Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-11, 17:37   #31
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Electrovalva ALS

Quote:
Originally Posted by Claudiumxg View Post
...... se bazeaza pe un 4g63
Scuze interventia,insa am o curiozitate ..de uom din popor......de ce ai ales motorul asta? In versiune stock (indiferent care) ,mie mi se pare cel mai cretin motor posibil.. spe' cote la cuzineti si alte tampenii,pe langa faptul ca nu mi se pare nici ichiar atat de fantastic (pe cat ii umbla faima) dpdv al randamentului si nicidecum al fiabilitatii...astea toate in versiune stock...Eu cred ca ai fi gasit destul de multe alternative mai sanatoase.
Avantajul(cred eu) lui 4g63 este faptul ca gasesti organe (uzuale) de performanta medie, pe "toate drumurile" (adica pe stock la f multi producatori/distribuitori) insa inteleg ca nicidecum nu va fi un motor facut exploatand acest "avantaj" ci va fi ceva custom in cea mai mare parte a modificarilor/optimizarilor...asadar..?
Seara placuta ,
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 19:39   #32
Claudiumxg

Stage 5
 
Claudiumxg's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
Default Re: Electrovalva ALS

ma intereseaza doar 4 cilindri
pt mine nu exista alternativa la mot asta(exceptie ar face 3s-gte 503, BDT-E H85) ,
o sa iti raspund simplu legat de fiabilitate si de potential: 4g63 LMS675 engine
intradevar exista multe piese pe piata pt 4g63, insa cele care ma intereseaza pe mine nu provin din solutiile comerciale care le gaseti pe toate gardurile
Claudiumxg is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 20:06   #33
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Electrovalva ALS

Acum..te intinzi un pic...pistoane gasesti de la cossy sau ross racing la kg si pret rezonabil, biele de la pauter care momentan is cam printre cei ma buni, de la schrick supape fara treaba la 40e bucata, la fel axa de la catcams si solid lifters cu arcuri si retainers din titan. In rest mia trebue niste maruntisuri si e gata un motor din bani relativi putini care ca si structura tine 1-2 ani la rally cu o putere de 6-700Nm.
Prectic pe toate o gasesti la pret rezonabil, daca peste asta vrei sa cheltui mai multi bani nici o problema, dar nu o sa fie semnificativ mai bun...

Mult mai mult conteaza cum o arunci piesele in motor decat calitatea, peste un nivel...de geaba ai din totul cel mai scump si rar daca nu o poti testa ca consuma sume enorme... (3-4 seturi de axe din titan costa cat 30 din otel, 2-3 carcasa de turbo din inconel costa cat 20 din ceea normala si lista paote sa merga mai departe)

Un motor echilibrat si din piese good enough tine si merge mult mai bine decat unul care are din totul max dar nu ai cum sa o testezi.


plus ca degeaba pui taote piesele ce pune si cossy sau peodrive nu o sa ajungi la razultatele lor din cauza ca iti trebue 4-5 motoare pe care sa omori ca sa vezi finetea, locurile care nu vezi pe poze sau nu poti sa sti inainte sa pice ceva. Nici inginerii din F1 nu fac pe calc motorul si cand e gata intra in masina la montecarlo...si ei arunc cateva zeci in aer pana ca ajung la unul care e "good enough".
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 21:20   #34
Claudiumxg

Stage 5
 
Claudiumxg's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
Default Re: Electrovalva ALS

sa nu cadem in derizoriu, nimeni nu incearca sa se bata cu Prodrive, Pipo, Sodemo,MML, TTE,Snobeck, Lehlman...
ce ai enumerat tu desigur sunt piese de calitate si cel mai important e cum le pui pe olalta, eu ma referem la chinezariile(manley,k1, eagle....) care le gasesti enumerate pe majoritatea webshopurilor.
nu o sa fac un dyno queen sau drag engine care sare de la 200la 700hp pe o plaja de 1000rpm ci ceva la 400-450hp dar cu 600-700nm cu o plaja de utilizare de 4000-4500rpm( ma intereseaza doar reactia pe cat se poate sa ma apropiu de reactia unui NA cu itb, alaturi de un sasiu, transmisie, suspensie corespunzatoare)
sa zice ca o vizita la HKS europe si la MML a rezolvat multe din enigmele unui astfel de proiect
Claudiumxg is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 21:37   #35
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Electrovalva ALS

Interesant faptul ca multi merg cu biele chinezesti si se tin bine...la peste 150 cai / cilindru...
Si eu is in dilema acum...
Pretul mare nu ineseamna de multe ori si calitate...si stiu firme care vand piese facute in china...sau mai rau in partea de est a europei sub o nume celebra si pret mare...macar de cele chinezesti stiu ca is de acolo.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 23:13   #36
Claudiumxg

Stage 5
 
Claudiumxg's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
Default Re: Electrovalva ALS

ca in orice alt domeniu doar pretul nu e o garantie a calitatii
cu marcile la care blankurile vin din china risti sa dai mai des peste un defect de fabricatie decat la marcile consacrate decat caracteristici de rezistenta mai scazute
eu am preferat un H usor si echilibrat in schimbul unui I mai greu si mai rezistent (optiunile erau Carrillo, Arrow, Cosworth)
Claudiumxg is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 23:25   #37
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Electrovalva ALS

La Carrillo si Arrow cele de serie is facute in china...numai cele custom si special order fac acasa.
Alfel testeaza cu ce pot cele importate si gata.

In mare partea ce este of the shaft este din china sau de un producator mare care nu face calitate mai buna.

Oricum sngura diferenta e materialul la biele, adica daca corespunde si daca e homogenizat correct, far atatea timp ce 60% din materialele cumparate de noi provin din regiunea respectiva...mai conteaza..tot pe CNC se fac si acolo, chiar pe unele mai bune in general decat la ce am acces pe aici, e mare dilema...un prieten acum a comandat cateva vibrochene din china, producatorul are aparate de 2 ani cu care lucreaza la o precizie mia buna decat crower.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 03:20   #38
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Electrovalva ALS

wow... chiar ma intrebam..daca fac bine cumparand biele china,asa cum mi-a recomandat si s-a oferit sa-mi aduca un om din domeniu,nu spun nume pt ca nu am acordul dansului. Tare bine ca a ajuns discutia aici.....gata,decizia luata : vegnolia sus si china jos dar cu ARP-uri
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 09:17   #39
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Electrovalva ALS

eu dorm mai bine daca clientul are bani pentru cele mai bune piese...dar in general nu asa e.
si prefer sa facem un motor echilibrat decat sa fie gata pe jumate...
multi fac pe jumate...sa fie partea joasa ok si phase 2 vine chiulada...problema ca ntre cele 2 interventi trec 2 ani is deja poti sa schibi postoanele si refaci jumatate pe partea joasa desi nu ai folosit o treime din cat pot...

singura problema ce am cu astea chinezesti sunt apr urile ce se da...cumva nu cred ca is ce scriu ca sunt...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 14:28   #40
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Electrovalva ALS

Ca tot veni vorba de biele H si prezoane ARP,ce parere aveti de aceste biele si prezoane?Ma gandesc ca sunt tot in China facute dar oare materialele sunt cele din care scriu ei acolo ca sunt facute?Ca si sarcina rezista la ce au scris cei de acolo sau astea sunt povesti toate?
http://cgi.ebay.de/H-schaft-pleuel-O...item27b7b625ac

P.S:sper sa nu se considere off topic
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 17:40   #41
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Electrovalva ALS

Is ok la acest pret..sau pe unde ajunge...
Tin uros pana in 200 cai/litru si 8000rpm, dupa care mai bine cu L-19 decat S2000.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-01-11, 18:44   #42
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Electrovalva ALS

salfkm sunt curios la cat s-o Termina licitatia aia...ca n-are buy now..

Hexer, arp-urile eu nu intentionez sa le iau din aceeasi sursa cu bielele,ci asa cum dealtfel mi-a si recomandat (asa procedeaza si dansul) omul de care spuneam mai sus, le voi cumpara direct de la distribuitorul ARP uk.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 08:14   #43
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Electrovalva ALS

@lascarica:acea licitatie cred ca s-a incheiat pe la pretul acela dar prorpietarul nu cred ca le-a vandut pt ca vorbisem cu el pe mail si imi spunea ca le da cu 250 de euro,tot aceeasi persoana are acelasi set de biele cu 350 de euro de vanzare dar acelea sunt cu buy now,acuma nu stiu ce sa zic si ce sa cred.Daca stai sa te gandesti 250 de euro nu e mult pt un set de biele cu specificatiile alea.
Ca sa vedeti faza tare.....exact aceleasi biele din aceleasi materiale doar ca cica ar rezista la 1000 cp si 10000rpm vandute de altcineva la alt pret si sub alta marca http://cgi.ebay.co.uk/H-Beam-Conrods...item3efacc36b0

Ce sa mai crezi,care sunt mai bune,te poti lua cat de cat dupa ce spun astia aici?
Voi pt care set de biele ati opta,va intreb pt ca aveti mai multe cunostinte despre piesele de upgrade aftermarket decat mine si orice parere e bine venita.

@Hexer:ai cumpara acel set de biele daca ai vrea sa construiesti un motor pt drag?Stiu ca voi in Ungaria aveti foarte multa experienta in domeniul acesta si de aceea intreb.Vezi ca ti-am trimis un pm ca sa nu poluam aici topicul aiurea
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 09:03   #44
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Electrovalva ALS

Acum sincer, in legatura cu aprinderea combustibilului in camera de ardere, nici eu nu am avut probleme cu supapele, am calculat la cate grade dupa tdc incepe sa se deschida supapa, si doar dupa sa aprind din scanteie amestecul...doar ca am observat o crestere senificativa de temp la nivelul chiuloasei, si la gazele de esapament, de la @750 de grade in full boost, la aproape 1100 cu als la turatii mari (peste 5000)...de asta e de preferat sistemul folosit de Subaru, cu rez de boost, m-am gandit si la varianta aceea, da e nevoie de un circuit electronic mult prea complicat sa il comande....cu care nu are rost sa-mi bat capu
Si la Evo'u de curse mergeac cu un als la fel, si era obligatoriu la fiecare 2-3 raliuri sa duc turbina la reconditionat.....sfatul meu pentru lume....LASATI ALS'U SI FACET-VA UN SETUP TURBO + WASTEGATE ASA CU MTREBUIE...si asa obtineti si putere mare si lag mic inafara ca face 'bang' 'poc' 'poc' va manca turbinele de numa numa....
__________________
Vlad Pescaru
vlad@jpr.ro
www.JPR.ro
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 10:30   #45
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Electrovalva ALS

Pe langa ce a spus Vlad imi permit sa mai complectez si eu cu ceva,daca tot se vrea modificarea unui motor care va folosi o turbina mare pt a reduce lag-ul turbinei se poate modifica chiuloasa,este adevarat ca aceasta modificare costa bani multi dar asta este......se pot folosi supape mai mari,chiar si cu 2-3mm mai mari in diametru fata de cele stock,conteaza foarte mult ce flow are acea chiuloasa,daca e cazul portata si rezolvarea porozitatilor daca este necesar si nu in ultimul rand niste axe cu came asa zise "sport",sa aiba cama mai lunga si cu o durata de deschidere mai mare.........astea impreuna cu o galerie de admisie facuta custom vor da rezultate uimitoare.
Ca si exemplu,este in Suedia daca nu ma insel un motor de Opel C20LET,care produce undeva la 650 cp si parca vreo 800Nm,are un animal de turbina insa ideea e ca la 2800rpm acel animal de turbina este in full boost deja,ceea ce e un avantaj enorm pt ca ai putere mare pe o plaja mare de turatii.Deci se poate face daca sti ce si cum sa faci.
Asa cum spunea si Hexer,problema e ca lumea nu prea modifica chiuloasele sau prea putin si deja de acolo nu se poate obtine rezultatul scontat.
salfkm is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -