge masina de rupe..pe asta a-tzi incercat-o? e risk free
|
|
|
25-03-05, 06:38
|
#50
|
Stock
Join Date: Feb 2004
Posts: 6
|
Eu am pus kerosen de aviatie in benzina 2 L la 10 benzina ,masina nu mai accelera de loc si a trebuit sa fac plinul peste el , ca sa pot circula .Se poate folosi alcool isopropilic *contine molecule de oxigen plus alcoolul arde*
am gasit 1L la 190mii lei plus elimina apa din sistem .
|
|
|
13-04-05, 18:43
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
.
1.. intercooleru se foloseste numai la motoare turbo ...
intercooleru raceste numai aerul care trece prin turbina (care e incinsa !)..
am auzit de injecti de oxigen.. asta de mult cind nu stiam de nos.. dupa ce te documentezi un pic realizezi ca este inutil sa folosesti oxigen cind poti folosi nos sau injectie de apa/alcool
absolut orice arde in prezentza oxigenului pur.. si aluminiu,otel, orice
daca n-ai ce face cu un motor poti sa incerci cu o butelie micuta la presiune mica nu cred ca e asa de periculos pt sofer.
oricum care e scopu sa pui asa ceva pe cielo? sa faci o supernova?
|
|
|
05-07-05, 16:57
|
#52
|
Stage 3
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
|
Re: .
Quote:
Originally Posted by \"beck\"
1.. intercooleru se foloseste numai la motoare turbo ...
intercooleru raceste numai aerul care trece prin turbina (care e incinsa !)..
am auzit de injecti de oxigen.. asta de mult cind nu stiam de nos.. dupa ce te documentezi un pic realizezi ca este inutil sa folosesti oxigen cind poti folosi nos sau injectie de apa/alcool
absolut orice arde in prezentza oxigenului pur.. si aluminiu,otel, orice
daca n-ai ce face cu un motor poti sa incerci cu o butelie micuta la presiune mica nu cred ca e asa de periculos pt sofer.
oricum care e scopu sa pui asa ceva pe cielo? sa faci o supernova?
|
am mai auzit de injectii de apa cu diesel dar apa-alcool??? daca sunt unii tentati sa se simta ca dupa o gura de nos si gusta din butelia de alcool???
chiar sunt interesat de faza asta...stii mai multe?
|
|
|
05-07-05, 18:01
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,430
Member of: [Opel]
|
eu stiu ca co2 e super periculos dar credeti ca NOS-ul nu este?bag mana in foc ptr gpl-ul folosit de multi ca te face praf daca bubuie.cum de gpl-ul se poate folosii dar co2-ul nu se poate?poate imi explica cineva si mie.si nu mai dati idei sa puna romanul NOS pe masina ca nu toata lumea are asa de multi bani dar in acelasi timp aproape toata lumea vrea sa ii rupa masina toalele de pe el cand o calca.de ce sa nu gandim constructiv si trebuie sa ne atacam unul pe altul.daca aici nu ne ajutam intre noi ca suntem \"cunostinte\" ce pretentii sa mai ai de la un strain sa iti dea un pahar de apa.hai sa vedem daca se poate face ceva cu co2-ul asta ptr masina.cum il bagam si cum ii fortam sa intre klumea si la ce presiune.astept pareri si poate si raspunsuri clare si la obiect.numai bine
|
|
|
05-07-05, 19:17
|
#54
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: .
Quote:
Originally Posted by \"ozzy\"
am mai auzit de injectii de apa cu diesel dar apa-alcool??? daca sunt unii tentati sa se simta ca dupa o gura de nos si gusta din butelia de alcool???
chiar sunt interesat de faza asta...stii mai multe?
|
se foloseste injectie cu apa simpla sau apa cu alcool (etanol mi se pare ca se foloseste 50%-50%), ca un inlocuitor pentru un intercooler mai mare are rolul prin pulverizare in aer incins de a reduce temperatura aerului si de a prevenii detonatiile, se foloseste in paralel cu cresterea presiunii generate de turbina.
|
|
|
03-09-05, 17:13
|
#55
|
Stage 3
Join Date: May 2005
Posts: 84
|
Voi testa in curand treaba cu oxigenul si am sa va zic daca m-am mutat pe luna sau mai sunt inca pe-aici
|
|
|
30-10-05, 02:27
|
#56
|
Stage 3
Join Date: May 2005
Posts: 84
|
N-am reusit sa gasesc o butelie mica pe care sa o incarc cu oxigen.Faza dura care am descoperito este urmatoarea: Am fost la Linde Gas si am vazut butelii mari cu N2O!! Pai daca in Romania nu iti poti incarca butelia cu \"NOS\" aia de unde au butelii cu N2O? Sau o fi alt tip de N2O?
__________________
Opel Corsa B 1.4si 16v 90 de cai
|
|
|
30-10-05, 12:23
|
#57
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"_M_\"
Pai daca in Romania nu iti poti incarca butelia cu \"NOS\" aia de unde au butelii cu N2O? Sau o fi alt tip de N2O?
|
cine zice ca nu poti incarca, eu am citit pe forum cum ca poti incarca si ca e 300.000 litrul,, mastertuners parca e firma care face treaba asta, si inainte zicea lumea ca se pot incarca daca ai relatii ep la un spital ceva unde se foloseste asa ceva...
PS: saftul meu ar fi sa nu incerci faza cu oxigenul sau daca o incerci baga cat mai multa benzina in motor (in caz ca nu face bum ceva daca nu ai benzina sigur topesti pistoanele... acuma nu stiu pe ce motor incerci tu treaba asta)
|
|
|
01-11-05, 23:20
|
#58
|
Stage 3
Join Date: May 2005
Posts: 84
|
Hmmm.....interesant...pai am sa incerc sa ma duc la Linde GAS cu o butelie de extinctor(ca am auzit ca daca ii pui o valva klumea se pot folosi) sa vad daca vrajesc pe unu pe-acolo sa-mi incarce Eu incerc treaba asta nebuneasca pe un URIASH si naravash motor de 1.4 16v Stiu ca e nebuneasca treaba dar.......as vrea sa incerc.La faza cu oxygenul m-am mai documentat si eu si este destul de nashpa. 200sx...vroiams a te mai intreb..daca ai idee...cum as putea sa maresc presiunea la benzina in injectoare.Treaba asta se face din calculator sau din pompa de injectie?Stiu ca intre pompa si injectoare este un regulator de presiune.Daca i-l skimb pe ala am sanse sa se itnmpale ceva sau tot ecu deskide si inkdie injectoarele cand vrea muskiu lui?
|
|
|
02-11-05, 07:56
|
#59
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
postasem poe aicea pe undeva o formula de calcul
daca ai o pompa care da presiune mai mare un regulator reglat si el pentru presiune mai mare si ai aceleasi injectoare, in motor o sa intre mai multa benzina,dar asta e o treaba in genul umblatului cu surubelnita in carburatorul de dacie , adica habar nu ai daca e ok benzina prea multa prea putina.
cel mai corect o pui pe dyno sau mergi cu ea pe drum si inregistrezi datele de la sonda lambda AFR, si faci reglajele pentru a avea un AFR cat mai bun
|
|
|
02-11-05, 08:29
|
#60
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 413
|
bai fratilor...lasati dreaq treaba cu oxigenu... oxigen in stare gazoasa injectat in motor nu are un randament deloc ridicat!...ar fi o idee cu oxigen lichid....cu asta nu e de gluma...practic oxigenul lichid impreuna cu kerosenul este combustibil de raketa...reactia este extrem de puternica kiar si in cantitati mici...oxigenul lichid se aprinde foarte usor...asa ca daca incerci treaba sar putea sa ajungi pe luna!
crezi k nu s-au gandit si altii mai batrani inainte? dar dupa sa-u gandit la oxid de azot si uite aja a aparut NOS!
__________________
They only get one finger while i\'m shifting gears!!!
|
|
|
|
|