uffff! ...greu am suportat rabdarea de a citi tot topicul insa a meritat avind in vedere cit m-am distrat la glumele mai mult sau mai putin ironice ale voastre ...pai ce sa zic...deja a explicat cam tot ce trebuia despre sistemul asta de montare turbo cel ce a postal link-ul cu BMW-ul cu cele doua turbine care le are pe dedesubt si acolo se pot observa cam toate solutiile pt rezolvarea neajunsurilor la genul asta de montaj ,daca ati observat tubulatura izolata termic (ce-i drept partial in imaginea data) insa exista izolare totala a tubulaturii de evacuare pt a mentine gazele fierbinti (asemeni tevilor de termoficare) si deci se rezolva pb cu volumul si presiune mare ca sa actioneaza turbina aflata la celalat capat ... un alt aspect bun este cu racirea turbinei care este rezolvata astfel nemaifiind nevoie de complicatile cu racirea pe apa ( chiar si asa totusi dracia ajunge sa se incinga mult fara sa poti tine mina pe ea) ,o alta treaba este lag-ul care intradevar este putin mai maricel ceva de genul zecimilor de secunda ,in situatia asta nu mai este nevoie de intercooler pt ca traseul de admisie fiind destul de lung si ferit de motor realizeaza singur racirea aerului,alta parte buna ar fii ca turbina amplasata astfel cu o racire mai buna dureaza mai mult in timp fara sa se strice comparativ cu cele prajite de linga motor de la care poti sa iei foc cu tot cu turbina incandescenta si masina si sa arzi ca sobolanul (cel putin asta era s-o patesc eu cind am montat la inceput turbina linga motor)...si ce ar mai fi de spus pai da sunetul scos este adevarat ca e foarte strident mai ales la acceleratie seamana cu sueratul unui avion cu reactie (lucru nu prea bun daca te aude garcea care dirijeaza circulatia

)....aaa! si era sa uita aceiasi chestie montata in felul asta am si eu pe masina