22-04-09, 10:07
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of: [Opel]
|
Re: MOTOR C 20 LET
bujii poti sa folosesti BOSCH F5DP0R daca nu ma insel....le am eu in motor , merg f bine , sunt mai reci...previn detonatiile.
|
|
|
22-04-09, 13:18
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: MOTOR C 20 LET
Oricum soft , bov si chestiile astea vor fi puse pe masina abia dupa ce verificam tot in motoru asta , schimbam garnituri etc... asta vrem prima data sa stim ca motorul merge bine si abia dupaia soft si alte chestii. Un kit de frane pe la ce pret s-ar invartii ?
Si cu soft de 280 de cai numa alt intercooler iti trebuie ? merge cu internele motorului stock ?
Si la 280 de cai o sa tina cutia de transfer ? ca momentan pe masina merge perfect 4x4`ule , macar atata
Last edited by DaBotta; 22-04-09 at 14:53.
|
|
|
22-04-09, 16:58
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of: [Opel]
|
Re: MOTOR C 20 LET
Quote:
Originally Posted by DaBotta
Oricum soft , bov si chestiile astea vor fi puse pe masina abia dupa ce verificam tot in motoru asta , schimbam garnituri etc... asta vrem prima data sa stim ca motorul merge bine si abia dupaia soft si alte chestii. Un kit de frane pe la ce pret s-ar invartii ?
Si cu soft de 280 de cai numa alt intercooler iti trebuie ? merge cu internele motorului stock ?
Si la 280 de cai o sa tina cutia de transfer ? ca momentan pe masina merge perfect 4x4`ule , macar atata
|
la 280 de cai da...iti trebuie doar intercooler , e stage 2 de la eds , nu stiu ce sa-ti zic de cutia de transfer. nu am avut 4x4 si nu stiu cum se comporta la alte puteri...aici trebuie sa-ti raspunda cei care au asa ceva pe masina. frane modificate ? eu aveam o oferta undeva la 800 de euro discuri fata mai mari cu etrieri.
__________________
OPEL KADETT GSI TURBO---------------------204 CP
POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL... so I've ordered a new accelerator cable!
|
|
|
22-04-09, 18:25
|
#79
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: MOTOR C 20 LET
Quote:
Originally Posted by dany_let
frane modificate ? eu aveam o oferta undeva la 800 de euro discuri fata mai mari cu etrieri.
|
Traiasca MATHIJSSEN-TECHNICS !
|
|
|
22-04-09, 22:33
|
#80
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: MOTOR C 20 LET
Quote:
Originally Posted by DaBotta
Oricum soft , bov si chestiile astea vor fi puse pe masina abia dupa ce verificam tot in motoru asta , schimbam garnituri etc... asta vrem prima data sa stim ca motorul merge bine si abia dupaia soft si alte chestii. Un kit de frane pe la ce pret s-ar invartii ?
Si cu soft de 280 de cai numa alt intercooler iti trebuie ? merge cu internele motorului stock ?
Si la 280 de cai o sa tina cutia de transfer ? ca momentan pe masina merge perfect 4x4`ule , macar atata
|
La 280cp si 4x4,primul care nu mai face fata este ambreiajul(chiar si nou tot patineaza la plecari in forta).Rezolvarea problemei consta in montarea unui ambreiaj racing,iar dupa ce ai facut asta urmatorul lucru care crapa este cutia de transfer.
__________________
|
|
|
24-04-09, 22:02
|
#81
|
Stage 2
Join Date: Sep 2006
Posts: 58
|
Re: MOTOR C 20 LET
daca ar fi stiut fabricantul cat de celebre si la cati cai vor ajunge let urile peste ani ,probabil ar fi conceput macar cateva calibre cu tractiune spate
|
|
|
25-04-09, 14:28
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of: [Opel]
|
Re: MOTOR C 20 LET
Quote:
Originally Posted by X-centric
daca ar fi stiut fabricantul cat de celebre si la cati cai vor ajunge let urile peste ani ,probabil ar fi conceput macar cateva calibre cu tractiune spate
|
ar fi fost ceva o calibra cu tractiune sapte...dar sunt sigur ca se poate face...mai ales in ziua de azi...inca nu s-a gasit nebunul care sa-si doreasca asa ceva ...
|
|
|
25-04-09, 23:19
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: MOTOR C 20 LET
eu ma tot gandesc de cand am luat vectra sa o fac rwd ... am ceva idei dar confuze inca si nu vreau sa spun prostii ....
|
|
|
30-04-09, 12:06
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of: [Opel]
|
Re: MOTOR C 20 LET
intra pe migweb...si gasesti topicul acolo cu vectra traciune spate.
|
|
|
30-04-09, 13:12
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 558
|
Re: MOTOR C 20 LET
Quote:
Originally Posted by DaBotta
Baieti am nevoie de ajutorul cunostiintelor voastre. Stiti ca fostul KHN de bucuresti a ajuns pe mainile noastre in oradea , mai precis masina ii a unui prieten de al meu care nu prea le are cu masina. Masina nu este tocmai intr-o stare prea buna si tipu vrea sa bage ceva bani in ea sa o faca din punct de vedere tehnic OK. Cum el nu se pricepe la masini m-a rugat pe mine sa ma ocup de "restaurare" sa ii zic asa. Am sa incep cu problemele masinuteti
1. Pierde pe undeva apa , nu am idee pe unde , ce stiu este ca o data a fost schimbat un dop in blocul motor , si nu mai pierdea acuma iara pierde.
2. Tot timpu sub masina ramane pata de ulei , habar nu am de unde
3. Franele sunt praf praf praf cand franezi bate pedala de nu poate fi adevarat
4. Sincronul de a 2 a sau ambreiajul sunt varza , adica daca mergi calm finut cu masina cand schimbi din 1 in 2 si apesi incet ambreiajul pana jos si tragi finut de maneta in a 2a nu caraie , dar cand ii dai in freza la masina si schimbi rapid caraie foarte tare.
5. Scartaie ceva la o roata dar nu imi dau seama ce , directia merge foarte greu parca nu ar avea servo masina. Cand invarti pe loc de volan vitezomterul urca de unul singur pana la 20 - 30 km/h si cade inapoi.
Acum incep cu intrebarile.
Ce fel de bujii sa pun pe masina ? ce ii indicat pentru acest motor. Ce model de frane sa cumpar sa fie si la un pret ok si sa fie bune si eventual ceva surse de unde se pot cumpara aceste lucruri. In principu vrem sa dam motorul jos de pe masina , sa verificam caseta de directie , schimbat tot ce tine de directie , curatat motorul si cutia sa fie luna si bec. Momentan pe masina merge si 4x4-ule dar sincer nu stiu pentru cat timp. Are in fata montat un intercooler dar am vrea sa ii schimbat tot ce inseaman tevi , furtune si sa punem ceva mai de calitate si mai aspectuos. Eventual chiar si alt intercooler. De unde se pot cumpara tevi , garnituri , intercoolere ?
Si eventual cu un motor stock , ce stagiu se poate pune de la EDS ?
Astept cu interes raspunsurile voastre si sugestiile. Mersi
|
E sincronul de treapta 2....am unul complet de vanzare NOU nemontat pe masina..
E format din 3 inele( si e o singura firma in lume care il mai produce...dar nu vor sa-l mai vanda separat decat daca le trimiti cutia )
Eu vreau pe el 500 ron
UGA
0723087444
|
|
|
30-04-09, 21:03
|
#86
|
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 221
|
Re: MOTOR C 20 LET
Ce ulei este in cutia de transfer?Este acelasi ulei care este si pt servodirectie?Are vre-un loc prin care se completeaza sau isi ia ulei din borcanul de servo?Daca aveti poze cu motorul c20let,cutia de viteze f28,cutia de transfer etc,(eventual 3D) demontate de pe masini va rog sa le puneti aici.
|
|
|
01-05-09, 00:19
|
#87
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: MOTOR C 20 LET
Quote:
Originally Posted by V.I.D.
Ce ulei este in cutia de transfer?Este acelasi ulei care este si pt servodirectie?Are vre-un loc prin care se completeaza sau isi ia ulei din borcanul de servo?Daca aveti poze cu motorul c20let,cutia de viteze f28,cutia de transfer etc,(eventual 3D) demontate de pe masini va rog sa le puneti aici.
|
Uleiul din cutia de transfer este separat de cel din instalatia de servo.In cutia de transfer se baga ulei prin lateralul acestetia,prin gaura care ramane dupa demontarea senzorului de temperatura.In mod normal in aceasta cutie se baga un ulei special si chiar exista si un aditiv special pentru acest ulei,dar merge la fel de bine si cu ulei de servo.Eu unul pana sa sparg cutia de transfer am mers cu ulei castrol pentru servo si in cutia de transfer si nu am avut probleme.De spart am spart-o din alte motive nu din cauza uleiului.
|
|
|
01-05-09, 10:10
|
#88
|
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 221
|
Re: MOTOR C 20 LET
Dar uleiul de servodirectie care intra in acumulator(sfera) unde merge?Nu in cutia de transfer?Cum functioneaza mai exact,sau cum ii de fapt circuitul asta :servodirectie+4x4+abs?Ce rol are sfera?
|
|
|
13-05-09, 20:45
|
#89
|
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 221
|
Re: MOTOR C 20 LET
Am demontat masina mea pt. schimbarea ambreiajului si am vazut ca intra o conducta din acumulator(sfera) in cutia de transfer.Am inteles ca in cutia de transfer este un anumit tip de ulei iar uleiul de servodirectie care intra in cutia de transfer prin intermediul acumulatorului este pt. realizarea cuplajului 4x4 si nu se amesteca cu uleiul de ungere a cutiei de transfer(sa ma corectati daca gresesc).Banuiesc ca nici cu uleiul din cutia de viteze nu se amesteca(adica nu este un circuit comun chiar daca sunt legate una de alta).
Acum as vrea sa pun pe masina mea un turbo timer dar se pare ca este mai greu de gasit,multa lume nici nu a auzit de asa ceva,daca aveti careva pe masini puteti sa-mi explicati principiul de functionare,se seteaza manual timpul de functionare a motorului sau are un senzor de temperatura?
|
|
|
13-05-09, 20:54
|
#90
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: MOTOR C 20 LET
Cu uleiurile ai intuit corect toata treaba.In ceea ce priveste turbotimerul...depinde de cat de destept este.Se poate seta manual pentru a mentine motorul in functiune inca alte 5-8-10 minute .Eu personal nu am montat asa ceva pentru ca ceea ce face acel turbo timer fac si eu dupa fiecare "rafa" data masinii.
|
|
|
|
|