14-05-10, 01:10
|
#2116
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by quick_5hifter
N-am vazut eu bine sau ai dat scaunele? Iar daca da, cum de i le-ai dat tocmai lui ......., cu care mi s-a parut ca nu te intelegi prea bine?  (continuarea pe privat, scuze de offtopic)
|
Regret si acum ca le-am dat, mai ales fraierului, dar era fix suma de care aveam nevoie la acel moment sa cumpar motorul ce l-a urcat pe CIP in top 
Desi am regretat maxim pe moment, acum m-am mai impacat cu ideea pentru ca de fiecare data cand intru in garaj imi creste pulsul in cel mai adevarat sens al cuvantului, si sper ca ma poti intelege ...
|
|
|
14-05-10, 03:40
|
#2117
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
|
Re: Club TICO
@SKR: sunt multe de zis, eu i-am raspuns strict la intrebarea pusa de el. Probabil, indiferent ce i-am spune noi, nu e dispus sa renunte la difuzoarele lui pentru a-si lua componente. Imi aduc aminte de mine, acum cativa ani, cand mi-am luat primele difuzoare mai serioase (credeam eu), si anume Pioneer Accelerate 2010 si 2510. Nu m-am lasat pana nu le-am pus pe player, un set pe portiere si celalalt pe polita. Nu conta ce spuneau ceilalti, mie mi se parea ca nimic altceva nu ar putea suna mai bine... Abia cu timpul am inteles si eu de ce multi aleg componentele, de ce unele difuzoare costa mai mult decat altele, desi au putere mai mica si poate arata mai rau.
Nu mai zic ca, inainte de Accelerate-uri, credeam ca sunetul e mai bun daca difuzoarele sunt mai multe, indiferent cu ce le amplific...
Nici acum nu sunt chiar priceput, dar am mai prins din zbor si am inceput sa si aplic. De exemplu, niciodata nu mi-as mai monta coaxiale in portiere... si niciodata nu as folosi un tub de bass pe post de subwoofer
@CIP: intrebam doar pentru ca nu eram sigur, nu ca ti-as fi cerut explicatii, Doamne fereste! (si, ca sa nu fac discriminare: Domni fereste!  deci sa feresti si doamne, si domni in mod egal  )
Cu motorul ce se mai aude? Pe topic nu mai dai detalii, ai aruncat cate-un fragment si ne-ai lasat asa, cu povestea incompleta, cu ochii-n soare dupa happy-end
Last edited by quick_5hifter; 14-05-10 at 03:49.
|
|
|
14-05-10, 09:09
|
#2118
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Multumesc pt sfaturi baieti, nu vreau sa fac treaba de mantuiala, si cu atat mai putin sa fac in graba sa iasa ce nu trebuie. O sa strang bani si iau un amplificator, apoi o sa vad si ce boxe merg puse si in ce loc (astea care le am acum au un inceput de sfarsit).
Aseara m-am chinuit putin cu logo-ul, iese dar trebuie rabdare si nu aveam dispozitie ca eram obosit. Intalniri aveti idee unde putem face? Cel putin in Bucuresti... e vreo intalnire Daewoo, cu toti posesorii? Sau facem cu cei cu Matizurile? Asteptam propuneri... si sa vorbim si cu ei, sa vedem ce si cum...
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!
Now: '01 VW Golf variant -> no topic
|
|
|
14-05-10, 11:38
|
#2119
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,153
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
Re: Club TICO
Ca tot suntem la capitolul hardware, o mica sugestie baieti:
Cand e motorul cald, ceasul din bord, imi este urcat la maxim linia alba (ceea ce indica ca ar fi super rece). Am schimbat cu sonda de pe cealalta (care functiona) si absolut acelasi simptom. La risc, am stat cu ea pornita sa observ daca pleaca ventilatorul, si functioneaza spre fericirea mea dar indicatorul tot la alb ramane. Dupa ce iau contactul, acul se duce inapoi la "C", deci curent are. Sa fie ceasul de vina?
|
|
|
14-05-10, 12:42
|
#2120
|
Fiat Driver
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of: [Fiat] [DACIA] [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Vezi ca am mai scris pe aici :nu circula apa din chiulasa prin termoelemntul soculuiautomat,caviatatea din galeria de admisie si retur pe unul din stuturile caloriferului . Verifica traseul este infundat pe undeva !
Sonda ventilatorului este montata imediat sub termostat ,nu are legatura (mai bine !) cu cele doua din galeria de admisie !
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH
BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID
Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB
|
|
|
14-05-10, 12:52
|
#2121
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by quick_5hifter
Cu motorul ce se mai aude? Pe topic nu mai dai detalii, ai aruncat cate-un fragment si ne-ai lasat asa, cu povestea incompleta, cu ochii-n soare dupa happy-end 
|
Ce era crucial am afisat pe topic, am reusit sa dau de capat cosmarului cu instalatia electrica, am facut masina sa mearga (chiar oribil de tare  ) dar totul era de fapt o asamblare preliminara ! Imediat dupa, am dat motorul pentru o revizie, cu toate anexele jos, tot interiorul, izolat/finalizat/pus la punct tot ce inseamna wiring, facut fiecare buton functional si acum ma apuc de evazari dupa care urmeaza vopseaua, ceasurile aftermarket, muzica. Cand scot masina ... va fi ca noua  frumoasa, puternica, prezentabila si gata de poze&movies
|
|
|
14-05-10, 12:59
|
#2122
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by aXXo
Ca tot suntem la capitolul hardware, o mica sugestie baieti:
Cand e motorul cald, ceasul din bord, imi este urcat la maxim linia alba (ceea ce indica ca ar fi super rece). Am schimbat cu sonda de pe cealalta (care functiona) si absolut acelasi simptom. La risc, am stat cu ea pornita sa observ daca pleaca ventilatorul, si functioneaza spre fericirea mea dar indicatorul tot la alb ramane. Dupa ce iau contactul, acul se duce inapoi la "C", deci curent are. Sa fie ceasul de vina?
|
se desfac furtunele de la calorifer, si tur si retur. apoi toate furtunele prin care trece apa, inclusiv cele de la radiator. se verifica, se desfunda unde e cazul, apoi pornesti masina si lasi toata apa sa curga! apoi pui toate furtunele la loc, te asiguri ca nu e niciunul sugrumat, si pui apa in tot circuitul. vezi ca la mine nu era nimic sugrumat, dar am pus apa la repezeala si sursa era o galeata in care au fost spalate vasele, deci a iesit detergent si mazga din sistemul meu de racire! d-aia facea figuri!
Quote:
Originally Posted by topser
Vezi ca am mai scris pe aici :nu circula apa din chiulasa prin termoelemntul soculuiautomat,caviatatea din galeria de admisie si retur pe unul din stuturile caloriferului . Verifica traseul este infundat pe undeva !
Sonda ventilatorului este montata imediat sub termostat ,nu are legatura (mai bine !) cu cele doua din galeria de admisie !
|
multumim inca odata mestere  m-ai scos din belele data trecuta, cu aceiasi problema ca a lui aXXo. ai merita o lada de bere din partea Clubului.
Quote:
Originally Posted by TM32CIP
Ce era crucial am afisat pe topic, am reusit sa dau de capat cosmarului cu instalatia electrica, am facut masina sa mearga (chiar oribil de tare  ) dar totul era de fapt o asamblare preliminara ! Imediat dupa, am dat motorul pentru o revizie, cu toate anexele jos, tot interiorul, izolat/finalizat/pus la punct tot ce inseamna wiring, facut fiecare buton functional si acum ma apuc de evazari dupa care urmeaza vopseaua, ceasurile aftermarket, muzica. Cand scot masina ... va fi ca noua  frumoasa, puternica, prezentabila si gata de poze&movies 
|
abea asteptam...
|
|
|
14-05-10, 13:41
|
#2123
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,153
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by topser
Vezi ca am mai scris pe aici :nu circula apa din chiulasa prin termoelemntul soculuiautomat,caviatatea din galeria de admisie si retur pe unul din stuturile caloriferului . Verifica traseul este infundat pe undeva !
Sonda ventilatorului este montata imediat sub termostat ,nu are legatura (mai bine !) cu cele doua din galeria de admisie !
|
Quote:
Originally Posted by B-99-SAA
se desfac furtunele de la calorifer, si tur si retur. apoi toate furtunele prin care trece apa, inclusiv cele de la radiator. se verifica, se desfunda unde e cazul, apoi pornesti masina si lasi toata apa sa curga! apoi pui toate furtunele la loc, te asiguri ca nu e niciunul sugrumat, si pui apa in tot circuitul. vezi ca la mine nu era nimic sugrumat, dar am pus apa la repezeala si sursa era o galeata in care au fost spalate vasele, deci a iesit detergent si mazga din sistemul meu de racire! d-aia facea figuri!
|
In primul rand vreau sa va multumesc pentru posibilele rezolvari si in al doilea, am facut cateva poze (inainte sa respunda B-99-SAA, aka Liviu). Cum ajung acasa am sa desfac acele furtune + cele de la radiator si-am sa sper sa fie doar de acolo.
O ra revin pe seara cu feedback.
Multumesc !
|
|
|
14-05-10, 14:01
|
#2125
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
prin furtunele din prima poza ori nu trece apa, ori nu stiu eu bine, ori nu-mi dau seama de unghiu in care e facuta poza... sonda nu era neaparat schimbata, dar e bine ca ai facut-o. in poza 3 daca desfaci furtunu ala, curge apa... la mine curgea spuma de detergent de vase... vezi ca in spatele carburatorului, undeva jos, sunt cele de la calorifer. desfa-le pe toate si schimba TOATA apa din circuit, nu te zgarci! eu am "clatit" de 2 ori, adica bagam apa si cu motoru pornit, ca sa iasa pe partea cealalta, si acum 2 zile iar m-a suparat ca nu mai mergea, si am repetat operatia. asteptam rezultatul.
|
|
|
14-05-10, 14:10
|
#2126
|
Daewoo Driver
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 70
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by B-99-SAA
prin furtunele din prima poza ori nu trece apa, ori nu stiu eu bine, ori nu-mi dau seama de unghiu in care e facuta poza... sonda nu era neaparat schimbata, dar e bine ca ai facut-o. in poza 3 daca desfaci furtunu ala, curge apa... la mine curgea spuma de detergent de vase... vezi ca in spatele carburatorului, undeva jos, sunt cele de la calorifer. desfa-le pe toate si schimba TOATA apa din circuit, nu te zgarci! eu am "clatit" de 2 ori, adica bagam apa si cu motoru pornit, ca sa iasa pe partea cealalta, si acum 2 zile iar m-a suparat ca nu mai mergea, si am repetat operatia. asteptam rezultatul.
|
Liviu, cred ca ai pus apa distilata in instalatie si nu apa de la robinet, asa e?
|
|
|
14-05-10, 14:18
|
#2127
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,153
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by B-99-SAA
prin furtunele din prima poza ori nu trece apa, ori nu stiu eu bine, ori nu-mi dau seama de unghiu in care e facuta poza... sonda nu era neaparat schimbata, dar e bine ca ai facut-o. in poza 3 daca desfaci furtunu ala, curge apa... la mine curgea spuma de detergent de vase... vezi ca in spatele carburatorului, undeva jos, sunt cele de la calorifer. desfa-le pe toate si schimba TOATA apa din circuit, nu te zgarci! eu am "clatit" de 2 ori, adica bagam apa si cu motoru pornit, ca sa iasa pe partea cealalta, si acum 2 zile iar m-a suparat ca nu mai mergea, si am repetat operatia. asteptam rezultatul.
|
Prima poza este facuta de la farul stang al masinii, mai spre parbriz.
Deci, cu alte cuvinte, le desfac pe toate, inclusiv cele care intra in caroserie de la calorifer... si... ce mai, revin pe seara cu feedback.
|
|
|
14-05-10, 14:46
|
#2128
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by rebel_one
Liviu, cred ca ai pus apa distilata in instalatie si nu apa de la robinet, asa e? 
|
acum, dupa curatare? tot d-aia normala... dar e CURATA, am verificat sursa  tre sa schimb si radiatorul, o sa pun antigel atunci. sper sa vina finantele cat mai repede....
|
|
|
14-05-10, 20:24
|
#2129
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,153
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by aXXo
Deci, cu alte cuvinte, le desfac pe toate, inclusiv cele care intra in caroserie de la calorifer... si... ce mai, revin pe seara cu feedback.
|
La fel... deci cred ca e ceasul. Altceva nu-mi explic. Bine ca mai am unul :D
|
|
|
15-05-10, 13:42
|
#2130
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by aXXo
La fel... deci cred ca e ceasul. Altceva nu-mi explic. Bine ca mai am unul 
|
vezi ca rezultatul nu se vede imediat, lasa masina nepornita o zi sa vezi dupaia.... cel putin la mine asa a fost. de curiozitate, schimba si ceasul si zi-mi reultatul
|
|
|
|
|