Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Daewoo tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 13-02-10, 13:32   #2101
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Are cineva din craiova un contact mecanic cu cheie fara cheie nu ma intereseaza,ca mie mi se rupsa la el tija aia de intra in contactul mecanic.Nou nu ma mai duc sa iau pentru ca asta de il am acum nu are mai mult de 3 luni si merge super usor contactul electric asa ca nu este nici o forta sa zici ca are motive sa se rupa
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 14-02-10, 00:08   #2102
jhonny23

Stage 5
 
jhonny23's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 365
Default Re: Club ESPERO

uitanduma pe shop tuning la categoria espero sa vedeti peste ce am dat
Platinum Sport 1000
Electronica Chiptuning - Stand alone ECU ...........Acest ECU poate controla injectia secvential pe motoare cu 4 cilindrii , semi secvential pana la 8 cilindrii si aprinderea de tip "direct fire" pe motoare cu pana la 4 cilindrii sau "wasted spark" pana la 8 cilindrii.

* - Complet de utilizator-definibile de 32 x 32 de cartografiere (pānă la 1024 de puncte)
* - De bandă largă "Auto Tuning", folosind tabelul de utilizator ţintă definibile AFR
* - Īngustă şi de bandă largă buclă īnchisă de control O2
* - De control gradată injectabilă pentru mai multe injectoare pe cilindru (inc rotativ)
* - 3D mapped motor rotativ cu aprindere prin split
* - Soft si hard tăiate rev limiter
* - Corecţie EGT de combustibil
* - Tuning, prin intermediul TPS cu corectare de presiune multiple
* - Harta Dual de comutare pentru combustibil / IGN / impuls
* - Anti-lag (Rally şi stil la lansare),
* - De rotaţie mers īn gol
* - Lansarea de control
* - VTEC de sincronizare cam de control al
* - VANOS de control CAM (de admisie cam numai)
* - De control True variabilă cam justificative ultimul model Toyota, WRX si EVO's
* - Runner Dual de admisie de control al
* - La bord MAP senzor de 2.5 bar (sau de a folosi cu harta externe de pānă la 10 bar)
* - Custom senzor de calibrare (utiliza senzori proprii pentru temps sau combustibil / presiunea de ulei, etc)
* - Deschis sau īnchis impulsiona bucla de control (Road viteza, RPM sau unelte de pescuit pe bază de cartografiere)
* - De control buclă īnchisă inactiv (Stepper cu motor şi de tip BAC)
* - Extra injector de control al
* - Thermo-de control al ventilatorului (Ciclu sau on / off)
* - Răcitor Fan / spray
* - Alternator de control (Mazda)
* - Motor de control al releu funcţia
* - De comutare de azot cu combustibil / corecţie aprindere
* - Lumini gradată īn schimburi
* - Aux pompa de combustibil de control al
* - Tacho de ieşire (5V, 8V, 12V)
* - Turbo Timer
* - Convertorul de cuplu de blocare pānă
* - Aer cerere con mers īn gol de pānă
* - Windows 2000, XP, Vista compatibile cu software-ul
* - "Īn domeniul" Firmware actualizat furnizează toate caracteristicile noi de īndată ce acestea sunt disponibile
* - De la bord şi datele de logare laptop cu date de software Viewer
* - USB de comunicare cu laptop / PC-ul
* - CAN Bus port pentru dop directe īn comunicarea cu Racepak şi Scop sistem de Dash.
\ce parere aveti?
jhonny23 is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 08:10   #2103
87-bob

Stage 3
 
87-bob's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 166
Default Re: Club ESPERO

gogu nu mi ai zis tata daca ai nevoie de anvelopa si am concluzionat ca nu si ieri am fost la alexandria si nu ti am luat o.daca nu faci rost sa mi spui...
si apropo de filtre de ulei,voi aveti asa o firma pt filtre?io am pus si mann si de origine atata timp cat a fost nou!intreb,ca stiu pe cativa cu solenza si logan care le schimba la 2-3schimburi de uleik n au nimic cica!
87-bob is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 08:55   #2104
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by 87-bob View Post
gogu nu mi ai zis tata daca ai nevoie de anvelopa si am concluzionat ca nu si ieri am fost la alexandria si nu ti am luat o.daca nu faci rost sa mi spui...
si apropo de filtre de ulei,voi aveti asa o firma pt filtre?io am pus si mann si de origine atata timp cat a fost nou!intreb,ca stiu pe cativa cu solenza si logan care le schimba la 2-3schimburi de uleik n au nimic cica!
Eu in comert cel mai bun filtru care l-am gasit a fost mann.Nu cred ca are rost sa te zgarcesti la 11 lei sa iei un filtru de ulei pentru ca la urma urmei este vorba de masina ta si pe termen lung o sa se simta schimbarea filtrelor si uleiului la timp,daca era sa plec eu urechea la sfaturile tuturor meseriasilor sigur aveam pana acum masina pe butuci
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 09:12   #2105
87-bob

Stage 3
 
87-bob's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 166
Default Re: Club ESPERO

poi eu sunt de acord si am zis castrol si filtru nou la maxim8000km si asta incerc si lor sa le spun si zic lasa domne ca e nou are 30000 motorul sau de astea!d aia am intrebat,credeam ca stiti voi alte firme si n am auzit de ele...
87-bob is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 09:15   #2106
johnsonxxl

Stage 5
 
johnsonxxl's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,014
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by jhonny23 View Post
uitanduma pe shop tuning la categoria espero sa vedeti peste ce am dat
Platinum Sport 1000
Electronica Chiptuning - Stand alone ECU ...........Acest ECU poate controla injectia secvential pe motoare cu 4 cilindrii , semi secvential pana la 8 cilindrii si aprinderea de tip "direct fire" pe motoare cu pana la 4 cilindrii sau "wasted spark" pana la 8 cilindrii.

* - Complet de utilizator-definibile de 32 x 32 de cartografiere (pānă la 1024 de puncte)
* - De bandă largă "Auto Tuning", folosind tabelul de utilizator ţintă definibile AFR
* - Īngustă şi de bandă largă buclă īnchisă de control O2
* - De control gradată injectabilă pentru mai multe injectoare pe cilindru (inc rotativ)
* - 3D mapped motor rotativ cu aprindere prin split
* - Soft si hard tăiate rev limiter
* - Corecţie EGT de combustibil
* - Tuning, prin intermediul TPS cu corectare de presiune multiple
* - Harta Dual de comutare pentru combustibil / IGN / impuls
* - Anti-lag (Rally şi stil la lansare),
* - De rotaţie mers īn gol
* - Lansarea de control
* - VTEC de sincronizare cam de control al
* - VANOS de control CAM (de admisie cam numai)
* - De control True variabilă cam justificative ultimul model Toyota, WRX si EVO's
* - Runner Dual de admisie de control al
* - La bord MAP senzor de 2.5 bar (sau de a folosi cu harta externe de pānă la 10 bar)
* - Custom senzor de calibrare (utiliza senzori proprii pentru temps sau combustibil / presiunea de ulei, etc)
* - Deschis sau īnchis impulsiona bucla de control (Road viteza, RPM sau unelte de pescuit pe bază de cartografiere)
* - De control buclă īnchisă inactiv (Stepper cu motor şi de tip BAC)
* - Extra injector de control al
* - Thermo-de control al ventilatorului (Ciclu sau on / off)
* - Răcitor Fan / spray
* - Alternator de control (Mazda)
* - Motor de control al releu funcţia
* - De comutare de azot cu combustibil / corecţie aprindere
* - Lumini gradată īn schimburi
* - Aux pompa de combustibil de control al
* - Tacho de ieşire (5V, 8V, 12V)
* - Turbo Timer
* - Convertorul de cuplu de blocare pānă
* - Aer cerere con mers īn gol de pānă
* - Windows 2000, XP, Vista compatibile cu software-ul
* - "Īn domeniul" Firmware actualizat furnizează toate caracteristicile noi de īndată ce acestea sunt disponibile
* - De la bord şi datele de logare laptop cu date de software Viewer
* - USB de comunicare cu laptop / PC-ul
* - CAN Bus port pentru dop directe īn comunicarea cu Racepak şi Scop sistem de Dash.
\ce parere aveti?
parerea mea..te ajunge cat 30 de espero treburile astea )))
johnsonxxl is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 09:15   #2107
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Chiar nu inteleg se zgarcesc acum pentru cativa lei,pun pariu ca nici uleiul nu il schimba la timp dupa gandirea lor,dar si cand cade motorul de logan sau solenza sa se tina
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 09:17   #2108
johnsonxxl

Stage 5
 
johnsonxxl's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,014
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club ESPERO

ce e in mintea lor cand le schimba...odata ce schimbi uleiul logic ca trebuie schimbat si filtrul..ca ala gata si-a trait viata
johnsonxxl is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 09:30   #2109
gogufifa

Stage 3
 
gogufifa's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 152
Default Re: Club ESPERO

hai ca am curatat si eu clapeta de acceleratie daca vedeati ce am scos de acolo va speriati )
gogufifa is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 09:31   #2110
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by gogufifa View Post
hai ca am curatat si eu clapeta de acceleratie daca vedeati ce am scos de acolo va speriati )
Cum se curata clapeta,se da plastcul ala de trage cablul de accelaratie de el?
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 09:34   #2111
gogufifa

Stage 3
 
gogufifa's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 152
Default Re: Club ESPERO

nush ca nu am curatato eu am fost la un service langa mn mia scos ala la jeg de acolo de m-am speriat si mia refacut filetele unde se infileteaza bujiile.
__________________
gogufifa is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 09:37   #2112
Andutu TZH

Stage 5
 
Andutu TZH's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by gogufifa View Post
nush ca nu am curatato eu am fost la un service langa mn mia scos ala la jeg de acolo de m-am speriat si mia refacut filetele unde se infileteaza bujiile.
Pai si ce te-a determinat sa o curati,ai fost tu preventiv sau iti facea figuri,nu de alta dar as curata si eu acolo
Andutu TZH is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 10:58   #2113
gogufifa

Stage 3
 
gogufifa's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 152
Default Re: Club ESPERO

mi se ingatuia rau la plecare si ii scadea relantiu
gogufifa is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 11:44   #2114
jhonny23

Stage 5
 
jhonny23's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 365
Default Re: Club ESPERO

Quote:
Originally Posted by johnsonxxl View Post
parerea mea..te ajunge cat 30 de espero treburile astea )))
nu te ajunge cat 30 de espero consta cam cat un espero sh si ce ai vazut tu lista aia lunga este ce poate sa faca cipul si ce are la el
jhonny23 is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 15:53   #2115
banzay

Stage 5
 
banzay's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,967
Default Re: Club ESPERO

Daca scadea relantiu probabil era IACul imbacsit si el... Ce am scos eu si din clapeta mea si a lui Ing3r cand le-am curatat... O gramada de jeg. Dar daca stii ca nu s-a umblat acolo sau ai impresia ca agata clapeta sau cam tremura masina, daca cureti si IAC si tot corpul clapetei, eu garantez ca veti simti o schimbare in bine.

Corpul clapetei e prinsa cu 4 suruburi de 12 (sau la espero erau de 13?) si unul de 13 de admisie. Se scot furtunasele de vacuum sau ce sunt, se scot furtunele pt racire, se scoate furtunul de la gaz (daca aveti). Cu un torx T20 sau T21 se scot surburile de la IAC. Se scoate IACul se curata (MARE GRIJA SA NU IL DETERIORATI), recomand sa nu se umble la TPS si sa se spele clapeta cu benzina cu TPSul pus sa nu se deregleze (desi eu il scosesem si pe el in vara cand am curatat corpul clapetei prima oara si nu a zis nimic pana acum). Dupa ce se monteaza tot la loc, reset ECM si Idle Learn si gata O sa aveti la dispozitie o mica rachetuta
banzay is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -