Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
19-03-04, 16:40
|
#16
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 136
Member of: [Midnight Racers] [PARTICIPANT CURSE]
|
Dupa cum stiti amestecul optim pt mutoarele cu ardere interna be benzina este de 14.7:1, adica 14.7 parti aer la o parte benzina, deci cind bagam nos avem disponibil mai mult O2 la acelasi volum, deci putem sa-i dam mai multa benzina (acelasi efect ca la turbo dar la presiune atmosferica), daca amestecul este sarac adica mai putina benzina decit aer, atunci ramine O2 nears care degaja o temp. mare (motor prajit, pierdere de putere si consum marit chiar daca avem tendinta sa credem ca v-a cons. mai putin), daca amestecul este bogat atunci arde tot O2-ul si ramine benzina nearsa (ardere incompleta, fum negru,bla, bla, bla), deci oricum o dam tre sa pastram raportul de 14.7:1 cit mai exact.
__________________
They wanna fingerprint me and give me some years, they'll only get one finger while i'm shifting gears.
Ex Sierra V12, BMW 850i
Actual Maserati Ghibli Primatist
|
|
|
20-03-04, 00:46
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
|
Cat se poate de corect in opinia mea treaba cu raportul de amestec care trebuie pastrat!
|
|
|
21-03-04, 09:01
|
#18
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
|
|
|
21-03-04, 12:26
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
pai pt pastrarea raportului,intervine calculatorul...oricum pe langa faptul ca se baga mai multa benzina...NOS accelereaza arederea,motorul efectuand astfel mai multe cicluri complete astefl si de aici rezulta acea acceleratie naucitoare...amestecul de 14,7:1,este cel optim care echilibreaza consum/putere,dar pt o putere maxima a motorului,amestecul trebuie sa fie mai bogat cu 10%-15% in benzina fata de cel stoichiometric,adica cel de 14,7:1...
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
06-06-04, 17:03
|
#20
|
Stock
Join Date: May 2004
Posts: 4
|
|
|
|
08-06-04, 23:04
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
daca nu ma insel eu,parca s-a mai raspuns la intrebarea asta,chestia e ce zici tu este foarte instabil din punct de vedere chimic,din cauza reactiilor care au loc si o butelie cu asa ceva este foarte periculoasa pe masina.,,,sa nu ma injure cai care stiu chimie,poate ne explica cineva mai bine ce s-ar intampla,dar eu asa stiu
|
|
|
17-06-04, 22:46
|
#22
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
am vb cu ceva lume.. dupa ce am vazut topicul acesta...a sa ca o sa zic si eu ce am inteles din aceste discutii...
uleiul in contact cu oxigen pur.... se aprinde doar la presiuni f mari... s-ar putea sa ma inshel : la 250 de atm... repet s-ar putea sa ma inshel..
inca o chestie.. daca aceasta chestie se intampla... si chiar se aprinde..
nu s-ar putea pune la fiecare piston putzin ulei... si cu oxigen sa reactioneze ca sa impinga pistoanele , si sa nu se mai foloseasca benzina.. chestia asta am auzit-o .. asa ca va rog frumos de tot.. sa ma lamuriti si pe mine ca sunt la inceput am doar 15 si vreau sa invatz..
sper sa nu ma luati la mijto caci ma gandesc ca nici voi la 15 ani nu erati maestrii in motoare.... multumesc..
__________________
|
|
|
17-06-04, 23:02
|
#23
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Quote:
Oxidul de azot se compune din 2 parti nitrogen si o parte oxigen. La temperatura de 572 F oxidul de azot se descompune degajand in camera de ardere un surplus de oxigen. Oxigenul nu este singurul ce ajuta la dezvoltarea unei puteri mai mari prin proprietatile lui de a arde mai mult combustibil, odata oxidul injectat in camera de ardere el se transforma din stare lichida in stare gazoasa realizand o racire de -127 F. Un lucru important de stiut este ca, Oxidul de azot nu este inflamabil, o eventuala explozie poate rezulta in urma unei cantitati scazute de combustibil in camera de ardere.
Oxidul de azot (N2O) nu este inflamabil si nu creste asa cum gresit cred unii cifra octanica a benzinei. Principiul de functionare este foarte simplu. Astfel, N2O este stocat sub presiune intr-o butelie la 900 - 1050 PSI (67- 70 de atmosfere) .
In momentul in care este eliberat, N2O (lichid in butelei) trece in forma gazoasa iar temperatura ai scade brusc. Cum temperatura scazuta inseamna si volum redus, in cilindrii N2O si benzina vor ocupa mai putin spatiu, motorul avand astfel mai multe \"lemne de foc\".
|
deci.... se baga N20 in loc de Oxigen pur pentru ca e mai stabil dpdv chimic... si pericolul mai mic decat sa umbli cu butelia de oxigen la presiunile alea..... parerea mea...
|
|
|
18-06-04, 17:02
|
#24
|
Stock
Join Date: May 2004
Posts: 4
|
presupun k asta e valabil pt oxigenul lichid...da pt oxigen gazos..?...k ala nu e asa de periculos....PS:si eu am tot 15 ani si sunt inebunit de motoare ...am luat si bataie de la tata k la-m innebunit cu masinile....
|
|
|
19-06-04, 16:07
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 829
Member of: [SEAT]
|
Florinele nebunule.. stai cuminte mah..te faci de ras aici mai invata inca 3 ani si pe urma mai vorbim !
|
|
|
20-06-04, 15:25
|
#26
|
Stock
Join Date: May 2004
Posts: 4
|
|
|
|
20-06-04, 15:33
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 829
Member of: [SEAT]
|
Inainte sa vezi 2fast2furious nu stiai ce e nos`u deci.. keep yout mouth shut !
|
|
|
20-06-04, 16:11
|
#28
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
deci gasiti-va si voi alt topic pe care sa va certati caci sunteti offtopic !!!!!
|
|
|
20-06-04, 16:22
|
#29
|
Stock
Join Date: May 2004
Posts: 4
|
pai u nu aveai fatza de fast & furious la 15 ani.. ...si am incheiat discutia
|
|
|
22-06-04, 22:13
|
#30
|
Stage 1
Join Date: Jun 2004
Posts: 24
|
Santos! Sa sti ca exista niste masini care merg pe ulei si nu pe benzina, a fost mai demult un documentar pe dicovery despre niste tractoare forestiere sau oricum niste utilaje din aste care mergeau cu ulei!
|
|
|
|
|