Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Daewoo tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 10-02-10, 14:35   #2026
87-bob

Stage 3
 
87-bob's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 166
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by Rob3rt_espero View Post
Fiecare cu ce il doare...revin la intrebarea mea: "Ceva info despre un filtru aer K&N nu conic ci cel in carcasa ?"Trage mai bine, consuma mai mult, se jegareste clapeta mai repede - astea sunt niste pareri de aici de pe forum....voi ce ziceti ?
rob3rt bine ca ai intrebat ca a avut si un prieten pe o solenza,conic si l a dat jos ca ii consuma mai mult zicea el...cred ca o sa mi iau si eu mai la primavara,ai idee cat costa 1pt noi?
87-bob is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 16:34   #2027
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Am o gramada de draci,astazi cand porni masina sa plek de la sc dupa vreo 20 de sec ma dusai sa curat parbizul si sari un coleg in masina si o tura pe la vreo 5000 rpm da foarte scurt doar o pedala,dar era motorul rece.O avea ceva?Uleiul este mobil 1 si am cam 8000 de km cu el,oricum imi scapa un pumn in fata lui asa invonluntar
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 16:42   #2028
ALEX_BZN

Stage 5
 
ALEX_BZN's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,456
Member of:
[DAEWOO]
[VW]
Default Re: Club ESPERO

stai linistit...nu e problema..nu e indicat sa o turezi cand e motoru rece dar asta nu inseamna ca daca o turezi pateste ceva.deci stai linistit.eu din greseala i-am dat la a mea in limitare..am vrut sa ma bag de pe o strada laturalnica pe una principala si hotarat sa trec mai repede am accelerat destul de brusc dar masina nu era in viteza))..si mersesem cu ea 10 metri deci motoru era rece ca eu nu prea il incelzesc.
ALEX_BZN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 16:42   #2029
Rob3rt_espero

Stage 5
 
Rob3rt_espero's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 932
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Ce mi-e espero, ce mi-e cielo... eu am K&N in carcasa si e ok. Sunetul usor schimbat, trage putin mai bine in turatii mai mari, nu consuma mai mult, nu trece mizerie prin el daca e uns corespunzator. Oricum, nu te astepta la cine stie ce cresteri de putere.
Eu cand curat filtrul, ma uit si la corpul clapetei de acceleratie si nu se vad depuneri de nici un fel. Bine, am anulat si furtunul de gaze carter.
Una peste alta, eu iti recomand... ajuta putin si motorul sa traga mai mult aer decat prin filtrul stock si are avantajul duratei de viata foarte mare.
p.s: ideea e sa faci si cateva mici modificari la admisie cand il pui... anulat furtunul de carter si pus breather, scoase cutiile rezonatoare etc. La espero nu stiu cum e, dar la cielo, odata scoasa prima cutie rezonatoare, filtrul mai "primeste" o priza de aer din aripa fata dreapta.
Merci mult pt. info., cat te-a costat filtrul ca parca sunt la fel din cate stiu
si am cautat si breather dar nu am gasit, este tot de la K&N ?

Quote:
Originally Posted by Mr.Special View Post
E foarte bine sa lasi masina sa se incalzeasca fara sa o turezi circa 8-10 minute mai ales pe canceru asta. Ce se spuneca doar daciile vechi trebuiesc lasate asta e cea mai mare prostie. Nu mai pleca cu masina neincalzita pt ca in primul rand bulesti tachetii.Eu asa am patit si m-a invatat un mecanic foarte priceput sa o las sa se incalzeasca circa 10 min. Eu am si gaz si benzina dar ideal e s-o pornesti si sa o lasi sa se incalzeasca pe benzina si apoi sa o treci pe gaz. Iar ca sa va mai spun un mic secret celor care au si gaz pe masina puneti niste magneti pe butelie (dedesupt daca aveti loc) pt a atrage pilitura din GPL la fundul buteliei, astfel nu mai intra in motor deci automat protejati motorul,iar inca un sfat de final mergeti de fiecare data primii 3 km pe benzina si apoi treceti pe gaz si ultimii 2-3 km inainte sa ajungeti acasa tot pe benzina si o lasati asa pana plecati a doua zi. Sper ca am ajutat cu ceva pe cei care nu stiau (sfaturile le stiu de la un taximetrist cu multa experienta)
Acum sa fim seriosi, nimeni nu lasa masina 10 min, e bine sa o lasi cateva minute 2-3 minute pana se incalzeste motorul...iar in cartea masinii de Opel Astra G Diesel 2.0 DTI (Y20DTH) recomanda ca in special atunci cand este frig afara sa ii dai cheie si sa pleci.

Quote:
Originally Posted by Andutu TZH View Post
Espero si cielo au compesatori nu tacheti,diferenta intre tacheti si compesatori este ca compesatori se regleaza singuri pana se uzeaza evident
Te contrazic aici, sunt chiar tacheti hidraulici....ca la toate motoarele care au tacheti.

Quote:
Originally Posted by 87-bob View Post
rob3rt bine ca ai intrebat ca a avut si un prieten pe o solenza,conic si l a dat jos ca ii consuma mai mult zicea el...cred ca o sa mi iau si eu mai la primavara,ai idee cat costa 1pt noi?
Da, asta incerc si eu sa aflu dar inca nu am primit nici un raspuns.
Rob3rt_espero is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 16:49   #2030
ALEX_BZN

Stage 5
 
ALEX_BZN's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,456
Member of:
[DAEWOO]
[VW]
Default Re: Club ESPERO

[QUOTE=Rob3rt_espero;3071816]Acum sa fim seriosi, nimeni nu lasa masina 10 min, e bine sa o lasi cateva minute 2-3 minute pana se incalzeste motorul...iar in cartea masinii de Opel Astra G Diesel 2.0 DTI (Y20DTH) recomanda ca in special atunci cand este frig afara sa ii dai cheie si sa pleci.

Te contrazic aici, sunt chiar tacheti hidraulici....ca la toate motoarele care au tacheti.

Cand e foarte frig e uleiu mai gros si daca turezi il rupe(il subtiaza prin balbotaj=amestec) de aia o pornesti o lasi 2 min si pleci.....motoru are anumiote principii de functionare pe care nu toti il inteleg...nu e bine nici 10 minute sa o lasi....daca o lasi 2 min e deajuns indif de cat de frig e...iarna trebuie bagat un ulei mai subtire5w40 sau 10w40 asta in functie de cat de uzat e motoru si vara trebuie bagat mai gros 10w40 respectiv 15w40(specific in functie de uzura)..la masina cu uzura medie vara 10w40 si iarna 5w40 si la una cu uzura mai mare iarna 10w40 si vara 15w40....ati vazut ca iarna si uleiu din cutie e mai tare ca intra greu primele dati pana mergi umpic cu ea.
Cieli si espero are tacheti..asta e clar....principiul de functioare si piesele sunt identice ca la opel...tachetii hidraulici se autoregleaza...dimineata cand o pornesti bat umpic dar apoi nu mai fac...daca continua sa faca insemna ca ori e defect ori dereglat.

Last edited by ALEX_BZN; 10-02-10 at 16:52.
ALEX_BZN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 16:56   #2031
Rob3rt_espero

Stage 5
 
Rob3rt_espero's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 932
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

[QUOTE=ALEX_BZN;3071840]
Quote:
Originally Posted by Rob3rt_espero View Post
Acum sa fim seriosi, nimeni nu lasa masina 10 min, e bine sa o lasi cateva minute 2-3 minute pana se incalzeste motorul...iar in cartea masinii de Opel Astra G Diesel 2.0 DTI (Y20DTH) recomanda ca in special atunci cand este frig afara sa ii dai cheie si sa pleci.

Te contrazic aici, sunt chiar tacheti hidraulici....ca la toate motoarele care au tacheti.

Cand e foarte frig e uleiu mai gros si daca turezi il rupe(il subtiaza prin balbotaj=amestec) de aia o pornesti o lasi 2 min si pleci.....motoru are anumiote principii de functionare pe care nu toti il inteleg...nu e bine nici 10 minute sa o lasi....daca o lasi 2 min e deajuns indif de cat de frig e...iarna trebuie bagat un ulei mai subtire5w40 sau 10w40 asta in functie de cat de uzat e motoru si vara trebuie bagat mai gros 10w40 respectiv 15w40(specific in functie de uzura)..la masina cu uzura medie vara 10w40 si iarna 5w40 si la una cu uzura mai mare iarna 10w40 si vara 15w40....ati vazut ca iarna si uleiu din cutie e mai tare ca intra greu primele dati pana mergi umpic cu ea.
Cieli si espero are tacheti..asta e clar....principiul de functioare si piesele sunt identice ca la opel...tachetii hidraulici se autoregleaza...dimineata cand o pornesti bat umpic dar apoi nu mai fac...daca continua sa faca insemna ca ori e defect ori dereglat.

Da, asa este cu uleiul, si 5w-40 te ajuta la pornire iarna....
Iar tachetii este normal sa tacane atunci cand o pornesti pt. ca sunt hidraulici si dureaza 3-4 sec pana isi fac ungerea !
Rob3rt_espero is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:17   #2032
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Te contrazic aici, sunt chiar tacheti hidraulici....ca la toate motoarele care au tacheti.
Nu vreau sa te contrazic,dar eu am desfacut motoru meu de la espero,inainte am avut cielo si lam desfacut si pe ala si din cate mia zis mie mecanicul aceia sunt compesatori(stiu pentru ca iam schimbat pe toti)si peste ei vine tachetele pe care apasa axa cu came,am avut si oltcit pana sa o am pe asta si pe aceia trb sa ii reglezi daca bat,pe astia nu ai cum chiar daca vrei,deci nu toate masinile au asa,din cate stiu are toata gama opel
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:17   #2033
Mr.Special

Stage 4
 
Mr.Special's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 185
Default Re: Club ESPERO

Faceti cum credeti eu asa o las 10 min.
nush dak a-ti observat numai pana isi revine din turatie la 1000rpm dureaza 5-6 minute,pt ca in primele minute se tureaza singura,deci daca voi plecati cu ea turata treaba voastra.....deaia la unele abia se aude motorul iar altele fac ca tractorul. Cat despre ulei si parerea mea este ca e bun cel de 5w-40 iarna ca e mai subtire si cel de 10w-40 vara pe caldura.
Mr.Special is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:21   #2034
Rob3rt_espero

Stage 5
 
Rob3rt_espero's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 932
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by Andutu TZH View Post
Nu vreau sa te contrazic,dar eu am desfacut motoru meu de la espero,inainte am avut cielo si lam desfacut si pe ala si din cate mia zis mie mecanicul aceia sunt compesatori(stiu pentru ca iam schimbat pe toti)si peste ei vine tachetele pe care apasa axa cu came,am avut si oltcit pana sa o am pe asta si pe aceia trb sa ii reglezi daca bat,pe astia nu ai cum chiar daca vrei,deci nu toate masinile au asa,din cate stiu are toata gama opel
Eu lucrez in piese auto si crede-ma ca stiu bine despre ce vb, acesti tacheti nu se pot regla deoarece se regleaza singuri, nu ai ce sa mai reglezi...daca bat inseamna ca trebuie schimbati. Am sa pun niste poze de la mai multe masini cu tachetii pt. tine ca sa te convingi !


Quote:
Originally Posted by Mr.Special View Post
Faceti cum credeti eu asa o las 10 min.
nush dak a-ti observat numai pana isi revine din turatie la 1000rpm dureaza 5-6 minute,pt ca in primele minute se tureaza singura,deci daca voi plecati cu ea turata treaba voastra.....deaia la unele abia se aude motorul iar altele fac ca tractorul. Cat despre ulei si parerea mea este ca e bun cel de 5w-40 iarna ca e mai subtire si cel de 10w-40 vara pe caldura.
In primele minute ??? La a mea cum am pornit-o urca direct in max 2000 de ture si dupa max 15 sec scade la 1000 de ture ! Iar dupa 3-4 minute eu zic ca nu are rost sa pierzi vremea.
Rob3rt_espero is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:24   #2035
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Eu lucrez in piese auto si crede-ma ca stiu bine despre ce vb, acesti tacheti nu se pot regla deoarece se regleaza singuri, nu ai ce sa mai reglezi...daca bat inseamna ca trebuie schimbati. Am sa pun niste poze de la mai multe masini cu tachetii pt. tine ca sa te convingi !
Pai din cate imi dau eu seama singurul lucru pe care ne contrazicem este denumirea,in rest am spus si eu ce spui si tu.Nu mai insist pentru ca probabil stii si tu despre ce vorbesti,dar poate se numesc si compesatori si tacheti hidraulici
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:27   #2036
Rob3rt_espero

Stage 5
 
Rob3rt_espero's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 932
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by Andutu TZH View Post
Pai din cate imi dau eu seama singurul lucru pe care ne contrazicem este denumirea,in rest am spus si eu ce spui si tu.Nu mai insist pentru ca probabil stii si tu despre ce vorbesti,dar poate se numesc si compesatori si tacheti hidraulici

In principiu se confunda "tachetii" cu "culbutorii", culbutorul antreneaza tachetul si supapa, vine deasupra lor...
Rob3rt_espero is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:33   #2037
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Astazi aflai o hiba mai veche la masina mea,dupa ce se incalzeste motorul mi se aprinde check engine,si ma ofticai si il pusai pe fratimio in masina si incepui sa umblu pe la senzori pe acolo,si surpriza scosai mufa si o bagai la tps si mi se stinsa checul.Dupa o examinare mai atenta tps meu este prins doar intr-un surub si sta cam crecanat,pe acolo nu poate sa traga aer fals sau ceva de genul.Poate sa aiba legatura cu mersul in suturi cand este rece?
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:35   #2038
Rob3rt_espero

Stage 5
 
Rob3rt_espero's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 932
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

Am tot cautat pe forum manualul de reparatii pt. Espero, nu cel de utilizare, este cel cu piesele si codurile aferente dar nu il gasesc.
Il are cineva in calculator ?
Rob3rt_espero is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:46   #2039
johnsonxxl

Stage 5
 
johnsonxxl's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,014
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

asta robert?

Manual de ServiceEspero.pdf
johnsonxxl is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 17:50   #2040
Rob3rt_espero

Stage 5
 
Rob3rt_espero's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 932
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

Merci pt. deranj dar nu este asta !
Ala era arhivat si era de tip html.Tot de aici l-am luat si data trecuta dar nu mai imi aduc aminte unde...
Rob3rt_espero is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -