Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 19-03-04, 16:40   #16
BMWPower

Stage 3
 
BMWPower's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 136
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Dupa cum stiti amestecul optim pt mutoarele cu ardere interna be benzina este de 14.7:1, adica 14.7 parti aer la o parte benzina, deci cind bagam nos avem disponibil mai mult O2 la acelasi volum, deci putem sa-i dam mai multa benzina (acelasi efect ca la turbo dar la presiune atmosferica), daca amestecul este sarac adica mai putina benzina decit aer, atunci ramine O2 nears care degaja o temp. mare (motor prajit, pierdere de putere si consum marit chiar daca avem tendinta sa credem ca v-a cons. mai putin), daca amestecul este bogat atunci arde tot O2-ul si ramine benzina nearsa (ardere incompleta, fum negru,bla, bla, bla), deci oricum o dam tre sa pastram raportul de 14.7:1 cit mai exact.
__________________
They wanna fingerprint me and give me some years, they'll only get one finger while i'm shifting gears.
Ex Sierra V12, BMW 850i
Actual Maserati Ghibli Primatist
BMWPower is offline   Reply With Quote
Old 20-03-04, 00:46   #17
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Cat se poate de corect in opinia mea treaba cu raportul de amestec care trebuie pastrat!
NOS is offline   Reply With Quote
Old 21-03-04, 09:01   #18
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Pai si astia care baga Nos, cum draqu mai pastreaza mah raportul egal ???

Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 21-03-04, 12:26   #19
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

pai pt pastrarea raportului,intervine calculatorul...oricum pe langa faptul ca se baga mai multa benzina...NOS accelereaza arederea,motorul efectuand astfel mai multe cicluri complete astefl si de aici rezulta acea acceleratie naucitoare...amestecul de 14,7:1,este cel optim care echilibreaza consum/putere,dar pt o putere maxima a motorului,amestecul trebuie sa fie mai bogat cu 10%-15% in benzina fata de cel stoichiometric,adica cel de 14,7:1...
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 06-06-04, 17:03   #20
i_aM

Stock
 
i_aM's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 4
Default

am si eu o intrebare...de ce nu s-a gandit cineva in loc de N2O sa bage O2 lichefiat..sau dak s-a gandit de ce nu baga?...
i_aM is offline   Reply With Quote
Old 08-06-04, 23:04   #21
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

daca nu ma insel eu,parca s-a mai raspuns la intrebarea asta,chestia e ce zici tu este foarte instabil din punct de vedere chimic,din cauza reactiilor care au loc si o butelie cu asa ceva este foarte periculoasa pe masina.,,,sa nu ma injure cai care stiu chimie,poate ne explica cineva mai bine ce s-ar intampla,dar eu asa stiu
TNos is offline   Reply With Quote
Old 17-06-04, 22:46   #22
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

am vb cu ceva lume.. dupa ce am vazut topicul acesta...a sa ca o sa zic si eu ce am inteles din aceste discutii...
uleiul in contact cu oxigen pur.... se aprinde doar la presiuni f mari... s-ar putea sa ma inshel : la 250 de atm... repet s-ar putea sa ma inshel..
inca o chestie.. daca aceasta chestie se intampla... si chiar se aprinde..
nu s-ar putea pune la fiecare piston putzin ulei... si cu oxigen sa reactioneze ca sa impinga pistoanele , si sa nu se mai foloseasca benzina.. chestia asta am auzit-o .. asa ca va rog frumos de tot.. sa ma lamuriti si pe mine ca sunt la inceput am doar 15 si vreau sa invatz..
sper sa nu ma luati la mijto caci ma gandesc ca nici voi la 15 ani nu erati maestrii in motoare.... multumesc..
__________________
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 17-06-04, 23:02   #23
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

Quote:
Oxidul de azot se compune din 2 parti nitrogen si o parte oxigen. La temperatura de 572 F oxidul de azot se descompune degajand in camera de ardere un surplus de oxigen. Oxigenul nu este singurul ce ajuta la dezvoltarea unei puteri mai mari prin proprietatile lui de a arde mai mult combustibil, odata oxidul injectat in camera de ardere el se transforma din stare lichida in stare gazoasa realizand o racire de -127 F. Un lucru important de stiut este ca, Oxidul de azot nu este inflamabil, o eventuala explozie poate rezulta in urma unei cantitati scazute de combustibil in camera de ardere.
Oxidul de azot (N2O) nu este inflamabil si nu creste asa cum gresit cred unii cifra octanica a benzinei. Principiul de functionare este foarte simplu. Astfel, N2O este stocat sub presiune intr-o butelie la 900 - 1050 PSI (67- 70 de atmosfere) .
In momentul in care este eliberat, N2O (lichid in butelei) trece in forma gazoasa iar temperatura ai scade brusc. Cum temperatura scazuta inseamna si volum redus, in cilindrii N2O si benzina vor ocupa mai putin spatiu, motorul avand astfel mai multe \"lemne de foc\".
deci.... se baga N20 in loc de Oxigen pur pentru ca e mai stabil dpdv chimic... si pericolul mai mic decat sa umbli cu butelia de oxigen la presiunile alea..... parerea mea...
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 18-06-04, 17:02   #24
i_aM

Stock
 
i_aM's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 4
Default

presupun k asta e valabil pt oxigenul lichid...da pt oxigen gazos..?...k ala nu e asa de periculos....PS:si eu am tot 15 ani si sunt inebunit de motoare ...am luat si bataie de la tata k la-m innebunit cu masinile....
i_aM is offline   Reply With Quote
Old 19-06-04, 16:07   #25
FiReBuRn

Stage 5
 
FiReBuRn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 829
Member of:
[SEAT]
Default

Florinele nebunule.. stai cuminte mah..te faci de ras aici mai invata inca 3 ani si pe urma mai vorbim !
FiReBuRn is offline   Reply With Quote
Old 20-06-04, 15:25   #26
i_aM

Stock
 
i_aM's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 4
Default

auzi mey inflacaratule...u cand erai de varsta mea habar nu aveai la ce se foloseste benzina...dar sa mai vorbim de N2O sau io stiu ce alte chestii...asa k keep`it shut`
i_aM is offline   Reply With Quote
Old 20-06-04, 15:33   #27
FiReBuRn

Stage 5
 
FiReBuRn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 829
Member of:
[SEAT]
Default

Inainte sa vezi 2fast2furious nu stiai ce e nos`u deci.. keep yout mouth shut !
FiReBuRn is offline   Reply With Quote
Old 20-06-04, 16:11   #28
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

deci gasiti-va si voi alt topic pe care sa va certati caci sunteti offtopic !!!!!
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 20-06-04, 16:22   #29
i_aM

Stock
 
i_aM's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 4
Default

pai u nu aveai fatza de fast & furious la 15 ani.. ...si am incheiat discutia
i_aM is offline   Reply With Quote
Old 22-06-04, 22:13   #30
grid927

Stage 1
 
grid927's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 24
Default

Santos! Sa sti ca exista niste masini care merg pe ulei si nu pe benzina, a fost mai demult un documentar pe dicovery despre niste tractoare forestiere sau oricum niste utilaje din aste care mergeau cu ulei!
grid927 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -