Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 21-03-07, 09:00   #91
Doctorul

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 311
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

pai poate nu ii convine sa o tina sub capota datorita calduri..sau nu are loc..si le-a montat aprope de toba finala..
Doctorul is offline   Reply With Quote
Old 23-03-07, 20:47   #92
BT 81 SIM
BMW Driver

Stage 4
 
BT 81 SIM's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 199
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

parerea mea e k nu are ce face cu banii )
BT 81 SIM is offline   Reply With Quote
Old 24-03-07, 02:15   #93
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

si astia la fel nu ?

https://forum.4tuning.ro/showthread.p...897#post806897

ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 29-03-07, 18:43   #94
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

Fara a fi nici pe departe vre-un inginer sau vesnic cunoscator spre rusinea mea... cum sunt multi pe acest forum am postat o explicatie pe link-ul dat de Zolia T la BMW-ul M5, deci n-are rost sa ma repet aici
__________________
Norocul este mult in lumea asta mare... s-a impartit egal, dar nu la fiecare
NOS is offline   Reply With Quote
Old 29-03-07, 19:55   #95
liwiu_evo

Stage 4
 
liwiu_evo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 291
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

am mai auzit de nishte sisteme care pur shi simplu trag aerul din motor. dar nu am vazut shi nici nu cred in fiabilitatea unui astfel de sistem...
liwiu_evo is offline   Reply With Quote
Old 02-04-07, 20:47   #96
Doctorul

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 311
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

Quote:
Originally Posted by liwiu_evo View Post
am mai auzit de nishte sisteme care pur shi simplu trag aerul din motor. dar nu am vazut shi nici nu cred in fiabilitatea unui astfel de sistem...
care aer?mai nou motoarele functioneaza doar cu aer?
Doctorul is offline   Reply With Quote
Old 02-04-07, 22:09   #97
liwiu_evo

Stage 4
 
liwiu_evo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 291
Talking Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

Quote:
Originally Posted by Doctorul View Post
care aer?mai nou motoarele functioneaza doar cu aer?
scuze ca nu mam exprimat corect. voiam sa spun ca sistemul ale despre care vb. trage gazele rezulate in urma arderii. e mai bine asha?
liwiu_evo is offline   Reply With Quote
Old 02-04-07, 22:29   #98
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

Quote:
Originally Posted by liwiu_evo View Post
scuze ca nu mam exprimat corect. voiam sa spun ca sistemul ale despre care vb. trage gazele rezulate in urma arderii. e mai bine asha?
le trage pe nas ?
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 02-04-07, 22:40   #99
Doctorul

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 311
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

Quote:
Originally Posted by liwiu_evo View Post
scuze ca nu mam exprimat corect. voiam sa spun ca sistemul ale despre care vb. trage gazele rezulate in urma arderii. e mai bine asha?
si o turbina face cam acelasi lucru...un sistem turbo foloseste gazele arse pt. a produce energie....adik pe o parte turbina "trage" gazele arse si compresorul (care este actionat de turbina) trage aer in motor....de ce ar "trage" gazele fara sa produca aer?
__________________
Doctorul is offline   Reply With Quote
Old 27-06-07, 12:32   #100
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

E o trbina pusa in spate ca sa nu se vada cand se uita cineva la motor, sa zica ca nu are turbo
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 27-06-07, 23:00   #101
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

Quote:
Originally Posted by vlad_rally View Post
E o trbina pusa in spate ca sa nu se vada cand se uita cineva la motor, sa zica ca nu are turbo
Nu din cauza asta, este fiindca nu mai poti sa presesi langa motor inca si turbona, asa e facut un M5 cu 700 si cai.
Incearca sa pui tu un turbo la un BMW cu motor mare in V...daca reusesti esti tare (a, si sa nu topeasca totul...)
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 28-06-07, 18:26   #102
liwiu_evo

Stage 4
 
liwiu_evo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 291
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

Quote:
Originally Posted by Doctorul View Post
si o turbina face cam acelasi lucru...un sistem turbo foloseste gazele arse pt. a produce energie....adik pe o parte turbina "trage" gazele arse si compresorul (care este actionat de turbina) trage aer in motor....de ce ar "trage" gazele fara sa produca aer?
n-ai inteles... io vorbeam de un sistem care era actionat de on motoras electric si doar tragea gazele arse din motor. atat
fara sa faca altceva in plus
liwiu_evo is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 22:59   #103
catalliin

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 180
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

uffff! ...greu am suportat rabdarea de a citi tot topicul insa a meritat avind in vedere cit m-am distrat la glumele mai mult sau mai putin ironice ale voastre ...pai ce sa zic...deja a explicat cam tot ce trebuia despre sistemul asta de montare turbo cel ce a postal link-ul cu BMW-ul cu cele doua turbine care le are pe dedesubt si acolo se pot observa cam toate solutiile pt rezolvarea neajunsurilor la genul asta de montaj ,daca ati observat tubulatura izolata termic (ce-i drept partial in imaginea data) insa exista izolare totala a tubulaturii de evacuare pt a mentine gazele fierbinti (asemeni tevilor de termoficare) si deci se rezolva pb cu volumul si presiune mare ca sa actioneaza turbina aflata la celalat capat ... un alt aspect bun este cu racirea turbinei care este rezolvata astfel nemaifiind nevoie de complicatile cu racirea pe apa ( chiar si asa totusi dracia ajunge sa se incinga mult fara sa poti tine mina pe ea) ,o alta treaba este lag-ul care intradevar este putin mai maricel ceva de genul zecimilor de secunda ,in situatia asta nu mai este nevoie de intercooler pt ca traseul de admisie fiind destul de lung si ferit de motor realizeaza singur racirea aerului,alta parte buna ar fii ca turbina amplasata astfel cu o racire mai buna dureaza mai mult in timp fara sa se strice comparativ cu cele prajite de linga motor de la care poti sa iei foc cu tot cu turbina incandescenta si masina si sa arzi ca sobolanul (cel putin asta era s-o patesc eu cind am montat la inceput turbina linga motor)...si ce ar mai fi de spus pai da sunetul scos este adevarat ca e foarte strident mai ales la acceleratie seamana cu sueratul unui avion cu reactie (lucru nu prea bun daca te aude garcea care dirijeaza circulatia)....aaa! si era sa uita aceiasi chestie montata in felul asta am si eu pe masina

Last edited by catalliin; 30-03-10 at 23:08.
catalliin is offline   Reply With Quote
Old 02-04-10, 11:19   #104
catalliin

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 180
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

îl sfatuiesc pe @RosoSonic sa-si izoleze in totalitate tubulaura de evacuare cu banda termoizolanta speciala care se gaseste de cumparat ,astfel va avea o crestere foarte mare de volum a gazelor (datorita temperaturii ridicate mentinute pina la evacuarea finala) si in felul asta efectul turbinei va fi cu mult mai mare, aproape ca la cele montate normal
catalliin is offline   Reply With Quote
Old 01-09-10, 12:35   #105
catalliin

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 180
Default Re: Ce reprezinta instalatia din foto....??

Eu am totusi o nelamurire in privinta felului asta de montare al turbinei (STS turbo) ...si anume ma intreb oare nu cumva afecteaza functionarea corecta a sondei lambda,in cazul asta in care turbina se afla situata aproape de evacuarea finala formind practic inca o 'obturare' sau obstacol in calea gazelor de evacuare facind astfel ca temperatura si densitatea gazelor pe tubulatura sa creasca prin formarea acelei contrapresiuni acumulate de turbina in timpul functionarii ei ?????.....poate stie careva sa explice

Last edited by catalliin; 01-09-10 at 12:46.
catalliin is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -