Quote:
Originally Posted by Rob3rt_espero
Fiecare cu ce il doare...revin la intrebarea mea: "Ceva info despre un filtru aer K&N nu conic ci cel in carcasa ?"Trage mai bine, consuma mai mult, se jegareste clapeta mai repede - astea sunt niste pareri de aici de pe forum....voi ce ziceti ?
|
Ce mi-e espero, ce mi-e cielo... eu am K&N in carcasa si e ok. Sunetul usor schimbat, trage putin mai bine in turatii mai mari, nu consuma mai mult, nu trece mizerie prin el daca e uns corespunzator. Oricum, nu te astepta la cine stie ce cresteri de putere.
Eu cand curat filtrul, ma uit si la corpul clapetei de acceleratie si nu se vad depuneri de nici un fel. Bine, am anulat si furtunul de gaze carter.
Una peste alta, eu iti recomand... ajuta putin si motorul sa traga mai mult aer decat prin filtrul stock si are avantajul duratei de viata foarte mare.
p.s: ideea e sa faci si cateva mici modificari la admisie cand il pui... anulat furtunul de carter si pus breather, scoase cutiile rezonatoare etc. La espero nu stiu cum e, dar la cielo, odata scoasa prima cutie rezonatoare, filtrul mai "primeste" o priza de aer din aripa fata dreapta.