Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Opel tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 17-04-09, 21:05   #61
UGA

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 558
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Altu` care s-a nenorocit..)
...
UGA is offline   Reply With Quote
Old 17-04-09, 21:06   #62
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Tragea masina......dar si fum pe masura . Pretul de vanzare se poate spune sau e secret?
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-09, 12:44   #63
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Intrebare ON-TOPIC ... cum lucreaza electrovalva care controleaza wastegate-ul la LET ? Ce tensiune primeste din instalatie si ce face in momentul ala ? Deschide progresiv sau lucreaza doar inchis/deschis ?
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-09, 14:53   #64
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Am mai scris si o repet: C20LET a fost, este si va ramane unul din cele mai bune motoare ale timpurilor...

Eu am cca 20.000km cu Kadettul meu, inainte a mai facut Andrei cca 5000km...de cand am masina, foarte mici probleme am avut cu ea...inainte am avut renault 5 turbo, masina care era dezastruoasa in comparatie cu kadettul...

Merg pe soft eds stage 3, masina a scos 287cp pe dyno, nu stiu la ce presiune, estimez ca la 1-1.1bar...acum intentionez sa schimb caroseria, ca s-a rupt de tot...

In Grecia, exista C20LET cu admisie standard ( asa ca nu va mai chinuiti sa schimbati admisia ca nu are sens ) care dezvolta 700cp...cu cutia F28, care tine fara probleme...ambreiajul devine problema la puterea aia...ideea este ca avand o turbina de bun simt si interne schimbate, cu un soft adecvat poti merge lejer la 350-450cp cu motorul asta, fara prea mari probleme...

Nu mai blamati EDS-ul, dpdv meu de vedere problemele legate de modificarea electronica a LET-urilor au fost clasate de mult de indivizii aia ( vezi Franck, gsiturbo.com, care mergea la 420CP cu electronica standard ).

In viitor intentionez sa urc puterea motorului, si o voi face insotit tot de soft EDS.
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-09, 15:40   #65
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by B39738 View Post
Am mai scris si o repet: C20LET a fost, este si va ramane unul din cele mai bune motoare ale timpurilor...

Eu am cca 20.000km cu Kadettul meu, inainte a mai facut Andrei cca 5000km...de cand am masina, foarte mici probleme am avut cu ea...inainte am avut renault 5 turbo, masina care era dezastruoasa in comparatie cu kadettul...

Merg pe soft eds stage 3, masina a scos 287cp pe dyno, nu stiu la ce presiune, estimez ca la 1-1.1bar...acum intentionez sa schimb caroseria, ca s-a rupt de tot...

In Grecia, exista C20LET cu admisie standard ( asa ca nu va mai chinuiti sa schimbati admisia ca nu are sens ) care dezvolta 700cp...cu cutia F28, care tine fara probleme...ambreiajul devine problema la puterea aia...ideea este ca avand o turbina de bun simt si interne schimbate, cu un soft adecvat poti merge lejer la 350-450cp cu motorul asta, fara prea mari probleme...

Nu mai blamati EDS-ul, dpdv meu de vedere problemele legate de modificarea electronica a LET-urilor au fost clasate de mult de indivizii aia ( vezi Franck, gsiturbo.com, care mergea la 420CP cu electronica standard ).

In viitor intentionez sa urc puterea motorului, si o voi face insotit tot de soft EDS.
BULLSEYE !!!

Sa mai mentionam faptul ca Frank, www.gsiturbo.com folosea EDS Stage 3,5 customizat pt. Turbo Garret GT35 !!!
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 18-04-09, 20:55   #66
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: MOTOR C 20 LET

totusi stie cineva cum lucreaza electrovalva aia amarata ?
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-09, 21:59   #67
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: MOTOR C 20 LET

eu nu inteleg la ce ai nevoie de ea...de ce nu pui un boostcontroller?
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-09, 22:22   #68
aleks_t

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by B39738 View Post
eu nu inteleg la ce ai nevoie de ea...de ce nu pui un boostcontroller?
as vrea sa aflu si eu mai multe detalii despre un boost controller, si anume: care este scopul montarii unuia si principiul de functionare, cum se monteaza, si la ce suma (aproximativa, ca sa imi fac idee) ajunge o astfel de jucarie
aleks_t is offline   Reply With Quote
Old 19-04-09, 01:18   #69
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Pai ala ce mama masii e ???? Nu e tot un boost controller ? D'aia vreau sa aflu exact cum lucreaza sa pot controla boostul manual sau macar sa pot activa manual overboostul
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-09, 21:30   #70
aleks_t

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 163
Default Re: MOTOR C 20 LET

http://www.myvideo.de/watch/4221020/1000PS_C20LET
LET de 1000 de cai. 8,9s pe sfert de mila intr-o maisna tractiune fatza
aleks_t is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 00:31   #71
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: MOTOR C 20 LET

ala mai e let doar cu numele ce o fi prin el ......
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-09, 02:27   #72
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Baieti am nevoie de ajutorul cunostiintelor voastre. Stiti ca fostul KHN de bucuresti a ajuns pe mainile noastre in oradea , mai precis masina ii a unui prieten de al meu care nu prea le are cu masina. Masina nu este tocmai intr-o stare prea buna si tipu vrea sa bage ceva bani in ea sa o faca din punct de vedere tehnic OK. Cum el nu se pricepe la masini m-a rugat pe mine sa ma ocup de "restaurare" sa ii zic asa. Am sa incep cu problemele masinuteti

1. Pierde pe undeva apa , nu am idee pe unde , ce stiu este ca o data a fost schimbat un dop in blocul motor , si nu mai pierdea acuma iara pierde.
2. Tot timpu sub masina ramane pata de ulei , habar nu am de unde
3. Franele sunt praf praf praf cand franezi bate pedala de nu poate fi adevarat
4. Sincronul de a 2 a sau ambreiajul sunt varza , adica daca mergi calm finut cu masina cand schimbi din 1 in 2 si apesi incet ambreiajul pana jos si tragi finut de maneta in a 2a nu caraie , dar cand ii dai in freza la masina si schimbi rapid caraie foarte tare.
5. Scartaie ceva la o roata dar nu imi dau seama ce , directia merge foarte greu parca nu ar avea servo masina. Cand invarti pe loc de volan vitezomterul urca de unul singur pana la 20 - 30 km/h si cade inapoi.
Acum incep cu intrebarile.
Ce fel de bujii sa pun pe masina ? ce ii indicat pentru acest motor. Ce model de frane sa cumpar sa fie si la un pret ok si sa fie bune si eventual ceva surse de unde se pot cumpara aceste lucruri. In principu vrem sa dam motorul jos de pe masina , sa verificam caseta de directie , schimbat tot ce tine de directie , curatat motorul si cutia sa fie luna si bec. Momentan pe masina merge si 4x4-ule dar sincer nu stiu pentru cat timp. Are in fata montat un intercooler dar am vrea sa ii schimbat tot ce inseaman tevi , furtune si sa punem ceva mai de calitate si mai aspectuos. Eventual chiar si alt intercooler. De unde se pot cumpara tevi , garnituri , intercoolere ?
Si eventual cu un motor stock , ce stagiu se poate pune de la EDS ?

Astept cu interes raspunsurile voastre si sugestiile. Mersi
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 22-04-09, 03:51   #73
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Quote:
Originally Posted by DaBotta View Post
Baieti am nevoie de ajutorul cunostiintelor voastre. Stiti ca fostul KHN de bucuresti a ajuns pe mainile noastre in oradea , mai precis masina ii a unui prieten de al meu care nu prea le are cu masina. Masina nu este tocmai intr-o stare prea buna si tipu vrea sa bage ceva bani in ea sa o faca din punct de vedere tehnic OK. Cum el nu se pricepe la masini m-a rugat pe mine sa ma ocup de "restaurare" sa ii zic asa. Am sa incep cu problemele masinuteti

1. Pierde pe undeva apa , nu am idee pe unde , ce stiu este ca o data a fost schimbat un dop in blocul motor , si nu mai pierdea acuma iara pierde.
2. Tot timpu sub masina ramane pata de ulei , habar nu am de unde
3. Franele sunt praf praf praf cand franezi bate pedala de nu poate fi adevarat
4. Sincronul de a 2 a sau ambreiajul sunt varza , adica daca mergi calm finut cu masina cand schimbi din 1 in 2 si apesi incet ambreiajul pana jos si tragi finut de maneta in a 2a nu caraie , dar cand ii dai in freza la masina si schimbi rapid caraie foarte tare.
5. Scartaie ceva la o roata dar nu imi dau seama ce , directia merge foarte greu parca nu ar avea servo masina. Cand invarti pe loc de volan vitezomterul urca de unul singur pana la 20 - 30 km/h si cade inapoi.
Acum incep cu intrebarile.
Ce fel de bujii sa pun pe masina ? ce ii indicat pentru acest motor. Ce model de frane sa cumpar sa fie si la un pret ok si sa fie bune si eventual ceva surse de unde se pot cumpara aceste lucruri. In principu vrem sa dam motorul jos de pe masina , sa verificam caseta de directie , schimbat tot ce tine de directie , curatat motorul si cutia sa fie luna si bec. Momentan pe masina merge si 4x4-ule dar sincer nu stiu pentru cat timp. Are in fata montat un intercooler dar am vrea sa ii schimbat tot ce inseaman tevi , furtune si sa punem ceva mai de calitate si mai aspectuos. Eventual chiar si alt intercooler. De unde se pot cumpara tevi , garnituri , intercoolere ?
Si eventual cu un motor stock , ce stagiu se poate pune de la EDS ?

Astept cu interes raspunsurile voastre si sugestiile. Mersi
Ai prea multe probleme elementare,la care daca nu stii raspunsul,eu zic mai bine sa trimite-ti masina la cineva care se pricepe.Sper ca intelegi ce vreau sa spun.

O masina aflata in starea descrisa de tine,sub nici o forma nu se va repara cu sfaturi si pareri de pe forum.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 22-04-09, 07:46   #74
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Nu eu singur o repar. Stai linistit ca nu ma apuc eu singur de desfacut motoare etc.. Am mecanic dar eu vreau sa stiu de undea iau piese , ce merita cumparat si asa mai departe. Un BOV de unde pot sa iau ?
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 22-04-09, 10:04   #75
dany_let

Stage 5
 
dany_let's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

pai cu soft pot sa te ajut eu , eds stage 2 la 150 de euro , masina face 280 cp , dar iti trebuie intercooler in bot mai mare , bov poti sa-ti iei tot de la eds, dar daca zici ca iti curge ulei pe sub masina , eu zic mai intai sa rezolvi problmele astea si dupa aia sa te gandesti la soft.
__________________
OPEL KADETT GSI TURBO---------------------204 CP


POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL... so I've ordered a new accelerator cable!
dany_let is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -